Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin Tallinnassa nyt yli 2v tauon jälkeen. Palvelu aika järkkyä!

Vierailija
03.08.2022 |

Täällä oli joku ketju samasta aiheesta jo aikaisemmin. Olin Tallinnassa tauon jälkeen ja tuntui siltä että palvelu oli heikentynyt entisestään?

Olimme miehen kanssa lounaalla ja tarjoilija sivuutti meidät täysin, palveli virolaista asiakasta joka tuli meidän jälkeen. Haettiin menu tiskiltä (!) kun ketään ei kiinnostanut odottelusta huolimatta. Tässä paikassa on aikaisemmin ollut ok palvelu. Maku meni...

Lähtiessä kävimme kahvilassa sataman lähellä, eipä näkynyt henkilökuntaa. Huhuilin heille että haluaisin tilata, niin nämä vain pyörittelivät silmiään ja ketään ei edelleenkään tullut tiskille. Sit tuli mitta täyteen ja lähdettiin pois...näin tarjoilijan tulevan kassalle kun olimme jo ulkona.

Eipä tee mieli varata uutta matkaa...

Kommentit (165)

Vierailija
1/165 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan normaalia virolaista asiakaspalvelua. 

Vierailija
2/165 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun Suomessa inistään asiakaspalvelusta (olen itsekin aspa) ja tuolla on pikkasen eri meininki.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/165 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin ei ole ollut noin paha. Käynyt usein siellä ennen koronaa (yli 2v sitten). Tää reissu oli pohjanoteeraus.

Ap

Vierailija
4/165 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin 5 tähden hotellissa, eikä sekään kyllä ollut ihan sitä tasoa mitä vois odottaa. Vaikka kaikki muu olis ok, niin kyllä se palvelun taso vaikuttaa.

Ap

Vierailija
5/165 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin 5 tähden hotellissa, eikä sekään kyllä ollut ihan sitä tasoa mitä vois odottaa. Vaikka kaikki muu olis ok, niin kyllä se palvelun taso vaikuttaa.

Ap

Näissä ex-neuvostomaissa on edelleen sellaista hälläväliä meininkiä, toisin kuin esim läntisen Euroopan maissa, ainakin paremmissa hotelleissa. En tiedä johtuuko se kommunismin perinnöstä vai onko kyse geeneistä, mutta erilaista se on. Esim Puolassa on ihan surkea palvelun taso ja monessa suhteessa aika epämääräinenkin.

Vierailija
6/165 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kuulla näitä kommentteja. Olimme viikon Virossa kiertäen eri puolilla maata, ja palvelu oli ensiluokkaista ja jopa parempaa kuin ennen.

Vierailija
7/165 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain ruokapaikoissa tosiaan ollut ihan ok palvelu aikaiaemmin, etenkin niissä mistä ollaan tykätty. Nyt siinäkin oltiin menty alaspäin, vaikutti fiilikseen.

Ap

Vierailija
8/165 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt joku joka ulisee joka päivä samasta asiasta. Itse olin Virossa kuukauden ja huonoa palvelua en saanut.

Vierailija
9/165 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Vierailija
10/165 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nyt joku joka ulisee joka päivä samasta asiasta. Itse olin Virossa kuukauden ja huonoa palvelua en saanut.

No se en ole mä ainakaan. Ihan aidosti olen ihmeissäni, kiva että oot saanut hyvää palvela, aika moni ei.

Ap

Vierailija
11/165 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyse Tallinnasta siis.

Vierailija
12/165 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolainen kansanluonne on viehättävä.

Vierailija
13/165 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niille poro jolta otetaan rahat pois.

Vierailija
14/165 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää palvelua saa varmasti jos itsekin on miellyttävä ja voi vaikka hymyillä.

Vierailija
15/165 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti huonosta palvelusta valittaneet ovst puhuneet asiakaspalvelijalle suomea. En minäkään jaksa hymyillä, jos joku venäläinen akka omalla kielellään vaatii palvelua vaikka paikallisessa kahvilassa.

Vierailija
16/165 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalveluako sitä mennään ulkomaille asti hakemaan? Virolla olisi tarjota niin paljon muitakin elämyksiä ja kokemuksia kuin lounasruoat... voi nyt. Ja kysymys: kai puhuitte viroa?

Jos ette, niin onko ihme, jos palvelu oli nihkeää. Tälläkin palstalla on valitettu, että kyllä Suomessa pitää saada palvelua suomeksi, haukuttu ranskalaisen kaupan yrittäjä ym. Ehkäpä nämä asiakaspalvelijat olivat sitä mieltä, että Virossa palvellaan viroksi ja jos ei kelpaa, ovi on tuossa? Virossa pärjää tietyissä paikoissa hyvin myös venäjällä, mutta ihan missä tahansa sitä ei viitsi käyttää. Nuoret virolaiset osaavat hyvin englantia, vanhemmat eivät välttämättä ollenkaan. 

Eli: maassa maan tavalla. Ja jos itse ajattelee, että muulla kuin maan virallisella kielellä pitää saada kunnon asiakaspalvelua, kannattaa piipahtaa Pariisissa puhumassa englantia. Sen jälkeen varmasti virolaiset asiakaspalvelijat näyttäytyvät hyvinkin maanläheisiltä ja asiakasystävällisiltä.

Rauhaa maahan.

Vierailija
17/165 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin myös pari viikkoa sitten ja oma kokemus oli täysin päinvastainen. Aiemmilla reissuilla on ollut tätä kylmää kyytiä usein, mutta nyt ainakin telliskivessä ravintoloissa oli todella hyvää palvelua ja hotellilla myös. Henkilökunta oli näissä paikoissa kylläkin melko nuorta ja pirtsakkaa. Olin iloisesti yllättynyt. Myös hotellin viereisen Rimin myyjämamma oli ystävällinen, vaikka yleensä noissa ruokakaupoissa sitä kunnon murjotusta on saanut vastaanottaa.

Vierailija
18/165 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti huonosta palvelusta valittaneet ovst puhuneet asiakaspalvelijalle suomea. En minäkään jaksa hymyillä, jos joku venäläinen akka omalla kielellään vaatii palvelua vaikka paikallisessa kahvilassa.

Enkkua puhuttiin ja oltiin ystävällisiä.

Ap

Vierailija
19/165 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjuvä Igor! Haaky viirolaistu! Epääjärjyna EUhu! Palkkkasii iiso! Laita ttätä kokko aijaa tännee! Virolaiisten haakumime paras assia Suomiss!

Vierailija
20/165 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä näette mikä teitä odottaa Natossa. Otamme vastuullemme virolaisten puolustuksen, kun eivät itse jaksa/halua sitä tehdä.

Kato, desantti Böckman laittoi infoa tiskiin!