Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Millu heitti , että hänelle sanotaan joskus äijä. Eli Sofia suuttui ihan turhasta. Reeo pyysi aidosti anteeksi. Kaikkien pitäisi olla mielin kielin talossa Sofialle talossa.
heidi on nuori ja muut jo "ikäloppuja" mutta ei niiden käytös ole sen kummosempaa. Olihan Laurakin itsekäs päällikkönä ollessaan, mutta hänelle ei tullut sellaisia valintoja kun Heidille. Toivottavasti näemme potutu pottuina ja isoveli panee kunnolliset ikävät valinnat kaikille eteen.Eihän sillä Millallakaan ole ollut oikein mitään valintoja tehtävänään ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo nimitteli Sofiaa mieheksi päin naamaa ja nauroi röhönaurua sen jälkeen. Sitten "anteeks". Noilla anteeksipyynnöillä ei ole mitään merkitystä, kun koko ajan jatkaa samaa touhua.
Reeo no BB kausien ilkein henkilö .
Aika kiero saa olla mielikuvitus, jos on oikeasti tuota mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä tämä palstan ja talon naisten Heidiviha oikein kumpuaa?
Itse en tuon ikäisenä ollut läheskään noin kypsä kuin Heidi. Ei juuri puhu pahaa selän takana ja tekee tuolla parhaansa, vaikka henkinen stressi silmätikkuna on varmasti suuri. Veikkaan kateutta.
Tuon ikäisenä kuin Heidi, minulla on ollut tutkinto, mies ja lapsi. En ole ollut epäitsenäisesti vailla päämärää äidin helmoissa.
Kaikki eivät halua lapsia saatika miestä.
Heidillä koko elämä aikaa vielä.
Mitä kaemmin haahuilee vailla opiskelua ja ammattia, sitä pienempi eläke aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannu että tän palstan kommentit on täyttä rautaa ja juonittelua kuten tän kauden bigbrotherkin
Ainut ero, että tällä kuralla ei kukaan talossa selviäisi päivääkään ulosheittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo nimitteli Sofiaa mieheksi päin naamaa ja nauroi röhönaurua sen jälkeen. Sitten "anteeks". Noilla anteeksipyynnöillä ei ole mitään merkitystä, kun koko ajan jatkaa samaa touhua.
Santeri on mies ja ikuisesti tulee myös mies olemaan. Ei sitä anteeksi tarvitse pyydellä,
koska santeri on Miehillä roikkuu kulkuset, sen tietää jo pikkulapsi.
Sanoisin minäkin tuota urospuolista ukoksi, koska se sitä on. runkku videoitten tekijä.
Kuvottava ihminen. Hyi, miten mä sitä riettaudella elävää ihmistä inhoan.
Eikö Santeri ole myös Eetun kavereita.
Sofia on niin helkutin sensitiivinen. Tuskinpa Reeo mitään kummaa siinä tarkoitti edes. Siinähän "Sodia eukko" hyppelee vaan seinille. Ei ole ilmeisestikään sinut itsensä kanssa vieläkään? Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo no BB kausien ilkein henkilö .
Aika kiero saa olla mielikuvitus, jos on oikeasti tuota mieltä.
No ku tätä nykymenoo kattoo ni en ihmettele yhtään :D tehää kärpäsestäki härkänen ja kaikesta pahotetaa mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tuon ikäisenä ollut läheskään noin kypsä kuin Heidi. Ei juuri puhu pahaa selän takana ja tekee tuolla parhaansa, vaikka henkinen stressi silmätikkuna on varmasti suuri. Veikkaan kateutta.
Tuon ikäisenä kuin Heidi, minulla on ollut tutkinto, mies ja lapsi. En ole ollut epäitsenäisesti vailla päämärää äidin helmoissa.
Heidillä koko elämä aikaa vielä.Mitä kaemmin haahuilee vailla opiskelua ja ammattia, sitä pienempi eläke aikanaan.
Työnantajatkaan eivät katso hyvällä, jos CV:ssä on pelkkää haahuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sallalla kassi-Alman ääni. Ylimielinen juonikatse.
Ihan täsmälleen samanlainen ääni kuin persujen Leena Merellä
Minusta Salla kuulostaa laulaja Sanilta.
Nyt sitten sininen jengi äkkiä puhumaan pazkaa punaisista selän takana. Sipisupi makkariin ja käärmeilyt käyntiin.
Punainen joukkue voitti. Popparit tulille. Nappas suuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidillä koko elämä aikaa vielä.Mitä kaemmin haahuilee vailla opiskelua ja ammattia, sitä pienempi eläke aikanaan.
Heidillä on työpaikka ja tulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ensimmäinen kausi BB:ssä kun minulla ei ole suosikkia.
Siinä mielessä turha ja tylsä kausi.Se mikä katsojana ärsyttää Reeossa on se, että hän Miikan kanssa ns. "torppaa pelin". En pidä käytöksestä missä halutaan olla ohjaksissa, ja syytellään muita "väärin" äänestämisestä.
Heidän tyyli on erilainen, Miikka raivoaa pää punaisena (Heiden valehäädön jälkeen) Reeo keskusteli näennäisen rauhallisesti Lauran kanssa, mutta se tuntui kurinpalautukselta(!) pakotti Lauran selittämään tekojaan kuin lapsi.
En pidä tuollaisesta käytöksestä, itse olisin Laurana sanonut jotain it is what it is, kurja että kävi näin, mutta tämä on peliä ja ensisijaisesti jokainen täällä haluaa ITSE välttää häädöt, ja poistunut sisälle.
Tulee mieleen vähän Selvityjien viime kauden Mean Girlsit, ei tehnyt enää mieli katsoa sarjaa kun tuli paha mieli.
Juonittelua/seläntakana puhumista on paljon talossa, ja haluan korostaa että tarkoitan nyt sellaista (Miikalla avoimempaa, Reeolla hienovaraisempaa) hebkistä peliä/manipulointia mikä EI ole oikein.
Odottavat (ja jostain syystä myös moninasukas ajattelee niin!) että muut ovat heille tilivelvollisia/pitäisi huomioidan heidän pelinsä omissa teoissaan jne.Sofia minusta suht tylsä asukas, ei tuo mitään sisältöä varsinaisesti, mutta varmaan ainoa joka ymmärtää tuon kuvion ja huomannut pari kertaa ettei pidä tuosta. Ehkä Nabbekin tajunnut, tai varmaan jo aiemmin, mutta roikkunut mukana kunnes hänen "lemppareitaan" (Merve) alettu nyt ottaa kohteeksi. Siis sellaisen painostuksen "olla mukana" ettei tarvutse alkaa selittelemään sitten...
Tuossa porukassa/sen liepeillähän on koko ajan olleet ne ns. itsestään epävarmemmat ihmiset (Heidi, Salla, Milla, Tuula joka toki hiihtää Naben perässä) voimakkaammat (=itsevarmemmat) ihmiset pelanneet pääosin eri porukoissa.
Tarkoitatko että Miikan ja Reeon ois pitönyt vaan puhumatta mitään niellä se että sen edestä että pojat olisivat pelastaneet Lauran varmalta häädöltä, Laura petti sopimuksen ja heitti ulos Heidin joka oli Reeon ja Miikan luottotyyppi ja myös Lauran ystävä. Väärinkäsitystähän se osittain olikin, mutta eihän pojat sitä tienneet.
Niin, pojathan eivät alkujaankaan koittaneet pelastaa LAURAA vaan Heidiä!
Oli selvää että vastakkain on kaksi joista toinen tipouu: Laura tai Heidi. Salla oli käytännössä statistina välissä.
Reeon porukka halusi äänestää pohjimmiltaan Lauran ulos, mutta ynnäilivät ääniä, ja hoksasivat että Heidi saa enemmän ääniä mitä Laura.
Tuossa kohtaa viime hetkillä keksivät, että jos he + Lauran porukka äänestääkin Sallaa, niin Silloin HEIDI pelastuu.
Lauralle toki asia myytiin niin että hei me pelastetaan sut jos äänestättekin Sallaa.
Itse en olisi edes Laurana luottanut tuohon tarjoukseen, äänestys oli niin pienillä marginaaleilla, että taas joku pikku twisti (Tuulan mokailu avoimessä äänestyksessä tmv.) olisi helposti voinut keikauttaa tilanteen niin, että Heidin sijasta Laura olisikin voinut lähteä jos Sallaa olisivat äänestäneet.
Sitten kiukuteltiin kun äänestys ei mennyt oman pelikirjan mukaan.
Minusta heillä on myös ylimielinen asenne ollut, että he vaan napsii valintansa mukaan ihmisiä häätöpenkille ja aina se "oikea" tippuu.
Esim. Australian BB:ssä juonitteluun on otettava enemmän ihmisiä mukaan, koska siellä on vaikea voittaa jos pelaa liikaa "omalla porukalla" eikä verkostoidu vähän kaikkien kanssa. Australian versiossa kisan voittaja määrää 3 häätöön, ja noista talon asukkaat äänestävät 1 pois.
Esim. Australian säännöillä Laura olisi voinut laittaa vaikka Reeon/Miikan/Heidin, tai vastaavasti Heidi Lauran/Merven/Mian
--> porukat olisi väkisinkin jo "rikkoutuneet"
--> Katsojille PALJON mielenkiintoisempaa, kun käytännössä tiimien jäsenten olisi pitänyt luoda myös muita suhteita millä seivata itsensä häädössä, ei voi luotaa vain "omien ylivoimaan".Väärin. Niin totaalisen väärin meni. Halusivat Sallan ulos, kun luulivat että käärme oli pesiytynyt joukkoon. Tämä heille syötettiin ennen äänestystä. Kokivat Lauran kokeneet vääryyttä ja halusivat pelastaa Heidin lisäksi Lauran ja lähettää Sallan kotiin.
Ketkä halus pelastaa Lauran muut kuin Laura itse. Reeo ja Miikkahan halusi Sallan ja Heidin tasapelin ja Milena valitsisi.
Koska olivat ensin itse äänestämässä Lauran häätöön! Jumalavita miten voi olla vaikea käsittää mitä tapahtui. Täällä muutenkin valehdellaan silmät korvat täyteen talon tapahtumista oman agendan mukaisesti.
Enpä tiedä oliko kovin hyvä palkinto.
Mikä tuo Reeo on olevinaan .
Salla ja Tuula pois talosta .
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa tuossa on? Sofia ON mies, hänellä on penis ja kaikki miehen vehkeet.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Reeo on olevinaan .
Olisko BB asukas.
Ootteko huomannu että tän palstan kommentit on täyttä rautaa ja juonittelua kuten tän kauden bigbrotherkin