Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Noiden pitäisi tehdä kuusi ohjelmaa kahden vuorokauden aikana. Tällä tahdilla tätä tehtävää tehdään yötä myöten, eikä lopputuloskaan ole edes hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??
En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?[/quot
Lue netistä minkälainen on hammasimplantti, jos et ymmärrä/tiedä. Älä sitä nyt täällä kysele.Implantti ruuvi irtosi, oli 3 hampaan implantti. Nyt suussa 3 hampaan tekarit mitkä Tuulalla oli mukana.
Implantti on aina yksittäinen.
tiedän yksi kerrallaan "istutetaan" , maksaa n 1500 euroa, oliko tänään tarjous Hki 999, 00
Lopeta jo ääliö.
joka toista haukkuu on ite sellainen lällälläää, hyvää päivän jatkoa, aurinko paistaa ainakin Hgissä
Tuulalla on kyllä talossa mukana ihan ihme tavaraa kun ns. varahampaatkin on pakannut mukaan.
Tuulalla ja Sofialla taitaa olla eniten tavaraa mukana.
Miikkahan on ihan hyvä tuossa tehtävässä. Turhaan jänskäili
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen ruokapöydässä trans kysyi homolta onko sulla iso penis? Homo vastasi et no jo aika iso . Kivoja ruokapöytäkeskusteluja.
🤭 Ai fittu tota porukkaa
Nabaz vastas kyllä että "normaali".
Veikkaan kyllä, että sillä on rumasti nyljetty lerssi. Jossain kylässä tylsällä veitsellä napsaistu esinahka veks. Naps.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??
En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?[/quot
Lue netistä minkälainen on hammasimplantti, jos et ymmärrä/tiedä. Älä sitä nyt täällä kysele.Implantti ruuvi irtosi, oli 3 hampaan implantti. Nyt suussa 3 hampaan tekarit mitkä Tuulalla oli mukana.
Implantti on aina yksittäinen.
tiedän yksi kerrallaan "istutetaan" , maksaa n 1500 euroa, oliko tänään tarjous Hki 999, 00
Lopeta jo ääliö.
joka toista haukkuu on ite sellainen lällälläää, hyvää päivän jatkoa, aurinko paistaa ainakin Hgissä
Jauha vähän lisää Tuulan hampaista.
Vierailija kirjoitti:
Tuulalla on kyllä talossa mukana ihan ihme tavaraa kun ns. varahampaatkin on pakannut mukaan.
totta maar, sattunut myös heinäkuussa, oliko 2022.
kandee pitää hampaista huoli, tarkistukset säännöllisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskasta seurattavaa tuo Milenan, Lauran ja jenginsä läyhääminen.
Mielenkiinto mennyt lopullisesti 24/7 seuraamisestaMinulla on taas mennyt mielenkiinto, kun ihraporsas Reeo hiihtelee pitkin huoneita ja känisee mennessään.
Sori mut tuo käninä-sana paljastaa sut kokoajan
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuota vanhaa Tuulanahkaa ja santeritrañsua saada ulos talosta?
Tuulan pornokäytös on yhtä vaivaannuttavaa kuin Karita Mattilan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??
En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?[/quot
Lue netistä minkälainen on hammasimplantti, jos et ymmärrä/tiedä. Älä sitä nyt täällä kysele.Implantti ruuvi irtosi, oli 3 hampaan implantti. Nyt suussa 3 hampaan tekarit mitkä Tuulalla oli mukana.
Implantti on aina yksittäinen.
KVG implanttisilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulan uudet hampaat paremman näköiset kyllä
Kalliiksi tuli maksajalle. Yksi implantti maksaa 2 000 euroa. Kukahan maksaa?
Ettekö kuunnellut, ei implantteja noin vaan BB:n takahuoneessa laitetaan, vaatii isomman toimenpiteen. Tuulella on Legot eli tekarit jotka sillä oli varuilta mukana, kun kesällä oli myös jenkeissä lähteny implantit irti.
Mitkä hiton implantit sillä muka on, oikeat implantit eivät todellakaan irtoile, sen sanovat hammaslääkäritkin, jotain outoa Tuulan tapauksessa on?
polkupyöräonnettomuus, vähän vaikeampi tapaus mitä tulee implantteihin,.
Kännissä?
24/7 ssa tänään kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Milenalle on tapahtunut?
Ihan maansa myynyt, eikä ota roolia ollenkaan. Onkp pk ssa kerrottu sanottu jotain, joka on saanut miettimään..Saanut varmaankin pk:ssa kurinpalautuksen, klo 12 aikaan kamera kakkosessa näkyy kun tulee puolen tunnin istunnon jälkeen vakavana päiväkirjahuoneesta. Hyvä että tuotanto puuttuu epäasialliseen käytökseen.
Törkeää että isoveli noin ohjailee asukkien käytöstä. Heidihän ansaitsee kaiken sen paskan.
Oliko Tuulalla eilen korona kun ei oo enää maskia? Mistähän saanut.
Milena puhuu päälle, kauhee ylimielisyys. Tommonen se on talossa aina.
Vauvapalstan BB-ketjun tärkeimmät aiheet: Tuulan hampaat ja Sofian kulli. On mennyt BB tylsäksi kun muusta ei osata enää keskustella.
Kiva tää tehtävä, ei ehdi kun seuraan 24/7.
Tuula yritti jo alkaa ohjaamaan.
Reeo tunnusti viime yönä keskustelussa Heidin kanssa, että hän kirjoitti viestin.