Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50781/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää mummot jankkaamaan tekareistanne muualle. Ei kiinnosta teidän haisevat hampaat pätkääkään.

Älä teini känise!

Vierailija
50782/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas saa nauraa maha kippurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50783/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että twiitin kirjoitti Merve. Twiittitehtävän alussa pohtivat mitä voi kirjoittaa ja Merve heitti, että "vaikka että Mia pelaa joka suuntaan, se on ärsyttävä" ja eilen heti kun Milena sanoi tietävänsä kirjoittajan, Merve sanoi että "mä haluun jutella sun kanssa" ja sitten kummasti kun Milenan epäilykset taas menivät Heidin suuntaan, tämä keskusteluhalu unohtui.

Osalle ihmisistä on vaikea hyväksyä, että Heidi kykenisi kirjoittamaan niin nerokkaan ja ihan todenmukaisen twiitin. Itse asiassa, jos ollaan rehellisiä, se oli yksi tämän kauden parhaista teoista. 

Twiitti ei edes ollut mitenkään ilkeä, vaan huomio toisen asukkaan ärsyttävästä käytöksestä. Mielestäni Heidiltä hieno oivallus, jonka avulla onnistui tuomaan Milenan todellisen luonteen esiin.

Vierailija
50784/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia ei kyllä tällä hetkellä tuo mitään taloon. Ei ärsytä eikä myöskään viihdytä. Todella näkymätön. Jos pääsee siivellä finaaliviikolle, niin tuskin voittaa. Ei siinä mielessä ole uhka. 

Heidillä on selkeästi jotain henkistä ongelmaa. Tuollainen jatkuva alakuloisuus ja huono itsetunto on ahdistavaa ja ärsyttävää katsoa. Jos joutuu sunnuntaina häätöäänestykseen, niin vaarana pudota. 

Milena luulee olevansa hyvä peluri, kun voitti päällikkökisan. Yksittäisen kisan voitto ei kerro pelitaidoista mitään. Ensi viikolla häädössä, jos ei saa tuurilla immuniteettia.

Mun mielestä Heidi ei kyllä ole jatkuvasti alakuloinen, eilen oli huono päivä. Eikä muutenkaan vaikuta siltä, että on huono itsetunto. Hyvällä itseluottamuksellahan Heidi on tuolla vetänyt, mutta nyt varmaati aistii että tuo naisten porukka on häntä vastaan ja se voi toki vähän vetää mielen matalaksi.

Tulisi pohtia sitä, onko hyvä päätös pitää Heidi talossa vai olisiko sen sijaan parempi hänen olla jossain muualla. Edellisiltä kausilta on hyvässä muistissa ikäviä tapauksia, kun henkinen kuormitus käy liian raskaaksi.

Kai sitä nyt kuka vaan ahdistuisi kun on jatkuvasti jonkun silmätikkuna. Ensiksi Kirsi kiusaamassa, Heidistä silloinkin oikein näki kun Kirsi lähti miten helpottunut oli. Nyt vuorostaan Milena tekee Heidin olosta epämukavan.

No parasta tietysti olisi, että Heidi olisi suljetulla osastolla lukkojen takana. 

Miksi tätä viimeistä kommentointia ei saa ilmoitettua poistettavaksi, huoh, nyt vauvalassa pitäisi olla joku tolkku.

Vierailija
50785/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulalla hyvä osuus tuossa tehtävässä 24/7  

Vierailija
50786/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas saa nauraa maha kippurassa.

Yksinkertaisilla on halvat huvit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50787/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittukaas hyvät katselijat! Ei tässä hättää mittään, valmiissa maailmassa. Hyvinhän tuo tv ohjelman teko näyttää sujuvan ja ainoa seikka joka tosin ratkaisee on se tykkääkö katsojat. Ite en oo vielä varma, mutta pitää ymmärtää ettei se mikään ammattilaisten tekemä sketsishow voikaan olla...

Vierailija
50788/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauskaa huumoria kauppatehtävässä Heidiltä, Miikalta ja Merveltä. Merve tosin jäi vähän paitsioon. Mutta kelvollinen kokonaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50789/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas saa nauraa maha kippurassa.

Yksinkertaisilla on halvat huvit!

Sen takia lopetinkin katsomisen.

Vierailija
50790/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen makkarissa kun Milena suolsi skeidaa käärmeille Mervelle, Lauralle ja Mialle, niin Laura pohti, että Heidin imago katsojien silmissä ei taida olla kovin hyvä ulkomaailmassa. Voi tietäisivätpä nuo itse, mitä heistä ajatellaan 😂

Näinpä. Omalle käytökselle sokeutuminen - jokavuotinen bb-ilmiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50791/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsin osuus se urheilu 

Vierailija
50792/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää mummot jankkaamaan tekareistanne muualle. Ei kiinnosta teidän haisevat hampaat pätkääkään.

Mitä hittoa tulet sitten tähän ketjuun vinkumaan, jos ei kiinnosta, kun sulla on 100 muuta, minne voit kommentoida. Jokainen valitsee ketjunsa sen mukaan, mikä aihe kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50793/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoittukaas hyvät katselijat! Ei tässä hättää mittään, valmiissa maailmassa. Hyvinhän tuo tv ohjelman teko näyttää sujuvan ja ainoa seikka joka tosin ratkaisee on se tykkääkö katsojat. Ite en oo vielä varma, mutta pitää ymmärtää ettei se mikään ammattilaisten tekemä sketsishow voikaan olla...

Kuten Reeo jo sanoi, kunhan alkuinnostus menee ohi ja ilta/ yö lähestyy niin alkaa asukit olemaan väsyneitä. Sitä odotellessa.

Vierailija
50794/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu Saukko, Perässähiihtäjä, Unelma Sirpaleena, Pallivaha...

niin kulunutta.

Mutta tuo duo Salla ja Millu ovat kyllä hyviä äänenkäyttäjiä ja juontajia.

Tuula on hössö, kuten aina.

Heidi muuten hyvä mutta kaakattaa ja kiekuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50795/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabazsen oli hauska! Kyllä tuo ulkomaalaisuus vaan tekee hauskoja ja luo tahatonta komiikkaa sen nyt huomaa. Missä tästä muuten pääsee äänestämään?

Vierailija
50796/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu Saukko, Perässähiihtäjä, Unelma Sirpaleena, Pallivaha...

niin kulunutta.

Mutta tuo duo Salla ja Millu ovat kyllä hyviä äänenkäyttäjiä ja juontajia.

Tuula on hössö, kuten aina.

Heidi muuten hyvä mutta kaakattaa ja kiekuu.

Joo vähän ala-aste tason huumoria nuo anu saukko jutut...

Vierailija
50797/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks Tuula saanut hampaat? Eilen oli se musta naamio. 

Vierailija
50798/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks Tuula saanut hampaat? Eilen oli se musta naamio. 

Uudet implantit sai tänään 👍

Vierailija
50799/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuo duo Salla ja Millu ovat kyllä hyviä äänenkäyttäjiä ja juontajia.

.

Niin olivat. Pysyivät hyvin roolissaan ja olivat selkeäsanaisia ilman naureskeluja. 

Vierailija
50800/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabazsen oli hauska! Kyllä tuo ulkomaalaisuus vaan tekee hauskoja ja luo tahatonta komiikkaa sen nyt huomaa. Missä tästä muuten pääsee äänestämään?

Joo, kiva, että niin Nabbe kuin Miikka pääsivät tehtävän herättämästä ärsytyksestä ohitse

Ketju on lukittu.