Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kassajonossa takana oleva laittaa ostoksensa liian aikaisin hihnalle?

Vierailija
02.08.2022 |

Ja liian aikaisin tarkoitan, että edessä olevalla on vielä puoli kärryllistä ostoksia kärryissä. Tänään viimeksi näin tällaisen törpön. Edessä oleva rouva kuitenkin tuumasi, että sinäkös nämä kaikki ostokset maksat.

Kommentit (158)

Vierailija
101/158 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne turvavälit on unohtunut? Nykyään ihmiset tunkee iholle oli mitä sukupuolta tahansa, enen kronaa sentään jonkunlainen roti jonoissa oli.

Loppui jo nuo koronarajoitukset, alapa herätä

Vähän jatkan tästä aiheen vierestä, sori siitä. Mutta mikä ihmeen tarve ihmisillä on yhtäkkiä päästä hönkimään niskaan ja tunkemaan iholle? Ennen koronaa ei kaivattu ventovieraan läheisyyttä, nytkö on yhtäkkiä pakottava tarve tulla kainaloon jopa kassajonossa? 

Kassajono ei etene yhtään sen nopeampaan, vaikka asiakas siellä tuhisee toisten niskaan ja tiivistää jonoa. Ettikää läheisyyttä sieltä kulmakuppiloista tai tindereistä, minä en hae hellyyttä ja ihokontaktia kassajonosta.

Vierailija
102/158 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepalvelukassat on parhaita. Jokainen voi toimia omaan tahtiinsa.

Meidän S-markettiin tuli muutama kuukausi sitten 4 itsepalvelukassaa. Kassatyöntekijöitä on vain yksi, ja kaikki jonottavat sille kassalle pitkässä jonossa, aina saa itse mennä itsepalvelukassalle ilman mitään jonoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/158 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ratkaisu, skannata tuotteet heti kun ne laittaa kärryyn. Ei kaupoilla ole enää motia pitää kokemusta kassoilla miellyttävänä, kun kaiken voi ulkoistaa asiakkaalle.

Vierailija
104/158 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne turvavälit on unohtunut? Nykyään ihmiset tunkee iholle oli mitä sukupuolta tahansa, enen kronaa sentään jonkunlainen roti jonoissa oli.

Korona ei loppunut mihinkään, tartunnat ovat vain lisääntymässä.

Vierailija
105/158 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona ei loppunut mihinkään, tartunnat ovat vain lisääntymässä.

Oho. On vissiin kaupuoissa palautettu ne välikapulat, niin niinhän siinä sit käy.

Vierailija
106/158 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän S-markettiin tuli muutama kuukausi sitten 4 itsepalvelukassaa. Kassatyöntekijöitä on vain yksi, ja kaikki jonottavat sille kassalle pitkässä jonossa, aina saa itse mennä itsepalvelukassalle ilman mitään jonoa.

Vierailija
107/158 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää pitää käsissäni tuotteita.

Vierailija
108/158 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä samaa asiaa oon ihmetellyt. Ei näinä aikoinakaan toiset oppineet yhtään kärsivällisyyttä ja toisten huomioon ottamista kun on pitänyt pitää vielä enemmän turvaväliä ja odottaa että edellinen on mennyt. Toiset ei ota yhtään huomioon että kaupassa on muitakin ostoksilla. Sekin on ollut paljon ongelmana kun toisen pitäisi heti päästä kun edellinen vielä maksaa ostoksia. Kun sulla on niin kiire että maksamistakaan et voisi odottaa niin maksa ihmeessä ostokseni käyhän se mulle.

Miksi minua pitäisi kiinnostaa muut ihmiset?

Vierailija
109/158 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää niistä itsepalvelukassoista, juuri sen naisäänen takia. K-Citymarketissa on mielekkäämmät itsepalvelukassat. Niissä ei onneksi ole sitä ääntä.

Kyllä kassa rouvien ja neitien näkeminen on paljon mielekkäämpää, kuin tietokoneen kanssa asioiminen mielestäni.

Vierailija
110/158 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia lastaan ostokset hihnan loppupäässä.

Vierailija
111/158 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mieluiten illalla myöhään tai aamulla aikaisin. Ei ole tungosta.

Vierailija
112/158 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää niistä itsepalvelukassoista, juuri sen naisäänen takia. K-Citymarketissa on mielekkäämmät itsepalvelukassat. Niissä ei onneksi ole sitä ääntä.

Kyllä kassa rouvien ja neitien näkeminen on paljon mielekkäämpää, kuin tietokoneen kanssa asioiminen mielestäni.

Opettele käyttämäänlaitetta niin saat äänen pois.

Vierailija
113/158 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulle kävisi noin, varmaan vaistomaisesti heittäisin toisen ostokset lattialle.

Ne ostokset ovat kaupan omaisuutta niin pitkään, ennen kuin ne on maksettu. Joten silloin sinä tärvelet kaupan omaisuutta, et asiakkaan omaisuutta.

Vierailija
114/158 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassoilla on jotekin vaivalloisempaa. Ja jotenkin monimutkaista.

Vierailija
115/158 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten jos siihen itsepalvelukassaan tulee joku häikkä niin saa odotella myyjää avuksi.

Vierailija
116/158 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä sekaan tunkemista tuntuu usein tapahtuvan itänaapurista tulleiden henkilöiden kanssa. Siellä ilmeisesti ei jonotuskulttuuri ole ihan sama kuin meillä. He saattavat kyllä närkästyneinä olla myös repimässä hihnalta toisen ostoksia pois, koska haluaisivat päästä kassalle nopeammin.

Vierailija
117/158 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö olla kassoilla ohjeet,miten siellä käyttäydytään :) ? Sitten näkee näitäkin,jotka eivät osaa laittaa sitä kapulaa itse tavaroidensa jälkeen siihen hihnalle,vaan odottavat,että takana tuleva laittaa...sitten voi mennä omat ja vieraan ostokset sekaisin,kun ei viitsi tätäkään tehdä :)

Vierailija
118/158 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronauskovaisetkin eksyi ketjuun mainostamaan käsidesiä virustautiin joka leviää ilmateitse.

Mikä on koronauskovainen? Väitätkö, ettei koronaa ole tai että se on vain pikkuruinen flunssa?

Missä mainostin käsidesiä? Mene markettiin ja katso, pulloja on joka nurkalla. Kai sitä havaintojaan saa kertoa?

Ja nyt siis virus kuitenkin leviääkin? Vaikka se leviää ilmateitse, on asiakas voinut yskiä käsiinsä ja tarraa sitten kärryn aisaan, ja siihenhän ne virukset jäävät, josta seuraava ne sormiinsa saa. Marketeissa on myös kärrynputsauspiste juuri tätä varten. Ja ilmateitse ne virukset laskeutuvat kaikille pinnoille. Käsidesi auttaa, kun kaupasta lähdet ja putsaat. Turvaväli auttaa myös ainakin enemmän, kuin kassahihnalla niskaan hönkiminen. 

Miksi länkytät täällä itsestään selviä asioita vastaan? 

Vierailija
119/158 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä tunkea vieraan ihmisen iholle ilman lupaa, vaikka koronarajoitukset loppuivat.

Vierailija
120/158 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä tunkea vieraan ihmisen iholle ilman lupaa, vaikka koronarajoitukset loppuivat.

Mitä tuo ylimielinen sössöttää? Asuntonäytöilläkin on rajoituksensa koronan takia. Terveyskeskusten ovella koronasäännöstöt. Kaupoissa edelleen turvavälitarrat. Koronatestejä tehdään kiihtyvällä tahdilla. Jos lentokieltoja ei ole, tai baarit on auki, ei se tarkoita koronan päättymistä.

Ja vielä loppuun "Alapa herätä" ;D Ylimielinen sössö on itse täydessä unessa. Tai tukehtumassa omiin harhoihinsa.