Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te olette löytäneet fiksut ja henkisesti kypsät miehenne?

Vierailija
01.08.2022 |

Sellaiset, jotka ovat
-luotettavia, rehellisiä ja pitävät sanansa
-osallistuvat kotitöihin oma-aloitteisesti
-tykkäävät keskustella syvällisistä asioista
-osaavat selvittää erimielisyydet keskustelemalla ja ottavat huomioon myös toisten tunteet
-ovat itsetietoisia ja kehittävät itseään

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranskalaiselta maalaisseudulta, pienen kylätien ojanpientareelta, jonne kaaduin polkupyörälläni. Siinä samassa paikalle ilmestyi musta- ja kiharatukkainen poika, joka katseli mua huolestuneen näköisenä.

( Kaatuminen oli ihan omaa syytäni) Nyt olemme olleet jo pitkään

onnellisesti naimisissa.

Tämä oli ihan kuin jostain leffasta <3

Vanhempi sisareni asui siihen aikaan (asuu edelleen) pienehkössä ranskalaisessa maalaiskylässä ranskalaisen miehensä kanssa. Kävin aika paljon heidän luonaan. Polkupyörällä kiertelin kylän kujasia. Ranskasta siis löysin mieheni (=puoleksi italialainen,(puoleksi ranskalainen)

Vierailija
82/93 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kaveri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on kaikkia noita yllämainittuja asioita, mutta kuitenkin täysin epäkypsä joissakin asioissa. Eli sellaista kuin henkisesti kypsä mies ei ole olemassakaan niin kuin ei naisiakaan ole. Ihmisyyteen kuuluu epäkypsyys.

Harva se taitaa olla 100% henkisesti kypsä, mutta tuossa juuri se itsetietoisuus astuu peliin. Eli kun huomaataan omassa käytöksessä jotain parantemisen varaa niin koitetaan tietoisesti jatkossa muuttaa sitä omaa käytöstä parempaan. Eli jos vaikka huomaan aina väsyneenä tiuskivani läheisilleni niin aletaan miettimään keinoja miten voisin jatkossa purkaa huonon oloni johonkin muuhun kun omaan kumppaniin.

Vierailija
84/93 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sellainen piti kouluttaa ihan itse.

Jaa se itsetietoisuus myös??

Latasin itsetietoisuuspaketin netistä.

Vierailija
85/93 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatteriharrastuksesta. 

Vierailija
86/93 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmilla Tillikasta v. 2003 löysin elämäni miehen. On sivistynyt ja suomenruotsalainen kirvesmies, hän on koiraihminen ja minä kissaihminen - silti tulemme hyvin toimeen keskenämme.

Vierailija
87/93 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä. En tiedä millainen villi länsi se paikka nykyään on mutta 6 vuotta sitten sieltä korjasin yhden huipputyypin talteen.

Vierailija
88/93 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin samassa kerrostalossa, kuinka ollakaan, satuttiin samaan aikaan parkkipaikalle, roskalaatikoille, satuttiin viemään polkupyöriämme kellariin samaan aikaan, sattumalta toinen nouti mattojaan tuuletustelineeltä kun toinen oli viemässä omiaan.

Ja "sattumalta" kerran herättiin samasta sängystä.

Ja niin on herätty viimeiset kolmekymmentä vuotta.

Vierailija
89/93 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin omani Afganistanista. Se ei ole fiksu eikä henkisesti kypsä mutta karvaa löytyy.

Vierailija
90/93 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman fiksun mieheni löysin työpaikalta jonne menin valmistumiseni jälkeen töihin. Pomo esitteli työkaverit ja ihastuin heti tähän nallekarhuun. Naimisissa oltu jo yli 20v.

Vierailija
91/93 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"-luotettavia, rehellisiä ja pitävät sanansa."

= ämmän tossun alla.

"-osallistuvat kotitöihin oma-aloitteisesti"

= kotiorja

"-tykkäävät keskustella syvällisistä asioista"

= lässyttää tyhjänpäiväisyyksistä

"-osaavat selvittää erimielisyydet keskustelemalla ja ottavat huomioon myös toisten tunteet"

= antaa aina akan pitää päänsä

"-ovat itsetietoisia ja kehittävät itseään"

= käy salilla kehittämässä ruumistaan. Muuta ei voikaan kehittää koska kotiorjana olo vie ajan ja energian.

Vierailija
92/93 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytän noista ominaisuuksista ehkä puolet, joten en voi vaatia kaikkea tuota mieheltänikään.

+- Useimmiten olen aika luotettava ja rehellinen, mutta huomaan välillä luvanneeni liikoja.

- Oma-aloitteisuudessa olisi toivomisen varaa.

+ Syvällisten puhumisessa olen hyvä. 

- Erimielisyyksienselvittämistaitoja opettelen ammattiauttajan opastuksella.

+ Itsetietoisuus ja itseni kehittäminen ovat ihan hyvällä mallilla.

Ja minulla on mies. Ei hänkään täydellinen noissa asioissa ole, mutta pärjätään.

Vierailija
93/93 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolta. Osaamme toki myös riidellä, eikä pelkästään keskustella henkeviä. Yhdessä jo yli 30 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi