Kuinka saada nainen parisuhteeseen?
Näin miehenä sinkkuna on ihan kivaa ja nautin siitä vapaudesta. On ollut irtosuhteita jo tarpeeksi. Olisi kiva löytää se sopiva ja asettua lopulta jonkun kanssa vaan tuntuu olevan mahdottoman työn takana. Kaikki naiset joista olen ollut kiinnostunut, no niitä nyt ollut siis oikeastaan 3, ovat antaneet pakit. On ollut pirun kivaa, hyvää seksiä, mutta jokaisella on tullut samanlainen vastaus takaisin ja ettei naisella ole noussut sellaista tunnetta mitä odotti, kemiat ei kohdanneet, hyvää loppuelämää. Nämä ovat kyllä olleet kauniita, hyvät kropat ja varmasti vientiäkin riittää, mutta mitä yliluonnollisia juttuja ne odottaa mieheltä?
Mulla on elämä kondiksessa. Sijoitan, treenaan, soitan instrumenttia, some juttuja, keskipalkkainen mutta nousussa, mielestäni ihan ok näköinen vielä. Olen oma itseni ja naisilla on kyllä ollut kivaa mun kanssa. Seksistä ovat nauttineet kovasti. Tämä juuri pakit antanut tapaus kertoi suoraan että hän ei ole sormileikeistä ennen niin nauttinut mut nyt oli kyllä jees.
Kohta alkaa olemaan niin kova kuori mulla, että viittiikö sitä kohta enää. Kävi mielessä jatkossa antaa itse naiselle seksiä vasta viidensien treffien kohdalla. Yleensä ongelma on päinvastainen. Ja kyllä nämä naiset ainakin Tinderin perusteella etsivät vakio kainalopaikkaa.
Nyt tämän viimeisen pakkien kohdalla kysyin suoraa rakentavaa palautetta jos jotai meni persiilleen mun osalta, odotan vielä vastausta. Toki voihan se olla mahdollista että kemiat ei vaan kohtaa.
Mä ku olen kiinnostunut, kysyn aika vaikeitakin kysymyksiä ja ilmaisen sen aika innokkaana. Ja tulee seuraavia treffei jo keskustelua siinä, että mitä mitä. Vaimovitsei jne, taisin mä harjan jättämisestäki heittää jotai läppää. Eli pitäskö mun tää yli-innokkuus jättää pois ja olla mystisempi tai tylsempi? Mun persoona pääsee valloilleen kun löytyy kiinnostava tyyppi, minkäs sille teen.
Ei vaan jaksais enää harrastaa seksiä jonkun kanssa kenen kanssa tuntuu siltä, että haluaisin tutustua suhdemielessä.
Naiset, kertokaa mulle mitä mä tekisin toisin. M30.
Ja siis kyllä. Mullakin on tunteet enkä jaksa mitää panojuttuja enää. Voi se mennä näin miehelläkin.. Ihastun myös helposti joten.. En tiiä, pitäskö vaan vetää selibaatti päälle.
En mä nyt jatkuvasti ole seksiä harrastamassa mutta tarpeeksi usein ja nyt kun suhdetta haen niin sitäkin vähemmän. Ois kiva löytää se tunneyhteys jonkun kanssa, vastakaiku vaan puuttuu.
Kommentit (365)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap: liiallinen sitoutumispakkomielle karkottaa kenet tahansa. Todennäköisesti naiset ovat kokeneet sitoutumishalusi ahdistavana ja lopettavat suhteen. Anna naiselle tilaa. Hyvä seksi on tärkeä asia, mutta harvoin se naisille riittää parisuhteen perustaksi.
Ehkä on hyvä vuorotella sen suhteen, kumpi ottaa seuraavan askeleen. Oletko aina itse ehdottanut seuraavaa tapaamista, laitatko ensimmäisen viestin itse, miten suhde on edennyt? Nämä asiat kertovat dynamiikasta paljon.
Silmiin katsomisesta sen verran, että itseäni ei ole koskaan haitannut, että miehen katse vilahtaa rinnoissa tai takapuolessa. Osoittaa kiinnostusta. Oma katse saattaa vilahtaa ajoittain myös miehen paketissa, ei mahda mitään...
Seksi ei ole mikään hävettävä parisuhteen perusta. Seksillä en tarkoita vain yhdyntää. Kemia onkin nykyään koodinimi seksuaaliselle halulle ja seksuaaliterapia on melkein kokonaan korvannut vanhan parisuhdeterapian. Seksiperusteisen parisuhteen hyvä puoli on se, että se yksinkertaistaa parisuhdetta. Turha ajattelu jää pois, antaa vaistojen viedä. Tietenkin ylenmääräinen ja monotoninen seksi alkaa syödä itseään kuten mikä tahansa muukin mättö.
Siis tarkoitatko, että kemia = seksuaalinen halu? Sitähän se loppujen lopuksi tosiaan on, ilman parisuhteesta tulee ajan myötä kaverisuhde. Tarkoitin itse sitä, että naiset hakevat usein parisuhteelta muutakin, kuin fyysistä seksiä. Usein naiset käyttävät seksiä jopa läheisyyden ja hyväksynnän korvikkeena. Jos mies ei ole tarpeeksi läsnä, kiinnostunut naisen elämästä, tee yhdessä asioita, kuuntele ja keskustelu, tulee parisuhteesta naiselle tyhjä. Eikä seksikään välttämättä silloin maistu. Seksi ei siis itsessään riitä pitämään parisuhdetta yllä, nainen tarvitsee jotain enemmän.
Seksi ei maistu, jos mies ei ole siinä seksissä aidosti läsnä. Jos on sellanen olo, että mies purkaa vain omia paineitaan ja masturboi naiseen tai ajattelee jo muita asioita samalla tai muita naisia niin joo, ei kiitos.
Ei parisuhteessa riitä se, että olisi vain seksissä läsnä. Jos todella arvostat toista ja olet läsnä muutenkin, niin erittäin todennäköisesti olet sitä myös seksissäkin tai sen saavuttamisesta ei ainakaan tule ylitsepääsemätöntä pulmaa.
Ei tietenkään riitä, mutta ei riitä sekään, että on läsnä muuten muttei seksissä.
Ap ärsyttää siksi monia vastaajia, että jo kysymyksenasettelu osoittaa hänen esineellistävän naista. Normaalistihan halutaan parisuhteeseen jonkun KANSSA, tässä halutaan nainen (objekti) parisuhteeseen. Ikään kuin ap miettisi asiaa vain omalta kannaltaan eikä sitä, miten asiat koetaan YHDESSÄ.
Kysymys on suorastaan absurdi ja typerä, koskei siihen voi vastata kukaan muu kuin se suostuva(t) naisyksilö(t).
Simppelisti siten, että joku nainen haluaisi juuri ap:n kanssa parisuhteeseen. Irtoseksiin onkin eri kriteerit.
Ei parisuhteessa riitä se, että olisi vain seksissä läsnä. Jos todella arvostat toista ja olet läsnä muutenkin, niin erittäin todennäköisesti olet sitä myös seksissäkin tai sen saavuttamisesta ei ainakaan tule ylitsepääsemätöntä pulmaa.