Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

##SYYSväen-04 MAANANTAI##

23.10.2006 |

Pino avattu!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäivä, koska? En kostoksi ehkä hanki lahjaa, koska en ikinä merkkipäivinä saa mieheltä sellaisia. Grr. Ehkä kakku, jota on tehnyt mieli pidempään tehdä.

Surf. Taaperot, joskus harvoin asuminen ja vauvat. Kaikki tieto, aukioloajat, puh.nrot, kartat ja taustat. Postit, kirkon sivuilla työkaverita ja työjuttuja. Nyt rintamamiestaloissa meinasin jo avata suuta, mutta vielä vältin sen koukun. Huomattavaa tiedonhaussa on pääkaupunkiefekti. Täällä Itä-Uudellamaalla ei läheskään niin hyvin löydy netistä tietoja tai sitten valikoima on pienempi ja siksi nettitietojen puute näkyy selvemmin.

Piletys, home syynä. En aio säästää kuin valikoiden suurimman pölyn keskellä olleita tavaroita. Myöskin ajatuksena, ettei ne merkitse kenellekään muulle mitään kuin minulle ja muistot on olemassa ilman tavaroitakin. Säästyy jälkipolvet kaappien tyhjennystyöltä.

Saamis, eipä muuta pitänyt sanoa kuin että kiva kun olet olemassa!

Kuten muutkin te,

Kukkuu

Vierailija
22/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, kävin siis äsken lenkillä jonka oletan polttavan rasvaa:) Ja muistojen polttaminen. Minä olen niin keräilijäluonne kuin vain ihminen voi olla. Mitään en ole hävittänyt! En tiedä enkä uskalla ajatella mitä äitini on tuhonnut. Hän kun on hiljallene käynyt vinttejä läpi ja heitellyt tarpeetonta tavaraa pois. No sanoi kyllä ettei ole mun päiväkirjoja tms. laittanut meneen. Mutta ovella odottavat jo mun muutamat (iso kassillen) ala-asteen aikaiset koulukirjat. Pitäs pelastaa nekin mutta minne ne täällä mahtuu? Olen isäni kanssa samanlainen keräilijä.

Surffailu. Vauva sivut, molemmat iltapäivälehdet, naikkarit, pakkotoisto (tää mun puntti-innostus on vaan nousussa). Sitten jotain tietoa jos tarvii hakea. Naikkareissa minäkin (äitikuu) suunnittelin hääni 2,5-v sitten. Serkultani kuulin moisesta. Käyn siellä vielä lukemassa silloin tällöin puolitutun vauva-päikkyä.

Nyt panen kyllä koneen kiinni. Heti kun ei ole ollut kaveri kylässä, olen koko päivän roikkunut tässä koneella. Tulee niin aikaansaamaton olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Hilun valkosipulit pitää kyllä testata. Jos ovat niin hyviä kuin vaikuttaa, taidan tehdä kavereille joululahjaksi. Oisko muita hyviä ohjeita, esimerkikisi kinuski- tai suklaakarkeista? Niitäkin vois tehdä ja antaa lahjaksi. Suunnittelis sellaisen herkkukorin, johon vois leipoa jotain ja sitten noita vs-juttuja ja jotain muuta pientä lisäksi... Tässähän ihan innostuu!

Geet:

Isänpäivälahjaksi ostan ehkä jonkun puseron tai jotain muuta käyttökelpoista. rahaa ei ole hirveästi, siksi jotain " tylsää" . Tai jos jättäis ostamatta, eihän mieskään muista minua milloinkaan. Enhän suinkaan kuulosta katkeralta edelleenkään siitä kesäisestä hääpäivä-jutusta?!?!?

Ja missä muualla surffaan kuin vauva-sivuilla... Nooh, iltapäivälehdet pitää vilasta, samoin työpaikat. Pankkiasiat (niin ikävää kuin se onkin). S-posti. Aikaa on niin rajallisesti, ihan niinkuin Leannakin sanoi.

Voi tuota hometta. Ihan vihaksi pistää. Sympatialähetys Kukkuulle!

Nyt pesulle ja " nukkumaan" . Jotta aamulla taas jaksaa.

Mimmu ja lapset x3