Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko suomalaiset toisilleen tylympiä kuin ihmiset muissa maissa?

Vierailija
09.08.2024 |

Miksi olemme? Miten tuon voisi muuttaa?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on erittäin ilkeää kansaa

Vierailija
2/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä? Tyly.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Millä tavalla? Oletko sinäkin? Mitkä kansat eivät ole?

Vierailija
4/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole 

Vierailija
5/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suomalaiset vittuilee aina.

Vierailija
6/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskohteliaisuus puuttuu. Ei tervehditä, sanota kiitos tai anteeksi. Toisen ihmisen noteeraaminen on ihan olematonta. 

Vierailija
7/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

80- ja 90-luvulla moni tuntui ystävällisemmältä, asialliselta. Vaikka oli ikävä puoli joillakin. Osattiin käytöstapoja eikä kukaan yrittänyt "ajaa päälle" kerrostalon pihassa, törveltämistä oli vähemmän.

Vierailija
8/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Millä tavalla? Oletko sinäkin? Mitkä kansat eivät ole?

No en minä ole mutta hyvin suuri osa on. Suomalaiset rakastavat kiusaamista ja heikompien nujertamista. Ja voihan jotkut muutkin kansat olla.

Vierailija
9/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylyys omia kansalaisia kohtaan on yksi merkittävimpiä orjakansan ominaisuuksia.

Omia lyödään ja vieraille ollaan nöyristeleviä armopalojen ja huomion toivossa.

Vahva ja itsenäinen kansakunta pittä huolta omistaan ja haistattaa pitkät paskat muukalaisten palvomiselle.

Suomalaisista suurin osa "edustaa" orjakansan viheliäisiä piirteitä.

Esimerkkinä nyt vaikkapa tämä "oma kansa ensin ajattelu on vaarallista- ajattelu".

Vierailija
10/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat. Sen huomaa jo kaupan kassalla töissä ollessa, että muunmaalaiset ovat ystävällisempiä kanssaihmisille. 

Vierailija
11/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskohteliaisuus puuttuu. Ei tervehditä, sanota kiitos tai anteeksi. Toisen ihmisen noteeraaminen on ihan olematonta. 

On hyvin epäkohteliasta pokkuroida koko ajan muita tervehtimällä niin että niska kipeytyy ja vaatia sitä muiltakin, jos ei oikeasti välitä toisesta tippaakaan. Että muodon vuoksi. Ystävällinen toki voi olla tai neutraali muuten, ajatella hyvää.

Vierailija
12/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja ihmisillä on jo kuulemma tarpeeksi kavereita. Ja jos on kavereita, niin sitten voivotellaan työväsymystä ja roikutaan somessa/tinderissä, mutta ei viitsitä lähteä kotoa mihinkään, kun se virtuaalimaailma nyt on vaan niin paljon helpompi. Tylsää porukkaa.

Vierailija
13/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on aina millimetrin päässä sisällissodasta.

Vierailija
14/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla ihmettelin olisiko missään muualla näin, että kahvilassa pöytien ollessa täynnä vapaille paikoille tullaan vaan sanomatta mitään. Itse olisin kysynyt sopiiko tulla tmv mutta jos edes tätä ei halua sanoa niin hei tai edes jotain. Mutta tuppisuuna kaksi rouvaa istahti samaan pöytään. Minulla olisi voinut olla seuraa siihen tulossa joten mielestäni olisi ystävällistä edes kysyä onko paikat vapaana.

Vierailija
15/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko ollenkaan. Suomalaiset ovat minusta kokonaisuudessaan ihan perushyväntahtoisia tosiaan kohtaan. Kaupunkimaisemissa ehkä pitävät mielellään vähän enemmän etäisyyttä, mutta ei se ole pahantahtoisuutta sekään.

n

Vierailija
16/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvin epäkohteliasta pokkuroida koko ajan muita tervehtimällä niin että niska kipeytyy ja vaatia sitä muiltakin, jos ei oikeasti välitä toisesta tippaakaan. Että muodon vuoksi. Ystävällinen toki voi olla tai neutraali muuten, ajatella hyvää.

Olen eri mieltä enkä ymmärrä miten on epäkohteliasta tervehtiä. Tervehtiminen on juuri ystävällisyyttä, sitä että huomaan sinut, olet olemassa.

Vierailija
17/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä viikolla ihmettelin olisiko missään muualla näin, että kahvilassa pöytien ollessa täynnä vapaille paikoille tullaan vaan sanomatta mitään. Itse olisin kysynyt sopiiko tulla tmv mutta jos edes tätä ei halua sanoa niin hei tai edes jotain. Mutta tuppisuuna kaksi rouvaa istahti samaan pöytään. Minulla olisi voinut olla seuraa siihen tulossa joten mielestäni olisi ystävällistä edes kysyä onko paikat vapaana.

Aivan uskomatonta junttiutta, jos noin örvelö on. 

Vierailija
18/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylyys omia kansalaisia kohtaan on yksi merkittävimpiä orjakansan ominaisuuksia.

Omia lyödään ja vieraille ollaan nöyristeleviä armopalojen ja huomion toivossa.

Vahva ja itsenäinen kansakunta pittä huolta omistaan ja haistattaa pitkät paskat muukalaisten palvomiselle.

Suomalaisista suurin osa "edustaa" orjakansan viheliäisiä piirteitä.

Esimerkkinä nyt vaikkapa tämä "oma kansa ensin ajattelu on vaarallista- ajattelu".

Jep. Kysellään vaikka, että mitä muut ajattelevat ja ollaan vieraskoreita kuten P-koreassa. Orjakansaa.

Lapsen oikeuksia poljetaan ihan luontaisesti. Yksi sivistyksen mittari on lapsien kohtelu. Siinä Suomalaiset jää mm. Venäläisistä jälkeen.

Vierailija
19/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Olen asunut kahdessa muussakin maassa ja ihan samanlaisia ihmiset ovat kaikkialla.

Vierailija
20/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan suomalaiset kyllä kysyy onko paikat varattuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme