Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saada nainen parisuhteeseen?

Makekeke
01.08.2022 |

Näin miehenä sinkkuna on ihan kivaa ja nautin siitä vapaudesta. On ollut irtosuhteita jo tarpeeksi. Olisi kiva löytää se sopiva ja asettua lopulta jonkun kanssa vaan tuntuu olevan mahdottoman työn takana. Kaikki naiset joista olen ollut kiinnostunut, no niitä nyt ollut siis oikeastaan 3, ovat antaneet pakit. On ollut pirun kivaa, hyvää seksiä, mutta jokaisella on tullut samanlainen vastaus takaisin ja ettei naisella ole noussut sellaista tunnetta mitä odotti, kemiat ei kohdanneet, hyvää loppuelämää. Nämä ovat kyllä olleet kauniita, hyvät kropat ja varmasti vientiäkin riittää, mutta mitä yliluonnollisia juttuja ne odottaa mieheltä?

Mulla on elämä kondiksessa. Sijoitan, treenaan, soitan instrumenttia, some juttuja, keskipalkkainen mutta nousussa, mielestäni ihan ok näköinen vielä. Olen oma itseni ja naisilla on kyllä ollut kivaa mun kanssa. Seksistä ovat nauttineet kovasti. Tämä juuri pakit antanut tapaus kertoi suoraan että hän ei ole sormileikeistä ennen niin nauttinut mut nyt oli kyllä jees.

Kohta alkaa olemaan niin kova kuori mulla, että viittiikö sitä kohta enää. Kävi mielessä jatkossa antaa itse naiselle seksiä vasta viidensien treffien kohdalla. Yleensä ongelma on päinvastainen. Ja kyllä nämä naiset ainakin Tinderin perusteella etsivät vakio kainalopaikkaa.

Nyt tämän viimeisen pakkien kohdalla kysyin suoraa rakentavaa palautetta jos jotai meni persiilleen mun osalta, odotan vielä vastausta. Toki voihan se olla mahdollista että kemiat ei vaan kohtaa.

Mä ku olen kiinnostunut, kysyn aika vaikeitakin kysymyksiä ja ilmaisen sen aika innokkaana. Ja tulee seuraavia treffei jo keskustelua siinä, että mitä mitä. Vaimovitsei jne, taisin mä harjan jättämisestäki heittää jotai läppää. Eli pitäskö mun tää yli-innokkuus jättää pois ja olla mystisempi tai tylsempi? Mun persoona pääsee valloilleen kun löytyy kiinnostava tyyppi, minkäs sille teen.

Ei vaan jaksais enää harrastaa seksiä jonkun kanssa kenen kanssa tuntuu siltä, että haluaisin tutustua suhdemielessä.

Naiset, kertokaa mulle mitä mä tekisin toisin. M30.

Ja siis kyllä. Mullakin on tunteet enkä jaksa mitää panojuttuja enää. Voi se mennä näin miehelläkin.. Ihastun myös helposti joten.. En tiiä, pitäskö vaan vetää selibaatti päälle.

En mä nyt jatkuvasti ole seksiä harrastamassa mutta tarpeeksi usein ja nyt kun suhdetta haen niin sitäkin vähemmän. Ois kiva löytää se tunneyhteys jonkun kanssa, vastakaiku vaan puuttuu.

Kommentit (365)

Vierailija
241/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse keski-ikäisenä heteronaisena olen nykyään mieluiten ihan ilman miehiä, seksiä hellyyttä ja kaikkea. Vaikka pidän kovasti noista.

En enää etsi yhtään mitään enkä ketään enkä suostu treffeille. En jaksa enää sitä koko teatteria. Tietää jo miesten siirrot ennalta, voi alkaa rakastaa ja varata toisen varaan hiljalleen ja kuvitella, että tässä se nyt on.

Ei se koskaa lopullisesti ole ollut joten paljon mukavampaa näin. Tietysti se jos jollakulla nuoremmalla on vielä jäljellä toivoa niin kannattaahan se yrittää kaikkensa ettei tarvitse katua.

Mutta miksei joku kolmikymppinenkin voi olla jo tässä pisteessä. Älykäs nainen ei kovin monta kertaa mene samaan halpaan ja sitä paitsi miehestä on tosi paljon myös draamaa ja riesaa.

Nuorempana vielä kestin sen kaiken niiden hyvien hetkien vuoksi. Enää ei tule sellaista miestä. Tämä huvipuisto on pysyvästi kiinni.

Sanokaa vain katkeraksi mutta olen itse jättänyt jokaisen näistä kolmesta sankarista. Kaikin tavoin väkivaltaisen, tosi taitavan sarjapettäjä-valehtelijan ja impotentiksi muuttuneen kaappihomon.

Olen samassa veneessä, täysin. Lapset, kirjat, luonto, kulttuuri, kukat, kiva työ ja ystävät tuovat vain iloa. Mitä sitä ihminen muuta tarvitsee?

Vierailija
242/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aviomieheksi mies, jolla on ollut satoja naisia ja muistelee niiden vartaloita ja vertailee omaan vaimoon. Palkinnoksi siitä saat nuolla herpes kalua ja herpes tarttuu suuhun, vaikka olisi kondomi.

Eli onko miehen irtosuhteet ongelma lähinnä niille naisille, jotka ovat sairaalloisen epävarmoja itsestään?

Kun kirjoitat, että mies sitten muistelee niitä seksiseikkailujaan ja vartaloita ja vertailee vaimoon.

Haisee tismalleen samalta kuin palstan miestenkin u l i n a t naisten irtosuhteista, eli henkilökohtaiselta epävarmuudelta.

Näitä epävarmuuksia sitten peitellään ja perustellaan tuollaisilla selityksillä kuin taudit ja muut vastaavat riskit jotka jonkin verran nousee.

Mulla on itsetunto ihan kasassa, vaikka en ole mikään kaunotar. Tiedän, että oikean miehen kanssa pystyn räjäyttämään pankin, vaikkei jokainen katso perääni kadulla. 

Irtosuhteileva mies harhautti "suhteeseen" ja seksiin. Todella tympivää harrastaa seksiä esineenä ilman, että toinen pystyy intiimiin kohtaamiseen ja intohimoiseen seksiin, vaan paneskelee (purkaa paineensa/masturboi minuun) kuten tiinaa, miaa, paulaa, sannaa, susannaa, katjaa, minnaa, liisaa, siniä, kerttua, hannaa, johannaa, niinaa, pauliinaa jne. 

Joo, ja tauti tuli kaupanpäälle. Pysyvä sellainen. 

Itsetunto on edelleen kasassa, mutta rima on todella korkealla kenellekään miehelle. 

Mielenkiinnosta kysyisin. Kuinka tämä mies harhautti seksiin? Mitä siinä tapahtuu? Ja itse koen että olen usein harrastanut naisen kanssa intohimoista seksiä, mutta enhän mä voi näistä olla varma. Voitko kertoa oman näkemyksen intohimoiselle seksille? Haluaisin oppia jotain uutta jos on opittavaa.

Keskityt kaikessa vain seksiin! Seksi on hyvää, kun on hyvä yhteys ja heittäytyminen ja intiimiys ja intohimo. Et siinä hekumassa mieti että mä kosken tota nyt noin tai näin vaan te ikään kuin laulatte yhdessä tosianne täydentäen. Sinä luet toisen vartaloa, hän sinua, molemmat huomaavat mistä toinen kiihottuu ja tekee tätä. 

Sun kaltaisen miehen kanssa suuseksi on kuin gynellä olis. 

Kuulostaa juuri siltä mitä seksi yleensä ollut. Tosin, suhteissa parhaimmat kokemukset edelleen, silloin tietää mistä toinen tykkää.

Ethän sie tiedä mun taidoista joten ne voi jättää omaan arvoonsa.

Enivei, en hae seksisuhdetta, ainakaan enää, enkä siihen edes pystyisikään. Mulla menee todella helposti ihastukseen ja siitä sitten suhteeseen, joten väärän kanssa touhuaminen ei missään tapauksessa toimisi.

Joten ihan sama mitä sanotte, sydän on valmiina löytämään sitä sopivaa.

Kyllä mä tiedän sun taidoista, koska se tulee tässä viestitellessäkin ilmi. Sinulla ei ole sitä, mitä korvienvälistä tai sydämestä tai sielusta tai miksi sitä ikinä haluakaan kutsua, vaaditaan aikuiseen ja hyvään seksiin. 

Tuo on hyvin sanottu. Tyypiltä puuttuu sielu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aviomieheksi mies, jolla on ollut satoja naisia ja muistelee niiden vartaloita ja vertailee omaan vaimoon. Palkinnoksi siitä saat nuolla herpes kalua ja herpes tarttuu suuhun, vaikka olisi kondomi.

Eli onko miehen irtosuhteet ongelma lähinnä niille naisille, jotka ovat sairaalloisen epävarmoja itsestään?

Kun kirjoitat, että mies sitten muistelee niitä seksiseikkailujaan ja vartaloita ja vertailee vaimoon.

Haisee tismalleen samalta kuin palstan miestenkin u l i n a t naisten irtosuhteista, eli henkilökohtaiselta epävarmuudelta.

Näitä epävarmuuksia sitten peitellään ja perustellaan tuollaisilla selityksillä kuin taudit ja muut vastaavat riskit jotka jonkin verran nousee.

Mulla on itsetunto ihan kasassa, vaikka en ole mikään kaunotar. Tiedän, että oikean miehen kanssa pystyn räjäyttämään pankin, vaikkei jokainen katso perääni kadulla. 

Irtosuhteileva mies harhautti "suhteeseen" ja seksiin. Todella tympivää harrastaa seksiä esineenä ilman, että toinen pystyy intiimiin kohtaamiseen ja intohimoiseen seksiin, vaan paneskelee (purkaa paineensa/masturboi minuun) kuten tiinaa, miaa, paulaa, sannaa, susannaa, katjaa, minnaa, liisaa, siniä, kerttua, hannaa, johannaa, niinaa, pauliinaa jne. 

Joo, ja tauti tuli kaupanpäälle. Pysyvä sellainen. 

Itsetunto on edelleen kasassa, mutta rima on todella korkealla kenellekään miehelle. 

Mielenkiinnosta kysyisin. Kuinka tämä mies harhautti seksiin? Mitä siinä tapahtuu? Ja itse koen että olen usein harrastanut naisen kanssa intohimoista seksiä, mutta enhän mä voi näistä olla varma. Voitko kertoa oman näkemyksen intohimoiselle seksille? Haluaisin oppia jotain uutta jos on opittavaa.

Keskityt kaikessa vain seksiin! Seksi on hyvää, kun on hyvä yhteys ja heittäytyminen ja intiimiys ja intohimo. Et siinä hekumassa mieti että mä kosken tota nyt noin tai näin vaan te ikään kuin laulatte yhdessä tosianne täydentäen. Sinä luet toisen vartaloa, hän sinua, molemmat huomaavat mistä toinen kiihottuu ja tekee tätä. 

Sun kaltaisen miehen kanssa suuseksi on kuin gynellä olis. 

Kuulostaa juuri siltä mitä seksi yleensä ollut. Tosin, suhteissa parhaimmat kokemukset edelleen, silloin tietää mistä toinen tykkää.

Ethän sie tiedä mun taidoista joten ne voi jättää omaan arvoonsa.

Enivei, en hae seksisuhdetta, ainakaan enää, enkä siihen edes pystyisikään. Mulla menee todella helposti ihastukseen ja siitä sitten suhteeseen, joten väärän kanssa touhuaminen ei missään tapauksessa toimisi.

Joten ihan sama mitä sanotte, sydän on valmiina löytämään sitä sopivaa.

Kyllä mä tiedän sun taidoista, koska se tulee tässä viestitellessäkin ilmi. Sinulla ei ole sitä, mitä korvienvälistä tai sydämestä tai sielusta tai miksi sitä ikinä haluakaan kutsua, vaaditaan aikuiseen ja hyvään seksiin. 

Tuo on hyvin sanottu. Tyypiltä puuttuu sielu.

Narsisti on tyhjä kuori, joka tekee hartiavoimin töitä kootakseen itsestään kelpaavan ihmisen.

Olis kiva kuulla sen eksän näkemys suhteesta ja erosta.

Seksissä sielut kietoutuu yhteen, oli se sitten naintia tai hellittelyä. Sitä ilman se on vain akti, vaikka olisi teknisesti taitavakin.

Vierailija
244/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu haluavansa naisen parisuhteeseen, mutta onko sanaa rakkaus mainittu. Haluaako ap rakastaa?

Vierailija
245/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä on puhuttu sivutolkulla, tunteista ei. Ihan selvä peli. 

Vierailija
246/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap puhuu haluavansa naisen parisuhteeseen, mutta onko sanaa rakkaus mainittu. Haluaako ap rakastaa?

Ap on kertonut, että haluaa naisesta ja parisuhteesta lisäarvoa elämäänsä.

Vierailija
247/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LIsäarvo ei vielä kerro mitään tunteista. Lisäarvo voi olla säännöllinen seksi.

Vierailija
248/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastuuko joku ihan oikeasti vielä nykypäivänä? Ainakin itselle on muodostunut käsitys että pointti on nykypäivänä vaan hakea itselleen mahdollimman hyvännäköistä kumppania, tunteilla ei näytä nykypäivän miehille ja naisille olevan mitään merkitystä.

Vierailija
249/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastuuko joku ihan oikeasti vielä nykypäivänä? Ainakin itselle on muodostunut käsitys että pointti on nykypäivänä vaan hakea itselleen mahdollimman hyvännäköistä kumppania, tunteilla ei näytä nykypäivän miehille ja naisille olevan mitään merkitystä.

Kyllä rakastuu ja kyllä rakastaa. Liikut ihan väärissä piireissä, katsot ihan vääriä ohjelmia, kuuntelet ihan väärää musiikkia, teet ihan vääriä asioita, jos haluat uskoa rakkauteen, mutta et näe sitä missään. 

Vierailija
250/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää ap, taas joku tutka piippaa. 

Vierailija
251/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muodostunut käsitys? Sun sisällähän sen rakastumisen tulisi tapahtua eikä jossain toisten ihmisten välillä. 

Vierailija
252/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haen kumppanissa ensisijaisesti ja ennen kaikkea hyvää ulkonäköä, mutta tunnen monia muita sinkkunaisia jotka eivät ole niin ulkonäkökeskeisiä kuin minä. He ovat enemmän sellaisia "perinteisiä romantikkoja".

Vierailija
253/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haen kumppanissa ensisijaisesti ja ennen kaikkea hyvää ulkonäköä, mutta tunnen monia muita sinkkunaisia jotka eivät ole niin ulkonäkökeskeisiä kuin minä. He ovat enemmän sellaisia "perinteisiä romantikkoja".

Miksi sen tarttisi olla sinkkunainen? Ne naiset, jotka rakastavat ja etsivät rakkautta, ovat useimmiten parisuhteissa. 

Vierailija
254/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rakastuvat. Ulkonäöllä on rakastumisessa usein oma osansa, mutta kyse ei kuitenkaan ole yksin siitä.

Vierailija
255/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis rakastuminenhan on nimenomaan nykyään ainoa syy mennä parisuhteeseen, kun naiset ja miehet ei enää tarvi toisiaan (elatus, kodinhoito ja ruokahuolto, lapset) ja vapaa seksi on sosiaalisesti sallittua.

Vierailija
256/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kaataa hyvännäköisiä naisia sänkyyn sarjatulella ja valittaa ettei pääse suhteeseen. Mikä helv..ti ap:ta vaivaa?

Vierailija
257/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kaataa hyvännäköisiä naisia sänkyyn sarjatulella ja valittaa ettei pääse suhteeseen. Mikä helv..ti ap:ta vaivaa?

Vika päässä. Mun narsistieksällä oli myös tapana toi "tekeekö joku vielä nykypäivänä x/y". Noi lukee jostain samasta oppikirjasta noi hommelinsa. Niillä on keskenään ihan samat temput ja sanonnat ja maneerit. 

Vierailija
258/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen tätä. Kymmenen hyvännäköistä naista sänkyyn asti kuluneen 6 kk aikana. Ja silti vauva-palstalle vuodatusta siitä, että ei pääse suhteeseen. Jokin ei nyt täsmää. Kirjoitteleeko hyvännäköisiä naisia sänkyyn sarjatulella kaatavat miehet useinkin vauva-palstalle naisongelmistaan 🤔 ?

Vierailija
259/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jotain tapahtuu seksin jälkeen, joka tapp aa naisen kiinnostuksen?

Vierailija
260/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et sä kuulosta miltään narsistilta ollenkaan.

Lopeta tämän ketjun lukeminen. Saat noilta naisilta myrkyllisiä ja vihamielisiä vastauksia, sillä he projisoivat sinuun kaikki ne katkerat tunteet, joita joku komea mies on heissä joskus herättänyt.

Jos joku naistenmiestyyppinen on joskus antanut pakit niille nqisille, niin he purkavat sen suutyumuksensa tässä ketjussa nyt sinuun.

Tee itsellesi palvelus ja lopeta tämän palstan lukeminen. Sinulla on ollut jo paljon onnistumisia naisten kanssa, oikea seurustelusuhde ja lyhyitä suhteita. Olet varmasti ihan kelpo mies naisten mielestä ja varmasti löydät vielä rakkauden. Satutat tässä ketjussa vain itseäsi, kun nuo tuntemattomat vihaiset naiset haukkuvat sinua.

N45