Yhteishaku & AMK-valintakoe syksy 2022
Syksyn yhteishaussa on tarjolla lähinnä AMK-kohteita, joten käydään keskustelua sekä yhteishausta että AMK-valintakokeessa samassa ketjussa.
Syksyn 2022 yhteishaku 31.8.14.9.2022.
Syksyn 2022 todistusvalinnan tulokset julkaistaan viimeistään 20.10.2022.
AMK-valintakoe järjestetään syksyllä ajalla 31.10.3.11.2022.
Syksyn yhteishaun kohteet:
https://opintopolku.fi/konfo/fi/haku?order=desc&size=20&sort=score&yhte…
Kommentit (1931)
Janis petke ja pääsin vaasaan. Muita vaasassa alottavia? Hoitsut mielesså
Laurean kohdalle ilmestyny valintapalkki. Nyt on jännää, tänään vai huomenna? Ei pystyny enää nukkumaan ja koko yö meni unia nähdessä kouluun pääsystä xD
Vierailija kirjoitti:
Laurean kohdalle ilmestyny valintapalkki. Nyt on jännää, tänään vai huomenna? Ei pystyny enää nukkumaan ja koko yö meni unia nähdessä kouluun pääsystä xD
AMK-valintakoe - - Opiskelijavalinta kesken
Kyllä, tälläinen ilmestyi nyt aamulla Laurean hakukohteisiin... alkaakohan tuloksia tippua sitten pitkin päivää? Metropolian kohdalla vielä täysin hiljaista, samoin Laurean YAMK-hakukohteissa, joissa oli myös monivalinta valintakoe.
Joo Laurean kohdalla näkyy valintakoe-palkki! Onko se aiemmin tarkoittanut, että pisteet tulee pian?
Mulla hävisi nyt toisesta Laurean sosionomihausta kokonaan todistusvalinnan varasijatilanne ja toisessa hakukohteessa varasija nousi 13 pykälää (todistusvalinta).
Kyllä nyt on sellainen kutina, että Laureasta saadaan ainakin osa tuloksista tänään...
Vierailija kirjoitti:
Joo Laurean kohdalla näkyy valintakoe-palkki! Onko se aiemmin tarkoittanut, että pisteet tulee pian?
Osalle tullu samana päivänä, lopuille samalla viikolla. Ainaki parina viimesenä vuotena. Voi pojat nyt jännätään. Laurea ei oo mun eka valinta, mutta jos sieltä tulee hyväksytty niin se tarkottaa et englanti meni läpi ja pääsen aika varmasti myös ekaan vaihtoehtoon.
Oon kyl tosi positiivisesti yllättynyt jos tänään tulee jo laureasta tulokset. Yleensä se ja metropolia ollu viimeisten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Laurea yamk, eikä mitään muutoksia opintopolussa😨
Ei edes palkkia? Itellä tosin fysioterapia alempi amk
Oliko opintopolussa jotkut tietyt kellonajat tulosten julkaisemiseen, vai tuleeko satunnaisesti päivän aikana?
Minulla Metropolian todistusvalintajonon varasija vaihtunut yön aikana 132 -> 126.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes sitä 😔
Vierailija kirjoitti:
Oliko opintopolussa jotkut tietyt kellonajat tulosten julkaisemiseen, vai tuleeko satunnaisesti päivän aikana?
Tätä oon paljon pohtinut kun opintopolussa varasijoista sanotaan näin:
"Koska varasijat päivittyvät?
Pääsääntöisesti kerran vuorokaudessa, aamupäivisin."
Et onko se sit niin et samaan aikaan tulee tulokset vai onko niin et kun koulut manuaalisesti laittaa itse opintopolkuun tulokset et ne voi tulla milloin vain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes sitä 😔
Hitsi 😔 Tää on nii tuskasta odottaa..
Noniin tänään ei sitten muuta tehdäkään kuin tarkisteta Opintopolkua 100 kertaa puoleen päivään mennessä.
Vierailija kirjoitti:
jodelissa oli muutamat laittanut, että yamk ei oo vielä tullut, mutta amk on
Laureaan tosiaan tullut valintakoepalkki, jännittävää! Kaikkien omien hakukohteiden todistusvalinnan varjasijat liikkuneet muutaman, kohta alkaa tapahtua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jodelissa oli muutamat laittanut, että yamk ei oo vielä tullut, mutta amk on
Voi vitsit! Tulispa nyt vaan kaikki jo! Yamk-koe oli pelkkää monivalintaa, joten en voi käsittää, miten ei vieläkään saada muka tuloksia.
Kolmatta kertaa täällä jännittämässä tulosten saapumista, kevät 2020, syksy 2021 ja nyt taas. Jospa kolmas kerta toden sanoo...