Kuinka saada nainen parisuhteeseen?
Näin miehenä sinkkuna on ihan kivaa ja nautin siitä vapaudesta. On ollut irtosuhteita jo tarpeeksi. Olisi kiva löytää se sopiva ja asettua lopulta jonkun kanssa vaan tuntuu olevan mahdottoman työn takana. Kaikki naiset joista olen ollut kiinnostunut, no niitä nyt ollut siis oikeastaan 3, ovat antaneet pakit. On ollut pirun kivaa, hyvää seksiä, mutta jokaisella on tullut samanlainen vastaus takaisin ja ettei naisella ole noussut sellaista tunnetta mitä odotti, kemiat ei kohdanneet, hyvää loppuelämää. Nämä ovat kyllä olleet kauniita, hyvät kropat ja varmasti vientiäkin riittää, mutta mitä yliluonnollisia juttuja ne odottaa mieheltä?
Mulla on elämä kondiksessa. Sijoitan, treenaan, soitan instrumenttia, some juttuja, keskipalkkainen mutta nousussa, mielestäni ihan ok näköinen vielä. Olen oma itseni ja naisilla on kyllä ollut kivaa mun kanssa. Seksistä ovat nauttineet kovasti. Tämä juuri pakit antanut tapaus kertoi suoraan että hän ei ole sormileikeistä ennen niin nauttinut mut nyt oli kyllä jees.
Kohta alkaa olemaan niin kova kuori mulla, että viittiikö sitä kohta enää. Kävi mielessä jatkossa antaa itse naiselle seksiä vasta viidensien treffien kohdalla. Yleensä ongelma on päinvastainen. Ja kyllä nämä naiset ainakin Tinderin perusteella etsivät vakio kainalopaikkaa.
Nyt tämän viimeisen pakkien kohdalla kysyin suoraa rakentavaa palautetta jos jotai meni persiilleen mun osalta, odotan vielä vastausta. Toki voihan se olla mahdollista että kemiat ei vaan kohtaa.
Mä ku olen kiinnostunut, kysyn aika vaikeitakin kysymyksiä ja ilmaisen sen aika innokkaana. Ja tulee seuraavia treffei jo keskustelua siinä, että mitä mitä. Vaimovitsei jne, taisin mä harjan jättämisestäki heittää jotai läppää. Eli pitäskö mun tää yli-innokkuus jättää pois ja olla mystisempi tai tylsempi? Mun persoona pääsee valloilleen kun löytyy kiinnostava tyyppi, minkäs sille teen.
Ei vaan jaksais enää harrastaa seksiä jonkun kanssa kenen kanssa tuntuu siltä, että haluaisin tutustua suhdemielessä.
Naiset, kertokaa mulle mitä mä tekisin toisin. M30.
Ja siis kyllä. Mullakin on tunteet enkä jaksa mitää panojuttuja enää. Voi se mennä näin miehelläkin.. Ihastun myös helposti joten.. En tiiä, pitäskö vaan vetää selibaatti päälle.
En mä nyt jatkuvasti ole seksiä harrastamassa mutta tarpeeksi usein ja nyt kun suhdetta haen niin sitäkin vähemmän. Ois kiva löytää se tunneyhteys jonkun kanssa, vastakaiku vaan puuttuu.
Kommentit (365)
Vierailija kirjoitti:
Tässä pitäisi tietää enemmän AP:sta ja niistä naisista myös.
Ei nuo irtosuhteet ole juuri noille naisille välttämättä minkäänlainen ongelma, joten rasittavaa lukea ketjua jossa niistä on tehty noin suuri ongelma.Itseäni esim. ei kiinnostaisi koko asia ollenkaan, ja tiedän ettei monia kavereitanikaan.
Kyllä ne on ongelma. Herpes tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia.
Vierailija kirjoitti:
Facebookin Naistenhuoneessa oli keskustelu ahdistavimmista Tindertapauksista. En usko, että AP menee tähän kategoriaan, ei hän muuten saisi niitä säätötason suhteitakaan, mutta yksi yhteneväisyys AP:n kertomassa on, joka toistuu todella usein tarinoissa mikä ahdistaa naisia:
Liiallinen innokkuus ja varhaiset puheet yhteisestä tulevaisuudesta. Ja KYLLÄ, siihen lasketaan myös kevyeksi tarkoitettu vitsailu. Hyvin moni nainen pakitti takavasemmalle koska mies alkoi todella nopeasti maalailemaan mielikuvia yhteenmuutosta ja käyttämään hellittelynimiä jotka sopivat vakiintuneeseen parisuhteeseen mutta ei vielä kevyeen tapailuun.
Vaikka AP tekisi tätä hyvin ns. normaalissa rajoissa, eikä sellaisella häiritsevällä tavalla se saattaa silti välittömästi laukaista naisessa muistikuvan ja mielleyhtymän, jos on aiempaa kokemusta oikeasti takertuvasta ja suhdetta maanisesti eteenpäin piiskaavasta tyypistä. Liian nopea eteneminen on red flag ja jos nainen on koskaan sen kokenut tai vaikka seurannut vierestä jonkun kokevan sen, tulee siihen kevyestikin viittaavaan käytökseen mahdollisesti ylimitoitettu vetäytymisreaktio.
Kyse ei siis ole siitä että AP olisi takertuva hyypiö, vaan siinä että hän saattaa viattomalla innokkuudellaan vertautua tyyppiin jonka vastaava käytös on mennyt täysin yli.
Varhainen yli-innokkuus = narsistin love bombing ja future faking
Kunhan vaan tässä sivusta mainitsen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo irtosuhteet ole juuri noille naisille välttämättä minkäänlainen ongelma, joten rasittavaa lukea ketjua jossa niistä on tehty noin suuri ongelma.Itseäni esim. ei kiinnostaisi koko asia ollenkaan, ja tiedän ettei monia kavereitanikaan.
Kyllä ne on ongelma. Herpes tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia.
Neuvolassa kysytään onko herpes, koska jos se on aktiivisena, kun vauva syntyy niin tehdään keisarileikkaus. Herpes on vauvalle vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Kauan nää tapailukuviot on kestänyt? Vastaus tohon sormileikkiin (ei sentään sormileikkelyyn), että "Nyt oli kyllä jees.."= on väkisin nyhdetty kohteliaisuus.
1-3 treffiä siis näiden kohdalla joista itse olin tosi kiinnostunut.
Tuo tuli ilmi kun puhuttiin seksiin liittyvistä asioista avoimesti, en kysynyt tai maininnut mitään. Ei mua haittaa oliko väkisin väännetty vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää tyyppi kuulostaa kommentti kommentilta enemmän siltä mun narsistipsykoeksältä. Naiset, varokaa miehiä, joiden keskustelutyyli on tämä. Tämä näennäisesti alistuu kommenttiensa lopussa ja heittää jonkun hymiön. On kuitenkin ihan teflonia. Ei saa mitään otetta. Ja naiset kiinnostaa, etenkin se yksi ruumiinosa.
Myös minulle tämän ap:n tavassa ilmaista itseään on jotain vähän liiankin tuttua. Antaisin saman neuvon kuin sinä: vältelkää näitä. Itse en nuorena ja hölmönä osannut, ja se oli elämäni pahin virhe.
Jo kolmaskin tunnistaa ap:n tusinatyylin (onneksi tyhmänä helposti läpinäkyvä) vaikka ei ole ikinä langennut.
Makekeke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makekeke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susta ehkä paistaa liikaa se, että etsit nyt oikeastaan ketä tahansa naista suhteeseen. Tulee tunne, että oikeastaan et ole ihastunut juuri minuun vaan silmä jo vilkuilee onko muita kiinnostavia näköpiirissä, jonkun kanssa pitäisi nyt pian päästä kokeilemaan vakisuhdetta.
AP kertoo olleensa kiinnostunut kolmesta eri naisesta kaiken kaikkiaan, ja te olette sitä mieltä että hän etsii "ketä tahansa naista" suhteeseen...?
Sanoi myös, ettei juuri harrasta irtosuhteita, mitä nyt 10 puoleen vuoteen tässä, ja ettei harrasta seksiä ihan kenen kanssa vaan.. Kummasti 10 on enemmän kuin 3.
Mulla edellisen eron jälkeen tuli kokeiltua irtosuhteita, koska en niitä koskaan aikaisemmin ollut kokenut. Eli se on ollut tavallaan osa uusia kokemuksia, ei niinkään että mä jäisin siihen elämään.
Eli nyt voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että irtareita ei enää jaksa. Toisaalta miksi edes otin kyseisen asian aloitusviestiin :)
Sun elämään kuuluu irtosuhteet, koska niille on lempinimi irtarit. Mun elämässä ei ole ollut yhtään irtosuhdetta niin puhun niistä muodollisesti. Alkoholistilla on lempinimet alkoholille jne. Tää on mun päätelmä, jonka kantapää on opettanut.
Ihan samaa mieltä tästä.
Okei. Mainittakoon. Kyllähän tuossa vetäisin itseni ristiin ja pitäs olla spesifimpi.
Ensimmäisten 29-30 elinvuoden aikana en ollut harrastanut yhtään irtaria. Nyt edellisen eron tiimoilta halusin kokeilla niitä, koska no, kokemuksia. Ja siitä on jäänyt se ajatusmalli vielä päähän, että en ole paljoa niitä harrastanut vaikka niitä on ollut aika paljonkin viimeisen puolen vuoden aikana. Eli mun henkinen puoli tulee perässä mitä viime aikoina on oikeasti tapahtunut.
Selkeästi rivien välistä itsekin nyt luen että pitäs olla reippaasti aikaa itselleni ja pistää deittikuviot seis hetkeksi aikaa.[/quote
Voi laps rakas. Älä leuhki irtosuhteilla niin kauheasti. Seksi on ihan luonnollinen asia, ei siitä tarvitse noin isoa numeroa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facebookin Naistenhuoneessa oli keskustelu ahdistavimmista Tindertapauksista. En usko, että AP menee tähän kategoriaan, ei hän muuten saisi niitä säätötason suhteitakaan, mutta yksi yhteneväisyys AP:n kertomassa on, joka toistuu todella usein tarinoissa mikä ahdistaa naisia:
Liiallinen innokkuus ja varhaiset puheet yhteisestä tulevaisuudesta. Ja KYLLÄ, siihen lasketaan myös kevyeksi tarkoitettu vitsailu. Hyvin moni nainen pakitti takavasemmalle koska mies alkoi todella nopeasti maalailemaan mielikuvia yhteenmuutosta ja käyttämään hellittelynimiä jotka sopivat vakiintuneeseen parisuhteeseen mutta ei vielä kevyeen tapailuun.
Vaikka AP tekisi tätä hyvin ns. normaalissa rajoissa, eikä sellaisella häiritsevällä tavalla se saattaa silti välittömästi laukaista naisessa muistikuvan ja mielleyhtymän, jos on aiempaa kokemusta oikeasti takertuvasta ja suhdetta maanisesti eteenpäin piiskaavasta tyypistä. Liian nopea eteneminen on red flag ja jos nainen on koskaan sen kokenut tai vaikka seurannut vierestä jonkun kokevan sen, tulee siihen kevyestikin viittaavaan käytökseen mahdollisesti ylimitoitettu vetäytymisreaktio.
Kyse ei siis ole siitä että AP olisi takertuva hyypiö, vaan siinä että hän saattaa viattomalla innokkuudellaan vertautua tyyppiin jonka vastaava käytös on mennyt täysin yli.
Siis mua nyt jopa pelottaa tämä että onko tuo innokkuus oikeasti narsistin piirre? Koska tämä edellinen treffikumppani oli ollut joskus narsistin kanssa. Sitä vaan nyt itse mietin että tuliko hänellä fläsäreitä, jonka takia pakitti.
Moni nyt täällä vissiin luulee, että olen narsisti, vaikka en siis ole sellainen ihminen. Tosin, ette varmaan tässä vaiheessa edes uskoisi sanojani.
Ap, sä et tähän todennäköisesti pysty, koska et vaan ole sellainen, mutta parisuhde (onnellinen ja tyydyttävä) saadaan niin, että joku kaunis päivä törmätään ihmiseen, jonka kanssa huomaa viihtyvänsä hyvin. Ihmiseen, josta haluaa tietää lisää ja jonka seuraa huomaa kaipaavansa. Ihmiseen, jonka kanssa on helppo ja hyvä olla.
Jatka sinä siellä Tinderissä paneskelua, ehkä siellä tulee vastaan joku, joka ottaa sut vakipanoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kaikille ole, ja onneksi taudit on kuitenkin harvinaisia.
Testeissä kannattaa tietysti käydä.
Tietysti jos AP yrittää nyt parisuhteeseen jotain palstan vaimomatsku-tyyppisiä naisia, niin voi ollakin ongelma.
Mutta nykyään reippaat naapurintytötkin voi pitää sinkkuaikoina vähän hauskaa, joten aika hiton konservatiivinen tyyppi pitäisi olla jos on kovin kiinnostunut toisen seksikumppaneiden määrästä ja siitä, onko harrastanut joskus irtoseksiä.
En itse tunne sellaisia, niin en osaa sanoa millaisia ovat. Siis ne, joita kiinnostaa toisen seksikumppaneiden määrä ja irtosuhdemenneisyys.
Vierailija kirjoitti:
Makekeke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makekeke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susta ehkä paistaa liikaa se, että etsit nyt oikeastaan ketä tahansa naista suhteeseen. Tulee tunne, että oikeastaan et ole ihastunut juuri minuun vaan silmä jo vilkuilee onko muita kiinnostavia näköpiirissä, jonkun kanssa pitäisi nyt pian päästä kokeilemaan vakisuhdetta.
AP kertoo olleensa kiinnostunut kolmesta eri naisesta kaiken kaikkiaan, ja te olette sitä mieltä että hän etsii "ketä tahansa naista" suhteeseen...?
Sanoi myös, ettei juuri harrasta irtosuhteita, mitä nyt 10 puoleen vuoteen tässä, ja ettei harrasta seksiä ihan kenen kanssa vaan.. Kummasti 10 on enemmän kuin 3.
Mulla edellisen eron jälkeen tuli kokeiltua irtosuhteita, koska en niitä koskaan aikaisemmin ollut kokenut. Eli se on ollut tavallaan osa uusia kokemuksia, ei niinkään että mä jäisin siihen elämään.
Eli nyt voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että irtareita ei enää jaksa. Toisaalta miksi edes otin kyseisen asian aloitusviestiin :)
Sun elämään kuuluu irtosuhteet, koska niille on lempinimi irtarit. Mun elämässä ei ole ollut yhtään irtosuhdetta niin puhun niistä muodollisesti. Alkoholistilla on lempinimet alkoholille jne. Tää on mun päätelmä, jonka kantapää on opettanut.
Ihan samaa mieltä tästä.
Okei. Mainittakoon. Kyllähän tuossa vetäisin itseni ristiin ja pitäs olla spesifimpi.
Ensimmäisten 29-30 elinvuoden aikana en ollut harrastanut yhtään irtaria. Nyt edellisen eron tiimoilta halusin kokeilla niitä, koska no, kokemuksia. Ja siitä on jäänyt se ajatusmalli vielä päähän, että en ole paljoa niitä harrastanut vaikka niitä on ollut aika paljonkin viimeisen puolen vuoden aikana. Eli mun henkinen puoli tulee perässä mitä viime aikoina on oikeasti tapahtunut.
Selkeästi rivien välistä itsekin nyt luen että pitäs olla reippaasti aikaa itselleni ja pistää deittikuviot seis hetkeksi aikaa.[/quote
Voi laps rakas. Älä leuhki irtosuhteilla niin kauheasti. Seksi on ihan luonnollinen asia, ei siitä tarvitse noin isoa numeroa tehdä.
Kondylooma tarttuu vaikka käyttäisi kondomia ja se aiheuttaa lapsettomuutta.
Itsellä on 2 enkä tee enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testeissä kannattaa tietysti käydä.Tietysti jos AP yrittää nyt parisuhteeseen jotain palstan vaimomatsku-tyyppisiä naisia, niin voi ollakin ongelma.
Mutta nykyään reippaat naapurintytötkin voi pitää sinkkuaikoina vähän hauskaa, joten aika hiton konservatiivinen tyyppi pitäisi olla jos on kovin kiinnostunut toisen seksikumppaneiden määrästä ja siitä, onko harrastanut joskus irtoseksiä.
En itse tunne sellaisia, niin en osaa sanoa millaisia ovat. Siis ne, joita kiinnostaa toisen seksikumppaneiden määrä ja irtosuhdemenneisyys.
Ei ole harvinaisia. Juuri luin artikkelin, muistaakseni Ylen. Seksitaudit on lisääntyneet valtavasti.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä käynyt nyt niin, että eron jälkeen ap syystä tai toisesta halusi kokeilla irtosuhdetta. Ja koska irtosuhde joko tuntui kivalta tai siitä sai kaipaamaansa ihailua, niin hän päätti alkaa harrastamaan irtosuhteita enemmänkin, jopa kymmenen verran. Ja nyt kun täällä naiset sanoo suoraan, että miehen irtosuhdemenneisyys haittaa ja häiritsee vakiintunutta parisuhdetta haluavia naisia, niin ap ahdistuu tajutessaan, että hänen teoilla on ikävät seuraukset. Että hän on toiminut menneisyydessä tavalla, joka karkottaa naisia. Ja menneisyyttähän ei voi kukaan meistä muuttaa. Mutta ap ei osaa käsitellä tätä ahdistusta kunnolla, joten kommentoi täällä siksi passiiviisaggressiivisesta nurkasta kirjoitellen.
Sanotaanko näin että tässä näitä fiiliksiä parasta aikaa käsittelen. Ja se ottaa oman aikansa. Niitä irtosuhteita on ollut eikä siitä mihinkään pääse. Elämä jatkuu..
Mut ei tässä mitään passiivisaggressiivista nurkkakirjoittelua harrasteta.
Vetäisin itteni ristiin...
Siis mun hälytyskellot soi nyt jo niin kovaa, että poistunpa tästä päivän askareisiin. Joka ainoassa kommentissaan ap vahvistaa sitä kuvaa, mikä hänestä tunti sitten syntyi, kun tähän ketjuun eksyin.
Ap, jos oikeasti kiinnostaa kehittyä, etsi netistä self aware narsisteja.
Makekeke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mua nyt jopa pelottaa tämä että onko tuo innokkuus oikeasti narsistin piirre? Koska tämä edellinen treffikumppani oli ollut joskus narsistin kanssa. Sitä vaan nyt itse mietin että tuliko hänellä fläsäreitä, jonka takia pakitti.
Moni nyt täällä vissiin luulee, että olen narsisti, vaikka en siis ole sellainen ihminen. Tosin, ette varmaan tässä vaiheessa edes uskoisi sanojani.
Ei ole, ihastuneet miehet ja naiset nyt ovat joskus yli-innokkaita.
Olen itse siihen nuorempana sortunut, ja myöhemmin tajunnut miten latistavaa se voi olla, kun itselläni on lässähtänyt tunteet joihinkin miehiin jotka on olleet liian innokkaita ja siitä tullut jotenkin painostava olo.
Av-mammojen narsistilaineja nyt ei kannata ottaa kovin tosissaan :D Niitä heitellään täällä hyvin herkästi, ja perinteisesti oli melkein ketju kuin ketju, niin aloittaja lytätään..
Makekeke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä käynyt nyt niin, että eron jälkeen ap syystä tai toisesta halusi kokeilla irtosuhdetta. Ja koska irtosuhde joko tuntui kivalta tai siitä sai kaipaamaansa ihailua, niin hän päätti alkaa harrastamaan irtosuhteita enemmänkin, jopa kymmenen verran. Ja nyt kun täällä naiset sanoo suoraan, että miehen irtosuhdemenneisyys haittaa ja häiritsee vakiintunutta parisuhdetta haluavia naisia, niin ap ahdistuu tajutessaan, että hänen teoilla on ikävät seuraukset. Että hän on toiminut menneisyydessä tavalla, joka karkottaa naisia. Ja menneisyyttähän ei voi kukaan meistä muuttaa. Mutta ap ei osaa käsitellä tätä ahdistusta kunnolla, joten kommentoi täällä siksi passiiviisaggressiivisesta nurkasta kirjoitellen.
Sanotaanko näin että tässä näitä fiiliksiä parasta aikaa käsittelen. Ja se ottaa oman aikansa. Niitä irtosuhteita on ollut eikä siitä mihinkään pääse. Elämä jatkuu..
Mut ei tässä mitään passiivisaggressiivista nurkkakirjoittelua harrasteta.
Kaikki naiset ei tykkää, jos miehellä on ollut paljon kumppaneita, ehkä just se sun unelmien nainen.
Makekeke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, innostutko siitä naisesta, että vau, ihana, miten osuinkaan tuollaisen kohdalle. Ja sitten tuntuu yhtä mahtavalta kuin lapsena kun sait joulupukkipaketista uuden auton? Jos vastaat mielessäsi kyllä, vaikka meille jotain puuta heinää, sait narsistitestissä pisteen.
Makekeke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En väitä että olet narsisti, sillä sellaista on sinua tuntematta mahdotonta väittää. Mutta mitäpä veikkaat kuinka moni narsisti itse tunnistaa ja myöntää olevansa sellainen? Aika vähissä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testeissä kannattaa tietysti käydä.Tietysti jos AP yrittää nyt parisuhteeseen jotain palstan vaimomatsku-tyyppisiä naisia, niin voi ollakin ongelma.
En itse tunne sellaisia, niin en osaa sanoa millaisia ovat. Siis ne, joita kiinnostaa toisen seksikumppaneiden määrä ja irtosuhdemenneisyys.Ei ole harvinaisia. Juuri luin artikkelin, muistaakseni Ylen. Seksitaudit on lisääntyneet valtavasti.
Joo on niitä, mutta ei mikään vakio todellakaan ihmisellä joka on harrastanut irtoseksiä.
Yleisin sp-tauti taitaa olla klamydia, ja se lähinnä hoidetaan vaan pois eli ei pilaa loppuelämää.
Herpes voi tarttua huulesta sukupuolielimiin, vaikka olisitte toistenne ainoat.