Mistä te olette löytäneet fiksut ja henkisesti kypsät miehenne?
Sellaiset, jotka ovat
-luotettavia, rehellisiä ja pitävät sanansa
-osallistuvat kotitöihin oma-aloitteisesti
-tykkäävät keskustella syvällisistä asioista
-osaavat selvittää erimielisyydet keskustelemalla ja ottavat huomioon myös toisten tunteet
-ovat itsetietoisia ja kehittävät itseään
Kommentit (93)
Ei minulla ole fiksuja ja henkisesti kypsiä miehiä.
Tapasin hänet nuorena parikymppisenä. Yhdessä ollaan kasvettu, kohta 27 v yhdessä. Mut on just kuvauksen mukainen. Ja paljon muutakin.
Kyllä sellainen piti kouluttaa ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole fiksuja ja henkisesti kypsiä miehiä.
Loogisena tuloksena yksi aviomies ja vähintään yksi poika jotka säheltävät.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin hänet nuorena parikymppisenä. Yhdessä ollaan kasvettu, kohta 27 v yhdessä. Mut on just kuvauksen mukainen. Ja paljon muutakin.
Ihan tossukka hiiren elämää. Miehes on nujerrettu hiiri.
Netistä, lähes kaksi vuosikymmentä sitten. Toki tässä ajassa myös jo kasvamista ja kypsymistä luonnollisesti tapahtunut. Esim. keskustelutaito kehittynyt
Tavattiin nuorina, kasvettiin sekä tahoillamme että yhdessä. Yhteisiä vuosia nyt 26, naimisissa 16 v.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen taas huomannut, että kouluttamalla näitä ei ainakaan saa aikaiseksi tai ehkä mä olen sitten vaan niin huono kouluttaja...
Vierailija kirjoitti:
Jaa se itsetietoisuus myös??
Mun mies on kaikkia noita yllämainittuja asioita, mutta kuitenkin täysin epäkypsä joissakin asioissa. Eli sellaista kuin henkisesti kypsä mies ei ole olemassakaan niin kuin ei naisiakaan ole. Ihmisyyteen kuuluu epäkypsyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen taas huomannut, että kouluttamalla näitä ei ainakaan saa aikaiseksi tai ehkä mä olen sitten vaan niin huono kouluttaja...
Kutsut itseäsi kouluttajaksi, muut nalkuttajaksi.
Opiskelijabileistä löysin sellaisen, joka täyttää suurimman osan listasta, opiskeltiin samaa alaa mutta eri ryhmissä.
Baarista Lappeenrannasta 10v sitten. Tiesin kyllä että on taiteilija jo etukäteen. Nöyristä taiteilijatyypeistä noita ominaisuuksia löytyy.
Nyt naimisissa ja samassa ateljeessa töissä.
Onneks en ole kovin fiksu, niin naiset jättää mut rauhaan.
T. Henkisesti kypsä mies
Töistä. Mutta se onkin vaan mielikuvissani mun mies.
Löysin mun miehen kaupasta. Mun ostokset levisivät pitkin lattioita ja hän kiiruhti auttamaan. Kun hän kuuli mun olevan kävellen liikkeellä ja kantavan mukanani vielä kassia, jossa olivat kaikki mun taitoluistelutreenikamppeet, hän tarjosi mulle kyydin kotiin. Häntä parempaa, rakkaampaa ja ihanampaa miestä ei voi olla olemassa. Joka ikinen aamu hän muistaa sanoa mulle, miten paljon mua rakastaa:)
Olin aamuratsastuslenkillä yksisarvisellani Taikametsässä kun sattumalta sellainen tuli vastaan.