Miksi jotkut ihmiset eivät harrasta liikuntaa?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ajattele siirtymistä kävelemällä paikasta toiseen, harrastuksena. Tänäänkin olen kävellyt viitisen kilometriä, joista kaksi km täysi kauppakassi molemmissa käsissä.
Ohiksena: miksi et käytä reppua?
Reppu selässä ei forkut kasva, eikä reppuun mahdu kahta kauppakassia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ajattele siirtymistä kävelemällä paikasta toiseen, harrastuksena. Tänäänkin olen kävellyt viitisen kilometriä, joista kaksi km täysi kauppakassi molemmissa käsissä.
Ohiksena: miten näihin keskusteluihin löytyy aina nämä kauppakasseja kilometrejä kantavat, kun tosielämässä ei sellaisia näy ikinä. Autolla mennään vaikka olisi alle kilometrin päässä, tai sähköpotkulaidalla vähintään.
Monikin naapuri käy kävellen kilsan päässä kaupassa. Itsekin käyn usein fillarilla kaljakaupassa, joskus monta kertaa saman illan aikana.
Ennen väänsin punttia ja kamppailulajeja ja olin jatkuvasti kipeä. Nyt en tee mitään enkä ole jatkuvasti kipeä. En liiku enää ikinä, ellei ole pakko.
Ei ole aikaa eikä energiaa. Olen masentunut.
Nykynuoret skuuttaavat lyhyetkin matkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena: miten näihin keskusteluihin löytyy aina nämä kauppakasseja kilometrejä kantavat, kun tosielämässä ei sellaisia näy ikinä. Autolla mennään vaikka olisi alle kilometrin päässä, tai sähköpotkulaidalla vähintään.
Monikin naapuri käy kävellen kilsan päässä kaupassa. Itsekin käyn usein fillarilla kaljakaupassa, joskus monta kertaa saman illan aikana.
Työttömänä kävelen noin 5km päivässä kauppoihin. Joskus kymmenenkin kilometriä. Pyöräilen myös.
En tiedä. Itselleni se on yhtä itsestään selvä asia, kuin hampaiden pesu joka aamu/Ilta. Aikuisiällä tapana ollut se vähintään 5 kertaa viikossa jotain liikuntaa. 1-2 vapaapäivää liikunnasta/viikko itselleni suon.
Haluavat säästää verorahoja, kuolla nuorena. Eläkkeitä ei tarvii maksaa.
Se on vähän sama asia kuin sokerin syönti jos et lopeta sitä kaipaat makeaa joka päivä.
Jos alat liikkumaan niin siitä tulee myös todennäköisesti tapa.
Jälkimmäinen tapa on kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin kannalta parempi.
Niin? Ei siis kannata liikkua, jos tykkää löhöillä saikulla kuten minä.