Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Kenet laittaisitte ylhäisistä alhaisiin? (Sofia)
Entä kenet nostaisistte kurjuudesta luksukseen? (Reeo)
Pikkipipikset kroisosporukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko reeolaiset reeontologian kannattajia?
Reeontologian kirja tilattu. Ja vahvasti käännytystyö menossa.
Minä kierrän jo ovelta ovelle kyselemässä että onko teillä hetki aikaa puhua Reeosta.
Muista Reeola toimistosta monistaa Reeo lehtiset. Oletko valmis Reeo tulee?
Vierailija kirjoitti:
Kohta ylhäisillä juhlat 🥰
Varmaan ratkiriemukasta sillä porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Milenan alhaisiin ja Repan ylhäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Milenan alhaisiin, Mian ylhäisiin. Reeo on suosikkini, mutta hänellä on hyvä asenne ja pärjää kyllä ilmankin. Mia on kipeenä tuolla, mutta ei valita.
Reeo pitää naisensa leivässä.
Miten sen Reeon tekemän ruuan kävi? Ei ne kerinny sitä syyä, ku kaikki komennettiin ulos. Kai niitten kannattaa vaan tuossa syödä, kyllähä ylhäiset jo tietää et varkaissa on käyty nii mitä väliä enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko reeolaiset reeontologian kannattajia?
Reeontologian kirja tilattu. Ja vahvasti käännytystyö menossa.
Minä kierrän jo ovelta ovelle kyselemässä että onko teillä hetki aikaa puhua Reeosta.
Muista Reeola toimistosta monistaa Reeo lehtiset. Oletko valmis Reeo tulee?
Heh, hassua, että tää mun lanseeraama reeolaiset nosti joillain sapen pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun tähän ilmestyi makuuhuonevälinemainos. Millään tuollaisella sivulla en ole käynyt. Ilmestyi sen jälkeen kun joku kirjoitti tähän kuvauksen Sofian työstä.
Reeonistit ne vaan sekaantuu kaikkeen ja tekee tuhmia 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin Reeo on yksi talon järkevimmistä ja leppoisimmista asukaista. Mistähän tuotannon Reeo-vastaisuus kumpuaa? Miksi on koko kauden aikana näytetty koosteessa vääristynyttä kuvaa paha-Reeosta. Myös valtaosa studion vieraista ja juontajat ovat Reeoa vastaan. Omituinen ilmiö.
No ehkä kumpuaa siitä käskytyksestä, määräilystä ketä kukakin saa nimetä, v*ttuilusta ja piikittelystä. Tämä ei ole vääristynyt kuva. Reeo on onnistunut saamaan nuo muut nöyristelemään hänelle, kyselevät lähes kaikkeen häneltä lupaa ja neuvoa. Ihan varmasti osaavat itsekin, mutta Reeo on saanut heidät tutemaan näin ja tää on mun mielestä ihan pimeetä. Että sieltä kumpuaa. Minä en ainakaan pidä tästö henkilöstä. Voi olla talon ulkopuolella kiva jos osaa olla pätemättä. Vaan luulen että jos on tuolla ylimielinen niin varmaan on muuallakin.
Tällainen koulukiusaaminen pitää kieltää ehdottomasti bb-talossa, koska ei siellä kukaan pääse karkuun. Kammottava luonne.
Väärin. Ei kiusaaja pidä huolta tiimistään ja tee niille ruokaa sun muuta. Milena on koulukiusaajan perikuva ei Reeo.Onhan käärmejengikin kysellyt Lauralta nimemisistä.Reeon porukka on vaan puhunut kaikesta suoraan keskenään jos joku asai on askarruttanut. Lauran ja Milenan porukat eivät ole tehneet niin vaan kieroillleet.
Reeo on kiertänyt elämänsä aikana muutakin kun tahkoa ja tietää asioista ilmeisestikin eniten.
Väärää puuta haukutte.
En yhtään ihmettele jos alhaisia rupee nyt ottaa päähän. Mitä se isoveli vielä keksii noille ylhäisille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Soffe the Kilvenkiillottaja on ollut niiiiiiiiiin empaattinen ja sympaattinen alhaisoa kohtaan, että hänelle ei tuota mitään vaikeuksia olla siellä seuraava viikko. Ja Reeo voisi tulla ylhäisön puolelle ja saada salatehtävän varastaa alhaisolta se, mitä niillä on jäljellä.
Ois niin hyvä, kun noiden ylhäisten pitäis ny tehdä ruuat alhaisille
Siellä on Marko ylhäisten televisiossa nyt.
Saivat Peppumies paidan, pipon ja esiliinan.
Se oliskin hyvä käänne, että ylhäisö tekisi noi wingsit ja sitten ne pitäisi käydä tarjoilemassa alhaisolle. Naamat venähtäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin Reeo on yksi talon järkevimmistä ja leppoisimmista asukaista. Mistähän tuotannon Reeo-vastaisuus kumpuaa? Miksi on koko kauden aikana näytetty koosteessa vääristynyttä kuvaa paha-Reeosta. Myös valtaosa studion vieraista ja juontajat ovat Reeoa vastaan. Omituinen ilmiö.
No ehkä kumpuaa siitä käskytyksestä, määräilystä ketä kukakin saa nimetä, v*ttuilusta ja piikittelystä. .
Ei ole käskyttänyt ketään.Jokainen on kysynyt ja hänelle on vastattu.Ei aikuisia ihmisiä voi määrätä. Oletteko ihan pimeitä?
Ei misseilläkään ole oikeutta arvostella toisten ulkonäköä. Me saamme geeneissä perintönä ulkonäkömme, johon emme voi itse vaikuttaa.
Jos nyt ois hyvä bb-kausi, juuri nyt vaihtuis puolet :D
Mutta tää on tätä ankeutusta aina vaan.