Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Taas jotain BB:n salatehtäviä tämä Sallan puhelingate??????????????????
Vierailija kirjoitti:
Miten kaikki muut tietää siitä puhelusta muttei Heidi. Reeokin sanoi että älä kerro Heidille. Mitä noi Reeo nyt meinaa.
Sopivat porukassa, että eivät kerro ylhäisölle. Reeo haluaa pitää sopimuksesta kiinni. Miikka arvasi eilen itse puolet totuudesta, ei Reeo hänellekään kertonut kokonaan, mutta ei kieltänytkään, kun Miikka arvasi.
Reeo saattaa vähän riemastua, kun kuulee että koko tiimi on kieroillut hänen selän takana. Yhdessä sovittiin että nimeämiskilpailusta ei puhuta vastustajille, koska nyt pelataan tiiminä. Reeo juttelee Miikan kanssa ja heti ollaan varmoja siitä että Reeo psykoittisella katseellaan manipuloi koko muun talon häätöön.
Lopen Reeo on ainoa, kuka piti sanansa.
Eikö nuo oo vieläkään tajunnut, että Reeon sanaan voi kyllä luottaa. Siks Reeo ei tuolla lupaile kaikkea joka suuntaan, että pystyy pitämään sanansa.
Voi Salla minkä menit tekemään :(
Vierailija kirjoitti:
Miten kaikki muut tietää siitä puhelusta muttei Heidi. Reeokin sanoi että älä kerro Heidille. Mitä noi Reeo nyt meinaa.
Heidi on Reeolle hyödyllinen mutta hölmö. Pelkää että Heidi pilaa juttuja jos tietää liikaa. Reeolle riittää että Heidi tekee kuten hän haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei Miikkakaan tiedä puhelun sisällöstä eli nimeämiakilpailusta. Reeo halusi pitää sopimuksen mitä alhaisten kesken sovittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhokki-Jasmiina, joka käsittämättömästi kiroilullaan, kiukkuilullaan ja hunningolla olevaan taloustilanteeseensa yleisöön vedoten voitti edellisen kauden, kertoi juuri studiossa, ettei ole voittonsa jälkeen tehnyt päivätöitä. Väärälle meni voitto.
Vastenmielistä vääristelyä. Sai BB-voiton myötä uran itselleen median ja somen parissa. Tee perässä, jos noin koville ottaa!
Missä kohti vääristelyä? En tykännyyt Jasmiinan käytöksestä. Kiroili, kiukutteli ja vetosi yleisöön ulosottovelkoineen . Itse kertoi äsken, ettei ole päivätyötä tehnyt. Miksi ihmeessä ottaisi koville? Ihmetyttää vain, miksi vastenmielisellä käytöksellään voitti.
Lisäksi oli kuvottavaa katseltavaa Selviytijissä ihrakasoineen.
Ja putosi sieltä aika nololla tavalla kun kroppa ei kestänyt
Vierailija kirjoitti:
AIVAN JÄRKYTTÄVÄÄ. PAHEMPAA KUN MILLUN SAMMUMINEN HALLOWEENINÄ. MÄ EN KESTÄ!
Vierailija kirjoitti:
Sanoi, että älä kerro kenellekään. Myöskään Heidille. Koska Reeo ei olisi saanut kertoa siitä periaatteessa Miikallekaan niin ei halunnut, että leviää hänen suustansa muille. Simple as that, tästäkin pitää jauhaa? Ei kai toi nyt muutenkaan ole mikään kovin salainen "tieto" :D jokainen pystyisi jo päättelemään itsekin.
Vierailija kirjoitti:
No mitä se nyt muka teki? 😂
Sehän oli Nabaz siinä pätkässä jonka joku tänne laittoi. Aivan sama tatuointi kaulalla, missä kaikessahan tämä kiertäjä kiertelee ja mikä on miehiään.
Reeoa moitiskellaan, mutta nytkin Salla kyselee kuin lapsi isiltä mitä mä teen ja Reeohan neuvoo. Kaikki naiset talossa ihan hölmöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi, että älä kerro kenellekään. Myöskään Heidille. Koska Reeo ei olisi saanut kertoa siitä periaatteessa Miikallekaan niin ei halunnut, että leviää hänen suustansa muille. Simple as that, tästäkin pitää jauhaa? Ei kai toi nyt muutenkaan ole mikään kovin salainen "tieto" :D jokainen pystyisi jo päättelemään itsekin.
Reeo sanoi että älä puhu tästä muille, ei välttämättä edes Heidille. Just siksi että ei lähde supinat kiertelemään ympäri taloa. Ihan fiksuksi ajateltu.
Tuon Sallan "tosi salaisen" puhelutiedon nyt olis hölmökin osannut itse päätellä. Mitä väliä, jos kaikki tietää? Saahan ne tietää siitä anyway. Ihan typerä juttu taas, huh huh.
Aina ku tän keskustelun avaa ni alkaa miettii et wtf.
Nabaz on lähdössä tällä kertaa oikeasti vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhokki-Jasmiina, joka käsittämättömästi kiroilullaan, kiukkuilullaan ja hunningolla olevaan taloustilanteeseensa yleisöön vedoten voitti edellisen kauden, kertoi juuri studiossa, ettei ole voittonsa jälkeen tehnyt päivätöitä. Väärälle meni voitto.
Vastenmielistä vääristelyä. Sai BB-voiton myötä uran itselleen median ja somen parissa. Tee perässä, jos noin koville ottaa!
Missä kohti vääristelyä? En tykännyyt Jasmiinan käytöksestä. Kiroili, kiukutteli ja vetosi yleisöön ulosottovelkoineen . Itse kertoi äsken, ettei ole päivätyötä tehnyt. Miksi ihmeessä ottaisi koville? Ihmetyttää vain, miksi vastenmielisellä käytöksellään voitti.
Lisäksi oli kuvottavaa katseltavaa Selviytijissä ihrakasoineen.
Ja putosi sieltä aika nololla tavalla kun kroppa ei kestänyt
Itse kanssa ihmettelin, kun yli puolet sanoista viime vuonna oli kirosanoja. Selviytyjissä ei kiroillut.
Nabbe pakkaa, on varmaan lähdössä.
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on lähdössä tällä kertaa oikeasti vai?
Moneskohan kerta jo.. en ottaisi hänen sanomisiaan kovinkaan tosissaan 😄
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut joka kauden ja ylivoimaisesti tylsin kausi ikinä. Ei pienintäkään haastetta YHDESSÄKÄÄN tehtävässä tai talossa olemisessa muutenkaan. Ymmärrän hyvin ettei ohjaaja kehtaa näyttää naamaansa. Hyvän olon paskaa koko kausi.
Samaa mieltä. Kaikki pitää olla vain niin ihanaa ettei nää herkkähipiäiset kermaperseet vaan suutu. Tää tehtävä on irvikuva esim. Taivas ja Helvetti tehtävälle joitakin vuosia sitten.
Mia kertoi myös Sofialle.