Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tuula ollut kaupassa ilman holhoojaa?
Tuulan omakehu alkoi oitis kun studioon astui
Näyttää vieläkin vanhemmalta Tuula nyt.
Tuulan Instajuttu oli kyllä niin uskomatonta. Kädet heiluvat, mummo huutaa, mummo huutaa iiiihanaaa!
Mummo on niin huhuhuh!
Tuo täysiä kailottava Millu on obnoxious. Miksi piti taas kovaan ääneen selostaa, että menee pesemään pillunsa ja palattuaan kertoo pillun pesun vaikeudesta ja että pyyhki pillun vielä Savetilla varmuuden vuoksi. Reeo totesi lakonisesti, että kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Sallalla ole mitään pelättävää. Ottanut tosi coolisti noi häätöuhat.
Sallalla ei olisi hätää jatkossakaan, koska Reeo-fanit pelastaa. Mutta ei mene kalloon vaan nyt on koko ajan pelko persiissä ja harkitsee vakavasti leirin vaihtoa.
Leirin vaihto ei auta yhtään mitään. Tulee saamaan silti ääniä. Hän on saanut eniten ääniä Lauran jengistä, mutta Salla ei vaan halua ymmärtää koko asiaa. Hän tulee aina olemaan siellä koko ajan. Vain katsojat päättää saako hän jäädä.
Jasmine hiljaa! Anna Tuulan puhua!
Vierailija kirjoitti:
Jasmine?
ai hitto onneksi tota ei tarvii ikinä enää kuunnella
Joku häiriö tolla mummolla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmine?
Kamalaa kun ei kukaan ei saa suunvuoroa. Minä minä minä minä.
Tän siitä saa kun asukasvalinnat tehdään vanhainkodista ja vastaan otto keskuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Joku häiriö tolla mummolla on.
Oikosulku aivoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä etu oli puhelimeen vastanneelle porukalle, että heille kerrottiin huomisesta kisasta? Eiköhän toinenkin puoli odota, että tulee olemaan kisa ja siinä kamppaillaan häätöön joutumisesta. En ymmärrä etua. Olisi mielummin vaikka kerrottu millainen kisa tulee, jotta osaisivat hioa taktiikkaa, tms.
Minä olen seurannut mielestäni tosi tarkasti 247, eikä ylimystö tajunnut, että puhelinsoitolla olisi ollut merkitystä. Ylimystö ei spekuloi, ei Miikka, ei Heidi. Milena sentään hieman pelkää, että hänen etuutensa viedään.
Apua Tuota tuulaa. Kuka tuota jaksaa?
"59-vuotiaana ... Tai siis mun ikäsenä." Eli 69v.?
Napsuhan se olikin joka Tuulan käänsi Miikkaa vastaan ja Sallan Reeoa vastaan, ja tyhmät uskoo.