Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä kun Reeo paistoi kananmunia munkin piti alkaa paistamaan munia.
Nyt se paha-Reeo manipuloi jo telkkarinkin välityksellä! Telepaattisesti! On se kauhia. Ja sinä tottelet. Ihan hirveetä!
Soititko punaiseen puhelimeen ja muistit kysyä Reeon mielipidettä asiaan? Että onko hyvä idea, että mäkin paistan parit munaset?
Appelsiini, sipuli, omena, valkosipuli, jauheliha, pasta, suola, kaakao, chipsejä tms ja ne 2 avattua pakettia jääkaapista, rasvalevite, kananmunat. Ainakin 13 tuotetta, oliko suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se paha-Reeo manipuloi jo telkkarinkin välityksellä! Telepaattisesti! On se kauhia. Ja sinä tottelet. Ihan hirveetä!
Soititko punaiseen puhelimeen ja muistit kysyä Reeon mielipidettä asiaan? Että onko hyvä idea, että mäkin paistan parit munaset?
Bb talon tuoksit tulee sieraimiin😃
Vierailija kirjoitti:
Voi hevosenperse näitä Reeo sano sitä, Reeo teki tätä kommentteja. Hankkikaa elämä, oikeesti.
ironiaa?
Vierailija kirjoitti:
Heidillä on hyvät jalat.
Kyllähän noilla pystyy just ja just kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nunna teki🤣
Vierailija kirjoitti:
Appelsiini, sipuli, omena, valkosipuli, jauheliha, pasta, suola, kaakao, chipsejä tms ja ne 2 avattua pakettia jääkaapista, rasvalevite, kananmunat. Ainakin 13 tuotetta, oliko suklaata.
Boltsit ja kalkkunaleike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaiskohan tuo Sohvi olla vielä talossa jos ois koko ajan käyttäytynyt samalla tavalla kuin taloon tullessaan? Diivaili pinkissä minirimpsumekossa, hymyili vaan ääliömäisesti ja tepasteli edestakaisin korkkareilla. Mä ainakin olin valmis nakkaamaan sen takasin sinne mistä tuli. On kyllä siitä huomattavasti rauhottunu, onneksi.
Minä olen inhonnut sitä ihan koko kauden. Kävelee puoli alastomana talossa jossakin lyhyissä housuissa kintut paljaana. Pitää sinistä lyhyttä takkia, kun pienet housut on vähän tiukahkot, sen takia takki menne just ylitse kellien, että ei näkyisi vaan, kuinka etumus pullottaa.
Sofia ei käy edes saunassa, kun ei voi pitää tiukkoja bikineitä, ei taida teipit riittää kun kaikki pitäisi vetää kasaan. Ettei vaan pluiskahda esille.
No voi voi! On sinulla varmaan raskasta tuon vihasi kanssa. Koeta ajatella omaa paremmuuttasi ja täydellisyyttäsi, niin kestät tämän kauden loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boltsit ja kalkkunaleike.
Oliko kahvia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se Krisu ihan pska olikin, kuten myös Jassu viime kaudelta ja Viinilasi Niko. Kummasti vaan nämä tyypit pestataan nelosen ohjelmiin, vaikka mitään kyvykkyyttä tai asiallista esiintymiskokemusta eivät ole esittäneet. Kuulin just metrossa jonkun sanovan, että Jassu oli kertonut, ettei ole voittonsa jälkeen päivääkään ollut ansiotyössä, on kuulemma monessa prokkiksessa mukana. Millä ominaisuuksilla?
Onko "ansiotyö" mielestäsi vain jotain kahdeksasta neljään -duunia? Jassullehan BB-voitto toi mukavan some- ja mediauran, josta varmasti tienaa paremmin kuin vanhoista töistään.
No jos ihmine perustaa mielipiteensä "joku metrossa sanoi"-totuuteen, niin varmaan ajattelee juuri noin, mitä arvelit.
Jassu sanoi ettei ole tehnyt enää päivätöitä. Vähän eri asia kuin ansiotyö.
Sehän on ollut noissa realityjutuissa ja kaikissa kissanristiäisisäkin. Oli muuten ihan turha henkilö siellä talossa muutoinkin. Laiska ja kiukkupelle, mutta ei muistaakseni ilkellyt kelleen
Kyllähän noilla somejutuilla tienaa sen minkä tienaa ja sen aikaa kun tienaa, mutta eipä siitä eläkkeet pahemmin kartu. Jassu taisi toimia tarjoilijana siihen aikaan mutta oli kait saanut lopputilin koronan takia. Linssilude?
Vierailija kirjoitti:
Voi hevosenperse näitä Reeo sano sitä, Reeo teki tätä kommentteja. Hankkikaa elämä, oikeesti.
Pöllöpalstan BB-keskustelussa tällaisen ohjeen antaminen on vähän ironinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeoahan vois keittää noille peitepuuron, jota näyttämällä vois huijata että pelkkää puuroa täällä on.
Sofia sanoi Reeon wokkipannusta lähtevästä tuoksusta, että puurossa on "kesän tuoksuja".
"kesäpuuroa" ilmeisestikin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaiskohan tuo Sohvi olla vielä talossa jos ois koko ajan käyttäytynyt samalla tavalla kuin taloon tullessaan? Diivaili pinkissä minirimpsumekossa, hymyili vaan ääliömäisesti ja tepasteli edestakaisin korkkareilla. Mä ainakin olin valmis nakkaamaan sen takasin sinne mistä tuli. On kyllä siitä huomattavasti rauhottunu, onneksi.
Minä olen inhonnut sitä ihan koko kauden. Kävelee puoli alastomana talossa jossakin lyhyissä housuissa kintut paljaana. Pitää sinistä lyhyttä takkia, kun pienet housut on vähän tiukahkot, sen takia takki menne just ylitse kellien, että ei näkyisi vaan, kuinka etumus pullottaa.
Sofia ei käy edes saunassa, kun ei voi pitää tiukkoja bikineitä, ei taida teipit riittää kun kaikki pitäisi vetää kasaan. Ettei vaan pluiskahda esille.
No voi voi! On sinulla varmaan raskasta tuon vihasi kanssa. Koeta ajatella omaa paremmuuttasi ja täydellisyyttäsi, niin kestät tämän kauden loppuun.
Tiedän, että tämä on vaikeaa ymmärtää, mutta tällainen vannoutunut heteromies on vaikeuksissa, kun Sofia keimailee niukoissa vetimissä. Erittäin nopeasti on itsellä lipputanko pystyssä ja isännänviiri liehumassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö alhaiset oo vieläkään päässy syömään?
Eikös niillä ole ollut sitä varastettua einettä siellä? KAipa sekin jotain auttaa?
Minkäkö takia nuo asukkaat on pihalla (fyysisesti)?
Santeri on huono joukkuepelaaja, kun näyttää mieltään, kun alhaiset kärsii. On siinä pelaaja!
Rasittaa katsoa nyrpeää naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä chipsejä? Onko siellä laivoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi on kyllä ruman näköinen ja rasittavat jutut. Ei jaksa kuunnella.
Heidi on kaunis ja hänellä on hauskat jutut.
Ei tuo ole mikään missikilpailu tietääkseni. Turha morkata ulkonäön suhteen jos itse ei ole missi.