Yhteishaku & AMK-valintakoe syksy 2022
Syksyn yhteishaussa on tarjolla lähinnä AMK-kohteita, joten käydään keskustelua sekä yhteishausta että AMK-valintakokeessa samassa ketjussa.
Syksyn 2022 yhteishaku 31.8.14.9.2022.
Syksyn 2022 todistusvalinnan tulokset julkaistaan viimeistään 20.10.2022.
AMK-valintakoe järjestetään syksyllä ajalla 31.10.3.11.2022.
Syksyn yhteishaun kohteet:
https://opintopolku.fi/konfo/fi/haku?order=desc&size=20&sort=score&yhte…
Kommentit (1931)
Se voi hyvin olla niin, että koulutuspaikat ovat tulleet täyteen, jolloin varasijoilta ei voi enää tulla hyväksytyksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt näkyy pisteet
Tiedän yhdestä asiasta aina mistä nämä trollit tunnistaa. Kerron sen, kun tulokset ovat tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Se voi hyvin olla niin, että koulutuspaikat ovat tulleet täyteen, jolloin varasijoilta ei voi enää tulla hyväksytyksi.
Näin ite sen luulen olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt näkyy pisteet
Tiedän yhdestä asiasta aina mistä nämä trollit tunnistaa. Kerron sen, kun tulokset ovat tulleet.
Joo näil on kyl aina samat jutut
Tsekkaan vielä klo 14 paikkeilla kertaalleen opintopolun ja sitten saa riittää tältä päivältä jumitus opintopolun ja vauva.fi:n välillä.
Vierailija kirjoitti:
Tsekkaan vielä klo 14 paikkeilla kertaalleen opintopolun ja sitten saa riittää tältä päivältä jumitus opintopolun ja vauva.fi:n välillä.
Mutta entäs jos tulokset tulevatkin vasta klo 14.01?
Toiveikkaana kyselen, kun ahkerasta F5-hakkaamsesta huolimatta aina vaan lukee "opiskelijavalinta kesken"...
Näytä hakemus -kohdasta klikkasin, ja kelasin sivun ihan alas asti. Alimpana on "OPISKELIJOIKSI VALITUILTA VAADITTAVAT TODISTUKSET (AMK/YAMK)" kohta, jossa mulla näkyy nyt tällanen teksti
"Opiskelijaksi valitun todistukset
Liitepyyntö kuuluu hakukohteisiin:
Näytä hakukohteet (1)
Tallenna liite viimeistään 2.12.2022 kello 15.00 mennessä. Varasijalta valittujen määräaika on 7 vrk hyväksymisestä. Hakukautena valmistuvien määräaika ilmoitetaan liitepyynnön vieressä."
Ja tämän alla lisää tekstiä ja lisää liite -namiska.
En kuollaksenikaan muista, onko tällainen kohta ollut aikaisemmin vai onko tämä tullut vasta nyt? Tarkotitaisko tämä että... (en uskalla sanoa edes ääneen...)
Vierailija kirjoitti:
Toiveikkaana kyselen, kun ahkerasta F5-hakkaamsesta huolimatta aina vaan lukee "opiskelijavalinta kesken"...
Näytä hakemus -kohdasta klikkasin, ja kelasin sivun ihan alas asti. Alimpana on "OPISKELIJOIKSI VALITUILTA VAADITTAVAT TODISTUKSET (AMK/YAMK)" kohta, jossa mulla näkyy nyt tällanen teksti
"Opiskelijaksi valitun todistuksetLiitepyyntö kuuluu hakukohteisiin:
Näytä hakukohteet (1)
Tallenna liite viimeistään 2.12.2022 kello 15.00 mennessä. Varasijalta valittujen määräaika on 7 vrk hyväksymisestä. Hakukautena valmistuvien määräaika ilmoitetaan liitepyynnön vieressä."
En kuollaksenikaan muista, onko tällainen kohta ollut aikaisemmin vai onko tämä tullut vasta nyt? Tarkotitaisko tämä että... (en uskalla sanoa edes ääneen...)
On ollut ihan alusta asti, sori.
Vierailija kirjoitti:
Näytä hakukohteet (1)
Kaikilla näkyy tämä nyt, eli ei valitettavasti tarkoita sitä.
Siitähän tulee sitä paitsi s-posti, kun tulokset ovat tulleet. Minulla ainakin tulee niistä ilmoitus, kuten tekstiviesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä hakukohteet (1)
On ollut ihan alusta asti, sori.
No voi ei. Ei sitten auta muu kuin odottaa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Siitähän tulee sitä paitsi s-posti, kun tulokset ovat tulleet. Minulla ainakin tulee niistä ilmoitus, kuten tekstiviesteistä.
Mulle ei ole tullut..
Vierailija kirjoitti:
Opintopolku.fi:
Sähköpostia yksittäisestä tulosten julkaisusta ei lähde. Saat viestin siitä, jos sinulla on opiskelupaikka vastaanotettavissa. Tällaiset viestit lähetetään kaksi kertaa vuorokaudessa (klo 8 ja klo 20). Jos olet ehtinyt ottaa paikan vastaan ennen kuin automaattiviesti lähetetään, et saa asiasta sähköpostiin ilmoitusta.
Esimerkki: hakukohteen valinnan tulokset on julkaistu klo 12, ja otat paikan vastaan kello 13. Täten paikka ei ole enää vastaanotettavissa vaan se on otettu jo vastaan, joten viestiä ei lähetetä.
Kun kaikki tulokset ovat julkaistu saat sähköpostitse linkin tuloskirjeeseen, josta voit katsoa koko haun tuloksesi. Viestin saatuasi tuloskirje on ladattavissa myös Oma Opintopolku -palvelussa. Tuloskirje on saatavilla 3 kk tulosten julkaisusta.
Vastaanotetusta opiskelupaikasta lähetetään vahvistusviesti hakemuksellasi ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.
Ihan mielenkiinnosta, kuinkahan moni tyyppi täällä oikeasti kirjoittelee kun harva täällä nimimerkillä pyörii :D
Liisa34 kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, kuinkahan moni tyyppi täällä oikeasti kirjoittelee kun harva täällä nimimerkillä pyörii :D
Yksi ihminen lähettänyt ketjuun yli 600 viestiä ja on ihan hermoromahduksen partaalla 😅
Minulla on tullut kahden todistusvalintapalkin alle yksi harmaa palkki lisää. Savoniatulosten kanssa tuli kanssa ensin palkki ja seuraavana päivänä pisteet, mutta silloin palkissa oli jo tekstiä.
Eiköhän yksi trölli kirjota puolet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opintopolku.fi:
Sähköpostia yksittäisestä tulosten julkaisusta ei lähde. Saat viestin siitä, jos sinulla on opiskelupaikka vastaanotettavissa. Tällaiset viestit lähetetään kaksi kertaa vuorokaudessa (klo 8 ja klo 20). Jos olet ehtinyt ottaa paikan vastaan ennen kuin automaattiviesti lähetetään, et saa asiasta sähköpostiin ilmoitusta.
Esimerkki: hakukohteen valinnan tulokset on julkaistu klo 12, ja otat paikan vastaan kello 13. Täten paikka ei ole enää vastaanotettavissa vaan se on otettu jo vastaan, joten viestiä ei lähetetä.
Kun kaikki tulokset ovat julkaistu saat sähköpostitse linkin tuloskirjeeseen, josta voit katsoa koko haun tuloksesi. Viestin saatuasi tuloskirje on ladattavissa myös Oma Opintopolku -palvelussa. Tuloskirje on saatavilla 3 kk tulosten julkaisusta.
Vastaanotetusta opiskelupaikasta lähetetään vahvistusviesti hakemuksellasi ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.
Klo. 20.00? Hmmm, eli voisikohan tulokset päivittyä vielä illallakin😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opintopolku.fi:
Klo. 20.00? Hmmm, eli voisikohan tulokset päivittyä vielä illallakin😁
Eiköhän systeemi ole vaan automatisoitu niin, että viestit lähtee aina 12 h välein.
Nyt näkyy pisteet