Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
69021/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsin kausi ikinä. Tuotantokin taitaa vielä nukkua.

Joelin makailu kausi oli kyllä vieläkin tylsempi.

Vierailija
69022/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Reeo ei halunnut että Heidi saa tietää kisasta? Miikkakin näytti olevan vähän ihmeissään tästä.

Heidi kisaa täysillä ja voittavat, joten saadaan Late ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69023/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula vaikuttaa ainakin 74 vltä

Mäkin hämmästyin kuulin, että on vasta 59 v. Luulin, että on reippaasti päälle 60.

Vierailija
69024/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Nabaz taas lähdössä kotiin, kun ei saa kaffetta? 😂

Vierailija
69025/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin surullinen Sallan kiemuroinnista. Kun näytti vielä hetki sitten, että ihan fiksu likka, osallistuu tehtäviin täysillä ja onnistuu niissä. Äänestin jopa ñSallaa viime kierroksella. Nyt petti Heidin, petti Reeon ja alkoi ilkiöiden kanssa kaveeraamaan. Miten tyhmä pelikirja pitää olla, että luulee tuossa jengissä säästyvänsä häätöäänestyksestä? Ja ihmeen mörön hän on kehittänyt siitä, että hän joutuu häätöön. Pompannut takaisin peliin jo montako kertaa, 5? 6? Testatusti tällä viikolla heikompaa suosiota nautti Milena, Mia ja Nabbe. Heidikin yritti eilen puhua järkeä Sallalle aidan takaa, mutta ei näyttänyt onnistuvan. Nyt on oikea uhka, että kun luiskaan joutuu, niin häätö tulee. Mulla ei ole mitään halua laittaa enää euroakaan Sallan pelastamiseksi. I

Päinvastoin! Sallan osakkeet nousussa, alkoi vihdoin pelaamaan sitä lupaamaansa peliä!

No, ehkä sun silmissä, en tiiä mitä arvostat. Katsojat eli äänestäjät ei kyl yleensä tykkää selkäänpuukottajista ja takinkääntäjistä.

Vierailija
69026/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin surullinen Sallan kiemuroinnista. Kun näytti vielä hetki sitten, että ihan fiksu likka, osallistuu tehtäviin täysillä ja onnistuu niissä. Äänestin jopa Sallaa viime kierroksella. Nyt petti Heidin, petti Reeon ja alkoi ilkiöiden kanssa kaveeraamaan. Miten tyhmä pelikirja pitää olla, että luulee tuossa jengissä säästyvänsä häätöäänestyksestä? Ja ihmeen mörön hän on kehittänyt siitä, että hän joutuu häätöön. Pompannut takaisin peliin jo montako kertaa, 5? 6? Testatusti tällä viikolla heikompaa suosiota nautti Milena, Mia ja Nabbe. Heidikin yritti eilen puhua järkeä Sallalle aidan takaa, mutta ei näyttänyt onnistuvan. Nyt on oikea uhka, että kun luiskaan joutuu, niin häätö tulee. Mulla ei ole mitään halua laittaa enää euroakaan Sallan pelastamiseksi. I

Joo ja ainoa syy miksi Salla on pärjännyt niim hyvin häädöistä, johtuu siitä että Rooma-fanit ovat äänestäneet Sallaa. Salla on just saanut Reeon luottamuksen, ja Salla on oikeasti viihtynyt tuossa tiimissä, jossa on selvät sävelet ja luottamus.

Tuon käärmeilyn jälkeen ei ole kyllä toivoakaam että Reeo pitäisi hänen puoliaan.

Vierailija
69027/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti alhaiset voittaa, toivottavasti Miikka tippuu.

Vierailija
69028/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin surullinen Sallan kiemuroinnista. Kun näytti vielä hetki sitten, että ihan fiksu likka, osallistuu tehtäviin täysillä ja onnistuu niissä. Äänestin jopa ñSallaa viime kierroksella. Nyt petti Heidin, petti Reeon ja alkoi ilkiöiden kanssa kaveeraamaan. Miten tyhmä pelikirja pitää olla, että luulee tuossa jengissä säästyvänsä häätöäänestyksestä? Ja ihmeen mörön hän on kehittänyt siitä, että hän joutuu häätöön. Pompannut takaisin peliin jo montako kertaa, 5? 6? Testatusti tällä viikolla heikompaa suosiota nautti Milena, Mia ja Nabbe. Heidikin yritti eilen puhua järkeä Sallalle aidan takaa, mutta ei näyttänyt onnistuvan. Nyt on oikea uhka, että kun luiskaan joutuu, niin häätö tulee. Mulla ei ole mitään halua laittaa enää euroakaan Sallan pelastamiseksi. I

Päinvastoin! Sallan osakkeet nousussa, alkoi vihdoin pelaamaan sitä lupaamaansa peliä!

No, ehkä sun silmissä, en tiiä mitä arvostat. Katsojat eli äänestäjät ei kyl yleensä tykkää selkäänpuukottajista ja takinkääntäjistä.

Veit sanat suustani. Salla mokasi.

Vierailija
69029/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Nabaz taas lähdössä kotiin, kun ei saa kaffetta? 😂

Tullan kans kaffe. Sit ma iloinen olla 😂😂

Vierailija
69030/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan noi saa nukkua?? Luulisi ainakin alhaisten heräävän joihinkin askareisiin.

Vierailija
69031/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura ja Millu ohjailee nykyään käärmeitä. Laura ei halunnut itse kertoa puhelusta Milenalle, ettei hänen kaksinaamaisuutensa paljastuisi. Sen sijaan usutti uuden puudelinsa Sallan kertomaan Milenalle. Voi sitten tarvittaessa kertoa Reeolle ym. mitä Salla puhunut ylhäisten kanssa. Laura on kiero kuin korkkiruuvi.

Vai tekeekö vain samaa mitä Reeo, eli pelaa?

Vierailija
69032/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Reeo ei halunnut että Heidi saa tietää kisasta? Miikkakin näytti olevan vähän ihmeissään tästä.

Heidi kisaa täysillä ja voittavat, joten saadaan Late ulos.

Ei sitä ulos saa. Sohvalle kyllä.

Vierailija
69033/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula ei antanut kyllä paljon puheenvuoroa eilen lähetyksessä. Pikkuisen eilen ehkä katu mitä tapahtui hänen ja Miikkaan välillä. Silti hän on niitä en mene puhumaan koska minussa ei vikaa. Hyvä jos pitävät yhteyttä toisiinsa Naben kanssa koska ovat niin samanlaisia. 

Vierailija
69034/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin surullinen Sallan kiemuroinnista. Kun näytti vielä hetki sitten, että ihan fiksu likka, osallistuu tehtäviin täysillä ja onnistuu niissä. Äänestin jopa Sallaa viime kierroksella. Nyt petti Heidin, petti Reeon ja alkoi ilkiöiden kanssa kaveeraamaan. Miten tyhmä pelikirja pitää olla, että luulee tuossa jengissä säästyvänsä häätöäänestyksestä? Ja ihmeen mörön hän on kehittänyt siitä, että hän joutuu häätöön. Pompannut takaisin peliin jo montako kertaa, 5? 6? Testatusti tällä viikolla heikompaa suosiota nautti Milena, Mia ja Nabbe. Heidikin yritti eilen puhua järkeä Sallalle aidan takaa, mutta ei näyttänyt onnistuvan. Nyt on oikea uhka, että kun luiskaan joutuu, niin häätö tulee. Mulla ei ole mitään halua laittaa enää euroakaan Sallan pelastamiseksi. I

Joo ja ainoa syy miksi Salla on pärjännyt niim hyvin häädöistä, johtuu siitä että Rooma-fanit ovat äänestäneet Sallaa. Salla on just saanut Reeon luottamuksen, ja Salla on oikeasti viihtynyt tuossa tiimissä, jossa on selvät sävelet ja luottamus.

Tuon käärmeilyn jälkeen ei ole kyllä toivoakaam että Reeo pitäisi hänen puoliaan.

Moni alkoi tykätä Sallasta myös omana itsenään. Suoraselkäisenä naisena, joka ei ollut osa käärmeporukkaa. No, eipä tykkää enää :(

Vierailija
69035/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykätäänhän Heidistäkin vielä, vaikka 2 kertaa puukottanut omia liittolaisiaan.

Vierailija
69036/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästi teki Salla.

Vierailija
69037/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo ansaitsee voiton.Ja toi 30 tuhatta ei ole mikään lottovoitto mutta ihan kiva raha.En keksi kuin hauskan Napen ja Heidin jolle voisin toivovan voittoa. Mut Reeo todennäkösesti on joko ykkönen tai kakkonen.

minä en keksi napessa mitään hauskaa, nyt on aika sama kuka voittaa, mutta laura leijumasta kotiin.

Reeossa ei ole koskaan ollutkaan mitään viihdyttävää, vanha ylipainonen ukko joka ei osaa muuta kun hellaa käyttää. Tylsä ja luotaantyöntävä olento.

Vois jo lähteä, koko tunnelma muuttuisi, kun muut ei enää kumartelisi vanhuksen edessä.

Mieluummin minä naisena katson ja kuuntelen miehistä miestä, joka ei puuterille tupsuttele partakarvojaan ja seuraa innostuneena naisten meikkisessioita. Miestä joka ei  vollota joka käänteessä, kuin baby, jolta tikkari jää saamatta. Tykkään lapsista yli kaiken, vanhuksia kunnioitan,  en kuitenkaan pidä ketään nyt talossa olevaa vanhuksena.

Mäkin olen nainen ja tykkään kaikesta täysin päinvastaisesta mitä sä kuvailet. Et näin me ihmiset tykätään eri asioista. Mä rakastan miehiä, jotka uskaltaa näyttää tunteensa- sunlaisista ihmisistä huolimatta.

Enpä menisi ketään tuolla tavalla halveeraamaan - sunlaisiasi. Kerropas minkälaisia nämä sunlaisesi oikein on?

Vierailija
69038/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallaa on nimenomaan äänestetty, jotta Reeon porukassa on tarpeeksi ihmisiä. No eipä enää tarvitse äänestää.

Vierailija
69039/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykätäänhän Heidistäkin vielä, vaikka 2 kertaa puukottanut omia liittolaisiaan.

Heidi ei ole käärmeillyt tai kääntänyt takkia. Neuvotteluhuoneessa mokailu ei ole saman tason syntiä.

Vierailija
69040/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitemmälle kausi etenee ja mitä enemmän käärmeet kieroilee nii sitä enemmän kannustan vaan Reeoa, Miikkaa ja Heidiä.

Ainoat jotka on tuolla pystyneet pelaamaan kovaa mutta suoraselkäisesti.

Ketju on lukittu.