Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
58661/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pelkästään että Lauran jengi on pahikset ja Rooman jengi hyvikset. Lauran kannattajat näkevät asian juuri päinvastoin ja jakavat myös itse agendaansa.

Vierailija
58662/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 26v. eli Heidiä vielä vanhempi, mutta asun kotona. Miksi? Koska säästän rahaa. Käyn töissä, maksan omat elämänkustannukseni puoliksi vanhempieni kanssa. Jää kivasti rahaa säästöön. Kohta 6-numeroinen luku tilillä niin pääsee nauttimaan itsenäisestä "aikuisen" elämästä.

Miksi ihmeessä et maksa omia kustannuksiasi kokonaan itse?

Olen eri jolle vastaat. Ihan yleisestikin asiaa pohdin. Vanhempien kannattaa, sen sijaan että säästävät pankin 0%-tileille rahaa, kaikilla mahdollisissa keinoilla auttaa eläissään lapsiaan eri tavoilla. Mitä sitä turhaan maksaa yhtään enempää lahja- ja perintöveroja kuin on pakko. Eikä sillä pitäisi olla ulkopuolisille mitään väliä, miten ihmiset elämänsä järjestävät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58663/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onks toi Laura jotenki sairas vai miksi se tietoisesti käyttää hyväkseen nuoren naisen ihastumista? Heidihän romahtais täysin jos se sais tietää mitä Laura siitä puhuu.

Vierailija
58664/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kun ihmiset kuten Reeo työntävät itsensä BB:hen . Jos on herkässä olevia lapsia niin he varmaan saavat palautetta siitä että iskä siellä nuoren naisen kanssa yökaudet luuhaa hämärässä huoneessa . Vähemmästäkin on lapsia kiusattu .

Kuulostaa kyllä erikoiselta tuollainen ajatuksenkulku. Miten tällainen tulee edes mieleen, vieläpä kamaravalvotussa talossa?. Olen useita kertoja seurannut Reeon ja Heidin jutustelutuokioita, enkä ole niissä nähnyt mitään erikoista. Kaksi asukasta, jotka leppoisasti vaihtavat ajatuksiaan, usein mukavasti vitsaillen. Hyvää vastapainoa juonittelulle ja erityisesti tyttöjengin läyhäämiselle.

Kysymys on siitä miten lapset kokee jos toiset lapset irvailee asiasta . Aikuiset ymmärtävät mutta saattavat syöttää asioita omille lapsilleen jos eivät henkilöstä pidä .

Onko BB todellakin myös lapsille ? Nyt on jotain vinksallaan jos vanhemmat syöttävät lapsilleen mielipiteitä BB:stä !

Nyt olisi mielenkiintoista tietää miten paljon BB on puheena päiväkodeissa etc.

Vierailija
58665/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko eilen Miikan olemuksen kun Merve lähti? Oli ihan jotenkin puulla päähän lyöty ja harmissaan. Merve oli kirjoittanut hänelle niin kauniisti kirjeessään, ja Miikka taisi tajuta, että on itse kohdellut Merveä aika huonosti. Hän oli hämmästynyt, kuinka sellainen ihminen lähti, joka kohteli kaikkia ihan hyvin ja tuli toimeen muiden kanssa ilman riitoja.

Se oli kyllä Merve joka Miikkaa kohteli huonosti, ei toisin päin. Miikka huomautti ainoastaan Merven itsekkäästä ja ylimielisestä käytöksestä muille, Merve sen sijaan puhui käärmejengissä sontaa aamusta iltaan, usein myös Miikasta. Heidistä sitten puhumattakaan, siis ai että kuinka hyvin Merve kohteli Heidiä!

Vierailija
58666/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä Laura on alunperin kotoisin (ennen Hkiin muuttoa)? Jotenkin niin ankea ja pessimistinen look ja puhetyyli. Onko jostain pohjoisesta tai pohjanmaalta..?[/quote

Oulusta on.

Mikkelistä se on.

Vierailija
58667/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska katsoa Nabben ja Miikan kaveruutta. Äskenkin tuossa sohvalla kiusoittelivat ja halivat toisiaan <3

Onneksi ne tekivät sovinnon, oli ihan kamala katsoa sitä miten Nabbe kohteli Miikkaa eilen. Rakkaudesta se hevonenkin potkii... Miikka ei vaan taida olla tietoinen siitä että Nabbe on vähän pihkassa häneen. Silloin kun nuo 2 on sovussa, niin se on söpöä katseltavaa.

Nabbe on pihkassa Miikkaan, Tuula Nabbeen, Soffe Reeoon, Reeo Heidiin, Heidi Miikkaan ja Lauraan, Laura Heidiin, Millu Janneen.

Vierailija
58668/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto please antakaa Nabazille mittatilaus kisa. Kun kerran tuotanto eväsi muutaman pähkinän takia Nabazille sopivan narupätkien solmimis kisan.

BB on täynnä mielivaltaisuuksia ja epäjohdonmukaisuuksia. Se lähtee jo ohjelman nimen historiasta: Orwellin kirjasta, jossa Isoveli valvoi jopa ihmisten ajatuksia. Tässäkin talossa asioita vain tapahtuu, eikä niistä voi valittaa hovioikeuteen.

Vierailija
58669/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin 900€/kk vuokran kanssa ja olisin vaan tosi ilonen jos ois joku kenen kanssa jakaa puoliksi. Ihmiset ei oikeen ymmärrä et yksinasuvalla ei jää paljon mitää käteen jos ei oo superhyvä palkka.

Vierailija
58670/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 26v. eli Heidiä vielä vanhempi, mutta asun kotona. Miksi? Koska säästän rahaa. Käyn töissä, maksan omat elämänkustannukseni puoliksi vanhempieni kanssa. Jää kivasti rahaa säästöön. Kohta 6-numeroinen luku tilillä niin pääsee nauttimaan itsenäisestä "aikuisen" elämästä.

On vanhempia joilla on halu huolehtia lapsistaan, jopa 18 v täyttäneistä. Jokainen toivoo toki,  että lapsi lentää omilla siivillään, aina ei niin käy ja sekin pitää vain hyväksyä. Joku huolehtii lapsistaan, lapsestaan kuolemaansa saakka. Elämä on.

En minä elä toisen siivillä vaan maksan kaikki omat kuluni ihan itse. Vuokraosuuden, ruuat, vaatteet, pelit, huvit. Aivan kaiken. Paljon ostan vanhemmillenikin ja jeesaan heitä! Mutta samalla myös säästän itselleni rahaa. Mitä väärää siinä on? Mielestäni vain erittäin järkevää.

Ei todellakaan mitään pahaa, kateelliset vain kalkattaa. Et ole  mitään selityksen velkaa siitä, että vanhempasi rakastavat sinua ja sinä vanhempiasi.

Vierailija
58671/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun salainen toive on, että Heidi lähtisi. Ei mitään häntä vastaan , mutta haluaisin nähdä ryhmädynamiikan muutoksen. Reeo on aika veemäinen Miikan ja Heidin kanssa juonitellessaan. Helposti menee läyhäämiseksi. Ja Reeo puolustaa avuttoman penskan rooliin heittäytynyttä Heidiä koko sielun ja ruumiin voimin, räyhäämällä muille asukkaille. Menee jo yli tollanen käytös, ja Reeo näyttäytyy ikävänä öykkärinä. Tuulan ja Naben seurassa Reeo on paljon mukavampi ja rennompi. Aivan eri ihminen. Jos Heidistä päästään eroon, Reeo ja Miikka rentoutuvat ja joutuvat alkaa kaveeraamaan muidenkin kanssa. En tykkää heidän nykyisestä läyhäkolmikostaan. Ai niin olihan siinä vielä Sallakin. No hän on niin helposti unohtuva hahmo, että hän myös luiskaan asap.

Ai että oikein "salainen" toive.

Vierailija
58672/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabazin sössötystä ei jaksa kuunnella. Tänäänkään. Se jatkaa samaa asiaa. Ei lopu koskaan.

Vierailija
58673/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt jauhetaan ja kehutaan toisia. Kun tuli tieto et kaikki häädössä.

Vierailija
58674/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repa sano Sofialle et mimmillä on munaa!

Voi ku tietäs miten oikeessa onkaan.

Vierailija
58675/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vanhempia joilla on halu huolehtia lapsistaan, jopa 18 v täyttäneistä. Jokainen toivoo toki,  että lapsi lentää omilla siivillään, aina ei niin käy ja sekin pitää vain hyväksyä. Joku huolehtii lapsistaan, lapsestaan kuolemaansa saakka. Elämä on.

En minä elä toisen siivillä vaan maksan kaikki omat kuluni ihan itse. Vuokraosuuden, ruuat, vaatteet, pelit, huvit. Aivan kaiken. Paljon ostan vanhemmillenikin ja jeesaan heitä! Mutta samalla myös säästän itselleni rahaa. Mitä väärää siinä on? Mielestäni vain erittäin järkevää.

Ei todellakaan mitään pahaa, kateelliset vain kalkattaa. Et ole  mitään selityksen velkaa siitä, että vanhempasi rakastavat sinua ja sinä vanhempiasi.

Täällä 22v joka asuu vielä kotona. Töitä on ja autan itsekin perhettäni.

Vierailija
58676/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep mut ihan kiva :) pystyy asukkaatkin olee paljon rennommin. Toivon tältä viikolta paljon hyvää mieltä ja huumoria.

Vierailija
58677/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repa sano Sofialle et mimmillä on munaa!

Voi ku tietäs miten oikeessa onkaan.

Sofiako ei tosta suuttunu?? Ihme

Vierailija
58678/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole pelkästään että Lauran jengi on pahikset ja Rooman jengi hyvikset. Lauran kannattajat näkevät asian juuri päinvastoin ja jakavat myös itse agendaansa.

Ja sitten on meitä muutamia sivustaseuraaja, jotka tarkkailevat asioita kuulumatta mihinkään jengiin. En minäkään tykkää Sofian alavalinnasta tai arvosta sitä, mutta tykkään hänen pelityylistään. Vähän sivulla, hyvissä väleissä kumpaankin suuntaan, ei saa hysteerisiä itkukohtauksia, on helposti lähestyttävä. Olisipa talossa enemmän liittoutumattomia. Kahtiajako on raskasta katseltavaa

Vierailija
58679/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep mut ihan kiva :) pystyy asukkaatkin olee paljon rennommin. Toivon tältä viikolta paljon hyvää mieltä ja huumoria.

Jos saisi toi läppämachine vihdoinkin sen ensimmäisen hyvän läpän heitettyä. 😄 Onhan sitä jo odoteltukin melkein 8vko.

Vierailija
58680/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vanhempasi maksavat puolet kustannuksistasi!

Niinhän tuossa kirjoitit.

Ketju on lukittu.