Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon ettei Heidi voita päällikkökisaa. Pääsisi näkemään, että hänet äänestetään turvaan ensimmäisten joukossa ja saisi itsevarmuutta. Salla voisi olla hyvä kisan voittaja.
Ei Heidi oo epävarma,
No ei todellakaan ole. Suorastaan arrogantin yli-itsevarma ja leuhkii voitoillaan.
Laura ja Milena myrkkyjä pelissö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Laura on alunperin kotoisin (ennen Hkiin muuttoa)? Jotenkin niin ankea ja pessimistinen look ja puhetyyli. Onko jostain pohjoisesta tai pohjanmaalta..?
Mikkeli. En tiedä onko se Keski-Suomea vai mitä.
Mantsa 4-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon ettei Heidi voita päällikkökisaa. Pääsisi näkemään, että hänet äänestetään turvaan ensimmäisten joukossa ja saisi itsevarmuutta. Salla voisi olla hyvä kisan voittaja.
Ei Heidi oo epävarma,
Heidi saisi itsevarmuutta muuttamalla kotoa ja aloittamalla itsenäisen aikuisen elämänsä. Äitinsä voisi toki tukea häntä tarpeen mukaan. Hänelle tekisi myös hyvää yrittää kaveerata ikäistensä nuorten kanssa. Aspergereille on tyypillistä, että he roikkuvat vanhemmissaan ja hakeutuvat pienestä pitäen aikuisten seuraan, ennemmin kuin leikkivät ikätovereidensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hankDaSilva kirjoitti:
Miksi akat vainoo ja metsästää tuolla talossa aina ja koko ajan heidiä. Mistä vaino ja ajojahti johtuu ? En käsitä ?
Ei tarvii kun katsoa Heidin olemusta kierous loistaa kauas.
Ja irvistelee rumasti toisille, kun muut puhuvat. Ei osallistu keskusteluihin, vaan mieluummin irvistelee heille päivisin ja haukkuu heidät öisin vartiokoiralleen Reeolle.
Saisi jo lähtee tuolta itkee tuhertamasta, ei ole voittaja-ainesta alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin luullut että Salla putoo.
Mitä Salla tekee työkseen, kun sai niin paljon ääniä.Eipä kiinnosta. Itse äänestin varsin avokätisesti Sallaa, koska todellakin pidän hänestä asukkaana. Lisäksi halusin Merven ulos ja näpäytyksen ylimieliselle Milenalla.
Salla ei sanonut mitä tekee kun joku kysyi, eihän firmaa tarvi sanoa Nabaz kysyi Tuulalta onko lastren isän kanssa ja sanoi että hän kertoo myöhemin
Toimistorottahan se Salla on, kertonut kyllä. Toimistopäälliköksi tituleerasi itseään, ala ei tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kun ihmiset kuten Reeo työntävät itsensä BB:hen . Jos on herkässä olevia lapsia niin he varmaan saavat palautetta siitä että iskä siellä nuoren naisen kanssa yökaudet luuhaa hämärässä huoneessa . Vähemmästäkin on lapsia kiusattu .
Kuulostaa kyllä erikoiselta tuollainen ajatuksenkulku. Miten tällainen tulee edes mieleen, vieläpä kamaravalvotussa talossa?. Olen useita kertoja seurannut Reeon ja Heidin jutustelutuokioita, enkä ole niissä nähnyt mitään erikoista. Kaksi asukasta, jotka leppoisasti vaihtavat ajatuksiaan, usein mukavasti vitsaillen. Hyvää vastapainoa juonittelulle ja erityisesti tyttöjengin läyhäämiselle.
Kysymys on siitä miten lapset kokee jos toiset lapset irvailee asiasta . Aikuiset ymmärtävät mutta saattavat syöttää asioita omille lapsilleen jos eivät henkilöstä pidä .
Miksi vanhemmat puhuisivat lapsilleen BB-talon tapahtumista ja oudoista tulkinnoistaan?
Vierailija kirjoitti:
On toi laura kyllä yks.. eilen mietti kylppärissä voiko HÄN luottaa enää heidiin. Kaiken tämän jälkeen miettii miten HÄN voisi hyötyä heidistä. Toivottavasti heidi ei luota tuohon enää sekuntiakaan.
Menee jo naurettavuuden puolelle :D Laura on ihan sekoboltsi.
Nyt on heikkoa suomen ymmärtämistä. Laura nimenomaan pohti, tuleeko Heidiltä kosto siitä källistä jonka oli itse tälle tehnyt. Kannattaakin pohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Laura on alunperin kotoisin (ennen Hkiin muuttoa)? Jotenkin niin ankea ja pessimistinen look ja puhetyyli. Onko jostain pohjoisesta tai pohjanmaalta..?
Mikkeli. En tiedä onko se Keski-Suomea vai mitä.
Mantsa 4-
Näköjään Etelä-Savoa. Meillä on mökki siinä lähettyvillä ja se on Keski-Suomen puolella, joten en ollut ihan hakoteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi oo epävarma,
Heidi saisi itsevarmuutta muuttamalla kotoa ja aloittamalla itsenäisen aikuisen elämänsä. Äitinsä voisi toki tukea häntä tarpeen mukaan. Hänelle tekisi myös hyvää yrittää kaveerata ikäistensä nuorten kanssa. Aspergereille on tyypillistä, että he roikkuvat vanhemmissaan ja hakeutuvat pienestä pitäen aikuisten seuraan, ennemmin kuin leikkivät ikätovereidensa kanssa.
Olen 26v. eli Heidiä vielä vanhempi, mutta asun kotona. Miksi? Koska säästän rahaa. Käyn töissä, maksan omat elämänkustannukseni puoliksi vanhempieni kanssa. Jää kivasti rahaa säästöön. Kohta 6-numeroinen luku tilillä niin pääsee nauttimaan itsenäisestä "aikuisen" elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Tuula ois kiva nähdä päällikkönä.
Ripittäisikö sitten päällikkönä Heidiä taas?
"Googleta mitä tarkoittaa 'kohdella'. Kun lukee eri keskustelupalstoja, on niin ilmiselvää, että Rooman kannattajat ovat sivistymättömiä ja syrjäytyneitä apukoululaisia."
Minulleko annoit tämän kommentin, googlettamisesta?Kyllä olen googlettanut erinäisiä asioita varmasti jos silloin, kun itse istuit hiekkalaatikolla... Minä olin ottanut vaan kopion siitä kirjoituksesta ja kohdasta mitä halusin kritisoida. Itse et näköjään edes ymmärtänyt sitäkään asiaa että oli" lainaus" ?Turha puhua tuollaisia pehmoisia asioita "rooman" kannattajista. Minulle ei merkitse mitkään roomat eikä muutkaan nimet yhtään mitään, vaan he kaikki ovat eri kokoonpanoissa pelaamassa ja osa luistelee niistä miten haluaa ja saakin tehdä niin koska sehän on pelin henki.Ihmiset ottavat vaan turhan tosissaan nuo asiat, kuten itsekin otat. Itse mahdat olla se aivojen partaveitsi ja yliopistoprofessorikin, eikö? Keskustelupalstoille voi kirjoitella ihan mitä vaan, eikä niiden perusteella voi, eikä kannata jakaa ihmisiä. Monikin haluaa vaan sohaista ampiaispesää omaksi ilokseen ja muut menevät halpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toi laura kyllä yks.. eilen mietti kylppärissä voiko HÄN luottaa enää heidiin. Kaiken tämän jälkeen miettii miten HÄN voisi hyötyä heidistä. Toivottavasti heidi ei luota tuohon enää sekuntiakaan.
Menee jo naurettavuuden puolelle :D Laura on ihan sekoboltsi.
Nyt on heikkoa suomen ymmärtämistä. Laura nimenomaan pohti, tuleeko Heidiltä kosto siitä källistä jonka oli itse tälle tehnyt. Kannattaakin pohtia.
Näitä keskusteluita kun lukee, joissa suurin osa tulkitsee kaiken mustavalkoisesti "käärmeet vs Rooma" eli pahikset vs hyvikset, iskee totaalinen epätoivo. Ei Suomessa voi olla noin paljon noin älyllisesti vajaita ihmisiä.... 😰
Vierailija kirjoitti:
Olen 26v. eli Heidiä vielä vanhempi, mutta asun kotona. Miksi? Koska säästän rahaa. Käyn töissä, maksan omat elämänkustannukseni puoliksi vanhempieni kanssa. Jää kivasti rahaa säästöön. Kohta 6-numeroinen luku tilillä niin pääsee nauttimaan itsenäisestä "aikuisen" elämästä.
Miksi ihmeessä et maksa omia kustannuksiasi kokonaan itse?
Tuotanto please antakaa Nabazille mittatilaus kisa. Kun kerran tuotanto eväsi muutaman pähkinän takia Nabazille sopivan narupätkien solmimis kisan.
Alkuvuosien BB-Suomi oli vaan niin paljon parempi; tää on vaan tällaista istuskelua. Silloin oli menoa ja meininkiä; mieleen jäi oikeasti bb-henkilöitä...
Tehtäviä tehtiin vuoroissa ja yötämyöden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi oo epävarma,
Ok kiitos tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula ois kiva nähdä päällikkönä.
Ripittäisikö sitten päällikkönä Heidiä taas?
Sais vähän ripittääkin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä Laura on alunperin kotoisin (ennen Hkiin muuttoa)? Jotenkin niin ankea ja pessimistinen look ja puhetyyli. Onko jostain pohjoisesta tai pohjanmaalta..?[/quote
Oulusta on.
Kisan voittaa kuitenki taas Laura, Milena tai Heidi 🤪🤪 alkaa pikkusen jo kyllästyttää.
Toivottavasti joku "uusi" pääsee yllättämään!