Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saada nainen parisuhteeseen?

Makekeke
01.08.2022 |

Näin miehenä sinkkuna on ihan kivaa ja nautin siitä vapaudesta. On ollut irtosuhteita jo tarpeeksi. Olisi kiva löytää se sopiva ja asettua lopulta jonkun kanssa vaan tuntuu olevan mahdottoman työn takana. Kaikki naiset joista olen ollut kiinnostunut, no niitä nyt ollut siis oikeastaan 3, ovat antaneet pakit. On ollut pirun kivaa, hyvää seksiä, mutta jokaisella on tullut samanlainen vastaus takaisin ja ettei naisella ole noussut sellaista tunnetta mitä odotti, kemiat ei kohdanneet, hyvää loppuelämää. Nämä ovat kyllä olleet kauniita, hyvät kropat ja varmasti vientiäkin riittää, mutta mitä yliluonnollisia juttuja ne odottaa mieheltä?

Mulla on elämä kondiksessa. Sijoitan, treenaan, soitan instrumenttia, some juttuja, keskipalkkainen mutta nousussa, mielestäni ihan ok näköinen vielä. Olen oma itseni ja naisilla on kyllä ollut kivaa mun kanssa. Seksistä ovat nauttineet kovasti. Tämä juuri pakit antanut tapaus kertoi suoraan että hän ei ole sormileikeistä ennen niin nauttinut mut nyt oli kyllä jees.

Kohta alkaa olemaan niin kova kuori mulla, että viittiikö sitä kohta enää. Kävi mielessä jatkossa antaa itse naiselle seksiä vasta viidensien treffien kohdalla. Yleensä ongelma on päinvastainen. Ja kyllä nämä naiset ainakin Tinderin perusteella etsivät vakio kainalopaikkaa.

Nyt tämän viimeisen pakkien kohdalla kysyin suoraa rakentavaa palautetta jos jotai meni persiilleen mun osalta, odotan vielä vastausta. Toki voihan se olla mahdollista että kemiat ei vaan kohtaa.

Mä ku olen kiinnostunut, kysyn aika vaikeitakin kysymyksiä ja ilmaisen sen aika innokkaana. Ja tulee seuraavia treffei jo keskustelua siinä, että mitä mitä. Vaimovitsei jne, taisin mä harjan jättämisestäki heittää jotai läppää. Eli pitäskö mun tää yli-innokkuus jättää pois ja olla mystisempi tai tylsempi? Mun persoona pääsee valloilleen kun löytyy kiinnostava tyyppi, minkäs sille teen.

Ei vaan jaksais enää harrastaa seksiä jonkun kanssa kenen kanssa tuntuu siltä, että haluaisin tutustua suhdemielessä.

Naiset, kertokaa mulle mitä mä tekisin toisin. M30.

Ja siis kyllä. Mullakin on tunteet enkä jaksa mitää panojuttuja enää. Voi se mennä näin miehelläkin.. Ihastun myös helposti joten.. En tiiä, pitäskö vaan vetää selibaatti päälle.

En mä nyt jatkuvasti ole seksiä harrastamassa mutta tarpeeksi usein ja nyt kun suhdetta haen niin sitäkin vähemmän. Ois kiva löytää se tunneyhteys jonkun kanssa, vastakaiku vaan puuttuu.

Kommentit (365)

Vierailija
181/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheksi mies, jolla on ollut satoja naisia ja muistelee niiden vartaloita ja vertailee omaan vaimoon. Palkinnoksi siitä saat nuolla herpes kalua ja herpes tarttuu suuhun, vaikka olisi kondomi.

Vierailija
182/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tosiaan halua parisuhdetta. Ja just sen takia etteivät naiset halua miestä nurkkiinsa asumaan. Naisilla on hieno koti jota monta vuotta sisustanut. Mies pilaisi sisustuksen ja mies toisi omia tavaroita naisen kotiin niin ei naiset sellaista halua. Siitä tulis heti riitaa kun mies haluaa ruman vaatenaulakon ja vanhan sohvansa naisen kotiin.

Naisille riittää yhden yön suhteet tai sellaiset seksisuhteet. Minullakin on niitä ollut ja naiset sanoneet että pidetään juttu yksinkertaisena ei mitään rakkaus kuvioita.

Naisia myös ahdistaa jos mies on läsnä koko ajan. Ei nainen halua miehen kanssa asua. 

Sen on huomannut myös ensitreffit alttarilla ohjelmissa kun naisia on heti alkanut ahdistamaan kun pitää olla sen miehen kanssa paljon yhdessä. Siihen ne suhteet kaatuu. Nainen alkaa oirehtimaan ja keksii tekosyitä lopettaa suhde kuten se miikan vaimo tuula siinä ohjelmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vastaus: kemia

Oikea käytös: raha, status, tarpeeksi hyvä mies jotta kaverit olisi kateellisia

184/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselle täytyy tehdä tätä ja johan leppyy :)

Vierailija
185/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä pitäisi tietää enemmän AP:sta ja niistä naisista myös.

Ei nuo irtosuhteet ole juuri noille naisille välttämättä minkäänlainen ongelma, joten rasittavaa lukea ketjua jossa niistä on tehty noin suuri ongelma.

Itseäni esim. ei kiinnostaisi koko asia ollenkaan, ja tiedän ettei monia kavereitanikaan.

Kyllä ne on ongelma. Herpes tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia.

Ei ne kaikille ole, ja onneksi taudit on kuitenkin harvinaisia.

Testeissä kannattaa tietysti käydä.

Tietysti jos AP yrittää nyt parisuhteeseen jotain palstan vaimomatsku-tyyppisiä naisia, niin voi ollakin ongelma.

Mutta nykyään reippaat naapurintytötkin voi pitää sinkkuaikoina vähän hauskaa, joten aika hiton konservatiivinen tyyppi pitäisi olla jos on kovin kiinnostunut toisen seksikumppaneiden määrästä ja siitä, onko harrastanut joskus irtoseksiä.

En itse tunne sellaisia, niin en osaa sanoa millaisia ovat. Siis ne, joita kiinnostaa toisen seksikumppaneiden määrä ja irtosuhdemenneisyys.

Ei ole harvinaisia. Juuri luin artikkelin, muistaakseni Ylen. Seksitaudit on lisääntyneet valtavasti.

Joo on niitä, mutta ei mikään vakio todellakaan ihmisellä joka on harrastanut irtoseksiä.

Yleisin sp-tauti taitaa olla klamydia, ja se lähinnä hoidetaan vaan pois eli ei pilaa loppuelämää.

Herpes voi tarttua huulesta sukupuolielimiin, vaikka olisitte toistenne ainoat.

Huuliherpes ja genitaaliherpes ovat eri viruksia.

Sun kannattaisi lukea se artikkeli eikä vähätellä asiaa.

Vierailija
186/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo irtosuhteet ole juuri noille naisille välttämättä minkäänlainen ongelma, joten rasittavaa lukea ketjua jossa niistä on tehty noin suuri ongelma.

Itseäni esim. ei kiinnostaisi koko asia ollenkaan, ja tiedän ettei monia kavereitanikaan.

Kyllä ne on ongelma. Herpes tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia.

Tietysti jos AP yrittää nyt parisuhteeseen jotain palstan vaimomatsku-tyyppisiä naisia, niin voi ollakin ongelma.

Mutta nykyään reippaat naapurintytötkin voi pitää sinkkuaikoina vähän hauskaa, joten aika hiton konservatiivinen tyyppi pitäisi olla jos on kovin kiinnostunut toisen seksikumppaneiden määrästä ja siitä, onko harrastanut joskus irtoseksiä.

En itse tunne sellaisia, niin en osaa sanoa millaisia ovat. Siis ne, joita kiinnostaa toisen seksikumppaneiden määrä ja irtosuhdemenneisyys.

Ei ole harvinaisia. Juuri luin artikkelin, muistaakseni Ylen. Seksitaudit on lisääntyneet valtavasti.

Joo on niitä, mutta ei mikään vakio todellakaan ihmisellä joka on harrastanut irtoseksiä.

Yleisin sp-tauti taitaa olla klamydia, ja se lähinnä hoidetaan vaan pois eli ei pilaa loppuelämää.

Herpes voi tarttua huulesta sukupuolielimiin, vaikka olisitte toistenne ainoat.

Herpestä on kahta lajia ja tässä puhutaan nyt siitä HSV2:sta, joka on genitaaliherpes eikä genitaaleihin tarttunut huuliherpes. En toki tiedä, onko se yhtä ärhäkkä alakerrassa kuin tuo toinen, mutta huuliherpestä ei edes muista, tuon toisen kyllä tietää omaavansa. 

Vierailija
187/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtosuhteilu ei haittaa niitä naisia, jotka irtosuhteilee itsekin. Mutta moni nainen ei irtosuhteile ja heitä se haittaa. Eli jos ap kiinnostuu vain irtosuhteilevista naisista, niin eihän asia ole ongelma. Jos taas muunlaisista, niin asia on ongelma.

Vierailija
188/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies46 kirjoitti:

Naiset ei tosiaan halua parisuhdetta. Ja just sen takia etteivät naiset halua miestä nurkkiinsa asumaan. Naisilla on hieno koti jota monta vuotta sisustanut. Mies pilaisi sisustuksen ja mies toisi omia tavaroita naisen kotiin niin ei naiset sellaista halua. Siitä tulis heti riitaa kun mies haluaa ruman vaatenaulakon ja vanhan sohvansa naisen kotiin.

Naisille riittää yhden yön suhteet tai sellaiset seksisuhteet. Minullakin on niitä ollut ja naiset sanoneet että pidetään juttu yksinkertaisena ei mitään rakkaus kuvioita.

Naisia myös ahdistaa jos mies on läsnä koko ajan. Ei nainen halua miehen kanssa asua. 

Sen on huomannut myös ensitreffit alttarilla ohjelmissa kun naisia on heti alkanut ahdistamaan kun pitää olla sen miehen kanssa paljon yhdessä. Siihen ne suhteet kaatuu. Nainen alkaa oirehtimaan ja keksii tekosyitä lopettaa suhde kuten se miikan vaimo tuula siinä ohjelmassa.

Tai sitten pitäisi asua sun exän sisustamassa kodissa ja vahtia sun kiukuttelevia lapsia, kun olet 3 tuntia pikaisella käynnillä Motonetissa.

Juu ei kiitos

Vierailija
189/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauan nää tapailukuviot on kestänyt? Vastaus tohon sormileikkiin (ei sentään sormileikkelyyn), että "Nyt oli kyllä jees.."= on väkisin nyhdetty kohteliaisuus. 

1-3 treffiä siis näiden kohdalla joista itse olin tosi kiinnostunut.

Tuo tuli ilmi kun puhuttiin seksiin liittyvistä asioista avoimesti, en kysynyt tai maininnut mitään. Ei mua haittaa oliko väkisin väännetty vai ei.

Siis oot ekoilla tapaamisilla alkanut heittää vaimovitsejä ja siitä, kuinka jätät hammasharjan. Tässähän on ollut selvää alkumetreiltä, ettei kemiaa ole ollut ainakaan naisten puolelta. Se on ihan normaalia, että suurin osa treffeistä päättyy jo ekoihin, koska ei vaan natsaa. 

Vierailija
190/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ongelma ei ole niinkään se kukasta kukkaan menneisyys vaan utopistinen hattaratulevaisuus, jota ei hänen heiveröisellä palstauliutelijan riittämättömällä kapasiteetillaan oikein millään taikatempuilla hankita. 

Vierailija
191/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen ettet ole erehtynyt muuttamaan yhteen naisen kanssa, et tiedä mikä helvetti sua odottaisi.

Vierailija
192/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies46 kirjoitti:

Tai sitten pitäisi asua sun exän sisustamassa kodissa ja vahtia sun kiukuttelevia lapsia, kun olet 3 tuntia pikaisella käynnillä Motonetissa.

Juu ei kiitos

Uuden naisen tavarat ei edes mahtuisi miehen asuntoon.

Vierailija
193/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviomieheksi mies, jolla on ollut satoja naisia ja muistelee niiden vartaloita ja vertailee omaan vaimoon. Palkinnoksi siitä saat nuolla herpes kalua ja herpes tarttuu suuhun, vaikka olisi kondomi.

Eikös AP:lla ollut jotain 10kpl, ei satoja?

Ja onko siis tullut ilmi, että olisi tauteja?

Vierailija
194/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtosuhteilu ei haittaa niitä naisia, jotka irtosuhteilee itsekin. Mutta moni nainen ei irtosuhteile ja heitä se haittaa. Eli jos ap kiinnostuu vain irtosuhteilevista naisista, niin eihän asia ole ongelma. Jos taas muunlaisista, niin asia on ongelma.

Juu en itse tunne ketään ei-uskonnollista ihmistä joka ei olisi joskus harrastanut kevytsuhteita/irtoseksiä, joten en osaa sanoa millaisia ovat.

Ja onko AP sitten kiinnostunut juuri niistä?

Eikö AP kirjoittanut harrastaneensa noiden ihastusnaistensa kanssa seksiä, vaikka eivät ole olleet parisuhteessa eikä nämä naiset ole parisuhteeseen AP:n kanssa halunneetkaan, joten kuinka todennäköistä on, että nämä naiset olisivat niitä jotka sanoo ei irtoseksille ja jättää miehen jos miehellä on niitä ollut?

Vierailija
195/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facebookin Naistenhuoneessa oli keskustelu ahdistavimmista Tindertapauksista. En usko, että AP menee tähän kategoriaan, ei hän muuten saisi niitä säätötason suhteitakaan, mutta yksi yhteneväisyys AP:n kertomassa on, joka toistuu todella usein tarinoissa mikä ahdistaa naisia:

Liiallinen innokkuus ja varhaiset puheet yhteisestä tulevaisuudesta. Ja KYLLÄ, siihen lasketaan myös kevyeksi tarkoitettu vitsailu. Hyvin moni nainen pakitti takavasemmalle koska mies alkoi todella nopeasti maalailemaan mielikuvia yhteenmuutosta ja käyttämään hellittelynimiä jotka sopivat vakiintuneeseen parisuhteeseen mutta ei vielä kevyeen tapailuun.

Vaikka AP tekisi tätä hyvin ns. normaalissa rajoissa, eikä sellaisella häiritsevällä tavalla se saattaa silti välittömästi laukaista naisessa muistikuvan ja mielleyhtymän, jos on aiempaa kokemusta oikeasti takertuvasta ja suhdetta maanisesti eteenpäin piiskaavasta tyypistä. Liian nopea eteneminen on red flag ja jos nainen on koskaan sen kokenut tai vaikka seurannut vierestä jonkun kokevan sen, tulee siihen kevyestikin viittaavaan käytökseen mahdollisesti ylimitoitettu vetäytymisreaktio.

Kyse ei siis ole siitä että AP olisi takertuva hyypiö, vaan siinä että hän saattaa viattomalla innokkuudellaan vertautua tyyppiin jonka vastaava käytös on mennyt täysin yli.

Varhainen yli-innokkuus = narsistin love bombing ja future faking

Kunhan vaan tässä sivusta mainitsen...

Siis mua nyt jopa pelottaa tämä että onko tuo innokkuus oikeasti narsistin piirre? Koska tämä edellinen treffikumppani oli ollut joskus narsistin kanssa. Sitä vaan nyt itse mietin että tuliko hänellä fläsäreitä, jonka takia pakitti.

Moni nyt täällä vissiin luulee, että olen narsisti, vaikka en siis ole sellainen ihminen. Tosin, ette varmaan tässä vaiheessa edes uskoisi sanojani.

En väitä että olet narsisti, sillä sellaista on sinua tuntematta mahdotonta väittää. Mutta mitäpä veikkaat kuinka moni narsisti itse tunnistaa ja myöntää olevansa sellainen? Aika vähissä ovat.

Joo siis mua kyl harmittaa toi yli-innokkuus nyt. Se voi olla yksi isokin syy miksi toinen sitten on pakittanut, vaan ei itku auta asiaan, mentävä eteenpäin ja ottava opikseen . Ei välttis, mutta mahdollisuus, ja jatkossa sitten toimia rauhallisemmin.

No nyt kun täällä narsistikortteja on tuotu esille, niin oikeasti pelästyin miettimään että voinko olla sellainen, vaikka mielestäni en ole. Toki niitä piirteitä löytyy jokaiselta. Itsetutkiskelu käyntiin.

Ja tämän edellisen naisen kohdalla tuli se olo

että nyt dopamiiinit räjähtää korkeuksiin. Ei ole koskaan aikaisemmin ollut niin suurta euforiaa jonkun kanssa vielä. Ennakkoasetelmakin oli että moni asia oli bingo meidän kohdalla. No jos nainen ei ole samalla aaltopituudella, niin ei se ihme jos pakitti.. Mut tää oli kyl poikkeus suorastaan. Narsistisuudesta en osaa sanoa nyt mitään, mutta tuskin taipuvat itsekritiikkiin?

Vierailija
196/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies46 kirjoitti:

Seurustella voi vaikka asuisikin eri osotteissa.

Vierailija
197/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facebookin Naistenhuoneessa oli keskustelu ahdistavimmista Tindertapauksista. En usko, että AP menee tähän kategoriaan, ei hän muuten saisi niitä säätötason suhteitakaan, mutta yksi yhteneväisyys AP:n kertomassa on, joka toistuu todella usein tarinoissa mikä ahdistaa naisia:

Liiallinen innokkuus ja varhaiset puheet yhteisestä tulevaisuudesta. Ja KYLLÄ, siihen lasketaan myös kevyeksi tarkoitettu vitsailu. Hyvin moni nainen pakitti takavasemmalle koska mies alkoi todella nopeasti maalailemaan mielikuvia yhteenmuutosta ja käyttämään hellittelynimiä jotka sopivat vakiintuneeseen parisuhteeseen mutta ei vielä kevyeen tapailuun.

Vaikka AP tekisi tätä hyvin ns. normaalissa rajoissa, eikä sellaisella häiritsevällä tavalla se saattaa silti välittömästi laukaista naisessa muistikuvan ja mielleyhtymän, jos on aiempaa kokemusta oikeasti takertuvasta ja suhdetta maanisesti eteenpäin piiskaavasta tyypistä. Liian nopea eteneminen on red flag ja jos nainen on koskaan sen kokenut tai vaikka seurannut vierestä jonkun kokevan sen, tulee siihen kevyestikin viittaavaan käytökseen mahdollisesti ylimitoitettu vetäytymisreaktio.

Kyse ei siis ole siitä että AP olisi takertuva hyypiö, vaan siinä että hän saattaa viattomalla innokkuudellaan vertautua tyyppiin jonka vastaava käytös on mennyt täysin yli.

Siis mua nyt jopa pelottaa tämä että onko tuo innokkuus oikeasti narsistin piirre? Koska tämä edellinen treffikumppani oli ollut joskus narsistin kanssa. Sitä vaan nyt itse mietin että tuliko hänellä fläsäreitä, jonka takia pakitti.

Moni nyt täällä vissiin luulee, että olen narsisti, vaikka en siis ole sellainen ihminen. Tosin, ette varmaan tässä vaiheessa edes uskoisi sanojani.

En väitä että olet narsisti, sillä sellaista on sinua tuntematta mahdotonta väittää. Mutta mitäpä veikkaat kuinka moni narsisti itse tunnistaa ja myöntää olevansa sellainen? Aika vähissä ovat.

Joo siis mua kyl harmittaa toi yli-innokkuus nyt. Se voi olla yksi isokin syy miksi toinen sitten on pakittanut, vaan ei itku auta asiaan, mentävä eteenpäin ja ottava opikseen . Ei välttis, mutta mahdollisuus, ja jatkossa sitten toimia rauhallisemmin.

No nyt kun täällä narsistikortteja on tuotu esille, niin oikeasti pelästyin miettimään että voinko olla sellainen, vaikka mielestäni en ole. Toki niitä piirteitä löytyy jokaiselta. Itsetutkiskelu käyntiin.

että nyt dopamiiinit räjähtää korkeuksiin. Ei ole koskaan aikaisemmin ollut niin suurta euforiaa jonkun kanssa vielä. Ennakkoasetelmakin oli että moni asia oli bingo meidän kohdalla. No jos nainen ei ole samalla aaltopituudella, niin ei se ihme jos pakitti.. Mut tää oli kyl poikkeus suorastaan. Narsistisuudesta en osaa sanoa nyt mitään, mutta tuskin taipuvat itsekritiikkiin?

Jos sinä koit tuollaista euforiaa naisen kanssa, on enemmän kuin todennäköistä, että moni muukin mies on kokenut. Kyse ei siis luultavasti ole ollut teidän välisestä suhteesta, vaan pelkästään naisen ominaisuudesta, joka on saanut tuon olon aikaan. Tuollainen nainen itsekin tietää, millainen vaikutus hänellä on miehiin, ja toimii sen mukaan. Hän olisi ehkä ollut sulle lottovoitto, mutta sinä et hänelle.

Vierailija
198/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat tekstin perusteella kilttimieheltä. Valitettavasti olemme sen verran eläimiä että olemalla "hyvä" kukaan ei kiinnostu. Esitä enemmän olevasti alfauros joka vie eikä vikise. Se laukaisee jotain enemmän eläimellistä naisessa ja pian on sormus sormessa.

Siis summa summarum: parisuhde ei ole pelkästään ranskalaisilla viivoilla mitattu hyödyke vaan myös sitä kemiaa joka taas on selkokielellä tarkoittaa että olemalla / esittämällä vahvaa johtohahmoa naaraat kiinnostuvat lisääntymisestä.

Eläinmaailmassa nimittäin kiltit revitään kappaleiksi ja meillä on siitä jotain vielä jäljellä.

Tässä on hyvä oivallus.

Itse olen juuri tuollainen mies joka on paperilla hyvä, mutta en herätä naisissa romanttisia tunteita. Olen ehkä liian epämaskuliininen ja mikään määrä hyvyyttä tai kunnollisuutta ei saa naisia kiinnostumaan sänkyyn asti.

Vierailija
199/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli onko miehen irtosuhteet ongelma lähinnä niille naisille, jotka ovat sairaalloisen epävarmoja itsestään?

Kun kirjoitat, että mies sitten muistelee niitä seksiseikkailujaan ja vartaloita ja vertailee vaimoon.

Haisee tismalleen samalta kuin palstan miestenkin u l i n a t naisten irtosuhteista, eli henkilökohtaiselta epävarmuudelta.

Näitä epävarmuuksia sitten peitellään ja perustellaan tuollaisilla selityksillä kuin taudit ja muut vastaavat riskit jotka jonkin verran nousee.

Vierailija
200/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä koit tuollaista euforiaa naisen kanssa, on enemmän kuin todennäköistä, että moni muukin mies on kokenut. Kyse ei siis luultavasti ole ollut teidän välisestä suhteesta, vaan pelkästään naisen ominaisuudesta, joka on saanut tuon olon aikaan. Tuollainen nainen itsekin tietää, millainen vaikutus hänellä on miehiin, ja toimii sen mukaan. Hän olisi ehkä ollut sulle lottovoitto, mutta sinä et hänelle.

Tämä! Saattoi olla ns. suosittu nainen, ja suositut naiset menee yleensä parisuhteeseen vain keulahahmojen eli suosittujen miesten kanssa.

Sellaisten, jotka omissa piireissään tuntee kaikki, on ulkonäköä ja sosiaalista asemaa, laajat kaveripiirit ja menoisa elämä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi