Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
58641/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toi laura kyllä yks.. eilen mietti kylppärissä voiko HÄN luottaa enää heidiin. Kaiken tämän jälkeen miettii miten HÄN voisi hyötyä heidistä. Toivottavasti heidi ei luota tuohon enää sekuntiakaan.

Menee jo naurettavuuden puolelle :D Laura on ihan sekoboltsi.

Nyt on heikkoa suomen ymmärtämistä. Laura nimenomaan pohti, tuleeko Heidiltä kosto siitä källistä jonka oli itse tälle tehnyt. Kannattaakin pohtia.

Näitä keskusteluita kun lukee, joissa suurin osa tulkitsee kaiken mustavalkoisesti "käärmeet vs Rooma" eli pahikset vs hyvikset, iskee totaalinen epätoivo. Ei Suomessa voi olla noin paljon noin älyllisesti vajaita ihmisiä.... 😰

Samaa mieltä, mikään ei ole niin mustavalkoista. Toki tytöt ehkä läyhää hieman enemmän ja ylianalysoinnin takia haksahtavat vääriin johtopäätelmiin, mutta yhtälailla Reeo & co. arvostelevat muita asukkaita ihan persoonan tasollakin. Tämä on seuraus juonittelukaudesta.

Vierailija
58642/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 26v. eli Heidiä vielä vanhempi, mutta asun kotona. Miksi? Koska säästän rahaa. Käyn töissä, maksan omat elämänkustannukseni puoliksi vanhempieni kanssa. Jää kivasti rahaa säästöön. Kohta 6-numeroinen luku tilillä niin pääsee nauttimaan itsenäisestä "aikuisen" elämästä.

Miksi ihmeessä et maksa omia kustannuksiasi kokonaan itse?

Koska asun 3:n ihmisen kanssa. Miksi ihmeessä maksaisin 2:n ihmisen kustannukset???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58643/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 26v. eli Heidiä vielä vanhempi, mutta asun kotona. Miksi? Koska säästän rahaa. Käyn töissä, maksan omat elämänkustannukseni puoliksi vanhempieni kanssa. Jää kivasti rahaa säästöön. Kohta 6-numeroinen luku tilillä niin pääsee nauttimaan itsenäisestä "aikuisen" elämästä.

Tonni vähintään vuokra, ruoka, sähkö, vesi, jäte, kiinteistövero, lämmityskulut ym.

Vierailija
58644/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaisitko sinäkin hyvää hyvyyttäsi kämppiksesi osuuden vuokrasta? Epäilen 😂😂

Vierailija
58645/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä Laura on alunperin kotoisin (ennen Hkiin muuttoa)? Jotenkin niin ankea ja pessimistinen look ja puhetyyli. Onko jostain pohjoisesta tai pohjanmaalta..?[/quote

Oulusta on.

Mikkelistä. Älä vastaa, kun et katso ohjelmaa.

Vierailija
58646/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllättänyt, että Milena toivoi päällikkökisaan sellaista kilpailua, jossa kaikki asukkaat voi yhteisvoimin vaikuttaa siihen keitä voi pudotella pois. Eli sellaista kiusaajakisaa, joita on nähty usein Selviytyjissä. Sellaista, jossa kukin kilpailija voi vuorollaan esim. ampua vastustajan taulua ja pudottaa pois. Sehän olisi Milenan unelma, että hänen liittolaisensa saisi pudotettua yhteisvoimin ensin Heidin pois päällikkökisasta, sitten Reeon, Miikan, jne. Itseäni on aina ällöttänyt nuo kisat, joissa omat taidot ei ratkaise vaan kiusaajat liittoutuu ja tiputtaa pahimman uhan pois.

Vierailija
58647/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hankDaSilva kirjoitti:

Miksi akat vainoo ja metsästää tuolla talossa aina ja koko ajan heidiä. Mistä vaino ja ajojahti johtuu ? En käsitä ?

Ei tarvii kun katsoa Heidin olemusta kierous loistaa kauas.

Ja irvistelee rumasti toisille, kun muut puhuvat. Ei osallistu keskusteluihin, vaan mieluummin irvistelee heille päivisin ja haukkuu heidät öisin vartiokoiralleen Reeolle.

Saisi jo lähtee tuolta itkee tuhertamasta, ei ole voittaja-ainesta alkuunkaan.

Kai nyt itkee, kun wanhempi väki koko ajan simputtaa, alistaa, käskyttää ja mitätöi ! Mä tykkään ja Tzemppaan heidiä !!

Vierailija
58648/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa on Putin, meillä on Reputin. Ja kansa tykkää.

Vierailija
58649/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi, älä hengaa Lauran kanssa. Hän ei ole tosiystävä. Älä luota.

Vierailija
58650/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saataisko me bb fanit nyt hengähtää juonittelusta. Kun kukaan ei puhuisi kelle häätöääniä jne.

Vierailija
58651/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vanhempia joilla on halu huolehtia lapsistaan, jopa 18 v täyttäneistä. Jokainen toivoo toki,  että lapsi lentää omilla siivillään, aina ei niin käy ja sekin pitää vain hyväksyä. Joku huolehtii lapsistaan, lapsestaan kuolemaansa saakka. Elämä on.

Vierailija
58652/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska katsoa Nabben ja Miikan kaveruutta. Äskenkin tuossa sohvalla kiusoittelivat ja halivat toisiaan <3

Onneksi ne tekivät sovinnon, oli ihan kamala katsoa sitä miten Nabbe kohteli Miikkaa eilen. Rakkaudesta se hevonenkin potkii... Miikka ei vaan taida olla tietoinen siitä että Nabbe on vähän pihkassa häneen. Silloin kun nuo 2 on sovussa, niin se on söpöä katseltavaa.

Vierailija
58653/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin todella iloinen, jos saatais jompi kumpi noista hyeenoista pihalle eli Laura taikka Milena. Toisaalta miksi ei Sofiakin.. on alkanut ärsyttämään. Hänestäkin alkanut tulemaan ilkeitä piirteitä kuten Ellassakin.

Mehän täällä niitä varsinaisia hyeenoita ollaan :D

Vierailija
58654/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun salainen toive on, että Heidi lähtisi. Ei mitään häntä vastaan , mutta haluaisin nähdä ryhmädynamiikan muutoksen. Reeo on aika veemäinen Miikan ja Heidin kanssa juonitellessaan. Helposti menee läyhäämiseksi. Ja Reeo puolustaa avuttoman penskan rooliin heittäytynyttä Heidiä koko sielun ja ruumiin voimin, räyhäämällä muille asukkaille. Menee jo yli tollanen käytös, ja Reeo näyttäytyy ikävänä öykkärinä. Tuulan ja Naben seurassa Reeo on paljon mukavampi ja rennompi. Aivan eri ihminen. Jos Heidistä päästään eroon, Reeo ja Miikka rentoutuvat ja joutuvat alkaa kaveeraamaan muidenkin kanssa. En tykkää heidän nykyisestä läyhäkolmikostaan. Ai niin olihan siinä vielä Sallakin. No hän on niin helposti unohtuva hahmo, että hän myös luiskaan asap.

58655/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että ko asia alkaa jo tehdä leimansa lauran ja muitten käärmeittn aivoihinkin. Vatkataan ja vatkataan vaan samaa jaskaa. Nyt olisi hyvää aikaa keskusteluille, sellaisille OIKEILLE keskusteluille, mutta tuntuu siltä, että olisi liikaa  odottaa minkäänlaisia kunnollisia keskusteluja noilta. Viime kaudella oli monta teemaa josta keskustelivat pitkät rupeamat ja ihan mielenkiintoisia mielipiteitä saimme kuulla. Nyt kuulemme vaan jaskapuheita.

Vierailija
58656/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vanhempia joilla on halu huolehtia lapsistaan, jopa 18 v täyttäneistä. Jokainen toivoo toki,  että lapsi lentää omilla siivillään, aina ei niin käy ja sekin pitää vain hyväksyä. Joku huolehtii lapsistaan, lapsestaan kuolemaansa saakka. Elämä on.

En minä elä toisen siivillä vaan maksan kaikki omat kuluni ihan itse. Vuokraosuuden, ruuat, vaatteet, pelit, huvit. Aivan kaiken. Paljon ostan vanhemmillenikin ja jeesaan heitä! Mutta samalla myös säästän itselleni rahaa. Mitä väärää siinä on? Mielestäni vain erittäin järkevää.

Vierailija
58657/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin todella iloinen, jos saatais jompi kumpi noista hyeenoista pihalle eli Laura taikka Milena. Toisaalta miksi ei Sofiakin.. on alkanut ärsyttämään. Hänestäkin alkanut tulemaan ilkeitä piirteitä kuten Ellassakin.

Mehän täällä niitä varsinaisia hyeenoita ollaan :D

Nytkö käärme muuttui hyyeenaksi :D Mikä olis seuraava sopiva nimitys naisille... korppikotka?

Vierailija
58658/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sofia nyt valittaa, että hän on pohjasakkaa? Onko saanut pikkasen palautetta röyhkeydestään, toivoo että joskus hänen kaltaisensa voi menestyä. Toivoo, että jonkun lapsi tai lapsenlaspi menestyy hänen valitsemallaan alalla. Minä en toivo, toivon että nuoret eivät ala koskaan itseään myymään, vaikka se tuntuu rhakasta olevan, Sofia kertoo itse näin. Pelkään että moinen ammatti vie tuhoon.

Vierailija
58659/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva 18v. valmis elämään täysin itsenäistä elämää. Ei täysi-ikäisyys automaattisesti tarkoita sitä, et ihminen on aikuinen. Itse pyrin tukemaan omia lapsiani niin paljon kuin mahdollista. Omat lapset nuoria aikuisia. Kuka muu kuin oma äiti tai isä välittää ihmisestä niin paljon. Kenen puoleen voi kääntyä. Itsellä ei ollut vanhempien tukea nuorena eikä vanhempanakaan. Sitä kaipaan vieläkin. Äidin pyyteetöntä välittämistä ja huolenpitoa. Rakkautta.

Vierailija
58660/100630 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä elä toisen siivillä vaan maksan kaikki omat kuluni ihan itse. Vuokraosuuden, ruuat, vaatteet, pelit, huvit. Aivan kaiken. Paljon ostan vanhemmillenikin ja jeesaan heitä! Mutta samalla myös säästän itselleni rahaa. Mitä väärää siinä on? Mielestäni vain erittäin järkevää.

Kateelliset tääl vaa huutelee 🙃

Ketju on lukittu.