Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies käyttää trikoita nahkahousuja, vai onko liian naisellsiia valintoja?

Vierailija
29.07.2026 |

Olenko ainoa, jonka mielestä vaikka monesti kuulee sanottavan, että naisten pukeutumsita arvostellaan ja seurataan paljon enemmän, joka saattaa pitää paikkansakin,  niin mitä mieltä olet väitteestä, että vastaavasti naisile sallitaan paljon laajempi vapaus erilaisiin tyylikokeiluhin ja siten myös vaate ja asuste valintoihin. 

Eihän miehen tarvitse kokemukseni mukaan kuin jompi kumpi otsikossa mainituista vaatteist ylleen, niin.....millaisia mielikuvia herättää? Leimataanko vähintään homoksi? - Heteromies kulkekoon vain erilaisia  puuvillasekoitehousuissa tai tuulipuvun housuissa, oletko eri vai samaa mieltä? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN JOKA NEN MIES OLIPA MIKÄLAIN HYVÄÄNSÄ. VOI  JA PITÄÄ  NIITÄ VAATTEITEITA. MITÄ  ISE PÄÄTTÄÄ.  AA PEEN LAISILTA  MOUKILTA. EI KYSYTÄ LUPAA.  💪💪💪💪💪🤛🏻👊👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🤽‍🏊‍🏋‍🕺🕺

Vierailija
2/5 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vanhanaikainen ap pälise paskaa.  Kukaan ei kysy voiko?  Sitä puetan mistä tykätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas. Ilahduttaa, että ollaan näin avoimia miestenkin valinnoille. - Itse olen saanut peräänhuuteua osakseni kun kuljin julkisella paikalla Helsingin kampissa nahkahousuissani. Kokemus oli vähän yllättävä kun "maalaisena" olsiin -jo olisin saanut veikata- saanut kokea, jotain vastaavaa,  maaseudulla, enkä keskellä Suomen suurimman kaupungin keskustaa....

Vierailija
4/5 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas. Ilahduttaa, että ollaan näin avoimia miestenkin valinnoille. - Itse olen saanut peräänhuuteua osakseni kun kuljin julkisella paikalla Helsingin kampissa nahkahousuissani. Kokemus oli vähän yllättävä kun "maalaisena" olsiin -jo olisin saanut veikata- saanut kokea, jotain vastaavaa,  maaseudulla, enkä keskellä Suomen suurimman kaupungin keskustaa....

Ja kummaltakohan sukupuolelta ne huutelut tulivat? Miehet ovat niita ennakkoluuloisia ja rajoittuneita. Tykkäävät solvata kaikkea, mikä ei istu heidän muottiinsa.

Vierailija
5/5 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies pukeutuu ihan miten haluaa. Itsevarmuus ja persoonallisuus on vain plussaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan