Miksi kassajonossa takana oleva laittaa ostoksensa liian aikaisin hihnalle?
Ja liian aikaisin tarkoitan, että edessä olevalla on vielä puoli kärryllistä ostoksia kärryissä. Tänään viimeksi näin tällaisen törpön. Edessä oleva rouva kuitenkin tuumasi, että sinäkös nämä kaikki ostokset maksat.
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne yltää laittamaan tavaroitaan hihnalle, jos olette itse siinä asettelemassa omia tavaroitanne? Vai odotatteko, että pääsette kassakoneelle asti ja ojentelette tavaranne suoraan myyjälle? Vai pökittekö kärryllänne tai ostoskorillanne edellä olevaa, jotta mahtuisitte asettelemaan tavaranne mahdollisimman lähelle kassaa?
Käytän koria, ja laitan aina korini sinne kassahihnan päädyssä olevalle tasolle. Siitä sitten lataan tavarat hihnalle, eikä olisi mitenkään mahdollista, että takana tulevan tavarat päätyisivät omieni sekaan. Kapula tietty väliin, kun omat tavarat on hihnalla. Joskus kun on vedettävä kori tai kärry, jään sinne hihnan alkupäähän ja lataan ostokseni siellä. Ei ole ollut ongelmia.
Ei oo rakettitiedettä.
Taitaa olla rakettitiedettä, kun et edes ymmärrä koko ongelmaa. Hävettääkö? Toivottavasti, koska tyhmät eivät osaa sitäkään.
Olisi kivaa kuulla tuon kommentoijan vastine. Haukku muita tyhmiksi, vaikka osoittautu, että oma käytöksensä oli aiheuttanut ongelmat kassahihnalla. Joillekin arki tosiaan on rakettitiedettä.
Ladon itse ostokset ripeästi ja heti perään kapula, jolloin muutkin saavat alkaa latoa omiaan.
Kummallista tuollainen, että kaikessa käyttäyymisessä halutaan ärsyttää muita ja vaikeuttaa muiden elämää ja widduilla, nälviä ja opettaa aikuisia ihmisiä, kun voisi itse miettiä omaa toimintatapaansa.
Mutta niin tyypillistä palstalla.
Mihin ne turvavälit on unohtunut? Nykyään ihmiset tunkee iholle oli mitä sukupuolta tahansa, enen kronaa sentään jonkunlainen roti jonoissa oli.
Vierailija kirjoitti:
Mua niin ärsyttää ihmiset joiden on pakko tulla ihan iholle kassajonossa. Varsinkin humalaiset.
Juuri näin! Tullaan vaikka mistä välistä sen hemmetillisen löyhkän ja paskan hajuisena örveltämään, että kun mä haluan tupakka-askin nyt ja heti, ja horjutaan päin muita. Rahat saattaa lennellä jonnekin toisen asiakkaan kärryn alle ja siinä on sitten alettava väistelemään, eikä tilaa ole liikkua mihinkään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne turvavälit on unohtunut? Nykyään ihmiset tunkee iholle oli mitä sukupuolta tahansa, enen kronaa sentään jonkunlainen roti jonoissa oli.
Loppui jo nuo koronarajoitukset, alapa herätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua niin ärsyttää ihmiset joiden on pakko tulla ihan iholle kassajonossa. Varsinkin humalaiset.
Juuri näin! Tullaan vaikka mistä välistä sen hemmetillisen löyhkän ja paskan hajuisena örveltämään, että kun mä haluan tupakka-askin nyt ja heti, ja horjutaan päin muita. Rahat saattaa lennellä jonnekin toisen asiakkaan kärryn alle ja siinä on sitten alettava väistelemään, eikä tilaa ole liikkua mihinkään suuntaan.
Missäihmeen slummissa sä elät???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mihinkään loppunut julkisista tiloista.
En ole ikinä törmännyt moiseen käytökseen.
Osaan odottaa omaa vuoroani ja osaan ottaa oman tilani.
Ladon tavarat hihnalle siten, ettei kukaan pääse väliin.
Olen pitkä, ulottuva ja ketterä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut toimivat erittäin hitaasti kaupassa. Heitä on syytäkin hoputtaa. Joskus olen jopa tarjonnut että voin nostaa tavaroita hihnalle kun on niin älyttömän hidasta. Eri asia sitten jos on vaikka vanhus jolla kestää, sen vielä ymmärrän.
Anteeksi nyt vaan, mutta minulla on vain yksi elämä käytettävänäni. Haluan minimoida sen ajan jonka siitä käytän jossain ruokakaupan jonossa.
Kun sulla tosiaan on vain se yksi elämä, niin relaa vähän. Stressaaminen käy sydämen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miss Ninja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulle kävisi noin, varmaan vaistomaisesti heittäisin toisen ostokset lattialle.
Nostelisit sitten ostokseni leegojasi keräillessä.
Ja sinä päätyisit videoksi nettiin, saisit rikosrekisteriin merkinnän ja makselisit pahoinpidellyn kalliin hammasremontin ja myös hänen ostoksiaan vielä pitkän aikaa. eri
Ensin kuitenkin heittelijä maksaisi heittelemänsä.
T. Kassa
Maksaako se tavaran heittäjä ne kamat ennen sitä pahoinpitelyä, vai sen jälkeen? Uskoisin, että lyöminen alkaa aggressiivisella rikollisella heti, kun ne kamat on lattialla. Ei taida ehtiä maksamaan. Perit vielä hakatulta maksunkin, kun makaa maassa verissään? Mä soittaisin vartijat poliisin ja ambulanssinkin paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miss Ninja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulle kävisi noin, varmaan vaistomaisesti heittäisin toisen ostokset lattialle.
Ja sinä päätyisit videoksi nettiin, saisit rikosrekisteriin merkinnän ja makselisit pahoinpidellyn kalliin hammasremontin ja myös hänen ostoksiaan vielä pitkän aikaa. eri
T. KassaMaksaako se tavaran heittäjä ne kamat ennen sitä pahoinpitelyä, vai sen jälkeen? Uskoisin, että lyöminen alkaa aggressiivisella rikollisella heti, kun ne kamat on lattialla. Ei taida ehtiä maksamaan. Perit vielä hakatulta maksunkin, kun makaa maassa verissään? Mä soittaisin vartijat poliisin ja ambulanssinkin paikalle.
Mä kysyisin plussakorttia.
T: myyjä
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin ärsyttävää! Kerran tämmöselle tunkeilijalle sanoin, että kyllä sitä liukuhihnaa sieltä tulee koko ajan, että ei tarvii kiirehtiä toisten sekaan.
Toinen ärsyttävä joukko on kärryillä takapuoleen pökkijät. Kerran tämmöistä tönijää pökkäsin vastaan ja sehän meinas nurin mennä.
Minäkään en ymmärrä näitä kärryllä tönijöitä. Ilmeisesti haluavat että edessä oleva liikkuisi eteenpäin, mutta miten jonon tiivistäminen vaikuttaisi myyjän nopeuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko koronakin loppunut?????? Järjen käyttö ei ole kielletty! Ja sillä edellä olevalla voi olla se virus, haloo! Kun sen saa, alkaa myös altistaa muitakin. Kaupoissa ainakin on käsidesit ja lattialla turvavälimerkinnät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miss Ninja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. KassaMaksaako se tavaran heittäjä ne kamat ennen sitä pahoinpitelyä, vai sen jälkeen? Uskoisin, että lyöminen alkaa aggressiivisella rikollisella heti, kun ne kamat on lattialla. Ei taida ehtiä maksamaan. Perit vielä hakatulta maksunkin, kun makaa maassa verissään? Mä soittaisin vartijat poliisin ja ambulanssinkin paikalle.
Play stupid games, win stupid prizes. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko koronakin loppunut?????? Järjen käyttö ei ole kielletty! Ja sillä edellä olevalla voi olla se virus, haloo! Kun sen saa, alkaa myös altistaa muitakin. Kaupoissa ainakin on käsidesit ja lattialla turvavälimerkinnät.
Ehkä jossain maalla missä on paljon vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miss Ninja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyisin plussakorttia.
T: myyjä
Mä taas hakkaaajn puhelinnumeroa.
T. Kassatyty
Haluaako se takana oleva hiostaa edessä olevaa?
Kassa ei aina huomaa edes sitä, että kapula on välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäihmeen slummissa sä elät???
No tuota, meinaatko, että humalaiset ei käy esim. Sittarissa tai Prismassa? Käykö ne vain joissain "slummikaupoissa"? Missä kuplassa sinä elät?
Ihan arvostetulla alueella omistusrivarissa elän ja ajelen kaupoille uudenkarhealla autolla. Suht hyvätuloinenkin olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jossain maalla missä on paljon vanhuksia.
No jos Turun keskusta-alueet on maalla, niin joo.
Maksaisi heittelemänsä ja ottaisi tietenkin ne itselleen, mutta väkivaltaiselle rikolliselle ei maksaisi yhtään mitään. Ainoa vaiva hoitaa oikeuskäsittely pois alta ja sen jälkeen nauttia korvausrahoista. Kenties saisi vielä upeat laminaatitkin entisten huonojen hampaiden sijaan.