Miksi otat puolisoksesi miehen jonka äitiä et voi sietää ja sitten valitat kuinka kamala anoppi sinulla on?
Kannattaisi katsoa sitä kokonaiskuviota, eikä vain yhtä osa-aluetta.
Minä valitsin puolison sillä perusteella että tuleva anoppi on oikeasti mukava. Silloin voi sietää vähän huonompaakin aviomiestä puutteineen. Helppoa kun sen osaa.
Kommentit (13)
Koska mies on edelleen mukava 40 vuoden jälkeenkin, anoppi ei.
Koska en ota puolisokseni anoppia.
En mä sen anopin kans oo naimisissa eikä anoppi meillä asu vtun tampio
En ole voinut sietää yhdenkään miesystäväni vanhempia mutta en antanut sen häiritä.
Oma eksäni ei voinut sietää poikamme tyttöystävää. Poikamme ei antanut sen häiritä.
Eli mieluummin huono mies kuin huono anoppi. :D Asutteko te koko sakki saman katon alla vai?
Emme ole tekemisissä epämiellyttävien ihmisten kanssa. Simple.
Toi aapee selittelee oman puolisonsa onnetonta käytöstä siten, että anoppi kyllä on ihan jees, että täten sitten sietää luuseria. 😁
Anoppi esitti mukavaa häihin saakka. Sitten kaikki muuttui.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi esitti mukavaa häihin saakka. Sitten kaikki muuttui.
Näin minullakin. Hän oli erittäin kilpailuhenkinen ja veti seuraavan vaihteen silmään, kun minustakin tuli äiti. Exäni taas paljasti munattomuutensa, kun oli tosi kyseessä äiti vastaan vaimo. Yritin tosi pitkään olla diplomaattinen ja edistää harmoniaa. En sitten enää jaksanut, kun anoppi joka kerta kännipäissään sutkautteli vaikka mitä varsinkin puolitutuille, jotka eivät hänen manipulointiaan heti huomanneet. Mukava pikku rouva juu.
Ei voi tietää.