Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
70241/100630 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulispa toi kristallilumi joskus  tsenään tapsana.Tapio Huuska on komea mies.

Tapio Huuska voi olla komea, ehkä.

Mutta cristall snow muistuttaa jotain keskiaja hirviötä.

Vierailija
70242/100630 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

#bbsuomi Laura: "Sitä mää mietin et miten Heidillä on taas munkki et se on tuolla puolella" "mua ärsyttää kun mä nään Heidin tuolta peilin kautta et se on asettunu silleen et se näkee mutkin, mä en nyt jaksa kattoo ku se vetää Pepsi Maxia"

On se kiva kaveri Heidille 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
70243/100630 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millu on omasta mielestään "koomikko" , joka pyrkii Teatterikorkeakouluun vielä. Pitää esittää koko ajan "muka hauskaa."

Pillu ja pierujutut on vaan niin tyhmiä. En jatka enää 24/7 Millu-pillua ei jaksa kuunnella ja maksaa vielä siitä huh.

Vierailija
70244/100630 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko siellä herätty? Katsoin n 20 min sitten niin ei. Reeon ryhmä jäljessä vaikka saiva2 t etumatkaa.

Vierailija
70245/100630 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on pesun kestävä käärme samoin Milena.

Vierailija
70246/100630 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millu on omasta mielestään "koomikko" , joka pyrkii Teatterikorkeakouluun vielä. Pitää esittää koko ajan "muka hauskaa."

Pillu ja pierujutut on vaan niin tyhmiä. En jatka enää 24/7 Millu-pillua ei jaksa kuunnella ja maksaa vielä siitä huh.

Ajattelinkin että onkohan Mia koskaan pyrkinyt teatterikouluun.

Vierailija
70247/100630 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura ei tajua, että Heidi on vasta 21 v. Viitsiikin käärmeillä itse on 36 v vanhapiika.

Ulos seuraavaksi.

Vierailija
70248/100630 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#bbsuomi Laura: "Sitä mää mietin et miten Heidillä on taas munkki et se on tuolla puolella" "mua ärsyttää kun mä nään Heidin tuolta peilin kautta et se on asettunu silleen et se näkee mutkin, mä en nyt jaksa kattoo ku se vetää Pepsi Maxia"

On se kiva kaveri Heidille 😆

Twitteristä löytyy pätkä, mäkin katsoin just. Jännä, ettei Reeon porukka puhu noin toisistaan. Ovat varmaan oikeasti ystäviä.

Vierailija
70249/100630 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://t.co/mVch5QZeYu

Heidin "ystävä" Laura. Kukahan se käyttää ketä pelinappulana 🐍

Vierailija
70250/100630 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura tuntee itsensä paremmaksi, kun voi haukkua selän takana nuorempaa ja fiksumpaa. Itse ei edes osaa palapeliä koota.

Vierailija
70251/100630 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura ei tajua, että Heidi on vasta 21 v. Viitsiikin käärmeillä itse on 36 v vanhapiika.

Ulos seuraavaksi.

Sinä et tajua että hän tajuaa. Älä yritä tulkita aikuisen ihmisen aivotoimintaa.

Vierailija
70252/100630 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura tuntee itsensä paremmaksi, kun voi haukkua selän takana nuorempaa ja fiksumpaa. Itse ei edes osaa palapeliä koota.

Miksi moinenoksennus? Onko sinulla paha olo?

Vierailija
70253/100630 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelata voi niin monella tavalla. Lauralla on vastenmielinen tapa.

Vierailija
70254/100630 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millua pedataan voittajaksi. Joka aamu kutsutaan ensimmäiseksi päiväkirjahuoneeseen miksi?

Voi tuota aamu-Millua! On ku nukkuneen rukous.

Hieroo naamaasa tukka pystyssä ja vielä unesta aivot ihan sekasi. Antakaa sen nukkua kunnolla.

Vierailija
70255/100630 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulispa toi kristallilumi joskus  tsenään tapsana.Tapio Huuska on komea mies.

Tapio Huuska voi olla komea, ehkä.

Mutta cristall snow muistuttaa jotain keskiaja hirviötä.

Farmissahan se oli ihan parran sänkinen oma itsensä.

Vierailija
70256/100630 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat heränneet, no niin , nyt täytyy nousta vasemmalla jalalla.

Vierailija
70257/100630 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelata voi niin monella tavalla. Lauralla on vastenmielinen tapa.

Millä perusteella vastenmielinen tapa?

Vierailija
70258/100630 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiva astua talosta ulos , kun totuus iskee päin naamaan miten lapsellisesti on käyttäytynyt. Varsinkin viha ja haukkuminen toista asukasta kohtaan. Laura ja Milena tekee sitä jatkuvasti. Kaikki alkoi siitä , kun Heidi oli päällikkö. 

Vierailija
70259/100630 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nää herätä yhtään ajatuksia tämän vuoden kilpailijat. Reeo voittaa koska häntä ei osata kyseenalaistaa. Miikka tulee kakkoseksi koska hän on ollut lihava ja kiusattu ni katsojat säälii. Salla on kolmonen koska osannut asemoitua sopivasti tutkan alle.

Sofian kuuluisi voittaa koska aivan jäätävän hyvät sosiaaliset taidot, mutta äänestäjät käyttäytyvät kuten ylä-asteen koulukiusaajat.

En jaksa enää kattoa mitähän se isoveikka oikein keksii. Lapsellista leikkiä.

joo, samaa mieltä oon, että Sofia on tuolla ollut hyvä puhumaan auki tilanteita ja vaikuttaa hyvältä tyypiltä.

Mutta myönnän suoraan että minusta se että sekin myymistä yritetään nostaa jotenkin voimaannuttavaan ammattiin on outo ajatusmaailma.

Enkä ole saanut keneltäkään siihen fiksua vastausta, miksi sellaista pitäisi länsimaissa arvostaa, samaan aikaan kun monet tekevät sitä vasten tahtoaan ja esim. Ihmiskaupan uhrina.

Tuota seksin myymistä on tapahtunut ihmiskunnan varhaisesta aamunkoitosta. Ilmiönä ei mikään ihmeellinen. Voimaantukoon joku tai sitten ei, ihan sama.

Outo ajattelutapa, että jos se ei lopu niin se saa jatkua.

Vierailija
70260/100630 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä alhaisilla on silti ihan hyvä ilmapiiri, vaikka jokaista varmasti välillä ketutttaa ja osa valittaa. Yhdessä kuitenki tsemppaavat toisiaan.

Illalla Laura valitti nälkää, mutta ei jaksanut mitenkään itselleen alkaa pelkästään keittään puuroa, Reeo oli heti että tottakai me keitetään jos jollakin on nälkä. Sitte Reeo keitteli vielä yöllä muille puurot.

Ylhäisten puolella tuntuu olosuhteisa huolimatta olevan vähän kireä ilmapiiri, Soffea ärsyttää Milena. Erimielisyydet alhaisten auttamisesta aiheuttaa yleistä närää.

Ketju on lukittu.