Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
En kestä kuunnella tuon Heidin "näyttelemistä".
Hyvinhän Heidi suoriutui! Samoin yllytäen Miikka! Salla paras!
Heidi oli just hyvä. Samoin nabbe ja ankkurit. Myös müut!6
Onpas täällä taas ikäviä kommentteja! Esitys oli mielestäni erittäin hyvä noin nopealla aikataululla väsättynä. Sai nauraa, hyvin vedetty bb porukka! Lisää tätä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä kuunnella tuon Heidin "näyttelemistä".
Hyvinhän Heidi suoriutui! Samoin yllytäen Miikka! Salla paras!
..yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omia ajatuksia kisaajista:
-Heidille ns. "valta" noussut päähän, ja hänestä paistaa läpi tietynlainen itsekkyys läpi. Esim. Laura toimi päällikkönä eri tavalla, ei mätystänyt muiden edessä herkkuja/käytti omaa budjettiaan yhteiseen hyvään (=ei syönyt yhteisistä vaan omistaan osan) ja tuosta syystä Nabbekin varmaan haki ne pähkinät (puhunut että mieli tekee ja toinen tulee eteen syömään) vaikka toki väärin teki kun varasti..!
+Itsekkyys oma/yhteinen hyvä, noissa 99% aina valitaan se yhteinen hyvä. +Kun itki "Tuulan hampaita" kisan jälkeen, niin oikeasti itki sitä ettei voittanut.-Milena on epäluotettava --> hänestä ei voi sen takia pitää. Omissa ajatuksissaan varmaan todella hyvä/ovela pelaaja, mutta todellisuudessa itse mokaa oman pelinsä. Asiaa ei paranna ilkeys, vaikka en pidä Heidistä, rajansa kaikella.
-Laura/Merve on minusta suht tavallisia ja mukavia ihmisiä. Ymmärtävät olevansa alakynnessä ja koittavat pärjätä vaikka lukemat heitä vastaan. Joku sanoo että Laura on "eleetön", ehkä olen tuollaiseen tyyliin hämäläisenä tottunut, +muistuttaa sukulaistani ulkonäöltä, en näe samalla tavalla sitä hänen "mutrua ilmettä" (tai näen, mutta ymmärrän ettei ole selllainen, osan perusilme vaan on tuollainen, ei "happysmile" vaikka olisi ihan ns. iloinen) Mervestä en alkuu pitänyt, mutta nykyään on parempi kuva ja pidän.
-Reeo, ovela kettu, hän osaa näppärästi ohjailla peliä, mutta vierittää päätökset muiden niskoille. Marioinettinuket tottelevat häntä, ja saa esitetyä asiat niin että (viimesimipänä) "Salla saa päättää" kuka joutuu sohvalle. Mutta vain ns. hänen listaltaan, jos Salla olisi sanonut vaikka Miikka/Heidi, ei olisi sopinut.
-Miikka, ilkeys ja tyhmyys paistaa läpi, ja ennen kaikkea KATKERUUS. Aina on muka "hopealla" kisoissa, pl. viimeisin missä ei solmuja osannut tehdä. Lauralle sätti vapaamatkustamisesta: no olisi itse voittanut kisat. Ärsyttää kun kukaan ei tuossa kommentoinut, että Miikka kättä päälle nyt, jos itse voitat päällikköyden kahteen kertaan peräkkäin, lupaatko ETTET ota sitä jäkimmäistä vastaan kun et halua vapaamatkustaa....?
Mutta kaikkinensa tämä on TYLSÄ kausi. Juonittelu ihan jees, mutta ei oikein toimi kun ei kukaan ole tekemässä peliliikkeitä, vaan lähinnä kaksi "heimoa" kilpailee keskenään. Kaipaisin jotain että vaikka (huom: esimerkinluontoisesti!) joku Salla, Tuula, Merve ja Sofia vaikka loisivat oman liiton ja KAIKKI muut bussin alle. Jotain _yllättävää_, tuntuu että monen taktiikka vain päästä mahdollisimman pitkälle, joko taustalla chillamalla (esim. Sofia, Tuula, ehkä myös Nabbe) tai sokeasti liittoon uskoen (Reeo, Miikka, Heidi, samoin kuin hieman altavastaajina Laura, Merve, Mia)
Eisssuatana, et ole tosissasi, ethän? Eihän kukaan voi olla noin tyhmä? Vai meinaatko että esim. joku Laura sanoisi Sallalle että tervetuloa meidän klaaniin ja juu kyllä sä saat antaa nimeämispisteesi Mervelle tai minulle?
Liittoutumia tehdään sen takia, että halutaan jokin TIETTY porukka pois ja tuolla talossa se Sallalle tarkoittaa sitä, että voi valita Lauran, Merven, Millun, Soffen (ja nyt immuniteetin omaavan Milenan) välillä. Mutta ei, kun tämäkin on vain paha-Reeon narsistista määräilyä.
Ei elämä teitä puusilmiä ja -päitä.
Väliinputoajat ei ikinä voita. Selviytyjissä sama: Sohvis-Sanna pelkäsi meangirlien-kostoa, ja äänesti kiltisti heidän kanssaan. Lopputuloksena se, että ei päässyt lähellekkään voittoa. Jos olisi ajatellut omilla aivoillaan ja äänestänyt toisin, olisi voinut jopa voittaa!
Pitäisi vaan pelata omaa peliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omia ajatuksia kisaajista:
-Heidille ns. "valta" noussut päähän, ja hänestä paistaa läpi tietynlainen itsekkyys läpi. Esim. Laura toimi päällikkönä eri tavalla, ei mätystänyt muiden edessä herkkuja/käytti omaa budjettiaan yhteiseen hyvään (=ei syönyt yhteisistä vaan omistaan osan) ja tuosta syystä Nabbekin varmaan haki ne pähkinät (puhunut että mieli tekee ja toinen tulee eteen syömään) vaikka toki väärin teki kun varasti..!
+Itsekkyys oma/yhteinen hyvä, noissa 99% aina valitaan se yhteinen hyvä. +Kun itki "Tuulan hampaita" kisan jälkeen, niin oikeasti itki sitä ettei voittanut.-Milena on epäluotettava --> hänestä ei voi sen takia pitää. Omissa ajatuksissaan varmaan todella hyvä/ovela pelaaja, mutta todellisuudessa itse mokaa oman pelinsä. Asiaa ei paranna ilkeys, vaikka en pidä Heidistä, rajansa kaikella.
-Laura/Merve on minusta suht tavallisia ja mukavia ihmisiä. Ymmärtävät olevansa alakynnessä ja koittavat pärjätä vaikka lukemat heitä vastaan. Joku sanoo että Laura on "eleetön", ehkä olen tuollaiseen tyyliin hämäläisenä tottunut, +muistuttaa sukulaistani ulkonäöltä, en näe samalla tavalla sitä hänen "mutrua ilmettä" (tai näen, mutta ymmärrän ettei ole selllainen, osan perusilme vaan on tuollainen, ei "happysmile" vaikka olisi ihan ns. iloinen) Mervestä en alkuu pitänyt, mutta nykyään on parempi kuva ja pidän.
-Reeo, ovela kettu, hän osaa näppärästi ohjailla peliä, mutta vierittää päätökset muiden niskoille. Marioinettinuket tottelevat häntä, ja saa esitetyä asiat niin että (viimesimipänä) "Salla saa päättää" kuka joutuu sohvalle. Mutta vain ns. hänen listaltaan, jos Salla olisi sanonut vaikka Miikka/Heidi, ei olisi sopinut.
-Miikka, ilkeys ja tyhmyys paistaa läpi, ja ennen kaikkea KATKERUUS. Aina on muka "hopealla" kisoissa, pl. viimeisin missä ei solmuja osannut tehdä. Lauralle sätti vapaamatkustamisesta: no olisi itse voittanut kisat. Ärsyttää kun kukaan ei tuossa kommentoinut, että Miikka kättä päälle nyt, jos itse voitat päällikköyden kahteen kertaan peräkkäin, lupaatko ETTET ota sitä jäkimmäistä vastaan kun et halua vapaamatkustaa....?
Mutta kaikkinensa tämä on TYLSÄ kausi. Juonittelu ihan jees, mutta ei oikein toimi kun ei kukaan ole tekemässä peliliikkeitä, vaan lähinnä kaksi "heimoa" kilpailee keskenään. Kaipaisin jotain että vaikka (huom: esimerkinluontoisesti!) joku Salla, Tuula, Merve ja Sofia vaikka loisivat oman liiton ja KAIKKI muut bussin alle. Jotain _yllättävää_, tuntuu että monen taktiikka vain päästä mahdollisimman pitkälle, joko taustalla chillamalla (esim. Sofia, Tuula, ehkä myös Nabbe) tai sokeasti liittoon uskoen (Reeo, Miikka, Heidi, samoin kuin hieman altavastaajina Laura, Merve, Mia)
Eisssuatana, et ole tosissasi, ethän? Eihän kukaan voi olla noin tyhmä? Vai meinaatko että esim. joku Laura sanoisi Sallalle että tervetuloa meidän klaaniin ja juu kyllä sä saat antaa nimeämispisteesi Mervelle tai minulle?
Liittoutumia tehdään sen takia, että halutaan jokin TIETTY porukka pois ja tuolla talossa se Sallalle tarkoittaa sitä, että voi valita Lauran, Merven, Millun, Soffen (ja nyt immuniteetin omaavan Milenan) välillä. Mutta ei, kun tämäkin on vain paha-Reeon narsistista määräilyä.
Ei elämä teitä puusilmiä ja -päitä.
Myönnän alkuun, että olen kilpailuhenkinen. Mutta jos haluaa voittaa, niin silloin ei kannata pelata itseään _vahvempien_ kanssa.
Jos olisin Sallana talossa, niin kannattaisi etsiä Oma Liitto, niistä jotka eivät ole sitä kirkkainta kärkeä.
Kaikissa vastaavissa realityissä, ne tavikset häviää aina kirkkaimmille tähdille.
Salla tuli taloon jälkijunassa, tietää ketkä ns. suosikkeja on. Jos pelaisi hyvin, koittaisi saada tavikset äänestämään kirkkaimmat tähdet keskenään häätöön.
Salla on vain työkalu, ihan sama onko Team Reeo vain Team Laura =häviö on varma. Jos saisi häätöön pahimmat voittajakanditaatit, hänkin voisi voittaa.
Eli fiksu ei pelaa vahvimpien kanssa, vaantavosten kanssa ne vahvimmat pois!
Sinun kaltaiset fiksut pelaajat eivät muista, että BB ei ole Selviytyjät. Se on nimittäin katsojat, jotka päättävät voittajan. Pelaamalla ulos vahvoja, saat tod.näk myös heidän faniensa vihat niskoillesi. Ei ole yhtään vähemmän fiksua luottaa vahvoihin kilpailijoihin ja päästä heidän siivellään finaaliin, ja siellähän voi vielä tapahtua vaikka mitä. Tällaisia vahvojen persoonien siivellä finaaliin -voittajia on esim. Sari (BB2), Aso (BB3), Anniina (BB5), Janicakin (BB7?).
Reeo taisi olla koko jutun päähenkilö. Ohjaus, kameran käyttö.
Millu ja Salla aivan mahtavia ja Salla ihan paras.
Eikös Mia ole joku radiojuontaja? Siihen nähden varsin keskinkertainen suoritus. Salla peittosi mennen tullen. Hyvä, Salla!
Heidi, Laura ja Salla olivat parhaimpia tv ohjelmassa!
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä taas ikäviä kommentteja! Esitys oli mielestäni erittäin hyvä noin nopealla aikataululla väsättynä. Sai nauraa, hyvin vedetty bb porukka! Lisää tätä 😄
Samaa mieltä, oikein mukava katsoa. Laura oli just sopivan koominen roolissaan, samoin Miikka heittäyti hienosti. Reeo ja Soffe piti homman hyvin koossa.
Olisi luullut Millun pärjäävän hyvin, koska on toimittaja, mutta oli pettymys. Salla loisti vieressä samoin hyviä olivat Laura ja Heidi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä kuunnella tuon Heidin "näyttelemistä".
Mä en kestä tuota Lauran kiekumista kun pitää toistaa sitä Peteliuksen Jarna-hahmon "se on kyllä hyvä" -hokemaa tuossa esityksessäkin. Antais jo sen olla. Menee hermot tohon Looraan.
Tekeeö talo ihmisistä aivan kaheleita, tuo Laura pimahti muutama päivä sitten totaalisesti. Saiko ohjeet, että nyt sitä lupaamaasi läppää ja heti tai lennät kuin leppäkeihäs. Epäaito vouhottaja.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä taas ikäviä kommentteja! Esitys oli mielestäni erittäin hyvä noin nopealla aikataululla väsättynä. Sai nauraa, hyvin vedetty bb porukka! Lisää tätä 😄
Näin just. Tekiskö nää negikset ite edes paremmin.
Tuohan meni yllättävän hyvin! :D erityisesti miikka, laura ja salla vetivät hyvin! Ja toki reeon panos oli huomattava.
Vierailija kirjoitti:
Heidi, Laura ja Salla olivat parhaimpia tv ohjelmassa!
Salla paras, sitten Heidi, Laura ja Miikka. Kiva tehtävä ja mukavaa katsottavaa kaiken juonimisen keskellä
Asiattomiin kommentteihin kun ei vastaa, noteeraa, alkaa asiaton vastailla omiinsa kun ei vastakaikua saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omia ajatuksia kisaajista:
-Heidille ns. "valta" noussut päähän, ja hänestä paistaa läpi tietynlainen itsekkyys läpi. Esim. Laura toimi päällikkönä eri tavalla, ei mätystänyt muiden edessä herkkuja/käytti omaa budjettiaan yhteiseen hyvään (=ei syönyt yhteisistä vaan omistaan osan) ja tuosta syystä Nabbekin varmaan haki ne pähkinät (puhunut että mieli tekee ja toinen tulee eteen syömään) vaikka toki väärin teki kun varasti..!
+Itsekkyys oma/yhteinen hyvä, noissa 99% aina valitaan se yhteinen hyvä. +Kun itki "Tuulan hampaita" kisan jälkeen, niin oikeasti itki sitä ettei voittanut.-Milena on epäluotettava --> hänestä ei voi sen takia pitää. Omissa ajatuksissaan varmaan todella hyvä/ovela pelaaja, mutta todellisuudessa itse mokaa oman pelinsä. Asiaa ei paranna ilkeys, vaikka en pidä Heidistä, rajansa kaikella.
-Laura/Merve on minusta suht tavallisia ja mukavia ihmisiä. Ymmärtävät olevansa alakynnessä ja koittavat pärjätä vaikka lukemat heitä vastaan. Joku sanoo että Laura on "eleetön", ehkä olen tuollaiseen tyyliin hämäläisenä tottunut, +muistuttaa sukulaistani ulkonäöltä, en näe samalla tavalla sitä hänen "mutrua ilmettä" (tai näen, mutta ymmärrän ettei ole selllainen, osan perusilme vaan on tuollainen, ei "happysmile" vaikka olisi ihan ns. iloinen) Mervestä en alkuu pitänyt, mutta nykyään on parempi kuva ja pidän.
-Reeo, ovela kettu, hän osaa näppärästi ohjailla peliä, mutta vierittää päätökset muiden niskoille. Marioinettinuket tottelevat häntä, ja saa esitetyä asiat niin että (viimesimipänä) "Salla saa päättää" kuka joutuu sohvalle. Mutta vain ns. hänen listaltaan, jos Salla olisi sanonut vaikka Miikka/Heidi, ei olisi sopinut.
-Miikka, ilkeys ja tyhmyys paistaa läpi, ja ennen kaikkea KATKERUUS. Aina on muka "hopealla" kisoissa, pl. viimeisin missä ei solmuja osannut tehdä. Lauralle sätti vapaamatkustamisesta: no olisi itse voittanut kisat. Ärsyttää kun kukaan ei tuossa kommentoinut, että Miikka kättä päälle nyt, jos itse voitat päällikköyden kahteen kertaan peräkkäin, lupaatko ETTET ota sitä jäkimmäistä vastaan kun et halua vapaamatkustaa....?
Mutta kaikkinensa tämä on TYLSÄ kausi. Juonittelu ihan jees, mutta ei oikein toimi kun ei kukaan ole tekemässä peliliikkeitä, vaan lähinnä kaksi "heimoa" kilpailee keskenään. Kaipaisin jotain että vaikka (huom: esimerkinluontoisesti!) joku Salla, Tuula, Merve ja Sofia vaikka loisivat oman liiton ja KAIKKI muut bussin alle. Jotain _yllättävää_, tuntuu että monen taktiikka vain päästä mahdollisimman pitkälle, joko taustalla chillamalla (esim. Sofia, Tuula, ehkä myös Nabbe) tai sokeasti liittoon uskoen (Reeo, Miikka, Heidi, samoin kuin hieman altavastaajina Laura, Merve, Mia)
Eisssuatana, et ole tosissasi, ethän? Eihän kukaan voi olla noin tyhmä? Vai meinaatko että esim. joku Laura sanoisi Sallalle että tervetuloa meidän klaaniin ja juu kyllä sä saat antaa nimeämispisteesi Mervelle tai minulle?
Liittoutumia tehdään sen takia, että halutaan jokin TIETTY porukka pois ja tuolla talossa se Sallalle tarkoittaa sitä, että voi valita Lauran, Merven, Millun, Soffen (ja nyt immuniteetin omaavan Milenan) välillä. Mutta ei, kun tämäkin on vain paha-Reeon narsistista määräilyä.
Ei elämä teitä puusilmiä ja -päitä.
Myönnän alkuun, että olen kilpailuhenkinen. Mutta jos haluaa voittaa, niin silloin ei kannata pelata itseään _vahvempien_ kanssa.
Jos olisin Sallana talossa, niin kannattaisi etsiä Oma Liitto, niistä jotka eivät ole sitä kirkkainta kärkeä.
Kaikissa vastaavissa realityissä, ne tavikset häviää aina kirkkaimmille tähdille.
Salla tuli taloon jälkijunassa, tietää ketkä ns. suosikkeja on. Jos pelaisi hyvin, koittaisi saada tavikset äänestämään kirkkaimmat tähdet keskenään häätöön.
Salla on vain työkalu, ihan sama onko Team Reeo vain Team Laura =häviö on varma. Jos saisi häätöön pahimmat voittajakanditaatit, hänkin voisi voittaa.
Eli fiksu ei pelaa vahvimpien kanssa, vaantavosten kanssa ne vahvimmat pois!
Sinun kaltaiset fiksut pelaajat eivät muista, että BB ei ole Selviytyjät. Se on nimittäin katsojat, jotka päättävät voittajan. Pelaamalla ulos vahvoja, saat tod.näk myös heidän faniensa vihat niskoillesi. Ei ole yhtään vähemmän fiksua luottaa vahvoihin kilpailijoihin ja päästä heidän siivellään finaaliin, ja siellähän voi vielä tapahtua vaikka mitä. Tällaisia vahvojen persoonien siivellä finaaliin -voittajia on esim. Sari (BB2), Aso (BB3), Anniina (BB5), Janicakin (BB7?).
Asian vierestä huutelen, mutta minusta Aso oli kahdesta pahasta se vähemmän paha. Sari kautta en katsonut, siihen en sano mitään. Jannica, ja varsinkon Anniina oli todella kivoja tyyppejä, sellaisia joiden seurassa viihtyisi/jotka oli mukavan oloisia, uskon että voitivat oman persoonansa takia :)
Väinö tonttu oli mainio! Eivät ilmeisesti asukkaatkaan tienneet, että alkaa oikeasti puhumaan. Hyvää heittäytymistä isoveljeltä 😂
Joko Mia laittanut rintsikat.
Täma on niin huva ma tykka huva mieli ko koulu kuusijuhla ihanaaaaaaaa jatkakaaa