Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saada nainen parisuhteeseen?

Makekeke
01.08.2022 |

Näin miehenä sinkkuna on ihan kivaa ja nautin siitä vapaudesta. On ollut irtosuhteita jo tarpeeksi. Olisi kiva löytää se sopiva ja asettua lopulta jonkun kanssa vaan tuntuu olevan mahdottoman työn takana. Kaikki naiset joista olen ollut kiinnostunut, no niitä nyt ollut siis oikeastaan 3, ovat antaneet pakit. On ollut pirun kivaa, hyvää seksiä, mutta jokaisella on tullut samanlainen vastaus takaisin ja ettei naisella ole noussut sellaista tunnetta mitä odotti, kemiat ei kohdanneet, hyvää loppuelämää. Nämä ovat kyllä olleet kauniita, hyvät kropat ja varmasti vientiäkin riittää, mutta mitä yliluonnollisia juttuja ne odottaa mieheltä?

Mulla on elämä kondiksessa. Sijoitan, treenaan, soitan instrumenttia, some juttuja, keskipalkkainen mutta nousussa, mielestäni ihan ok näköinen vielä. Olen oma itseni ja naisilla on kyllä ollut kivaa mun kanssa. Seksistä ovat nauttineet kovasti. Tämä juuri pakit antanut tapaus kertoi suoraan että hän ei ole sormileikeistä ennen niin nauttinut mut nyt oli kyllä jees.

Kohta alkaa olemaan niin kova kuori mulla, että viittiikö sitä kohta enää. Kävi mielessä jatkossa antaa itse naiselle seksiä vasta viidensien treffien kohdalla. Yleensä ongelma on päinvastainen. Ja kyllä nämä naiset ainakin Tinderin perusteella etsivät vakio kainalopaikkaa.

Nyt tämän viimeisen pakkien kohdalla kysyin suoraa rakentavaa palautetta jos jotai meni persiilleen mun osalta, odotan vielä vastausta. Toki voihan se olla mahdollista että kemiat ei vaan kohtaa.

Mä ku olen kiinnostunut, kysyn aika vaikeitakin kysymyksiä ja ilmaisen sen aika innokkaana. Ja tulee seuraavia treffei jo keskustelua siinä, että mitä mitä. Vaimovitsei jne, taisin mä harjan jättämisestäki heittää jotai läppää. Eli pitäskö mun tää yli-innokkuus jättää pois ja olla mystisempi tai tylsempi? Mun persoona pääsee valloilleen kun löytyy kiinnostava tyyppi, minkäs sille teen.

Ei vaan jaksais enää harrastaa seksiä jonkun kanssa kenen kanssa tuntuu siltä, että haluaisin tutustua suhdemielessä.

Naiset, kertokaa mulle mitä mä tekisin toisin. M30.

Ja siis kyllä. Mullakin on tunteet enkä jaksa mitää panojuttuja enää. Voi se mennä näin miehelläkin.. Ihastun myös helposti joten.. En tiiä, pitäskö vaan vetää selibaatti päälle.

En mä nyt jatkuvasti ole seksiä harrastamassa mutta tarpeeksi usein ja nyt kun suhdetta haen niin sitäkin vähemmän. Ois kiva löytää se tunneyhteys jonkun kanssa, vastakaiku vaan puuttuu.

Kommentit (365)

Vierailija
201/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran ap on saanut menneen 6 kk aikana kaadettua 10 naista, jotka ovat vieläpä olleet itsestään huolehtivia, hyvännäköisiä ja tasokkaita naisia, niin selvästi ap:lla ei ole vaikeuksia saada naista. Ap on jopa hämmentävän haluttu mies. Itse en tunne ketään miestä, jolla olisi tuollainen flaksi laatunaisten keskuudessa. Vaikeus on siis parisuhteen rakentamisessa ja ylläpitämisessä.

Vierailija
202/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran ap on saanut menneen 6 kk aikana kaadettua 10 naista, jotka ovat vieläpä olleet itsestään huolehtivia, hyvännäköisiä ja tasokkaita naisia, niin selvästi ap:lla ei ole vaikeuksia saada naista. Ap on jopa hämmentävän haluttu mies. Itse en tunne ketään miestä, jolla olisi tuollainen flaksi laatunaisten keskuudessa. Vaikeus on siis parisuhteen rakentamisessa ja ylläpitämisessä.

Jo on nätti naama ja puheenlahjoja, aivan varmasti saa tinderistä naista niin paljon kuin haluaa. Parisuhteeseen kuitenkin yleensä vaaditaan enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies46 kirjoitti:

Naiset ei tosiaan halua parisuhdetta. Ja just sen takia etteivät naiset halua miestä nurkkiinsa asumaan. Naisilla on hieno koti jota monta vuotta sisustanut. Mies pilaisi sisustuksen ja mies toisi omia tavaroita naisen kotiin niin ei naiset sellaista halua. Siitä tulis heti riitaa kun mies haluaa ruman vaatenaulakon ja vanhan sohvansa naisen kotiin.

Naisille riittää yhden yön suhteet tai sellaiset seksisuhteet. Minullakin on niitä ollut ja naiset sanoneet että pidetään juttu yksinkertaisena ei mitään rakkaus kuvioita.

Naisia myös ahdistaa jos mies on läsnä koko ajan. Ei nainen halua miehen kanssa asua. 

Sen on huomannut myös ensitreffit alttarilla ohjelmissa kun naisia on heti alkanut ahdistamaan kun pitää olla sen miehen kanssa paljon yhdessä. Siihen ne suhteet kaatuu. Nainen alkaa oirehtimaan ja keksii tekosyitä lopettaa suhde kuten se miikan vaimo tuula siinä ohjelmassa.

Viestistäsi huomaa, ettet itse ole koskaan asunut naisen kanssa. Olet vaan kuullut asioita ja nähnyt telkkarista.

Vierailija
204/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtosuhteileva jannu etsii elämänkumppania irtosuhteilevista naisista. Harvoin ne ajoitukset nappiin osuu, kun toisella on kiima vielä päällä.

Vierailija
205/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtosuhteileva jannu etsii elämänkumppania irtosuhteilevista naisista. Harvoin ne ajoitukset nappiin osuu, kun toisella on kiima vielä päällä.

No siis mulla on kyllä profiilissa aika selkeästi osoitettu etsinnässä vakkari kainalokamua, ollut jo tovin.

Ja nämä pakit tulleet myös niiltä jotka etsii pysyvää, tai ainakin profiilin perusteella.

Ilmeisesti sitten nämä suhdetta etsivät naiset taipuvat seksiinkin myös joiden kanssa ei muuten kemiat natsaa. Tai mistä minä tiedän jos valehtelevat profiilissaan. Tinder kun on maailmana mikä on.

Mut itse aion kyllä pitää nyt visusti housut jalassa. Kyl tää triidi jollain tapaa aukas silmiä.

Vierailija
206/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että nuo tapaamasi naiset eivät tosissaan etsineet suhdetta. Ja jos väittävät niin profiilissaan, etsivät sitä "tosi hyvää" - jonka perässä itsekin aiemmin sanoit olevasi. Et vaan sattunut olemaan sitä heille.

Kuulostaa siltä, että perustukset ovat kunnossa. Kyllä se oikea ostaja löytyy, mutta nykyaikana se ottaa aikansa, kun ei ole kiire sitoutua. Suuri osa naisista kun ei edes halua sitä perhettä, mikä perinteisesti on lisännyt paineita. Sekin voi siis karsia kumppaneita, jos mainitset lapsihaaveista.

Vierailija
207/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aviomieheksi mies, jolla on ollut satoja naisia ja muistelee niiden vartaloita ja vertailee omaan vaimoon. Palkinnoksi siitä saat nuolla herpes kalua ja herpes tarttuu suuhun, vaikka olisi kondomi.

Eli onko miehen irtosuhteet ongelma lähinnä niille naisille, jotka ovat sairaalloisen epävarmoja itsestään?

Kun kirjoitat, että mies sitten muistelee niitä seksiseikkailujaan ja vartaloita ja vertailee vaimoon.

Haisee tismalleen samalta kuin palstan miestenkin u l i n a t naisten irtosuhteista, eli henkilökohtaiselta epävarmuudelta.

Näitä epävarmuuksia sitten peitellään ja perustellaan tuollaisilla selityksillä kuin taudit ja muut vastaavat riskit jotka jonkin verran nousee.

Mulla on itsetunto ihan kasassa, vaikka en ole mikään kaunotar. Tiedän, että oikean miehen kanssa pystyn räjäyttämään pankin, vaikkei jokainen katso perääni kadulla. 

Irtosuhteileva mies harhautti "suhteeseen" ja seksiin. Todella tympivää harrastaa seksiä esineenä ilman, että toinen pystyy intiimiin kohtaamiseen ja intohimoiseen seksiin, vaan paneskelee (purkaa paineensa/masturboi minuun) kuten tiinaa, miaa, paulaa, sannaa, susannaa, katjaa, minnaa, liisaa, siniä, kerttua, hannaa, johannaa, niinaa, pauliinaa jne. 

Joo, ja tauti tuli kaupanpäälle. Pysyvä sellainen. 

Itsetunto on edelleen kasassa, mutta rima on todella korkealla kenellekään miehelle. 

Vierailija
208/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aviomieheksi mies, jolla on ollut satoja naisia ja muistelee niiden vartaloita ja vertailee omaan vaimoon. Palkinnoksi siitä saat nuolla herpes kalua ja herpes tarttuu suuhun, vaikka olisi kondomi.

Eli onko miehen irtosuhteet ongelma lähinnä niille naisille, jotka ovat sairaalloisen epävarmoja itsestään?

Kun kirjoitat, että mies sitten muistelee niitä seksiseikkailujaan ja vartaloita ja vertailee vaimoon.

Haisee tismalleen samalta kuin palstan miestenkin u l i n a t naisten irtosuhteista, eli henkilökohtaiselta epävarmuudelta.

Näitä epävarmuuksia sitten peitellään ja perustellaan tuollaisilla selityksillä kuin taudit ja muut vastaavat riskit jotka jonkin verran nousee.

Mulla on itsetunto ihan kasassa, vaikka en ole mikään kaunotar. Tiedän, että oikean miehen kanssa pystyn räjäyttämään pankin, vaikkei jokainen katso perääni kadulla. 

Irtosuhteileva mies harhautti "suhteeseen" ja seksiin. Todella tympivää harrastaa seksiä esineenä ilman, että toinen pystyy intiimiin kohtaamiseen ja intohimoiseen seksiin, vaan paneskelee (purkaa paineensa/masturboi minuun) kuten tiinaa, miaa, paulaa, sannaa, susannaa, katjaa, minnaa, liisaa, siniä, kerttua, hannaa, johannaa, niinaa, pauliinaa jne. 

Itsetunto on edelleen kasassa, mutta rima on todella korkealla kenellekään miehelle. 

Vierailija
209/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kumppania etsiä harrastuksista? Olisi jotenkin tukevampi pohja siihen lähtöön kuin Tinderissä. Naisvaltaisia harrastuksia on mm. partio, koirien ja hevosten kanssa harrastaminen...

Vierailija
210/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyisin. Kuinka tämä mies harhautti seksiin? Mitä siinä tapahtuu? Ja itse koen että olen usein harrastanut naisen kanssa intohimoista seksiä, mutta enhän mä voi näistä olla varma. Voitko kertoa oman näkemyksen intohimoiselle seksille? Haluaisin oppia jotain uutta jos on opittavaa.

Vierailija
211/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ohitan kaikki sellaiset kuvat, missä miehellä on kaljalasi kädessä, on ilman paitaa, moottoripyörät ei valitettavasti kiinnosta, eikä saksanpaimenkoirat. Myös mukamas vitsikkäät kuvat on yöks.

Vierailija
212/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis mulla on kyllä profiilissa aika selkeästi osoitettu etsinnässä vakkari kainalokamua, ollut jo tovin.

Ja nämä pakit tulleet myös niiltä jotka etsii pysyvää, tai ainakin profiilin perusteella.

Ilmeisesti sitten nämä suhdetta etsivät naiset taipuvat seksiinkin myös joiden kanssa ei muuten kemiat natsaa. Tai mistä minä tiedän jos valehtelevat profiilissaan. Tinder kun on maailmana mikä on.

Mut itse aion kyllä pitää nyt visusti housut jalassa. Kyl tää triidi jollain tapaa aukas silmiä.

Jos nuo naiset ei halua enää edes seksiä lisää, niin pätee sama kuin miesten kanssa eli seksi on huonoa. "vakkari kainalokamu" kuulostaa joltain fwb-suhteelta. Kannattaa kirjoittaa ihan, että etsii parisuhdetta, ettei tarvitse arvailla.

Vierailija
213/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nuo naiset ei halua enää edes seksiä lisää, niin pätee sama kuin miesten kanssa eli seksi on huonoa. "vakkari kainalokamu" kuulostaa joltain fwb-suhteelta. Kannattaa kirjoittaa ihan, että etsii parisuhdetta, ettei tarvitse arvailla.

Minäkin luen tuon vakkari kainalokamu niin, että mies etsii vakipanoa ilman syvempää suhdetta tai jotain vastaavaa aika seksipainotteista vakikuviota, jossa päämääränä ei kuitenkaan ole kunnollinen parisuhde eikä varsinkaan perheen perustaminen tai suuri rakkaus.

Vierailija
214/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten vastaus: kemia

Oikea käytös: raha, status, tarpeeksi hyvä mies jotta kaverit olisi kateellisia

Tämä kertoo vain sinun henkilökohtaisesta naismaustasi.

Tykkäät siis pinnallisista, epävarmoista luuserimuijista :D

Vierailija
215/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua miehenä kiinnitti aloitustekstissä huomio seksiin. Siinä ei ollut yhtäkään kappaletta, jossa ei olisi puhuttu seksissä. Hyvä seksi on toki tietynlainen perusvaatimus parisuhteessa, mutta jos ei juuri muuta ole tarjottavana, niin kukaan täysjärkinen nainen ei pelkästään sen vuoksi edes harkitse parisuhdetta. Älä siis tee vielä mitään johtopäätöksiä seksin perusteella onko nainen valmis parisuhteeseen vai ei.

10 irtosuhdetta puolessa vuodessa ei ole mitenkään paljon kolmekymppiselle viriilille miehelle. Monet naiset ymmärtävät tämän, mutta liian paljon on niitä irtosuhteita kauhisteleviakin. Niitä ei silti varsinaisesti kannata tuoda yleensä esille, kun yleinen ilmapiiri edelleen on mitä on.

Kun alat tapailemaan, ei tosiaan kannata olla mikään yli-innokas. Jatka omia harrastuksiasi ja pidä omaa aikaa, anna toisen tutustua ja rakentaa luottamus. Jatkuvasti ei tarvitse olla yhdessä, suhteelle tekee alussa hyvää kun kumpikin välillä kaipaavat toista. Silti ei saa tulla tunne, etteikö olisi tarpeeksi aikaa. Naisen huomioiminen ei tarkoita hyvää seksiä, netflixiä ja pikaruokaa, vaan näe vähän vaivaa tarjoamalla elämyksiä ja menoja myös kotiseinien ulkopuolella. Vähintään 99% naisista arvostaa kun mies näkee vaivaa järkkäämällä yhteistä tekemistä.

Vierailija
216/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi jotain nippelinappelinönnönnöötä ketju täynnä, en näe näissä monissakaan vastauksissa mitään pointtia AP:n tilanteeseen.

Itse tiivistäisin AP:n kannalta oleelliset seikat vaan näin:

- ihastutko liian suosittuihin naisiin omaan asemaasi ja luonteeseesi/elämääsi nähden?

- ihastutko väärän tyyppisiin (tässä voisi tarkastella paremmin sitä, millainen itse olet ihmisenä ja millainen nainen sinulle sopisi ja millaiselle naiselle sinä sopisit)

- hillitse yli-innokasta käytöstä alussa, ole tosiaan mieluummin vähän mystinen kuin yli-innokas (mutta muista olla kuitenkin lämmin ja mukava, eli älä ala etäiseksi ja kylmän oloiseksi mystisenä!)

Vierailija
217/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rade kirjoitti:

Minua miehenä kiinnitti aloitustekstissä huomio seksiin. Siinä ei ollut yhtäkään kappaletta, jossa ei olisi puhuttu seksissä. Hyvä seksi on toki tietynlainen perusvaatimus parisuhteessa, mutta jos ei juuri muuta ole tarjottavana, niin kukaan täysjärkinen nainen ei pelkästään sen vuoksi edes harkitse parisuhdetta. Älä siis tee vielä mitään johtopäätöksiä seksin perusteella onko nainen valmis parisuhteeseen vai ei.

10 irtosuhdetta puolessa vuodessa ei ole mitenkään paljon kolmekymppiselle viriilille miehelle. Monet naiset ymmärtävät tämän, mutta liian paljon on niitä irtosuhteita kauhisteleviakin. Niitä ei silti varsinaisesti kannata tuoda yleensä esille, kun yleinen ilmapiiri edelleen on mitä on.

Kun alat tapailemaan, ei tosiaan kannata olla mikään yli-innokas. Jatka omia harrastuksiasi ja pidä omaa aikaa, anna toisen tutustua ja rakentaa luottamus. Jatkuvasti ei tarvitse olla yhdessä, suhteelle tekee alussa hyvää kun kumpikin välillä kaipaavat toista. Silti ei saa tulla tunne, etteikö olisi tarpeeksi aikaa. Naisen huomioiminen ei tarkoita hyvää seksiä, netflixiä ja pikaruokaa, vaan näe vähän vaivaa tarjoamalla elämyksiä ja menoja myös kotiseinien ulkopuolella. Vähintään 99% naisista arvostaa kun mies näkee vaivaa järkkäämällä yhteistä tekemistä.

Tämä oli hyvä!

N29

Vierailija
218/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuuppailijan maine ja harrastin seksiä koko aika. Sitten, kun halusin vakituisen naisen, niin tajusin etten saa. En saanut sellaisilta kenen kanssa oli seksiä mitään pysyvää. Ei ne naiset sitoudu vissiin ikinä. Ihastuin kertaheitolla prisman kassaan. Ei ole se raflan eka poka, jos näin saan sanoa nyt tässä, mutta tää nainen sai mut pyörimään. Ostin kukkia sille kerran ja menin klo 23:45 . Prisma menee klo 24:00. Ostin safkat ja kukat vikana. Sanoin, että noi kukat on sulle. Lähe deitelle. Nainen sano ootko tosissas. Joo oon. Haluutko oikeesti mun kanssa deiteille. Nyt tää myyjä ajatteli tietenkin 15kg ylipainoaan mikä paisto silmistä. Olin, että sano nyt jotain. Lähen mä. Sitä pyyntöä en ole katunut. Sain vaimon itelleni. Ihmiset piti mua pinnallisena miehenä niiden naisten takia kenen kanssa harrastin seksiä. En ole todellakaan. Luonne ja olemus on mun juttu.

Vierailija
219/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla mut kyllä keskustelut oli sitä luokkaa että molemmat hakee pysyvää parisuhdetta. Tosin, välimatka olisi ollut sen verran iso, ettei tuosta mitään fwb suhdetta olisi edes joka tapauksessa syntynyt. Enivei, täytyy varmaan pistää profiiliin selkeät sanat eikä epäsuoraa, niin säästyy erehdyksiltä.

Vierailija
220/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tuuppailijan maine ja harrastin seksiä koko aika. Sitten, kun halusin vakituisen naisen, niin tajusin etten saa. En saanut sellaisilta kenen kanssa oli seksiä mitään pysyvää. Ei ne naiset sitoudu vissiin ikinä. Ihastuin kertaheitolla prisman kassaan. Ei ole se raflan eka poka, jos näin saan sanoa nyt tässä, mutta tää nainen sai mut pyörimään. Ostin kukkia sille kerran ja menin klo 23:45 . Prisma menee klo 24:00. Ostin safkat ja kukat vikana. Sanoin, että noi kukat on sulle. Lähe deitelle. Nainen sano ootko tosissas. Joo oon. Haluutko oikeesti mun kanssa deiteille. Nyt tää myyjä ajatteli tietenkin 15kg ylipainoaan mikä paisto silmistä. Olin, että sano nyt jotain. Lähen mä. Sitä pyyntöä en ole katunut. Sain vaimon itelleni. Ihmiset piti mua pinnallisena miehenä niiden naisten takia kenen kanssa harrastin seksiä. En ole todellakaan. Luonne ja olemus on mun juttu.

Joo naiset(kin) harrastaa sinkkuna seksiä miehen kanssa, johon eivät sitoutuisi.

Itse olen tehnyt sitä, samoin ystäväni ovat tehneet sitä.

Näissä on yleensä ollut se, että mies on hyvännäköinen ja seksuaalista kemiaa on, mutta muutoin arvomaailma ja maailmankatsomus, elintavat, tulevaisuuden näkymät ym. ei kohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi