Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
68961/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Reeo ei halunnut että Heidi saa tietää kisasta? Miikkakin näytti olevan vähän ihmeissään tästä.

Ei Reeo kertonut puhelusta Miikalle kuin hyvin rajatusti, Miikka arvasi tulevan itse. Jos vähänkin on oppinut tuntemaan Reeoa näin 24/7 kautta ja hänen pelityyliään, niin olisi varmasti kertonut itse asiasta Heidille samoissa mittasuhteissa kuin Miikalle. Reeo on sanonut talossa lukemattomia kertoja, että ei tykkää siitä, että asiat kulkevat toisten henkilöiden kautta vaan haluaa puhua itse. Jos Miikka olisi kertonut tiedon Heidille, niin Heidi olisi varmasti ihmetellyt, miksi Reeo ei tätä itse kertonut ja alkanut epäillä heidän välistä luottamustaan, turhaan.

Reeo selvästi odotteli eilen illalla Heidiä teehetkelle, mutta tyttö oli painunut nukkumaan 😙

Vierailija
68962/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni maku Reeoon. Olin ihan varma että Heidi on hänelle talossa ykkönen mutta ilmeisesti näin ei olekaan. Sallakin käänsi rotsinsa. Onneksi ollaan jo näin lähellä finaalia, Heidi pärjää kyllä jo omillaan!

Ei todellakaan ole kyse mistään sellaaesta!

Kyllä se Heidi taitaa olla Reeolle edelleen ykkönen, illalla Reeo valvo yksin sisällä ootti varmaan et Heidi ois tullut juttutuokiolle mut Heidi oli jo nukkumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
68963/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Salainen puhelu" koitui Sallan kohtaloksi. Pönttö mikä pönttö. Eihän tuossa puhelussa edes ollut sellaista tietoa, mikä olisi hyödyttänyt ketään. Saavat kaikki tänään tietää kuitenkin kun kilpailu käydään. Laura ilmoitti jo Millulle ja Sallalle haluavansa Reeon pois. Sopivat, että jos kilpailu käydään 4 vs 4, niin yrittävät estää omasta "tiimistään" Reeon osallistumisen.

Vierailija
68964/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekaa kertaa varmaan nauroin millun jutuille kun kaatui noiden tampooneiden kanssa :D katoin sen livenäkin ja jotain todella hilpeetä tilannekomiikka siinä oli 

Tää oli Millulta taas niin uskomatonta sekoilua. Nauratti.

Jep. Laura tarvitsi niitä ja bb kulutti kun olivat välitilassa, että teillä on minuutti aikaa. Millu lähtee kaikilla voimilla ja huutaa ulkona, että tamponit ja laura huutaa, että tuo KAIKKI. Sitten se kaatuu niiden kanssa ja huutaa kärsivänä voi ei tamponit 😂😂

Hulvatonta menoa oli 😂😂😂😂😂🤣😂

Oli se sellaista menoa ja sai nauraa sydämen pohjasta saakka. Edelleen naurattaa kun vuodevaatteet käsissä mennään menemään ja sitten matkalaukut ja Mia rähmällään ja tamponit pitkin lattiaa. Hauskaa

Vierailija
68965/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo voittaatodennäköisesti.Siinä miehessä yhdistyy kaikki se mistä suomalaiset tykkää. Siis tasapainoisuus ja kiltteys ja vakuuttavuus. Mutta onkotoi älykkäältä Reeolta peliä vai onko hän sellainen.Jokatapauksessa Reeo on porukan fiksuin.

Vierailija
68966/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millu ulos seuraavaksi.

Vierailija
68967/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallan tiimi alunalkaen päätti, että pitää tiedon itsellään. Reeo kertoi hyvin rajatusti Miikalle, sen sijaan Laura käski Sallan kertoa kaiken Milenalle sillä aikaa kun Reeo, Heidi ja Miikka oli ulkona. Ja tämän jälkeen Millu kertoi kaiken Soffelle 😂

Mua säälittää Reeo, nyt se on tuolla alhaisissa, jossa kaikki ovat nykyään sitä vastaan. Hyvät peliasetelmat äijällä 😒

Vierailija
68968/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo ansaitsee voiton.Ja toi 30 tuhatta ei ole mikään lottovoitto mutta ihan kiva raha.En keksi kuin hauskan Napen ja Heidin jolle voisin toivovan voittoa. Mut Reeo todennäkösesti on joko ykkönen tai kakkonen.

Vierailija
68969/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni maku Reeoon. Olin ihan varma että Heidi on hänelle talossa ykkönen mutta ilmeisesti näin ei olekaan. Sallakin käänsi rotsinsa. Onneksi ollaan jo näin lähellä finaalia, Heidi pärjää kyllä jo omillaan!

No loppua kohti pitää vaan yrittää niitä kavereitakin pudottaa jos meinaa voittaa.

Sen näkee ketä äänestää. Aika hurjaa jos tässä vaiheessa.

Vierailija
68970/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo ansaitsee voiton.Ja toi 30 tuhatta ei ole mikään lottovoitto mutta ihan kiva raha.En keksi kuin hauskan Napen ja Heidin jolle voisin toivovan voittoa. Mut Reeo todennäkösesti on joko ykkönen tai kakkonen.

minä en keksi napessa mitään hauskaa, nyt on aika sama kuka voittaa, mutta laura leijumasta kotiin.

Vierailija
68971/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla on kusi eilen pelinsä. Katsojat ei tykkää selkäänpuukottajista.

😂😂 Tämä! Liittoutui Lauran, Millun ja Milenan kanssa ja Laura heitti heti bussin alle kun usutti kertomaan Milenalle 🤣

Noista vain Laura on suositumpi kuin Salla (katsojien/äänestäjien mielestä). 

Vierailija
68972/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieroilua kympillä naisilla! Katson itse 24/7, mutta jos tietokoneen kautta pystyy kelata taaksepäin niin suosittelen katsomaan eiliseltö illalta klo 22-24 välisen pätkän. Siellä se todellinen draamankaari nähdään.

Vierailija
68973/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä pällejä ihmisiä osa. Reeo ei ole pettänyt yhtään ketään tiimistään.

Vierailija
68974/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä en keksi napessa mitään hauskaa, nyt on aika sama kuka voittaa, mutta laura leijumasta kotiin.

Reeossa ei ole koskaan ollutkaan mitään viihdyttävää, vanha ylipainonen ukko joka ei osaa muuta kun hellaa käyttää. Tylsä ja luotaantyöntävä olento.

Vois jo lähteä, koko tunnelma muuttuisi, kun muut ei enää kumartelisi vanhuksen edessä.

Vierailija
68975/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo on fiksu eikä ota enää tässä vaiheessa peliä mitään riskejä, että joku pilaa homman.

Vierailija
68976/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä pällejä ihmisiä osa. Reeo ei ole pettänyt yhtään ketään tiimistään.

Just näin! Ihmiset voi itse katsoa 24/7 niin ei tartte täällä spekuloida. Ainoa, joka petti liittonsa oli Salla.

Vierailija
68977/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula oli studiossa ihan samanlainen , kun talossa. Varsin erikoinen nainen kyllä oli. Ilkeä luonne tuli kyllä esiin siinä puhelin soitto jutussa. 

Vierailija
68978/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallalle ei ole selvää millä puolella oikeasti pitäisi olla.😂

Vierailija
68979/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Salla minkä teit. Ulos ulos ulos!

Heidi vielä aiemmin sanoi Sallalle, että liitto pitää Sallan puolia ja Reeo luottaa Sallaan 100%. Kukaan ei laita ketään luiskaan, sillä lopussa katsojat äänestää voittajan. Ja mitä tekee MollaMaija, hyppää Lauran kelkkaan, pettää liittonsa ja käärmeet pelaavat sen ulos heti kun mahdollista. Sitä saa mitä tilaa. En enää ikinä äänestä tota eukkoa.

Vierailija
68980/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ei taaskaan tiedä mistään mitään. Hyvin ne pitää Heidin pimennossa Reeo ja Miikka.

Ketju on lukittu.