Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Päästetään Merve kotiin, kun näkee virheitä vaan muissa, mutta ei mitään itsessään. Tykkäsin hänestä alussa, mutta nyt on näyttänyt todellisen luonteensa, kun jatkuvasti haukkuu toisia, kieroilee ja valehtelee. Jopa omalle porukalleen syöttää valetta toisesta porukasta. Tekee itsestään marttyyrin. Terve menoa huomenna kotiin.
Minäkin tykkäsin. Tällä viikolla tajusin, että hän on se suuri kiero, jonka vuoki Lare on lähtenyt "mierontielle".
Kun Laura suri sitä miten on ymmärtänyt asioita todella väärin, Merve vain kiemurteli nautinnossa
Menih Merven kohdalla täysin lankaan, yleensä olen hyvä ihmisarvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä tämä palstan ja talon naisten Heidiviha oikein kumpuaa?
Itse en tuon ikäisenä ollut läheskään noin kypsä kuin Heidi. Ei juuri puhu pahaa selän takana ja tekee tuolla parhaansa, vaikka henkinen stressi silmätikkuna on varmasti suuri. Veikkaan kateutta.
Tuon ikäisenä kuin Heidi, minulla on ollut tutkinto, mies ja lapsi. En ole ollut epäitsenäisesti vailla päämärää äidin helmoissa.[/quote
Olet siis vahinkolapsen saanut amis.
Toivottavasti Merve on häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidin itsekkyydestä ja lapsellisuudesta ei voi pitää.
No näin juuri. Kun Heidin toimintaa kutsuu lapselliseksi ja itsekeskeiseksi, se on Heidi-vihaa. Kun muita haukutaan päivät pitkät vaikka miten rumilla sanoilla ja arvostellaan heidän ulkonäköäänkin, se on ihan ok. Täälläpä on aikuismaista väkeä.
miksi ylipäätään ketään pitää haukkua. Voi sanoa vaikka, että " en tykkää siitä, kun Merve valehtelee", ei tarvitse haukkua esim. hänen ulkoista olemusta. Tai voi sanoa, että " en tykkää naben kieroilusta" eikä tarvitse haukkua alkuperäänsä
Tämän ketjun on vallannut joukko elämässään pettyneitä nollia. Ankaraa länkytystä. Hyvin vähän myönteistä sanottavaa. Ehkä tämä täällä kiukuttelu säästää meitä veronmaksajia kovemmilta mt-palvelukustannuksilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän toisaalta, toisaalta en. Minäkään en aluksi tykännyt Heidistä. Vaikutti typerältä, keskenkasvuiselta, näsäviisaalta ja empatiakyvyttömältä tyypiltä. Nyt kun olen enemmän häntä seurannut, näen hänessä paljon itseäni nuorempana. Toki Heidi on vielä aika lapsellinen, mutta hän on tosiaan vasta 21-vuotias, vaikka näyttääkin paljon vanhemmalta. Hän on mielestäni osoittanut sitkeytensä ja etevyytensä tehtävissä sekä pelannut reilusti. Toki hänellä on tunteidenhallinnan ja sosiaalisten taitojen kanssa vielä kehittämistä, mutta kyllä hän kuuluu tällä hetkellä ehdottomiin suosikkeihini.
Jep. Mullakin noussut finaaliainekseksi vähitellen.
En jaksa häntä kuunnella kuin vain silloin kun puhuu Reeon ja Miikan kanssa. Muuten puheet on noh, nuoren itsekeskeisen ja vielä kokemattoman puheita (tulee kyllä mieleen omat itsekeskeiset jutut tuossa iässä, heh). Mutta hän ei ilkeile, hän pelaa erittäin kovaa (kuka noista läyhäreistä on itse pelinappulana pistänyt omat liittolaisensa häätöpenkille, kuka mahtaa olla kaikkein itsenäisin omissa päätöksissään?), mutta sen kummempia läyhäämättä. Ottaa tehtävät tosissaan ja on niissä kova luu.
Tämän vuoden erittäin huonossa ja epäonnistuneessa asukaskattauksessa Heidi on finaalikamaa.
Miltäköhän tuntuu noiden astua joskus talosta joskus ulos. Varsinkin käärme jengin. Miten jaksavat jauhaa samaa paskaa päivästä toiseen. Kauden piti olla juonittelua. Ollut ihan muuta.
Juonenkäänne iltaan:
Keltainen joukkue voittaa.
Tuula huutaa: kyllä kansa tietää!
Miikka: siis joku oikeesti kattoo meitä
Sofia: näytinköhän mä hyvältä?
Heidi: onneks te herätitte mut...
Keltainen joukkue päiväkirjahuoneeseen.
Nabbe, Merve, Millu, Milena ja Laura makkariin.
Merve: mä TIESIN TÄN. Mua ÄRSYTTÄÄ!!!
Nabbe: Ma saada migreen
Millu: mua pierettää
Milena: mä haluun mun päällikön huoneen nyt takas kun toi migreenityttö ei tarvii sitä
Laura: mä annan ens viikollakin Heidille kaks ääntä, mua pelottaa Reeon uhkaavat silmät.
Keltainen joukkue tulee pk:sta. Heidi sanoo, noi muut pääsee pihalle musakeikkaa kuuntelee, mä tiesin jo tehtävän alkaessa etten pääse kun tulin kesken mutta halusin tulla, KOSKA JOUKKUEEN ETU :D
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Merve on häädössä.
Todellakin, ei enää yhtään jaksaisi kuunnella sen laiskaa narisevaa ääntä.
Onpa ihmiset ilkeitä täällä. Mennään ihan henkilökohtaisuuksiin haukkumisen kanssa. Ei ole enää pelkällä kritiikinannolla mitään osaa asiaan. Kauheita kiusaajia täällä. Ei varmaan kovin hyvin kulje omassa elämässä.. surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tuon ikäisenä ollut läheskään noin kypsä kuin Heidi. Ei juuri puhu pahaa selän takana ja tekee tuolla parhaansa, vaikka henkinen stressi silmätikkuna on varmasti suuri. Veikkaan kateutta.
Heidi on ikäistään kypsemmän oloinen ja osaa keskustella. Itse pidin lähes 50 v ikäloppuina Heidin iässä. Heidin iskä vanhempi kun Reeo.
Tämä oli varmaan tarkoitettu huumoriksi. Heidi on lapsellinen, eikä ole kypsä ikäisekseen.
En ota kantaa lapsellisuuteen, mutta toissa kaudella oli se Kristiina joka taisi olla samanikäinen kuin Heidi niin hänellä oli kyllä huomattavasti parempi yleissivistys. Osasi keskustella monista asioista aivan järkevästi.
Tällä kaudella ei kyllä juuri kukaan keskustele, kun 90 % on pelkkää juonittelua ja läyhäämistä.
Twisttiiii kirjoitti:
Juonenkäänne iltaan:
Keltainen joukkue voittaa.
Tuula huutaa: kyllä kansa tietää!
Miikka: siis joku oikeesti kattoo meitä
Sofia: näytinköhän mä hyvältä?
Heidi: onneks te herätitte mut...Keltainen joukkue päiväkirjahuoneeseen.
Nabbe, Merve, Millu, Milena ja Laura makkariin.
Merve: mä TIESIN TÄN. Mua ÄRSYTTÄÄ!!!
Nabbe: Ma saada migreen
Millu: mua pierettää
Milena: mä haluun mun päällikön huoneen nyt takas kun toi migreenityttö ei tarvii sitä
Laura: mä annan ens viikollakin Heidille kaks ääntä, mua pelottaa Reeon uhkaavat silmät.Keltainen joukkue tulee pk:sta. Heidi sanoo, noi muut pääsee pihalle musakeikkaa kuuntelee, mä tiesin jo tehtävän alkaessa etten pääse kun tulin kesken mutta halusin tulla, KOSKA JOUKKUEEN ETU :D
Ihan jo tän skenaarion takia äänestin keltaisia!
Vierailija kirjoitti:
Mervellä on järkky prse. Ihan hirveän suuri.
Onko lihonut? Onko laittanut implantteja?
Miten voi olla noin läski?
Näin naisena voin kyllä sanoa, että Merve on upein talon naisista. Upea kurvikas vartalo ja kauniit kasvot. Hiukset kyllä ovat huonossa hapessa, mutta käynti kampaajalla auttanee asiaan.
Kauden 2022 paras hetki on ollut Heidin valehäätö ja paluu. Poikien ja Sallan reaktiot oli niin aitoja että katson näitä yhä uudestaan ja uudestaan. Maailmassa on yhä paljon hyvää <3 Go Heidi, Reeo, Miikka ja Salla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidin itsekkyydestä ja lapsellisuudesta ei voi pitää.
No näin juuri. Kun Heidin toimintaa kutsuu lapselliseksi ja itsekeskeiseksi, se on Heidi-vihaa. Kun muita haukutaan päivät pitkät vaikka miten rumilla sanoilla ja arvostellaan heidän ulkonäköäänkin, se on ihan ok. Täälläpä on aikuismaista väkeä.
miksi ylipäätään ketään pitää haukkua. Voi sanoa vaikka, että " en tykkää siitä, kun Merve valehtelee", ei tarvitse haukkua esim. hänen ulkoista olemusta. Tai voi sanoa, että " en tykkää naben kieroilusta" eikä tarvitse haukkua alkuperäänsä
Tämän ketjun on vallannut joukko elämässään pettyneitä nollia. Ankaraa länkytystä. Hyvin vähän myönteistä sanottavaa. Ehkä tämä täällä kiukuttelu säästää meitä veronmaksajia kovemmilta mt-palvelukustannuksilta.
kiven takasna ne mt plavelut ja nuoret voi huonosti, voi voi ,vielä täällä vapaan kirjoilla liikun, liikunta auttaa eli liikkukaa kyllä se pvä paistaa risukasaankin
Noitten "tanssiminen" on niin säälittävää katsottavaa. Reivaamisesta tuo on erittäin kaukana!
Kumman kaa alkoi. Uusinta. Jaksot 1-11. Nonstoppina. Uusinnan uusinta tänään illalla, kaikki jaksot.
Kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Laura olisi antanut äänen Reeolle muttei uskaltanut, siksi Heidi.
Kuhan itseensä puolustaa.
Laura Laura...
Reeo nimitteli Sofiaa mieheksi päin naamaa ja nauroi röhönaurua sen jälkeen. Sitten "anteeks". Noilla anteeksipyynnöillä ei ole mitään merkitystä, kun koko ajan jatkaa samaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Nyt voi äänestää parasta tanssijoukkuetta.
Punainen paras!