Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
69001/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabbe ja Tuula, kaksi tekopyhää vänisijää.

Nabbe vaikuttaa tunnevammaiselta idiootilta muutenkin. Ei todellisuudessa taida kaivata ketään, Kirsiä, Merveä, Tuulaa.

Vierailija
69002/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin surullinen Sallan kiemuroinnista. Kun näytti vielä hetki sitten, että ihan fiksu likka, osallistuu tehtäviin täysillä ja onnistuu niissä. Äänestin jopa ñSallaa viime kierroksella. Nyt petti Heidin, petti Reeon ja alkoi ilkiöiden kanssa kaveeraamaan. Miten tyhmä pelikirja pitää olla, että luulee tuossa jengissä säästyvänsä häätöäänestyksestä? Ja ihmeen mörön hän on kehittänyt siitä, että hän joutuu häätöön. Pompannut takaisin peliin jo montako kertaa, 5? 6? Testatusti tällä viikolla heikompaa suosiota nautti Milena, Mia ja Nabbe. Heidikin yritti eilen puhua järkeä Sallalle aidan takaa, mutta ei näyttänyt onnistuvan. Nyt on oikea uhka, että kun luiskaan joutuu, niin häätö tulee. Mulla ei ole mitään halua laittaa enää euroakaan Sallan pelastamiseksi. I

Päinvastoin! Sallan osakkeet nousussa, alkoi vihdoin pelaamaan sitä lupaamaansa peliä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69003/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole yhtään surullinen Sallan puolesta. Itse ryssi pelinsä. Tyhmä oli ja on.

Vierailija
69004/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pn se sama nabaz tatuointeen päivineen.

Onko talossa olevalla kaulassa tatuointi, sama itkuiikka siellä hakee jotain, miestä vai naista. Ääni vaikuttaa hiukan erilaiselta ja mies normaalilta, siis Nabaz näyttelee talossa jostakin syystä lespaavan puheensa kanssa. Jokuhan siitä kirjoitti täällä,  että Nabaz  haluaa pelleillä nauttii siitä kun kaikki menee läpi.

Vierailija
69005/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo ansaitsee voiton.Ja toi 30 tuhatta ei ole mikään lottovoitto mutta ihan kiva raha.En keksi kuin hauskan Napen ja Heidin jolle voisin toivovan voittoa. Mut Reeo todennäkösesti on joko ykkönen tai kakkonen.

minä en keksi napessa mitään hauskaa, nyt on aika sama kuka voittaa, mutta laura leijumasta kotiin.

Reeossa ei ole koskaan ollutkaan mitään viihdyttävää, vanha ylipainonen ukko joka ei osaa muuta kun hellaa käyttää. Tylsä ja luotaantyöntävä olento.

Vois jo lähteä, koko tunnelma muuttuisi, kun muut ei enää kumartelisi vanhuksen edessä.

Mieluummin minä naisena katson ja kuuntelen miehistä miestä, joka ei puuterille tupsuttele partakarvojaan ja seuraa innostuneena naisten meikkisessioita. Miestä joka ei  vollota joka käänteessä, kuin baby, jolta tikkari jää saamatta. Tykkään lapsista yli kaiken, vanhuksia kunnioitan,  en kuitenkaan pidä ketään nyt talossa olevaa vanhuksena.

Mäkin olen nainen ja tykkään kaikesta täysin päinvastaisesta mitä sä kuvailet. Et näin me ihmiset tykätään eri asioista. Mä rakastan miehiä, jotka uskaltaa näyttää tunteensa- sunlaisista ihmisistä huolimatta.

Vierailija
69006/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finaaliviikolle Reeo, Miikka ja Heidi.

Ihan sama missä järjestyksessä.muut putoaa.

Täysin samaa mieltä! Nämä ovat ainoat joihin häädöissä käyttäisin rahaani, jos alkaisi pahalta näyttämään. Ihan sama mitä muille tapahtuu ja milloin.

Vierailija
69007/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin surullinen Sallan kiemuroinnista. Kun näytti vielä hetki sitten, että ihan fiksu likka, osallistuu tehtäviin täysillä ja onnistuu niissä. Äänestin jopa ñSallaa viime kierroksella. Nyt petti Heidin, petti Reeon ja alkoi ilkiöiden kanssa kaveeraamaan. Miten tyhmä pelikirja pitää olla, että luulee tuossa jengissä säästyvänsä häätöäänestyksestä? Ja ihmeen mörön hän on kehittänyt siitä, että hän joutuu häätöön. Pompannut takaisin peliin jo montako kertaa, 5? 6? Testatusti tällä viikolla heikompaa suosiota nautti Milena, Mia ja Nabbe. Heidikin yritti eilen puhua järkeä Sallalle aidan takaa, mutta ei näyttänyt onnistuvan. Nyt on oikea uhka, että kun luiskaan joutuu, niin häätö tulee. Mulla ei ole mitään halua laittaa enää euroakaan Sallan pelastamiseksi. I

Päinvastoin! Sallan osakkeet nousussa, alkoi vihdoin pelaamaan sitä lupaamaansa peliä!

Nimenomaan. Mitä kiinnostavaa siinä on että toimii Reeon käskyläisenä, ainoastaan sääliä herättää ja saa itsensä näyttämään tyhmältä. Toivottavasti alkaa pelaamaan noiden muiden kanssa tuota käärmekolmikkoa pois.

Vierailija
69008/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että Miikalla olisi hyvät asetelmat kun kaikki sen mukamas läheiset ihmiset joutuivat eri puolelle. Vaan nämä ihmiset Reeoa lukuun ottamatta kisaavatkin keskenään siitä, kuka on kaikista kaksinaamaisin - Salla, Nabbe ja Mia... Nabbe varsinkin niin oksettava miesvauva, se paasannut tuolla ihmisten kaksinaamaisuudesta kaikista eniten. On vaan niin oksettavan kaksinaamainen ja tekopyhä ihminen, voisi katsoa peiliin ja miettiä kuinka hyvä ja kannustava Miikka on häntä kohtaan ollut. Oksettavaa tuollainen aikuisen miehen sairaalloinen kateus.

Mutta mihin perustuu tämä että äänestyksessä Heidi ja Miikka, siis eikai nyt yhtäkkiä voida laittaa äänestystä missä  on vain 2 tyyppiä! Toki jos noi käärmeet saavat myös Reeon sinne laittaa kolmantena... Ylhäisten on PAKKO voittaa!

Vierailija
69009/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole yhtään surullinen Sallan puolesta. Itse ryssi pelinsä. Tyhmä oli ja on.

Salla on fiksu!

Vierailija
69010/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallan eilisestä toiminnasta näkee, kuinka pahasti tuolla kuplautuu. Reeo ja Heidi molemmat pompanneet suosikkeina, ja silti Salla piti hyvänä ideana alkaa käärmeilemään. Liian pitkälle analysoitu Salla Palla, olisit vaan pitänyt selän suorassa.

Vierailija
69011/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään alhaiset voittoon! Sitten saavat ylhäisistä yhden pelastaa, ottavat Milenan pois häädöstä. Häätöön soffe, Heidi ja Miikka ja Miikka sunnuntaina ulos!

Onko jossain virallisesti kerrottu, että tämän viikon häätö tapahtuu tällälailla?

Vierailija
69012/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsin kausi ikinä. Tuotantokin taitaa vielä nukkua.

Vierailija
69013/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia ja Heidi onnettomat kokit. Ei edes lasinkeräys astiaan laittaneet särkynyttä lasia. Miikka ei osaa kuin leipää ja keksejä tehdä.

Särkynyt juomalasi kuuluu sekajätteeseen.

Mistä näistä tietää? Aina menee väärään laatikkoon, joten laitan kaikki sekajätteeseen.

Vierailija
69014/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko Tuula käynyt pk-huoneessa valittamassa Miikasta? Tuula sanoi, ettei täällä voi kelle tahansa huudella mitä sattuu. Tuulan kunniaa loukattu. Haluaako siis, että bb läksyttää Miikkaa kielenkäytöstä?

Kyllähän vellihousu on jo niin pahasti sanottu, että Miikkaa odottaa nyt kyllä raastupa 😅

Miikka ei ole ketään kutsunut vellihousuksi.

Miellyttääkö enemmän paskahousu? Kommentin puitteissa asialla ei liene merkitystä, vai?

Vierailija
69015/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura ja Millu ohjailee nykyään käärmeitä. Laura ei halunnut itse kertoa puhelusta Milenalle, ettei hänen kaksinaamaisuutensa paljastuisi. Sen sijaan usutti uuden puudelinsa Sallan kertomaan Milenalle. Voi sitten tarvittaessa kertoa Reeolle ym. mitä Salla puhunut ylhäisten kanssa. Laura on kiero kuin korkkiruuvi.

Vierailija
69016/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin että Miikalla olisi hyvät asetelmat kun kaikki sen mukamas läheiset ihmiset joutuivat eri puolelle. Vaan nämä ihmiset Reeoa lukuun ottamatta kisaavatkin keskenään siitä, kuka on kaikista kaksinaamaisin - Salla, Nabbe ja Mia... Nabbe varsinkin niin oksettava miesvauva, se paasannut tuolla ihmisten kaksinaamaisuudesta kaikista eniten. On vaan niin oksettavan kaksinaamainen ja tekopyhä ihminen, voisi katsoa peiliin ja miettiä kuinka hyvä ja kannustava Miikka on häntä kohtaan ollut. Oksettavaa tuollainen aikuisen miehen sairaalloinen kateus.

Mutta mihin perustuu tämä että äänestyksessä Heidi ja Miikka, siis eikai nyt yhtäkkiä voida laittaa äänestystä missä  on vain 2 tyyppiä! Toki jos noi käärmeet saavat myös Reeon sinne laittaa kolmantena... Ylhäisten on PAKKO voittaa!

Mä jotenkin käsitin että voittajakoukkue nimeää hävinneestä joukkueesta häätöön. Silloin se tarkoittaa että ylhäisisitä korkeintaan kolme voi olla muuten olisi koko joukkue. Luulen että siitä vielä pienennetään kahteen. Ja silloin sebon Heidi ja Miikka. Olis kauhuskenaario.

Vierailija
69017/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin lähtenyt päiväkirjahuoneen kautta ulos, sano Jassu jos olis ollut Tuulan kans samalla kaudella. Tuula otti kehuna tän.

Jassu, sä oot niin paras.

Tää oli kyl niin paras. Tuula ei ei tosiaan edes tajunnut mitä Jassu tarkoitti. Repesin!

Vierailija
69018/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TAMPOOONIT JÄI   !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oli todella menoa katsoin 24/7, Mia lensi rähmälleen ja tamponit lattialle ja mitä siinä sitten olikaan. Aivan hulvatonta menoa. Katsoin kahteen kertaan. 

Kuka sen Mian kamppasi?

Kynnys.

Miikka vahingossa kun juoksi varastohuoneeseen. Näkyy koosteessa.

Vierailija
69019/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo ansaitsee voiton.Ja toi 30 tuhatta ei ole mikään lottovoitto mutta ihan kiva raha.En keksi kuin hauskan Napen ja Heidin jolle voisin toivovan voittoa. Mut Reeo todennäkösesti on joko ykkönen tai kakkonen.

minä en keksi napessa mitään hauskaa, nyt on aika sama kuka voittaa, mutta laura leijumasta kotiin.

Reeossa ei ole koskaan ollutkaan mitään viihdyttävää, vanha ylipainonen ukko joka ei osaa muuta kun hellaa käyttää. Tylsä ja luotaantyöntävä olento.

Vois jo lähteä, koko tunnelma muuttuisi, kun muut ei enää kumartelisi vanhuksen edessä.

Mieluummin minä naisena katson ja kuuntelen miehistä miestä, joka ei puuterille tupsuttele partakarvojaan ja seuraa innostuneena naisten meikkisessioita. Miestä joka ei  vollota joka käänteessä, kuin baby, jolta tikkari jää saamatta. Tykkään lapsista yli kaiken, vanhuksia kunnioitan,  en kuitenkaan pidä ketään nyt talossa olevaa vanhuksena.

Mäkin olen nainen ja tykkään kaikesta täysin päinvastaisesta mitä sä kuvailet. Et näin me ihmiset tykätään eri asioista. Mä rakastan miehiä, jotka uskaltaa näyttää tunteensa- sunlaisista ihmisistä huolimatta.

Mun mielestä Nabaz on itkenyt yhden ainoan kerran ja silloinkin itsensä ja veetuksen vuoksi, muuten feikkaa täysillä ja kerjää sääliä. Minua suorastaan kuvotaa moinen esitys ja ihmisten kusetus.

Vierailija
69020/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin käsitin että voittajakoukkue nimeää hävinneestä joukkueesta häätöön. Silloin se tarkoittaa että ylhäisisitä korkeintaan kolme voi olla muuten olisi koko joukkue. Luulen että siitä vielä pienennetään kahteen. Ja silloin sebon Heidi ja Miikka. Olis kauhuskenaario.

Voittajajoukkue saa vaikuttaa häätöön, mutta tuskin pelkästään toista joukkuetta saa nimetä. Ollaan aika pitkällä, ja ei ole tuotannolla rahallisesti kannattavaa, jos vaikka Miikka ja Heidi häädössä.

Ketju on lukittu.