Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin surullinen Sallan kiemuroinnista. Kun näytti vielä hetki sitten, että ihan fiksu likka, osallistuu tehtäviin täysillä ja onnistuu niissä. Äänestin jopa Sallaa viime kierroksella. Nyt petti Heidin, petti Reeon ja alkoi ilkiöiden kanssa kaveeraamaan. Miten tyhmä pelikirja pitää olla, että luulee tuossa jengissä säästyvänsä häätöäänestyksestä? Ja ihmeen mörön hän on kehittänyt siitä, että hän joutuu häätöön. Pompannut takaisin peliin jo montako kertaa, 5? 6? Testatusti tällä viikolla heikompaa suosiota nautti Milena, Mia ja Nabbe. Heidikin yritti eilen puhua järkeä Sallalle aidan takaa, mutta ei näyttänyt onnistuvan. Nyt on oikea uhka, että kun luiskaan joutuu, niin häätö tulee. Mulla ei ole mitään halua laittaa enää euroakaan Sallan pelastamiseksi. I
Joo ja ainoa syy miksi Salla on pärjännyt niim hyvin häädöistä, johtuu siitä että Rooma-fanit ovat äänestäneet Sallaa. Salla on just saanut Reeon luottamuksen, ja Salla on oikeasti viihtynyt tuossa tiimissä, jossa on selvät sävelet ja luottamus.
Tuon käärmeilyn jälkeen ei ole kyllä toivoakaam että Reeo pitäisi hänen puoliaan.Moni alkoi tykätä Sallasta myös omana itsenään. Suoraselkäisenä naisena, joka ei ollut osa käärmeporukkaa. No, eipä tykkää enää :(
Käärmeporukka on Reeo-Miikka-Heidi
Toivottavasti Salla jättää tuon käärmeenpesän.
No eihän nuo ole mitään käärmeitä. käärmeitä on Laura ja Heidi, onkin oikeita myrkky käärmeitä.
Vierailija kirjoitti:
miten laura voi olla nyt noinkin lähellä olla kun on pelännyt koko alkukauden?
+siis reeoa
Heillä on ihan korrektit välit, kahdella aikuisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin surullinen Sallan kiemuroinnista. Kun näytti vielä hetki sitten, että ihan fiksu likka, osallistuu tehtäviin täysillä ja onnistuu niissä. Äänestin jopa Sallaa viime kierroksella. Nyt petti Heidin, petti Reeon ja alkoi ilkiöiden kanssa kaveeraamaan. Miten tyhmä pelikirja pitää olla, että luulee tuossa jengissä säästyvänsä häätöäänestyksestä? Ja ihmeen mörön hän on kehittänyt siitä, että hän joutuu häätöön. Pompannut takaisin peliin jo montako kertaa, 5? 6? Testatusti tällä viikolla heikompaa suosiota nautti Milena, Mia ja Nabbe. Heidikin yritti eilen puhua järkeä Sallalle aidan takaa, mutta ei näyttänyt onnistuvan. Nyt on oikea uhka, että kun luiskaan joutuu, niin häätö tulee. Mulla ei ole mitään halua laittaa enää euroakaan Sallan pelastamiseksi. I
Joo ja ainoa syy miksi Salla on pärjännyt niim hyvin häädöistä, johtuu siitä että Rooma-fanit ovat äänestäneet Sallaa. Salla on just saanut Reeon luottamuksen, ja Salla on oikeasti viihtynyt tuossa tiimissä, jossa on selvät sävelet ja luottamus.
Tuon käärmeilyn jälkeen ei ole kyllä toivoakaam että Reeo pitäisi hänen puoliaan.Moni alkoi tykätä Sallasta myös omana itsenään. Suoraselkäisenä naisena, joka ei ollut osa käärmeporukkaa. No, eipä tykkää enää :(
No eihän nuo ole mitään käärmeitä. käärmeitä on Laura ja Heidi, onkin oikeita myrkky käärmeitä.
Ei vaan Laura ja Mia, ne niitä myrkkykäärmeitä on suuressa määrin.
Alhaisilla pitäisi olla vain kylmä vesi käytössä. On tämä varsinaista lässynläätä. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se yhtään paremmassa asemassa ole Reeon, Miikan ja Heidin jengissä koska on siinäkin se ensimmäinen jonka ne pistäis häätöön jos pitäis niiden parista valita.
Kun ymmärrät kokonaiskuvaa, niin huomaat eron. Reeon, Miikan ja Heidin kannattajat eivät enää pelasta Sallaa häädöltä, kun kerran petti jenginsä. Ei luiskaan joutuminen ole mitään, jos on äänestäviä kannattajia. Nyt näyttää että Salla on menettämässä/menettänyt ne. Laittakaa vaikka Reeo häätöön joka jumalan kerta, niin hänet äänestetään aina turvaan.
Salla THE kuiskailija taas vauhdissa
Salla kuiskailee! Nyt tuotanto tarkempana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulotautia täällä on. Reeo on ollut erittäin sosiaalinen kaikkia kohtaan.
Reeo pelaa sitä peliä, mikä on sallittua, eikä siinä ole käärmeilyä, eikä valehtelua, eikä kieroilua.
Vierailija kirjoitti:
Salla THE kuiskailija taas vauhdissa
😡
Salla gusi omiin muroihin, luiskaan
Vierailija kirjoitti:
Salla kuiskailee! Nyt tuotanto tarkempana!
Jospa siellä on ilma liian sakeana pierun ja pimpin löyhkää, eikä saa puhuttua kuin kuiskimalla.
Salla haluaisi kertoa puhelusta toiselle puolelle, koska pelkää pilanneensa pelinsä. Etenkin kun heräsi epäily, että Reeo kertoi kilpailusta jo Miikalle. En kyllä näe, mitä hyötyä tuon tiedon pimittämisestä oli ensinkään.
Miten kaikki muut tietää siitä puhelusta muttei Heidi. Reeokin sanoi että älä kerro Heidille. Mitä noi Reeo nyt meinaa.
Vierailija kirjoitti:
Meneeks' tämä päivä täällä palstalla nyt sitten Sallan haukkumiseen? Älkää tuhlatko energiaanne.
Enemminkin kaikki on olleet toistaiseksi pöyristyneitä Sallan käytöksestä. Ihan haukkumista ei vielä oo näkynyt.
Ei se Nabbe ollut, eikä Tarja Halonen ollut koskaan tasavallan presidentti.
Mikäli Miikka ja Heidi muka ainoastaan häädössä niin naiset kyllä on sitten ovelia edellyttäen että ylhäiset voittaa ja toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Salla haluaisi kertoa puhelusta toiselle puolelle, koska pelkää pilanneensa pelinsä. Etenkin kun heräsi epäily, että Reeo kertoi kilpailusta jo Miikalle. En kyllä näe, mitä hyötyä tuon tiedon pimittämisestä oli ensinkään.
Sallahan on kertonut Milenalle ja oliko mukana muita
Vierailija kirjoitti:
Mikäli Miikka ja Heidi muka ainoastaan häädössä niin naiset kyllä on sitten ovelia edellyttäen että ylhäiset voittaa ja toivottavasti.
Miksi muka Miikka ja Heidi olisivat vain häädössä? BB kääntää varmaan taas asiat päälaelleen ja antaa immuniteetin valituille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin surullinen Sallan kiemuroinnista. Kun näytti vielä hetki sitten, että ihan fiksu likka, osallistuu tehtäviin täysillä ja onnistuu niissä. Äänestin jopa ñSallaa viime kierroksella. Nyt petti Heidin, petti Reeon ja alkoi ilkiöiden kanssa kaveeraamaan. Miten tyhmä pelikirja pitää olla, että luulee tuossa jengissä säästyvänsä häätöäänestyksestä? Ja ihmeen mörön hän on kehittänyt siitä, että hän joutuu häätöön. Pompannut takaisin peliin jo montako kertaa, 5? 6? Testatusti tällä viikolla heikompaa suosiota nautti Milena, Mia ja Nabbe. Heidikin yritti eilen puhua järkeä Sallalle aidan takaa, mutta ei näyttänyt onnistuvan. Nyt on oikea uhka, että kun luiskaan joutuu, niin häätö tulee. Mulla ei ole mitään halua laittaa enää euroakaan Sallan pelastamiseksi. I
Päinvastoin! Sallan osakkeet nousussa, alkoi vihdoin pelaamaan sitä lupaamaansa peliä!
Nimenomaan. Mitä kiinnostavaa siinä on että toimii Reeon käskyläisenä, ainoastaan sääliä herättää ja saa itsensä näyttämään tyhmältä. Toivottavasti alkaa pelaamaan noiden muiden kanssa tuota käärmekolmikkoa pois.
On nää läyhäämiskäärmejengin fanit kyllä mielikuvitusköyhiä. Eivät edes uutta sanaa osaa keksiä haukkumisilleen.
Oma kielenkäyttösi ei ole erityisen kehuttavaa, joten miksi parjaat muita? Kuka opetti sinulle sanan läyhääminen? Mitä luulet sen tarkoittavan? Oletko harras kristitty, koska väität nimittelylläsi että käärme olisi jotenkin katala eläin? Ei se ole, se on petoeläin, eikä muuksi muutu. Se on kaunis eläin. Raamatun alkusadussa on iskostettu ihmisille että käärme on syyllinen jokseenkin kaikkeen pahaan. Ei ole.
Hihi halleluja! 🤭
Ei mitään hätää, turhaan yrittävät savustaa Reeoa ulos ja se ei tule onnistumaan.
Reeo tulee ulos sitten vasta, kun kaikki muut ovat talosta jo ulkona.