Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

##SYYSväen-04 MAANANTAI##

23.10.2006 |

Pino avattu!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli kuuden jälkeen unet pakeni ja nyt on jo pesulla käyty ja aamupala syöty. Oottelen, että päivä valkenee, että näkis onko puistoilma. Kerhoon sitten jos sataa. Eilinen oli kyllä pitkä ja tylsä päivä. Mies ulkoili aamusta Nekun kanssa, iltapäivä oltiin vaan sisällä. No sainpa pestyä kolme koneellista pyykkiä, vaihdettua petivaatteet, jynssättyä hellan Patapatalla ja vihdoin valkattua valokuvat, jotka lähetän teettettäviksi. Isäni hautajaiskuvat kadoksissa, ja niitä mies nyt yrittää vielä etsiä, et sais lähetettyä koko potin ExtraFilmille.

Äitini saattaa nyt tänään tulla, kun flunssa helpottanut. Voi kun nyt pääsis tulemaan! Yläkerran naapurikin lähti yli viikoksi lomalle ja kaipaisin seuraa. Alkaa jännittää, et millon tää vauva syntyy..rinnat on yhtäkkiä taas tosi kipeät ja liitoskivut pahenee, maha painaa hulluna. Nean uusi mielipide oli, että vauva syntyy ensi kuussa. Saas nähdä! Kovasti vaavi onneksi liikkuu, ei tartte siitä huolehtia. Ja huomenna neuvola!

Ynis, ihanaa että saitte miehen kanssa juteltua, vaikka väsyneitä olittekin! Hyvää työmatkaviikkoa ja voimia!

Jatu, voi harmi kun Typyn unet meni itkuksi... Ens kerralla saatte kotiinkuljetuksen! :) Kellot siirretään ens viikon la-su välisenä yönä, näin oon käsittänyt!

Millon talvirenkaat pitää vaihtaa? Mies tossa eilen asiaa pohti, kun ei selkänsä kanssa viittis roudata renkaita autosta häkkivarastoon, jos ne kuitenkin kohta voi jo vaihtaa. Oottelee parhaillaan, et lääkäri vihdoin laittais lähetteen tukivyöstä ja lähetteen kipupolille, mut ei kun mitään ei tunnu tapahtuvan.. Ärsyttää! Ja sit joutuu älyttömän kasan vetämään vahvoja lääkkeitä, Panacodia ja Tramalia ja määrät on niillä rajoilla, et enempää ei voi ottaa!

Tea, hienoa et miehesi selkä parempi, ihanaa! :) Ja voimia tytön " uudelleen koulutukseen" ! ;-)

Mitähän muuta oli mielessä..asiat katoaa niin lahjakkaasti päästä, ettei tosikaan!

Mitähän kuuluu Aavikselle? Onko @iti80 kadonnut kokonaan?

Pukemisesta oli joskus juttua, mies pukee Nealle asianmukaisesti ja lämpimästi, mutta hänellä on joskus vaikeuksia löytää niitä vaatteita ja varusteita! :) Apua, kohta kaksi puettavaa meillä!

Oon miettinyt, et toivottavasti en oo taas niin uupunut, et en jaksa pinoutua ja erakoidun syysystävien ihanasta seurasta! Yrittäkää sit saada mut liikkeelle.. :-/ Jänskättää niin, et millanen tapaus on sieltä tulossa!

Mut nyt vuoroa muille! Hyvää mieltä ja jaksamisia ja iloa kaikille!

Enkeli1 ja Nea+minivauva rv36+2

Vierailija
2/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalla on lunta jo ihan kivasti ja on pikku pakkanen. No, kyllähän nuo vielä sulaa varmaan. Sais kyllä jäädä.

Yö oli ehjä 22-8. Eli viikon päästä tuo tarkoittanee 21-7. Mutta ihan miten vaan, kiva oli kasiin nukkua.

Ulos pitäs mennä, pankissa pitäs käydä mutta kun odotan sitä saakelin putkimiestä. Yli kuukausi sitten kävi vaihtamassa meille kaksi hanaa. Kylppärin lavuaarin hana on väärin laitettu; tulee kylmää kun laittaa kuumalle ja toisin päin. MIes irrotti ne putket silleen, että nyt tulee vain kylmää. Sen pitäs tulla korjaamaan ne. Toissa viikon torstaina piti tulla, ei kuulunut, soitin viime viikolla ja lupas tulla alkuviikosta. Kiva sitten odotella täällä. Jos ei tule huomiseen mennessä, niin saa mun puolesta olla.

Tässä viikonloppu:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8648489&p=1&tmode=1&smode…

No, kai sitä pitäs alkaa suoriutumaan pihalle.

T-P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voisin jatkaa että onneks ei ole talvi!!Kiva ilma oli ekarilaista viedessä,aurinko paistaa ja lämmintäki oli +12 :-)

Toivottavasti selvitään(siis mies tuosta suoriutuu)ulos enne ku vesisade taas alkaa!!!

Viime yö meni täysin valvoessa!Illalla otin tenoxin mut 4aikaa heräsin pyörimää,valvoin yli tunnin ja torkahin ja taas kuuen mais hereille eikä uni enää tullu..Ens yönä kai nappia namaa jokavälissä...

Eipä liiku päässä mitää...

jatu

Vierailija
4/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku ihanan 2-vuotiaan tytön jolle ei kelpaa mikään? Ulkona sataa, ei viitsitä lähteä sinne seisoskelemaan, mitkään leikit ei kelpaa, koko ajan vaan hajottaa palapelejä, piirtelee käsiinsä tusseilla, repii kirjan sivuja ym. Eilinen oli aivan kamala päivä, Ida heräs liian aikasin aamulla ja oli tosi kiukkunen koko ajan. Vähän jos kielsi jotain niin heti kauhea vinkuminen ja valitus. Tarviin korvatulpat!

Tänään aamulla Ida tipahti tuolilta ku oli työntäny tuolinsa kauemmas pöydästä, siinä sit jotain temppuili ja vähän ajan pääst oli selällään lattialla. Sillä tavalla.

No mut jos jotain hyvää niin meillä on kohtalaisen siistiä tällä hetkellä :)

Pitäis varastosta hakea loput vauvanvaatteet, kattoa mitä säilytetään ja mitä ei, sit kaikki lakanat ym. on siellä vielä. Jos vaikka ne pesis nyt tän loman aikana. Vois tietty tehdä sitä ruotsin esitelmää joka kummittelee heti loman jälkeen, mut en nyt jaksa.

Ruokakauppaan pitäis lähteä, kivaa kun voi sen tehdä näin aamulla. Lomailu on ihan mukavaa, mut kunpa ei tarttis joka asiasta vääntää kättä Idan kanssa. Lähinnä se vinkuminen rassaa, ku toinen ei voi hetkeäkään olla hiljaa. Ehkäpä toi sade loppuu et päästään ulos :)

Enkelillä on ihan hurjasti jo viikkoja, samoin ku Reelillä. Muistakaa sit joka päivä ilmoittautua täällä, ettei meidän tarvitse arvailla joko ootte lähteneet laitokselle :)

No, mut jos sinne kauppaan sitten. Parempaa päivää kaikille muille!

Petra, Ida ja vauva rv 31+3

Vierailija
5/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh, mä oon nyt vuorostani flunssassa! Just kun poitsu alkoi paraneen, ei sit tänäänkään päästä muskariin kun nyt mulla kurkku kipee, nenä valuu ja olotila muuutenkin jäänyt jyrän alle, vähän kuumettakin.... Tälle päivää oli muutenkin kamalasti " pititehdähommia" , nyt harmittaa ihan tosissaan. Mutta kaipa nuo hommat nyt sitten odottavat huomiseen.... *huokaus*

Päässä ei liiku mitään. Paitsi räkää. En jaksa kommentoida edes tosimielenkiintoista nimikeskustelua sähköpostissa nyt, ehkä palaaan aiheeseen joskus myöhemmin. Allin salaperäiseen viestiin toivon kuitenkin pian selvennystä... :)

Mikä numero se olikaan misä kotiäidit sai hakea sairaslomaa...?!?

Tän päivän ohjelmassa siis sohvalla makoilua, kuumaa mehua, raakaa valkosipulia (auttaa yleensä aina) ja lehtien selailua, jos sillälailla löytyis idea vessan uusiin valoihin. Villasukissa ja yöpaidassa.

Sanoin jo illalla pojalle että äitillä on kurkku kipee ja samalla pitelin otsaani, niin se söpöläinen tuli ja silitti mua ja puhalsi mun otsaan pipin pois.... :) Ihana empaattinen sairaanhoitaja mulla täällä :)

äh, nyt makuulle. Voikaa te paremmin!

äk rv 33+0 tai 33+6, miten sen nyt sit laskeekaan.... en itekään enää tiedä kumpaan uskois....

Vierailija
6/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kotiäitien sairaslomapuhelinnumero jäi siihen samaan lappuun, jossa oli se elämän vaihto helpompaan-numero. Sorry, äitikuu, se on viimeisen muuttolaatikon pohjalla, en pääse siihen ikinä. Hehheh.

Paranemista kumminkin toivotan sairastaville.

Syömässä oli kivaa. Toipuminen kesti kauan.

Poltin eilen menneisyyteni. Kaikki kortit, kirjeet, elokuvaliput, almanakat, gradupaperit, äidinkielen aineet meni. Eipä niillä samaa merkitystä ole kenellekän muulle, mutta enpä tule minäkään enää muistamaan menneisyyttäni yhtä kirkkaina mielikuvina kuin lukiessani niitä kirjeitä ja kortteja.

Kukkuu

Vierailija
7/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilma kattoo tomitraktoria ja vauva nukkuu ehkä ulkona vielä hetken.

On tolla pienellä Pirkolla nuo päiväunet vähä hakusessa.

Onneksi yöllä nukkuuu!

Nukkuu päivisin max tunnin kertaa 5.Eikö ois kivemp nukkua kerralla tyyliin kolme h???

Viikonloppu meni nopeasti!Kävin eilen yksin uimassa,ihanaa.

Haettiin lauantaina seisomalauta vaunuihin.Hilma ei malttanut edes puistossa olla ku piti päästä kyytiin...

Nyt heräs pieni

Moi

Ramika

Vierailija
8/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moneen päivään päässyt pinoilemaan. Ihan meinaa vierotusoireita pukata. Viime vkolla oli vieraita ja sitten käytiin mummolassa. Eilinen ja tämä aamu on mennyt purkaessa laukkuja ja pyykkiä pestessä. Pinot luin, mutta mitään ei päähän jäänyt, joten sorge oma napaisuus.

Meillä päin on kanssa lunta ihan tolkusti. Piti jo lumitöitäkin tehdä. Ja taloa lämmittää. Kyllä se tuo takkatuli antaa ihanaa lämpöä.

Meillä on yöt edelleenkin sanonko mistä. Nyt olen kieltäytynyt yötissin antamisesta, minkä vuoksi huutoprotestit yöaikaan kiihtyvät vain. T on kanssa ollut ihme kärtsy viikko tolkulla, mikä lie vai kuuluuko johonkin vaiheeseen? Nukkumaan meno on yhtä huutoa ja sängystä pomppimista, päiväunet on tyylin 30 min ja ylös. Illat unen vähäisyyden vuoksi kiukuttelua. Minä ite, ei saa auttaa... ihana kahden vuoden uhma! Neitillä taas hirveää eroahdistusitkua, kun äiti vessaan tms. häviää. Koko ajan konttaa perässä ja roikkuu lahkeessa. Niin että jos äitikuu tai Kukkuu löytää sen apu-numeron, niin äkkiä tänne päin myös, kiitos!

Ens vkonlopun kellojen siirto pelottaa ihan oikeasti, en tahtois nousta ylös kello viisi joka ikinen aamu. :/

Laitoin viime viikolla päivähoitohakemukset päiväkotiin. Niisk, sanokaa, että minun pienokaiset pärjää, eikä niistä tule megasuperhirviö-riiviöitä ja että en ole Maailman Huonoin Äiti. Vaikka itse kaipaakin ihan oikeaa aikuisten palkkatyötä, silti olisi niin kiva olla lasten kanssa kotona. Mahdoton yhtälö?

Sortsi sekava teksti, pää ei pelitä täysillä. Taaskaan... ;)

Se on moro!

Mimmu ja lapset x3

Vierailija
9/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunajamarinoidut valkosipulinkynnet

10-12 valkosipulia (n. 500 g kuorittuja valkosip.kynsiä)

Marinadi:

1 1/2 dl vettä

1 1/2 dl etikkaa

1 rkl suolaa

1 dl hunajaa

1 dl oliiviöljyä

1/2 sitruunan mehu

1 rkl chilipalkoja viipaleina

Mittaa kattilaan vesi, etikka ja suola. Keitä kuorittuja valkosipulinkynsiä liemessä viisi minuuttia. Nosta kattila pois liedeltä, ota kynnet pois liemestä ja sekoita liemen joukkoon hunaja, oliiviöljy ja mausteet. Jaa valkosipulinkynnet puhtaisiin lasipurkkeihin ja kaada päälle lientä. Sulje tiiviisti ja anna marinoitua jääkaapissa muutaman päivän ajan.

Makutaetta ei vielä ole, joutuu muutaman päivän odottamaan ennenkuin pääsee maistamaan.

Tehtiin kaksinkertanen satsi ja siitä tuli 7 pientä ja 3 isoa pilttipurkillista.

Hilu

Vierailija
10/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan aikaan!!ja pienikin ihan toista tuntia :)

ehkä hää jotenkin häiriintyi viikonloppuna kun isi oli kotona??

mimmu kiva kun palasit palstavahvuuteen!!

hilulle kiitti ohjeesta,pitää kyllä kokeilla!!

oon ollut yuotubessa kuuntelee musaa varmaan tunnin.

pähkäilen et minkä levyn ostais, pinkin vai musen?

lihapullat uunissa namskis!!

r

Vierailija
11/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani kuluksi tulin nyt vielä tänne, ennen kuin alan Nekkua herättelemään. Äiti tulee viiden junassa, mennään asemalle vastaan ja samalla katsomaan Maskusta jotain sohvaa, jonka mies oli bongannut Hesarin mainoksesta.

Kerho olikin jostain syystä peruttu ja lähdettiin sitten Hakiksen Sokkarille kattomaan isänpäivälahjaa. Tajusin, et sehän pitäs olla valmiina, kun ei tiedä, et miten sit ostoksille kykenen! No, ostin tarjouksessa olevan Espritin paidan, joka oli ihan kiva. Sit yritin etsiä jotain Edt miesten tuoksua, mut lopulta kaikki tuoksut oli ihan sekaisin, kun ne tarttui mun nenään ja vaatteisiin ja en löytänyt mieleistä. Mikä olis hyvä tuoksu..? Onko ideoita. Ja laitetaanpa pystyyn..

G:MITÄ ISÄNPÄIVÄ lahjaksi? Jotain haluaisin vielä ostaa..pitäis päästä rauhassa ostoksille! Viime vuonna laitoin kehyksiin kuvan, jos Nekku halaa isää ja se oli tosi kiva. Nyt ei viitsisi saman tyylistä. Yöpuvun mies tarttisi myös ja vaatetta. Nean kanssa edelleen se kortti askartelematta.

Niin ja ostinpa sitten Lumene valokynän, jota äsken testasin. Tuntui ihan toimivalta ja nyt pitäis sitten näyttää hehkeämmältä!? Syvät silmänaluset vaan näkyy, nyt vaaleina! ;-D Oltiin pari tuntia reissussa ja olin kyllä niiiiin raihnainen, maha painoi, kiva kipu liitoksissa ja häpyluun (?) kohdilla.. Ihana oli päästä kotiin ja saada Nekku nukkumaan!

Mimmu, jaksamisia toivotan! Ja yhtenäisiä yöunia koko perheelle!

Jatulle kanssa kunnon unta!

Äitikuulle paranemisia, lepäilehän, kyllä ne työt ehtii tehdä! Mäkin moneen otteeseen oon kaivannut oikein kunnon sairaslomaa. Totuus on kyllä kotiäidille kamala, kun lomaa ei tule tekemälläkään.. Mä muutes jynssäsin äsken vimmalla vessanpönttöä, kun uskaltauduin jo näillä viikoilla sitä testaamaan! :) Eikä oo supistellut! Moppiin en vielä koskenut..ehkä loppuviikosta! :)

Tomeralle jaksamisia! Nää sadepäivät sisällä uhmiksen kanssa saattaa olla ratki riemukkaita... Toivottavasti pääsitte ulos! Täällä vasta alkoi kurja vesisade..

Mies tulee kohta töistä ja mun pitää availla jo Nekun huoneen ovea, et ei mene päiväunet liian pitkiksi. Päivän jatkoja kaikille!

Enkeli1 uudelleen

Vierailija
12/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt kerrankin muistan, kysyn sulta, että mistä ihmeestä sinä olet ostanut sitä proteiinipastaa??? En löydä mistään! Mitä merkkiä? Olen kai huonosti sitten etsinyt mutta en vaan löydä. Tahtois maistaa.

Onpa mennyt taas talteen tämäkin päikkäri aika. Surffaillut vaan koneella. Pitää mennä herätteleen Onnia kohta.

Galluppi: Millä sivuilla yleensä käyt kun istut koneella? Onko jotain vakkari sivuja, jossa surffailet vauva -sivujen lisäksi?

T-P

Vierailija
13/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittelen vaan pikana viestiä kun pitäs lähteä tarhan vanhempienkahveille kohta.

oon itse saanut pojan flunssan ja olo ihan hirveä! Ihan kuin olisi kokovartalosupistus!! Mulla nivelet ja lihakset kipeytyy ihan pienestäkin kuumeesta ja lähellä 37 mennään. Onneksi kahvit on vaan vanhemmille niin uskallan tällä ololla sinne mennä. Aamulla tuntui ihan kuin olisi pari tuntia ollu vatsan " kestosupistus" päällä ja soittelin jo kättärille et mitä tehdään, onneksi liikkeet tuntui hyvin kun sain makailtua tunnin niin " supistus" kin laukesi vähän. Aivastaminen on ihan hirveää kun ei saa rentoutettua lihaksia ollenkaan. Pojallakin vielä vähän päälle 37 lämpöä eli huomenissa lääkäriin on suunnattava.

Pääkin on ihan sumussa, joten nyt vain tätä oman kehon ympärystää. Parempaa oloa muille. poistun takavasemmalle.

Reeli

Vierailija
14/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-P:Ihan olen s-marketista ostanu,samassa hyllyssä ku makaronit.Torino merkkinen,sini-valkonenpussi,punasella lukee tumma proteiini pasta.SAmanlaisii pusesseja on mm.kaura-, ruis-,vehnänalkiopastaa..

Tää proteiini on kai aika uus ku ihan tässä syksyllä hyllystä pongasin..

Enkeli:kiva et äiti pääs tulemaan :-)

Äklle paranemista!Ja kyllä ne työt odottaa-ikävä kyllä :-/

Ei sitte päästy ulos,alko sataa just ku oltii lähössä.Pesin 2ikkunaa,vihdoin se homma valmis..alotin joskus kesäkuus,nii et kyl ne työt odottaa!!!

Ihan pökkerö olo ku ollu sisällä ja syöny esim.lasagnee,perunapalleroita,pullaa,tobleronee..että terveellinen elämä menossa.Huomaa kyllä et väsyyn hakee piristystä!!

G:Pääasias tääl roikun..sit kavereiden nettisivuja vilkuilen ovatko päivittäneet,jumppasivut vilasen onko muutoksii,mesessä kans jos ehin..yahoossa kuulun yhtee ryhmää..

Pitäs kai lapsille jotain ruokaa...neki saattas syödä vaik äiti on syöny koko perheen eestä!

Mies illan pois...mokoma!

jatu

Vierailija
15/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä tutkailla vielä tarkemmin.

Voi saatana, voi *ittu *ittu *ittu kuuluu taustalta. Eihän siinä muuten mitään mutta kun se on ONni joka tuolla huutaa! Aloitti tuon s-sanan huutelun kun hajotti yhden veitsen, jolla yleensä syö. Mitä tuolle tekis. Olen tietoisesti vähentänyt itse kiroilua, olen valitettavan kova siinä hommassa:( Pakko vähentää, Onni toistaa jokaisen sanan, mitä sanon. Tai mitä kuulee esim. telkusta. Nytkin sanoi " ruma tapa" . Vielä kun ymmärtäis sen.

T-P

Vierailija
16/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pyöri kauheasti mielessä Olen Mikkelissä hotellihuoneessa. Tää on kivaa! :)

Taidan lähteä valumaan kaupungille.

Enkelille piti sanoa, että mulla on ihan sellanen fiilis, että saat nauttia vauvasta ja pääset tuskaisesta olosta ja nauttimaan taas elämästä! Oletkin kyllä tarpeeksi kärsinyt kivuista ja kielloista, joten ansaitset helpon vauvan.

T: Ynis

Vierailija
17/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikana gallupit,

isänpv lahja, ei hajuakaan! Kiitos muistutuksesta, olisin varmaan unohtanut ...

Nettisivuista, täällä (taaperot, odotus, synnytys, asuminen) ja sähköpostin parissa pääasiassa. Joskus kausiluonteisesti luen puutarha.nettiä tai rakentaa ja remontoi - palstaa suomi24- keskustelusivuilla, lähinnä kun tarvin jotain tietoa kyselen sieltä. Käytän nettiä myös paljon tiedonhakuun muutenkin, puhelinnumeroita, aukioloaikoja, ositteita yms. mitä kulloinkin tarviin. Muille keskustelupalstoille aika ei riitä. (" Aikaisemmassa elämässä" 5 v sitten kävin aktiivisesti vuoden ajan naikkarin hääsivuilla, kun omat häät oli suunnitteilla. Olin Ihan koukussa niihin silloin...)

niistämään taas....

äk

Vierailija
18/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuu, miksi poltit menneisyyden? Vahingossa? Homeen takia? Vai ihan vaan siivousvimmassa?

Itse ole hävittänyt parikymppisenä kaikki lapsuuden piirustukset. Harmittaa vieläkin. Päiväkirjat, teinarit ja muuta salaisuudet ovat kellarissa.

Ollaan lähdössä vielä kumisaapasostoksille, kun Otson saappaissa on reikä. Sain päiväkodista palautetta, ettei lapsellani ole kuravaatteita. Meinsin jo soittaa ja haukkua miehen, mutta onneksi tarkistin vielä pojan lokeron. Siellähän ne kuravatteet olivat nätisti omalla paikalla.

Minä menaan ostaa miehelle Kjell Westön uusimman. Tykkään hänen kirjoistaan, kun niistä tunnistaa tuttuja paikkoja. Yhdessä kirjassa henkilöt asuivat meidän talossa :).

En surffaan vauvasivuilla ja sitten oikeastaan jos tarvitsen jotain: nyt lähinnä huonekaluja ja muita sisustusjuttuja. Oli asia mikä tahansa, niin menen nettiin: taksin tilaus, aikataulut, ravintolan varaus (tässä esimerkkejä tämän päivän netin käytöstä). Työssäni käytän myös paljon nettiä ja konetta, joten usein arkisin en juurikaan jaksa surffata tai koneella istua.

Heihei.

Vierailija
19/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhöm, kävinpä tänään hikoilemassa tunnin kuntosalilla :)

G:Vauva-sivujen lisäksi surffaan lähinnä " tarpeellisilla" sivuilla minäkin. Lähiaikoina ovat mielessä olleet mm. autot ja talot (osin utopistisia unelmia). Minäkin käytän nettiä kaikenlaisen turhan ja tarpeellisen tiedon etsimiseen. Kuulun myös yahoon " Nimet" -ryhmään (siellä on tosin tullut käytyä nykyään hiukan harvemmin, aikapula varmaan).

Mitäs tässä, lomailua koko päivä. Sain nukkua ensin kymmeneen ja sitten pari tuntia urheilua välillä nettiä, sitten miehen laittamaa hyvää ruokaa, ulkoilua Antsan ja miehen kanssa koiran kera kirpeässä pakkas-säässä. Näitä päiviä saisi olla enemmän :)

Täytyy kait mennä minunkin tekemään jotain tämän huushollin eteen.

Moi!

SM

Vierailija
20/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffaan vain vauva-lehden sivuilla.Tekayn sivuilla tulee käytyä kun haluan tarkistaa missä mennään raskauden suhteen ja sitten pankissa tietenkin.Pakollinen paha.

Siinä se.Eipä ole laaja skaala.Eipä kyllä aikaakaan=)

Leanna+5+sissi rv 18+