Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää mummot jankkaamaan tekareistanne muualle. Ei kiinnosta teidän haisevat hampaat pätkääkään.
Mitä hittoa tulet sitten tähän ketjuun vinkumaan, jos ei kiinnosta, kun sulla on 100 muuta, minne voit kommentoida. Jokainen valitsee ketjunsa sen mukaan, mikä aihe kiinnostaa.
Todentotta, ei kannata viisasatella. voi napsashtaa omaan nilkkaan. Nyt valkaistaan hampaita kyseenlaisin keinoin, jokainen kynnelle kykenevä laitattaa posliinia poskeen. Palataan asiaan kymmenen vuoden kuluttua, kenellä ne haisevat hampaat onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks Tuula saanut hampaat? Eilen oli se musta naamio.
Uudet implantit sai tänään 👍
Ei se ihan noin mene, että heti, kun entiset putoaa, niin voit hakea uudet, kysykää vaikka hammaslääkäriltä.
Reeon hartioillehan tuo koko homman onnistuminen näyttää taas kasautuvan :D Nää ois kyllä tässäki tehtävässä aivan pihalla ilman Reeoa
Nabbe ei taida pysyä yhtään mukana noissa jutuissa
Millu loistava uutisankkuri
Omia ajatuksia kisaajista:
-Heidille ns. "valta" noussut päähän, ja hänestä paistaa läpi tietynlainen itsekkyys läpi. Esim. Laura toimi päällikkönä eri tavalla, ei mätystänyt muiden edessä herkkuja/käytti omaa budjettiaan yhteiseen hyvään (=ei syönyt yhteisistä vaan omistaan osan) ja tuosta syystä Nabbekin varmaan haki ne pähkinät (puhunut että mieli tekee ja toinen tulee eteen syömään) vaikka toki väärin teki kun varasti..!
+Itsekkyys oma/yhteinen hyvä, noissa 99% aina valitaan se yhteinen hyvä. +Kun itki "Tuulan hampaita" kisan jälkeen, niin oikeasti itki sitä ettei voittanut.
-Milena on epäluotettava --> hänestä ei voi sen takia pitää. Omissa ajatuksissaan varmaan todella hyvä/ovela pelaaja, mutta todellisuudessa itse mokaa oman pelinsä. Asiaa ei paranna ilkeys, vaikka en pidä Heidistä, rajansa kaikella.
-Laura/Merve on minusta suht tavallisia ja mukavia ihmisiä. Ymmärtävät olevansa alakynnessä ja koittavat pärjätä vaikka lukemat heitä vastaan. Joku sanoo että Laura on "eleetön", ehkä olen tuollaiseen tyyliin hämäläisenä tottunut, +muistuttaa sukulaistani ulkonäöltä, en näe samalla tavalla sitä hänen "mutrua ilmettä" (tai näen, mutta ymmärrän ettei ole selllainen, osan perusilme vaan on tuollainen, ei "happysmile" vaikka olisi ihan ns. iloinen) Mervestä en alkuu pitänyt, mutta nykyään on parempi kuva ja pidän.
-Reeo, ovela kettu, hän osaa näppärästi ohjailla peliä, mutta vierittää päätökset muiden niskoille. Marioinettinuket tottelevat häntä, ja saa esitetyä asiat niin että (viimesimipänä) "Salla saa päättää" kuka joutuu sohvalle. Mutta vain ns. hänen listaltaan, jos Salla olisi sanonut vaikka Miikka/Heidi, ei olisi sopinut.
-Miikka, ilkeys ja tyhmyys paistaa läpi, ja ennen kaikkea KATKERUUS. Aina on muka "hopealla" kisoissa, pl. viimeisin missä ei solmuja osannut tehdä. Lauralle sätti vapaamatkustamisesta: no olisi itse voittanut kisat. Ärsyttää kun kukaan ei tuossa kommentoinut, että Miikka kättä päälle nyt, jos itse voitat päällikköyden kahteen kertaan peräkkäin, lupaatko ETTET ota sitä jäkimmäistä vastaan kun et halua vapaamatkustaa....?
Mutta kaikkinensa tämä on TYLSÄ kausi. Juonittelu ihan jees, mutta ei oikein toimi kun ei kukaan ole tekemässä peliliikkeitä, vaan lähinnä kaksi "heimoa" kilpailee keskenään. Kaipaisin jotain että vaikka (huom: esimerkinluontoisesti!) joku Salla, Tuula, Merve ja Sofia vaikka loisivat oman liiton ja KAIKKI muut bussin alle. Jotain _yllättävää_, tuntuu että monen taktiikka vain päästä mahdollisimman pitkälle, joko taustalla chillamalla (esim. Sofia, Tuula, ehkä myös Nabbe) tai sokeasti liittoon uskoen (Reeo, Miikka, Heidi, samoin kuin hieman altavastaajina Laura, Merve, Mia)
Montako ohjelmaa on jo tullut
Milena ei osaa heittäytyä. Kuulostaa jäykältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää mummot jankkaamaan tekareistanne muualle. Ei kiinnosta teidän haisevat hampaat pätkääkään.
Mitä hittoa tulet sitten tähän ketjuun vinkumaan, jos ei kiinnosta, kun sulla on 100 muuta, minne voit kommentoida. Jokainen valitsee ketjunsa sen mukaan, mikä aihe kiinnostaa.
Ketjun aihe ei ole palstamummojen haisevat hampaat. Mene muualle jankuttamaan tekareistasi.
Hauska ohjelma nyt ja heittäytymistä pienillä piikeillä
Vierailija kirjoitti:
Tuulalla ja Sofialla taitaa olla eniten tavaraa mukana.
Onko sofialla ruoska mukana talossa, joku asukas niin sanoi, en muista kuka.
Ketä se on meinannut ruoskallaan hoitaa, eipä taida olla sofialla ruoskittavia.
Sofia on maalipytty, vaikka on mieshenkilö, uskomattoman typerän oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää mummot jankkaamaan tekareistanne muualle. Ei kiinnosta teidän haisevat hampaat pätkääkään.
Mitä hittoa tulet sitten tähän ketjuun vinkumaan, jos ei kiinnosta, kun sulla on 100 muuta, minne voit kommentoida. Jokainen valitsee ketjunsa sen mukaan, mikä aihe kiinnostaa.
Todentotta, ei kannata viisasatella. voi napsashtaa omaan nilkkaan. Nyt valkaistaan hampaita kyseenlaisin keinoin, jokainen kynnelle kykenevä laitattaa posliinia poskeen. Palataan asiaan kymmenen vuoden kuluttua, kenellä ne haisevat hampaat onkaan.
Ei tuo teidän homma ole enää tervettä. Jannut sietäisitte saada späämmäämisestä ja ketjun aiheeseen liittymättömistä viesteistä. Ei teidän hampaat ketään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää mummot jankkaamaan tekareistanne muualle. Ei kiinnosta teidän haisevat hampaat pätkääkään.
Mitä hittoa tulet sitten tähän ketjuun vinkumaan, jos ei kiinnosta, kun sulla on 100 muuta, minne voit kommentoida. Jokainen valitsee ketjunsa sen mukaan, mikä aihe kiinnostaa.
Todentotta, ei kannata viisasatella. voi napsashtaa omaan nilkkaan. Nyt valkaistaan hampaita kyseenlaisin keinoin, jokainen kynnelle kykenevä laitattaa posliinia poskeen. Palataan asiaan kymmenen vuoden kuluttua, kenellä ne haisevat hampaat onkaan.
Ei tuo teidän homma ole enää tervettä. Jannut sietäisitte saada späämmäämisestä ja ketjun aiheeseen liittymättömistä viesteistä. Ei teidän hampaat ketään kiinnosta.
Bannit sietäisitte saada*
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei kyllä pelaa vaan enemmänkin kiusaa. Puhutaan tuntitolkulla Heidistä p a skaa kuten hänen erityispiirteistä. Reeon haukkumisesta vaihdettiin lennosta Heidin ja porukalla nälvitään tuntitolkulla.
Kyllä oli pikein sellaista oman ja toisten lietsontaa - vähän kuin kilpalaulantaa siitä kuka uskaltaa enemmän laulaa Heidiä suohon. Kultamitalin taisi Milenan sijaan saavutta Millu, joka vihjaili Heidin olevan vammainen - erityistapaus.
Nuo ei kerta kaikkiaan ymmärrä mikä on pelaamista ja juonittelua - ja mikä puhdasta pskanpuhumista ja läyhäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan Sofian ja Spläshprinsessan ulos talosta mahdollisimman pian.
Ehdottomasti samaa mieltä santerin olen halunnut ulos, kun se taloon tuli.
Olisi saanut kääntyä jo ovelta takaisin.
Ohis,
Olenko ymmärtänyt väärin, että tavaran määrä on rajattu?
En tiedä miten, mutta voisin kuvitella että esim. max 2 laukkua (iso+pieni) per asukas tai vastaavaa. Vähän samaan tapaan mitä vaikka lentokoneissa...
Oletteko muuten hoksanneet, että bastinpaeri Reeo/Laura luotiin jo heti alusta (tuotannon toimesta?) kun Reeo lukitsi Lauran laukun häkkiin. Ehkä tilanne olisi ihan erilainen, jos siellä olisikin ollut vaikka Miikan tai Tuulan laukku... -Mikään ei ole sattumaa... ?;)
Milenan suoritus kauppatehtävässä myötähäpeää herättävä. Jatkaa eilistä linjaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää mummot jankkaamaan tekareistanne muualle. Ei kiinnosta teidän haisevat hampaat pätkääkään.
Mitä hittoa tulet sitten tähän ketjuun vinkumaan, jos ei kiinnosta, kun sulla on 100 muuta, minne voit kommentoida. Jokainen valitsee ketjunsa sen mukaan, mikä aihe kiinnostaa.
Todentotta, ei kannata viisasatella. voi napsashtaa omaan nilkkaan. Nyt valkaistaan hampaita kyseenlaisin keinoin, jokainen kynnelle kykenevä laitattaa posliinia poskeen. Palataan asiaan kymmenen vuoden kuluttua, kenellä ne haisevat hampaat onkaan.
Ei tuo teidän homma ole enää tervettä. Jannut sietäisitte saada späämmäämisestä ja ketjun aiheeseen liittymättömistä viesteistä. Ei teidän hampaat ketään kiinnosta.
Tuulan puuttuvista hampaista kyse, onneksi oli ottanut tekarit mukaan
Miksi jankutat samaa asiaa jatkuvasti. Späämmääminen on kielletty palstalla.
Ei tuo ole enää normaalia eikä mitenkään tervettä touhua.
Kuka nyt oikein kirjoitti twiitin?? Merve vai joku muu??