Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Mielenkiintoista muuten, että osalla asukkaista (Milena, Mathias, Salla, Karvan ja Milla) ei ole vieläkään minkäänlaista esittelytekstiä Big Brotherin virallisilla sivuilla, ja ainoastaan vain kuva sekä ikä, ammatti, siviilisäääty ja kotipaikka listattuna.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä tunku oli Nabbella säämieheksi, eikä tajua yhtään mitään mistään!
Samanlaista sössöttämistä on tuon ruotsin puhuminen, pirukaan ei ota selvää. Luulen että kaveri on vain älyllisesti vajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen koko setin kun makkarissa naiset Milenan johdolla suolsivat Heidistä sellaista tekstiä että minulla on vieläkin näin aamulla fyysisesti paha olo. Nyt on pakko laittaa hetkeksi BB tauolle ja keskittyä omaan elämään. Jännä miten joku TV-ohjelma voi vaikuttaa noin kovin itseeni.
Mää vaan toivon, että oikeus toteutuisi ja koko tämä naiskööri lentäisi ulos talosta. Tai oikeastaan toivon että tuo älytön jauhaminen näytettäisiin koko talolle telkkarissa, ja siinäpän yrittäisi Milena ja muut kiemurrella. Aivan järkyttävää miten petollisia naiset ovat toisilleen, miten helposti Laurakin lähtee mukaan ja uskoo Milenaa vaikka muka on niin kaveria Heidille : (
Reeo(ja Miikka)on tällä hetkellä ainoat kaverit Heidillä talossa.Toivottavasti koosteissa näytetään tuo toiminta kokonaisuudessaan ja kukaan katsojista ei ole tuon läyhäringin puolella.
Mikä oikeus? Kaikki saavat juonitella ja kaikki sitä tekevät. Heidikin muistuttaa aika usein, että "tämä on vaan peliä", vaikka sitten itkee, kun kohdistuu häneen itseensä. Inhottavaa peliä, siitä olen samaa mieltä. Toivottavasti tuolla on joku psykologi aina välillä juttelemassa kilpailijoiden kanssa, koska ei tuo talo voi kenellekään hyväksi olla. Toivottavasti jää ainutkertaiseksi kokeiluksi tällainen juonittelukausi.
Ja onhan hamsteri-Heidi todella kuvottavan ilmestys talossa, tulee mieleen Aileen Wuornos. Melkein yhtä kuvottava kuin Reeo.
Joo, tässäpä taas yksi esimerkki edellä, miksi tällaisiä ikävää ilmapiiriä ruokkivia ohjelmia ei tarvittaisi yhtään enempää
Niinpä. Castingin seulan pitäisi olla paljon tiukempi, ettei tuollaisia epäviihdyttäviä tyyppejä pääse livahtamaan taloon. Reeon anti talolle on nolla. Menisi sinne laitoskeittiöön kokkaamaan sen sijaan, että yrittää käsi ojossa kupata bb-ohjelmasta voittorahoja.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvinnut ihmetellä yhtään kun Millu sanoi että loppukevennys voisi olla joku pieru juttu. Mia 5v.
Visioipa, olisi e.m. hlö miehen kanssa intiimeissä puuhissa ja sitten leijat veisivät tunnelman kattoon :D
Salla on hyvä ! Hyvä artigolointi. vrt Merve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??
En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?[/quot
Lue netistä minkälainen on hammasimplantti, jos et ymmärrä/tiedä. Älä sitä nyt täällä kysele.Implantti ruuvi irtosi, oli 3 hampaan implantti. Nyt suussa 3 hampaan tekarit mitkä Tuulalla oli mukana.
Implantti on aina yksittäinen.
KVG implanttisilta
en oo kuullutkaan, omat hampaat hyvät, toki muutama paikattu mutta näillä mennään toivottavasti hautaan asti.
Mene jankkaamaan näitä tekarijuttujasi livenä jonnekin, niin saatat tarvita hammasremonttia piankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen koko setin kun makkarissa naiset Milenan johdolla suolsivat Heidistä sellaista tekstiä että minulla on vieläkin näin aamulla fyysisesti paha olo. Nyt on pakko laittaa hetkeksi BB tauolle ja keskittyä omaan elämään. Jännä miten joku TV-ohjelma voi vaikuttaa noin kovin itseeni.
Mää vaan toivon, että oikeus toteutuisi ja koko tämä naiskööri lentäisi ulos talosta. Tai oikeastaan toivon että tuo älytön jauhaminen näytettäisiin koko talolle telkkarissa, ja siinäpän yrittäisi Milena ja muut kiemurrella. Aivan järkyttävää miten petollisia naiset ovat toisilleen, miten helposti Laurakin lähtee mukaan ja uskoo Milenaa vaikka muka on niin kaveria Heidille : (
Reeo(ja Miikka)on tällä hetkellä ainoat kaverit Heidillä talossa.Toivottavasti koosteissa näytetään tuo toiminta kokonaisuudessaan ja kukaan katsojista ei ole tuon läyhäringin puolella.
Mikä oikeus? Kaikki saavat juonitella ja kaikki sitä tekevät. Heidikin muistuttaa aika usein, että "tämä on vaan peliä", vaikka sitten itkee, kun kohdistuu häneen itseensä. Inhottavaa peliä, siitä olen samaa mieltä. Toivottavasti tuolla on joku psykologi aina välillä juttelemassa kilpailijoiden kanssa, koska ei tuo talo voi kenellekään hyväksi olla. Toivottavasti jää ainutkertaiseksi kokeiluksi tällainen juonittelukausi.
Ja onhan hamsteri-Heidi todella kuvottavan ilmestys talossa, tulee mieleen Aileen Wuornos. Melkein yhtä kuvottava kuin Reeo.
Joo, tässäpä taas yksi esimerkki edellä, miksi tällaisiä ikävää ilmapiiriä ruokkivia ohjelmia ei tarvittaisi yhtään enempää
Niinpä. Castingin seulan pitäisi olla paljon tiukempi, ettei tuollaisia epäviihdyttäviä tyyppejä pääse livahtamaan taloon. Reeon anti talolle on nolla. Menisi sinne laitoskeittiöön kokkaamaan sen sijaan, että yrittää käsi ojossa kupata bb-ohjelmasta voittorahoja.
t. katkerana aina ja jatkuu vaan
Vierailija kirjoitti:
24/7 ssa tänään kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Milenalle on tapahtunut?
Ihan maansa myynyt, eikä ota roolia ollenkaan. Onkp pk ssa kerrottu sanottu jotain, joka on saanut miettimään..Saanut varmaankin pk:ssa kurinpalautuksen, klo 12 aikaan kamera kakkosessa näkyy kun tulee puolen tunnin istunnon jälkeen vakavana päiväkirjahuoneesta. Hyvä että tuotanto puuttuu epäasialliseen käytökseen.
Törkeää että isoveli noin ohjailee asukkien käytöstä. Heidihän ansaitsee kaiken sen paskan.
Eipä ole tuotannon taholta puututtu Lauran ja Mervenkään käytökseen.
Aikanaan Andreas otti maalitaulukseen Teron ja käytös oli kuin pahimmalla narsistilla, ei puututtu. Julkisuudessa kyllä taivasteltiin ja taisi ottaa kantaa psykologi lehdessäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuula yritti jo alkaa ohjaamaan.
Polkupyörää?
Eipä ole puututtu Lauran ja Mervenkään käytökseen.
Hyvä kun muuta kuin toistensa vihaamista ja läyhäystä.
En mä ala. Toi Nappe on niin hyvä !
Ei tosta Naben huudosta saa mitään selvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??
En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?[/quot
Lue netistä minkälainen on hammasimplantti, jos et ymmärrä/tiedä. Älä sitä nyt täällä kysele.Implantti ruuvi irtosi, oli 3 hampaan implantti. Nyt suussa 3 hampaan tekarit mitkä Tuulalla oli mukana.
Implantti on aina yksittäinen.
KVG implanttisilta
en oo kuullutkaan, omat hampaat hyvät, toki muutama paikattu mutta näillä mennään toivottavasti hautaan asti.
Ja paljonkos sitä ikää olikaan? Minulla omat hampaat, vaikka muutamia jouduttu poistamaan erinäisistä syistä. On takana, joten en laita implantteja a 2000 euroa. Olen 77 v.
moi
Tuulan mielestä hänen osuus on liian lyhyt. Haluaa jo lisää aikaa.
Menkää mummot jankkaamaan tekareistanne muualle. Ei kiinnosta teidän haisevat hampaat pätkääkään.
Nyt alkaa sähläys. Tuula sählää. Ai kauheeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??
En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?[/quot
Lue netistä minkälainen on hammasimplantti, jos et ymmärrä/tiedä. Älä sitä nyt täällä kysele.Implantti ruuvi irtosi, oli 3 hampaan implantti. Nyt suussa 3 hampaan tekarit mitkä Tuulalla oli mukana.
Implantti on aina yksittäinen.
Ei ole, esim. koko alaleauan hammasrivin saat yhtenä, yksittäisiä käytetään vain puuttuvan hampaan korvaamiseen.