Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viihdytkö yksin olematta yksinäinen?

Vierailija
04.07.2026 |

Itse nautin ihmisistä annoksina, ja sitten täytyy taas saada olla yksin. Yksin on ihan huippua olla ja kokea ja nähdä.

Oudoksun sellaista, että pitää jopa kauppareissulle tai salille olla  joku kaveri.

Entä te?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn. Rasittavaa kun yksi kaveri haluaa nähdä joka viikko. Mulle riittäis harvemmin.

Vierailija
2/8 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viihdyn. Kavereita viimeksi 18-vuotiaana, ikää nyt 37. En enää edes osaisi tehdä asioita toisen kanssa, en keksi mitään asiaa mitä kivempi tehdä jonkun kanssa kuin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn. Pari tuntia menee hyvin isommassa porukassa, sitten väsyn. Yritän olla kohtelias, mutta rupattelu ohimennen esim. naapurien kanssa ei ole minun  juttuni.

Vierailija
4/8 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että erityisesti ulkomailla viihdyn. Tykkään matkustella yksin. Minulle ei tule yksinäinen olo vaikka vastaan tulisi onnellisia perheitä, pariskuntia ja kaveriporukoita. 

Vierailija
5/8 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, helposti. Voisin alkaa erakoksi.

Vierailija
6/8 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sosiaalista harrastusta hyvien kavereiden kanssa riittää. Ja töissä tapaan työkavereita, jotka ovat yleensä aika mukavia. Muuten viihdyn mainiosti yksin.

Vierailija
7/8 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUURISSA JOUKOISSA EN VIIHDY, vain kaveri kerrallan tai pariskunta. Silloin ehtii jutella kunnolla eikä asioista pompita toiseen, jos on useampia samaan aikaan,niin kaikki jää aina kesken.

Vierailija
8/8 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdyn erinomaisesti yksin, olen jonkin sortin introverttikin, serkkuni kanssa samanlaisia ja toisemme kanssa jutellessa aika tuntuu aina loppuvan kesken. Puhelimessakin vierähtää tunti poikineen kevyesti, vaikka joidenkin muiden kanssa puhuessa ei tunnu löytyvän mitään sanottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän