Yhteishaku & AMK-valintakoe syksy 2022
Syksyn yhteishaussa on tarjolla lähinnä AMK-kohteita, joten käydään keskustelua sekä yhteishausta että AMK-valintakokeessa samassa ketjussa.
Syksyn 2022 yhteishaku 31.8.14.9.2022.
Syksyn 2022 todistusvalinnan tulokset julkaistaan viimeistään 20.10.2022.
AMK-valintakoe järjestetään syksyllä ajalla 31.10.3.11.2022.
Syksyn yhteishaun kohteet:
https://opintopolku.fi/konfo/fi/haku?order=desc&size=20&sort=score&yhte…
Kommentit (1931)
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, Vipusen perusteella pitäis Laureasta ainakin olla tullut aika hyvin jo tuloksia muualle paitsi yamk. Amk koulutuksiin näkyi nimittäin olevan otettu jo paikkoja vastaankin.
Ei kun hups. Olisko noi sittenkin todistusvalinnassa paikan saaneita. Sori.
Siis minulla on valintakoe VIIVA kohteissani 2-6. Eli tarkoittaako yhtään mitään?
Keneltä vielä puuttu kokonaan nuo valintakoepalkit?
Nyt on palkkeja mutta missö tulokset
Eli tarkoittaako se että kun ei näy mitään palkkeja niin ei olisi pääsemässä mihinkään 😅
Mulla ei mitään palkkia missään :(
Mahtaakohan tänään enää mitään tulla?
Vierailija kirjoitti:
Eli tarkoittaako se että kun ei näy mitään palkkeja niin ei olisi pääsemässä mihinkään 😅
Luulen että se ei riippuu siitä vaan jostakin muusta, mutta kuin monella se on näkyvissä jo paitsi minulla niin myös alkaa vähän ahdistaa))
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei mitään palkkia missään :(
Ei mullakaan.
Itse en usko palkkiteoriaan. Hain neljään eri paikkaan, pääsin ensimmäiseen valintakurssin kautta joten muut peruuntuivat. Silti 3 & 4 vaihtoehdossa näkyy nyt palkki.
Ensimmäiseen ilmestyi kyllä palkki vähän ennen kuin tulokset tuli, ehkä vuorokausi ennen MUTTA luulen että se tarkoittaa vain jotain että tuloksia odotettavissa ja koulu jotenkin aktivoitunut järjestelmään laittamaan tuloksia
Vierailija6789 kirjoitti:
Itse en usko palkkiteoriaan. Hain neljään eri paikkaan, pääsin ensimmäiseen valintakurssin kautta joten muut peruuntuivat. Silti 3 & 4 vaihtoehdossa näkyy nyt palkki.
Ensimmäiseen ilmestyi kyllä palkki vähän ennen kuin tulokset tuli, ehkä vuorokausi ennen MUTTA luulen että se tarkoittaa vain jotain että tuloksia odotettavissa ja koulu jotenkin aktivoitunut järjestelmään laittamaan tuloksia
Näin mäkin sen oletan olevan. Sain jo viime viikon alussa tulokset Savoniasta ja se, eteni juuri noin, että ensin ilmestyi palkki ja sitten seuraavana päivänä tulos.
Vierailija kirjoitti:
Keneltä vielä puuttu kokonaan nuo valintakoepalkit?
Täällä ainakin puuttuu. Mulla näkyy toisessa vaan se todistuvalintatilanne ja toisessa kun ei yo-todistuksella haettu, niin ei näy mitään, edes sitä lisätiedot-kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
MIKÄ PALKKI JA MISSÄ?
Kyseessä on valintakoepalkki joka tulee "Valintatapa" sarakkeen alle, johon siis ilmestyy amk-kokeesi pisteet ja tämänhetkinen valintatilanteesi.
Uskomatonta, että tuhlasin tänkin päivän pelkkään opintopolun vahtimiseen😴
Jaaha, Vipusen perusteella pitäis Laureasta ainakin olla tullut aika hyvin jo tuloksia muualle paitsi yamk. Amk koulutuksiin näkyi nimittäin olevan otettu jo paikkoja vastaankin.