Oletko harkinnut oman talon rakentamista?
Tai avaimet käteen? Nykyään ei varmaan itse edes saa tehdä?
Kommentit (11)
En. Ostin vanhan maatilan hevonjeerasta pilkkahinnalla. Jäi vielä yli 550 tonnia Helsingin kämpän myynnistä säästöönkin. Suomi on täynnä tyhjiä ok-taloja ja 20 vuoden sisällä jopa puolet on tyhjillään.
Haaveilin oman talon rakentamisesta niin pitkään, kunnes valmistuin rakennusmestariksi. Siinä vaiheessa oli kirkastunut totuus, että se on vaivalloinen projekti, eikä kukaan osaa kaikkea. Talot kun eivät ole enää samanlaisia kuin rintamamiestalot 1950-luvulla.
Voi kun saisi rakentaa niinkuin ennen ilman kovia määräyksiä ja halvalla ilman tekniikkaa
Monta kertaa. Järki aina voitti. Nyt rakennusprojekti on haudattu lopullisesti. Asumme tässä satavuotiaassa talossamme, kunnes muutamme kerrostaloon.
N65
Parhaillaan ollaan rakentamassa ja ihan itse saa rakentaa pois lukien luvanvaraiset työt.
Haaveilen n. 65 neliöisen tummanruskean puutalon rakentamisesta. Vihreät ikkunaluukut <3
Olen haaveillut matta en harkinnut. Töissä saa askarrella tarpeeksi muille niin oma kotini on 1800-luvun perinnetalo. En haluaisi asua sieluttomassa uudisrakennuksessa.
t.arkkitehti
Minne?