Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pointsaajat nyt kaikki hyvä ja kevyt pinoon!

Vierailija
23.10.2006 |

Kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aloittamassa ensi ke ryhmässä..

Mitä kaikkea saa mukaansa ja mitä ekalla kerralla tapahtuu..

Jännitää!

-ap

Vierailija
2/4 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen lasten kanssa kotona. Oikeastaan ihan samoja ruokia syödään kuin ennenkin ja kaikki samaa. Helppo ohjelma on ollut. Mutta vielä on pitkä taival edessä ja siihen uskoisin ryhmästä olevan apua. Onnea koitokseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkupaino oli 78 kiloa ja nyt on 71 kiloa. Että ihan kivasti meni, vaikka en aina niin orjallisesti pisteitä laskenutkaan. Enemmän olisi varmasti tippunut paremmalla itsekurilla mutta en halunnut nipottaa liikaa, koska sitten olisi mennyt koko juttu ihan puihin.

Aion jatkaa edelleen pisteiden laskua, koska vielä on paljon tiputettavaa. Ryhmään menen, jos ei itsekuri enää riitä.

Niin ja ihan normaalia kotiruokaa söin koko ajan. Vaalean leivän, riisin ja pastan jätin melkein kokonaan pois. Perunankin korvaan usein kasviksilla, että säästyy muutama piste iltaherkutteluun. Valion sokerittomia mehukeittoja on kulunut tosi paljon ja Ehrmanin 0,2% rahkaa syön melkein joka päivä. Leivän päälle laitan Ingmanin 9% levitejuustoja, niin ei tarvi käyttää mitään muuta leivänpäällistä.

Onnea matkaan!

Vierailija
4/4 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta maha ei kestä maketusaineita ja en voi syödä kuin vähälaktoosisia tuotteita niin se rajoittaa hirveästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme