Voiko mies käyttää trikoita nahkahousuja, vai onko liian naisellsiia valintoja?
Olenko ainoa, jonka mielestä vaikka monesti kuulee sanottavan, että naisten pukeutumsita arvostellaan ja seurataan paljon enemmän, joka saattaa pitää paikkansakin, niin mitä mieltä olet väitteestä, että vastaavasti naisile sallitaan paljon laajempi vapaus erilaisiin tyylikokeiluhin ja siten myös vaate ja asuste valintoihin.
Eihän miehen tarvitse kokemukseni mukaan kuin jompi kumpi otsikossa mainituista vaatteist ylleen, niin.....millaisia mielikuvia herättää? Leimataanko vähintään homoksi? - Heteromies kulkekoon vain erilaisia puuvillasekoitehousuissa tai tuulipuvun housuissa, oletko eri vai samaa mieltä?
Kommentit (5)
Älä vanhanaikainen ap pälise paskaa. Kukaan ei kysy voiko? Sitä puetan mistä tykätään.
Kappas. Ilahduttaa, että ollaan näin avoimia miestenkin valinnoille. - Itse olen saanut peräänhuuteua osakseni kun kuljin julkisella paikalla Helsingin kampissa nahkahousuissani. Kokemus oli vähän yllättävä kun "maalaisena" olsiin -jo olisin saanut veikata- saanut kokea, jotain vastaavaa, maaseudulla, enkä keskellä Suomen suurimman kaupungin keskustaa....
Vierailija kirjoitti:
Kappas. Ilahduttaa, että ollaan näin avoimia miestenkin valinnoille. - Itse olen saanut peräänhuuteua osakseni kun kuljin julkisella paikalla Helsingin kampissa nahkahousuissani. Kokemus oli vähän yllättävä kun "maalaisena" olsiin -jo olisin saanut veikata- saanut kokea, jotain vastaavaa, maaseudulla, enkä keskellä Suomen suurimman kaupungin keskustaa....
Ja kummaltakohan sukupuolelta ne huutelut tulivat? Miehet ovat niita ennakkoluuloisia ja rajoittuneita. Tykkäävät solvata kaikkea, mikä ei istu heidän muottiinsa.
Tosimies pukeutuu ihan miten haluaa. Itsevarmuus ja persoonallisuus on vain plussaa.
IHAN JOKA NEN MIES OLIPA MIKÄLAIN HYVÄÄNSÄ. VOI JA PITÄÄ NIITÄ VAATTEITEITA. MITÄ ISE PÄÄTTÄÄ. AA PEEN LAISILTA MOUKILTA. EI KYSYTÄ LUPAA. 💪💪💪💪💪🤛🏻👊👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🤽🏊🏋🕺🕺