Yhteishaku & AMK-valintakoe syksy 2022
Syksyn yhteishaussa on tarjolla lähinnä AMK-kohteita, joten käydään keskustelua sekä yhteishausta että AMK-valintakokeessa samassa ketjussa.
Syksyn 2022 yhteishaku 31.8.14.9.2022.
Syksyn 2022 todistusvalinnan tulokset julkaistaan viimeistään 20.10.2022.
AMK-valintakoe järjestetään syksyllä ajalla 31.10.3.11.2022.
Syksyn yhteishaun kohteet:
https://opintopolku.fi/konfo/fi/haku?order=desc&size=20&sort=score&yhte…
Kommentit (1931)
Vierailija kirjoitti:
Oulun amk:hon tradenomi linjan varasijalle 2. valintakokeen tuloksilla.
Hmm. Hain myös Ouluun tradenomiksi, ei näy vielä tietoja.
En taida päästä kouluun.. Taaskaan :( Miksi piti heivata ensikertalaisuus väärälle alalle, en edes valmistunut.
Ne valvojat eivät varmaan edes muista kaikkia hakijoita, mutta mua jotenkin ahdistaa käydä niissä kokeissa kun samat naamat vastassa :'D No keväällä uudelleen. Onneksi sain vihdoinkin töitä..!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten mitään uutta opintopolussa :'( Mitähän sitä sitten tekee, kun tulokset on tulleet, kun nyt menee kaikki vapaa-aika opintopolun tarkkailuun :D
Onkohan tänään vielä ihan turha odotella mitään tuloksia...
Mie nautin enemmän tän keskustelun lukemisesta nii saa nähä mitä sit seuraa kun tulokset on tullu 😀 Ite ennustelen sen viime vuoden keskustelun perusteella et keskiviikkona saattas tulla ekat tulokset, mut sit isommista kouluista vasta pe/ens ma.
Joo, kieltämättä tuohan tää ihan mukavaa sisältöä elämään 😀
Apua..eli mä saan odotella todennäköisesti sinne ensviikkoon asti tuloksia 😵💫 voihan kokkeli! En vaan ymmärrä, että mikä siinä voi kestää, kun tein koe, johon osallistuin, oli pelkkää monivalintaa ja kone laskenut varmasti pisteet automaattisesti heti silloin 2 viikkoa sitten. Mikä ihme tässä voi siis aiheuttaa tän, et kestää näin kauan 😭
Tota mäkin ihmettelen. Jotain tarkistusta joutuvat ehkä tekemään jos jonkun päivän kokeesta tulee huomattavasti huonompia pisteitä kuin muista. Mutta muuten en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten mitään uutta opintopolussa :'( Mitähän sitä sitten tekee, kun tulokset on tulleet, kun nyt menee kaikki vapaa-aika opintopolun tarkkailuun :D
Mie nautin enemmän tän keskustelun lukemisesta nii saa nähä mitä sit seuraa kun tulokset on tullu 😀 Ite ennustelen sen viime vuoden keskustelun perusteella et keskiviikkona saattas tulla ekat tulokset, mut sit isommista kouluista vasta pe/ens ma.
Apua..eli mä saan odotella todennäköisesti sinne ensviikkoon asti tuloksia 😵💫 voihan kokkeli! En vaan ymmärrä, että mikä siinä voi kestää, kun tein koe, johon osallistuin, oli pelkkää monivalintaa ja kone laskenut varmasti pisteet automaattisesti heti silloin 2 viikkoa sitten. Mikä ihme tässä voi siis aiheuttaa tän, et kestää näin kauan 😭
Tota mäkin ihmettelen. Jotain tarkistusta joutuvat ehkä tekemään jos jonkun päivän kokeesta tulee huomattavasti huonompia pisteitä kuin muista. Mutta muuten en ymmärrä.
Samaa mietin. Hain alalle, jossa oli valintakoekurssi. 4 viikkoa oli kurssin suorittamiseen aikaa. Viimeisestä suorituspäivästä tulee tällä viikolla neljä viikkoa täyteen. Odottavan aika on p i t k ä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Hain alalle, jossa oli valintakoekurssi. 4 viikkoa oli kurssin suorittamiseen aikaa. Viimeisestä suorituspäivästä tulee tällä viikolla neljä viikkoa täyteen. Odottavan aika on p i t k ä.
No huhhu, tuo vasta pitkä aika odottaa
Olen lähihoitaja ja haluan pois tältä alalta. Todella raskas ja uuvuttava työ tällä hetkellä. Epäilen etten pääse opiskelemaan, mutta ainakin olen yrittänyt ja yritän uudelleen. En jaksa tätä nykyistä työtä ja mulla on 3 vuotias sairas lapsi kotona. Ikää mulla 39 ja lähihoitajaksi valmistuin 2006. Onneksi olen myös lääketeknikko joten apteekkiin olen hakenut töihin ja nyt odottelen, että miten käy. Tsemppiä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Onko tänään tullut kenellekään tuloksia?
Ei ilmeisesti. Oispa opintopolussa sellainen sivu jossa vois seurata kuinka valinnat etenee 😅
Hyvä parannusehdotus, siellä voisi olla listaus korkeakouluista ja vaikka 3 väriä, punainen/ei tuloksia keltainen/osa tuloksista julkaistu ja vihreä/tulokset julkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä parannusehdotus, siellä voisi olla listaus korkeakouluista ja vaikka 3 väriä, punainen/ei tuloksia keltainen/osa tuloksista julkaistu ja vihreä/tulokset julkaistu.
Just joku tällänen!
Tyttärellä alkaa 9.1. ensihoito. Olis päässyt lukemaan myös kasvatustieteitä tai saksaa.
Pitäiskö hakea huvikseen aina puolivuosittain kun kokeen tekeminen ja tämä tulosten odottelu on näin hauskaa 😁
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö hakea huvikseen aina puolivuosittain kun kokeen tekeminen ja tämä tulosten odottelu on näin hauskaa 😁
Pitäs ehdottomasti! 😂
Tästä odottelusta ja näillä sivuilla ramppaamisesta taitaa tulla useamman vuoden traditio, halusin tai en😂 Nyt jännään enkun läpimenoa, samalla kun muistikuva muista osioista hälvenee ja epävarmuus lisääntyy. Niin ja vielä kun jaossa on vaan ne muutamat hassut opiskelupaikat, josta kilpailee muutkin alaa vaihtavat...Toivottavasti tää piina ei kestä enää pitkään. Tsemppiä meille!
Vierailija kirjoitti:
Minulla sellainen kutina, että huomenna alkaa jytinä.
Toivotaan! Kyllä tässä on jo hikoilu riittävästi😅
Vierailija kirjoitti:
Minulla sellainen kutina, että huomenna alkaa jytinä.
Toivottavasti sun kutina on oikeassa 🙏