Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te olette löytäneet fiksut ja henkisesti kypsät miehenne?

Vierailija
01.08.2022 |

Sellaiset, jotka ovat
-luotettavia, rehellisiä ja pitävät sanansa
-osallistuvat kotitöihin oma-aloitteisesti
-tykkäävät keskustella syvällisistä asioista
-osaavat selvittää erimielisyydet keskustelemalla ja ottavat huomioon myös toisten tunteet
-ovat itsetietoisia ja kehittävät itseään

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hel ve t ti joku soijavihervasurihiiri! Ei ole miestä nähnytkään tuollainen!

Juuri tällaisen kommentin kirjoittajan vastakohta olisi hakusessa. Olkoonkin sitten vaikka se soijavihervasurihiiri :)

Vierailija
22/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiosta, josta yliopistoon ja fyysikoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sellainen piti kouluttaa ihan itse.

Itse olen taas huomannut, että kouluttamalla näitä ei ainakaan saa aikaiseksi tai ehkä mä olen sitten vaan niin huono kouluttaja...

Kutsut itseäsi kouluttajaksi, muut nalkuttajaksi.

Fiksuille miehille ei tarvitse nalkuttaa.

Vierailija
24/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hel ve t ti joku soijavihervasurihiiri! Ei ole miestä nähnytkään tuollainen!

Juuri tällaisen kommentin kirjoittajan vastakohta olisi hakusessa. Olkoonkin sitten vaikka se soijavihervasurihiiri :)

Älä ainakaan perusjuomalaisten vaalikojulta etsi

Vierailija
25/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norja

Vierailija
26/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tylsän kuuloinen mies.

Vierailija
27/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirkka-Liisa palaa kyökin äärelle. Antaako jenkki tarpeeksi?

Vierailija
28/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on Kangasalta. Korjasin talteen töistä ja pidän hyvänä vielä perhe-elämän jälkeenkin, on meinaan loistopakkaus.

Vierailija
29/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin mun miehen kaupasta. Mun ostokset levisivät pitkin lattioita ja hän kiiruhti auttamaan. Kun hän kuuli mun olevan kävellen liikkeellä ja kantavan mukanani vielä kassia, jossa olivat kaikki mun taitoluistelutreenikamppeet, hän tarjosi mulle kyydin kotiin. Häntä parempaa, rakkaampaa ja ihanampaa miestä ei voi olla olemassa. Joka ikinen aamu hän muistaa sanoa mulle, miten paljon mua rakastaa:)

Palstan mukaan kaupassa ei saa jutella naisille, silloin on limainen kyylä. Kyllä sieltä miehesi kuoren alta siis vielä joku naistenhakkaaja paljastuu, koska hän jutteli sinulle kaupassa.

Vierailija
30/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps naiset telttayksikkö kokoontuu 😁

Vierailija
31/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä kymmenen vuotta sitten. Luotettava, keskusteleva, huolehtiva ja rakastava mies.

Vierailija
32/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni puistossa, kun olimme n. 25-vuotiaita. Näin kavereideni seurassa hyvännäköisen tyypin, jolla oli omituisen ruma polkupyörä. Aloimme jutella pyörästä, jonka hän oli itse hitsannut. Kuukauden kuluttua seurustelimme, kahden vuoden päästä asuimme yhdessä, kymmenen vuoden päästä menimme naimisiin. Olemme olleet yhdessä 18 vuotta. Yhteinen elämä on ollut helppoa ja onnellista.

Olin tosi kova sarjadeittailija tuohon aikaan ja tapailin miehiä lähinnä yliopistolta ja kulttuuripiireistä. En olisi arvannut, että ihannekumppanini olisi autojen ja tietokoneiden rassaamista rakastava hitsaaja. Hän vaan on älykkäin, lahjakkain, monipuolisin, oikeamielisin, valaistunein ja hyväsydämisin ihminen, jonka tunnen. Pakko vielä kehua: hän on säveltänyt minulle rakkauslaulunkin.

Mitä neuvoa tästä nyt saisi aikaan. No, olin oikeaan aikaan liikkeellä. Mieheni oli juuri vapautunut pitkästä parisuhteesta. Plus että olimme nuoria, jolloin parin löytäminen on helpompaa. Mutta ennen kaikkea onneni avain on se, että kumppani löytyi omien ympyröiden ulkopuolelta. Se on rikastanut elämää.

Vierailija
33/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Elämä paljon antoisampaa valehtelevan, epäluotettavan miehen kanssa, joka ei ikinä osallistu kotitöihin, ei osaa keskustella mistään ja huutaa kuin uhmaikäinen kun on jostain eri mieltä. Ei tietenkää ole itse tietoinen, että omassa käytöksessä olisi mitään vikaa eikä mitään korjattavaa omissa toimissaan ja itsessään...

Vierailija
34/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ei nykyisin valmisteta eli mahdoton löytää nyt.

Vierailija
35/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Elämä paljon antoisampaa valehtelevan, epäluotettavan miehen kanssa, joka ei ikinä osallistu kotitöihin, ei osaa keskustella mistään ja huutaa kuin uhmaikäinen kun on jostain eri mieltä. Ei tietenkää ole itse tietoinen, että omassa käytöksessä olisi mitään vikaa eikä mitään korjattavaa omissa toimissaan ja itsessään...

Niin, et pitäis olla alistuva kynnysmatto?

Vierailija
36/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista

Vierailija
37/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuollainen, ja paljon enemmänkin, jo 23 vuotta.

Olin vähän päälle kolmekymppinen ja mies kuusi vuotta vanhempi, kun tavattiin ravintolassa. Kummallakaan ei entuudestaan lapsia tai avioliittoa, seurustelusuhteita kyllä. Se oli rakkautta lähes ensi katseesta. Naimisissa ollaan oltu 22 vuotta ja kaksi lasta saatu. Edelleen menee hyvin, rakkautta riittää ja viihdytään älyttömän hyvin yhdessä. 

Vierailija
38/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä, siis ihan oikeasti :D

Vierailija
39/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanopistosta. Olin hyvin nuori, mutta tajusin jo silloin, että nyt löytyi kultaa.

Vierailija
40/93 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani löysin meditointiretriitiltä. Noissa pyörii todella fiksua ja mukavaa väkeä. Yleensä kaikki self develoment -kurssit ovat kanssa hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan