Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhteishaku & AMK-valintakoe syksy 2022

Vierailija
02.08.2022 |

Syksyn yhteishaussa on tarjolla lähinnä AMK-kohteita, joten käydään keskustelua sekä yhteishausta että AMK-valintakokeessa samassa ketjussa.

Syksyn 2022 yhteishaku 31.8.14.9.2022.
Syksyn 2022 todistusvalinnan tulokset julkaistaan viimeistään 20.10.2022.
AMK-valintakoe järjestetään syksyllä ajalla 31.10.3.11.2022.

Syksyn yhteishaun kohteet:
https://opintopolku.fi/konfo/fi/haku?order=desc&size=20&sort=score&yhte…

Kommentit (1931)

Vierailija
601/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaga-heliassa oli varasijat liikkuneet, mutta muuta ei ole tapahtunut..

Vierailija
602/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei ainakaan klo 8 ja 9 ole tapahtunut omassa opintopolussa mitään muutosta. Aamulla 7 aikaan kun ekan kerran katsoin, oli tosiaan Laureaan tulleet valintakoe-kohdat sekä todistusvalintojen varasijat olivat liikkuneet muutamalla sijalla. Tulisiko vasta iltapäivällä seuraavan kerran päivitystä valintakokeiden suhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat pisteet valintakokeesta olisi edes kiva tänään saada. Olisi kiva tietää menikö edes kaikki osiot hyväksytysti läpi...

Vierailija
604/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumminkin käy niin että laurea laittanut tuon palkin mut tulokset tulee vasta useamman päivän päästä

Vierailija
605/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistusvalintapisteet ja varasijatiedot kadonneet mut eikös mulla vielä kuitenkin pitäisi olla mahdollisuus päästä todistusvalinnassa varasijalta? Olin yhdessä koulussa ihan hyvällä varasijalla, toivoa sisäänpääsystä todistuksella siis olis ollut vielä.

Vierailija
606/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todistusvalintapisteet ja varasijatiedot kadonneet mut eikös mulla vielä kuitenkin pitäisi olla mahdollisuus päästä todistusvalinnassa varasijalta? Olin yhdessä koulussa ihan hyvällä varasijalla, toivoa sisäänpääsystä todistuksella siis olis ollut vielä.

Jodelissa on ollut puhetta, että mahdollisesti tällaisessa tilanteessa olisi päässyt siihen niitä ylempänä olevaan opiskelupaikkaan ja sen takia alemmista olisi hävinnyt varasijat ja pisteet.

Voi kattoa jodelista lisää kun laittaa hakuun #palkkiteoria

Vierailija
607/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa on ollut puhetta, että mahdollisesti tällaisessa tilanteessa olisi päässyt siihen niitä ylempänä olevaan opiskelupaikkaan ja sen takia alemmista olisi hävinnyt varasijat ja pisteet.

Voi kattoa jodelista lisää kun laittaa hakuun #palkkiteoria

Tuo olisi mukava yllätys, jos noin on. Mulla on hävinnyt 3-6 vaihtoehdoista varasijat ja pisteet, 2.kohteessa (Laurea) on vielä todistusvalinnan sija jäljellä sekä valintakoepalkki ilmestynyt ja varasija näkyvissä myös 1. vaihtoehdossakin (Metropolia).

Vierailija
608/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tullut Laurean kohdalle palkkia vaikka hain AMK tradenomiksi :(

Vierailija
609/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös nää katoa myös silloin kun todistusvalintojen kautta paikat on täytetty? 🤔 Käsitännyt että todistusvalinnat ja pääsykoevalinnat on kaksi erillistä hakua ja kummallakin tyylillä otetaan tietty määrä opiskelijoita sisään.

Vierailija
610/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole tullut Laurean kohdalle palkkia vaikka hain AMK tradenomiksi :(

Ei näy mullakaan, mutta Laurean sosionomi hakuvaihtoehdossa näkyy. Eli on vissiin vähän alakohtainen saman koulun sisälläkin

Vierailija
611/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain mm. Lahteen Labiin, ei vielä mitään tuloksia näy.... Kauhee jännitys 😫

Vierailija
612/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello 10 ei muutoksia (Laurea/Metropolia).

Vierailija
613/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös ainoastaan Laurean hakukohteissa näkyy enää varasija, kaikista muista se varasijan numero on hävinnyt ja tilalla pelkkä viiva. Onkohan se hyvä merkki? Laureaan hain ykköstoiveena ja kolmantena. Muut toiveet Lab ja Haagahelia.

Vierailija
614/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans Laurean ykköstoiveessa näkyy varasijatilanne, muissa Laurean hakukohteissa poistunut ja tilalla pelkkä viiva...

Vierailija
615/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on nyt ihan liikaa. Tosi kiva, jos tuloksia ei tuu tänään vielä, kun nyt vasta 10 kertaa tsekannut opintopolun🙈

Vierailija
616/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö soteli -alalle näkyvillä myös jotain ns. erikoista opintopolussa? Mulla ei näy mitään erikoista. Jotkut pisteet on tullut alemmas mutta muutoin aivan samannäköinen. Hmm.

Sus.

Vierailija
617/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä näkyy kyllä kaikissa vielä varasijat. Laurea ja Lab hakukohteet, toki alana sosionomi jos sillä on merkitystä. Ja Laureaan vain ilmestynyt valintakoepalkki.

Vierailija
618/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mulla myös kolmantena olleesta Laurean kohteesta hävinnyt varasija. Eli enää ykköstoiveen kohdalla näkyy varasijan numero. Kääk

Vierailija
619/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla näkyy vain nuo todistusvalintojen alimmat pisteet. Ei mitään muuta!

Vierailija
620/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään viel tullu valintakokeen pisteet