Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??
En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?
Syöpähoitojen takia hammasluu johon implanttijuuret on kiinnitetty on heikkoa (+ mahdollisesti huono työnlaatu) niin noin voi käydä.
https://www.hammasimplantit.fi/index.php/potilaille/tietoa-hammasimplan…
ktS kuva, Tuosta jatkeen kohdasta voi irrota.
No ei kyllä irtoa. Tuulalla ei ole implanttia.
Tuulalla on hammas implantit 3 kipaletta ja valahti ne suuhun eilen tehtäväalueella, ehti Milenaa halata kun huomas että kalusto liikkuu. Nyt on tekarit jotka otti kotoa koska sattunut uueesaassa myös impanttien irtoaminen heinäkuussa oliko tämä vuosi, implantit 2019 hankkinut. Onko ennen ollut tarina ei kerro.
Lopeta jo tuo spämmääminen.
Haluan Sofian ja Spläshprinsessan ulos talosta mahdollisimman pian.
Tuula taitaa viedä koko shown. Koskahan noi hermostuu, mä sinakin hermostuisin. Sitten Tuula itkee ja saa kohtauksen.
Vierailija kirjoitti:
Raskasta seurattavaa tuo Milenan, Lauran ja jenginsä läyhääminen.
Mielenkiinto mennyt lopullisesti 24/7 seuraamisesta
Minulla on taas mennyt mielenkiinto, kun ihraporsas Reeo hiihtelee pitkin huoneita ja känisee mennessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??
En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?
Syöpähoitojen takia hammasluu johon implanttijuuret on kiinnitetty on heikkoa (+ mahdollisesti huono työnlaatu) niin noin voi käydä.
https://www.hammasimplantit.fi/index.php/potilaille/tietoa-hammasimplan…
ktS kuva, Tuosta jatkeen kohdasta voi irrota.
No ei kyllä irtoa. Tuulalla ei ole implanttia.
Tuulalla on hammas implantit 3 kipaletta ja valahti ne suuhun eilen tehtäväalueella, ehti Milenaa halata kun huomas että kalusto liikkuu. Nyt on tekarit jotka otti kotoa koska sattunut uueesaassa myös impanttien irtoaminen heinäkuussa oliko tämä vuosi, implantit 2019 hankkinut. Onko ennen ollut tarina ei kerro.
Jankuti, jankuti, jankuti. Hae apua tuohon tekarifetissiisi, mutta älä täältä palstalta.
Eilen oli kyllä Tuulan parasta antia talossa. Heidi märisi vessassa, niin meni kysymään, että itketkö sitä ettet näe Sami Kurosta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon ja Heidin peli on saanut koko talon ihan sekaisin, kukaan ei käsitä ja ymmärrä mitään ja ainoaksi keinoksi jää mustamaalaaminen ja haukkuminen. Loppu naisjoukkko sekoilee, syyttelee toisiaan, ihmettelee, läyhää tuntotolkulla, koska eivät vaan osaa pelata vaan keskittyvät henkilökohtaisuuksiin.
Minä taas en ymmärrä, miksi kaikki kakka käännetään Heidin niskaan, jos hän pelaa Reeon ja Miikan kanssa. Miikka ei ole saanut yhtäkään nimeämispistettä, mutta Heidi saa joka kerta pisteet sen takia, että pelaa.
No sehän johtuu ihan siitä, että te maaseudulla asuvat, matalapalkkaiset ja vähän koulutetut naiset kannatatte bully-poikia.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli kyllä Tuulan parasta antia talossa. Heidi märisi vessassa, niin meni kysymään, että itketkö sitä ettet näe Sami Kurosta. :D
Miten se voi olla jo tossa iässä ihan sekaisin kuin seinäkello. Tai sitten valehtelee ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena halusi Kirsin paikalle ja siinä hän nyt on.
Ihan sairasta maalittamista Heidiä kohtaan molemmilla.Talossa voi pelata ja juonitella, se on ok ja paikoiten viihdyttävää. Kiusaaminen pitäisi olla nollatoleranssi.
En voi uskoa mitä varsinkin Milenan käytös oli eilen 24/7. Kuvottavaa. Kusi nousi hattuun päälikkönä olemisesta, jaksaa jauhaa twiitistä ja puhua suorastaan paskaa.
Milenasta on alusta asti tullut epämiellyttävä fiilis. Pelaa joka suuntaan ja tottahan se twiitti oli, moni asukas huomannut sen (joten voisi olla keltä vaan). Mitta eilinen kruunasi kaiken tästä naisesta.
Jos twiitin kirjoitti Merve niin laskee hänenkin pisteet täysin, että antaa ymmärtä Heidin sen kirjoittaja.
Ei ikinä tällaista kautta enää!!
Reeohan on talon kiistaton johtohahmo ja alfa, joka johtaa kaikkea niin pelillisesti kuin talon arjessakin. Ja tämä ei ole mitenkään negatiivisesti sanottu Reeosta, tuohan on ihan loistavaa toimintaa. Kirsi oli Reeon oikea käsi, joka oli oikeasti uskollinen Reeolle kokoajan, vaikka näennäisesti pelasikin eri leirissä. Ainoa este Kirsin ja Reeon dominoinnissa oli Heidi, Kirsi ei kestänyt että Heidi oli hänen "tiellään". Ei hyväksynyt että Reeolla oli toinen luottonainen. Siksi halusi Heidin ulos.
Sama häiritsee Milenaa, Milenahan on halunnut pelata Reeon kanssa mutta ei ole päässyt siihen asemaan Reeon pelikaverina, kuin olisi halunnut, Heidi edelleen esteenä. Siksi Heidi Milenankin kohteena.
Reeo ja alfa eivät kyllä mahdu samaan lauseeseen. Hampputukkainen määkijä se on, epäkiinnostavimpia hahmoja koko bb:n historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon ja Heidin peli on saanut koko talon ihan sekaisin, kukaan ei käsitä ja ymmärrä mitään ja ainoaksi keinoksi jää mustamaalaaminen ja haukkuminen. Loppu naisjoukkko sekoilee, syyttelee toisiaan, ihmettelee, läyhää tuntotolkulla, koska eivät vaan osaa pelata vaan keskittyvät henkilökohtaisuuksiin.
Minä taas en ymmärrä, miksi kaikki kakka käännetään Heidin niskaan, jos hän pelaa Reeon ja Miikan kanssa. Miikka ei ole saanut yhtäkään nimeämispistettä, mutta Heidi saa joka kerta pisteet sen takia, että pelaa.
No sehän johtuu ihan siitä, että te maaseudulla asuvat, matalapalkkaiset ja vähän koulutetut naiset kannatatte bully-poikia.
Eipä niihin nimeämispisteisiin voi vaikuttaa muut kuin asukkaat. Asui sitten maalla tai kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??
En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?[/quot
Lue netistä minkälainen on hammasimplantti, jos et ymmärrä/tiedä. Älä sitä nyt täällä kysele.Implantti ruuvi irtosi, oli 3 hampaan implantti. Nyt suussa 3 hampaan tekarit mitkä Tuulalla oli mukana.
Implantti on aina yksittäinen.
Ei enää vaan jaksa Tuulaa ja Nabazta!
Milenalta kun riisuu juonittelemisen pois niin on pahempi tapetti kuin kaikki pahimmat tapetit yhteensä. Muut sentää osaa vetää vähän vapaalle ja hassutella vähän.
Toivottavasti kukaan ei voita, voiku lopussa yleisö saisi äänestääkin kaikista talossa olleista. Loppuun saakka selvinneillä olisi vain tavallaan ollut näkyvyys hyöty! Siinä ois twistiä kerrakseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??
En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?[/quot
Lue netistä minkälainen on hammasimplantti, jos et ymmärrä/tiedä. Älä sitä nyt täällä kysele.Implantti ruuvi irtosi, oli 3 hampaan implantti. Nyt suussa 3 hampaan tekarit mitkä Tuulalla oli mukana.
Implantti on aina yksittäinen.
tiedän yksi kerrallaan "istutetaan" , maksaa n 1500 euroa, oliko tänään tarjous Hki 999, 00
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma että päälikkö Milena siellä istua röhnöttää pöydässä, eikä ota yhtän vastuuta tehätävän onniatumisesta. Reeo(+Soffe) yrittää pelastaa mitä voi
Milena on kanavan johtoryhmän (Milena, Reeo, Soffe) puheenjohtaja, johtaa siis vain sitä ryhmää. Reeo ohjelmapäällikkönä ja Soffe operatiivisena johtajana vastuussa tuosta hyörinästä. Ja Tuula näyttää sekaantuvan kaikkeen...
Voi Tuula. Sählää ja säveltää. Jonkun pitäis sanoa Tuulalle, että rauhoitu nyt ja älä lyö sitä nyrkkiä mihinkään, pidä muutenkin kädet taskussa.
Jos kaatuu kädet taskuissa voi mennä hampaat. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??
En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?[/quot
Lue netistä minkälainen on hammasimplantti, jos et ymmärrä/tiedä. Älä sitä nyt täällä kysele.Implantti ruuvi irtosi, oli 3 hampaan implantti. Nyt suussa 3 hampaan tekarit mitkä Tuulalla oli mukana.
Implantti on aina yksittäinen.
tiedän yksi kerrallaan "istutetaan" , maksaa n 1500 euroa, oliko tänään tarjous Hki 999, 00
Lopeta jo ääliö.
Reeo, stadin kundi, viidennessä polvessa
Mervellä jo makuuhaava naamassa ja makaa tehtävän ajan, mikä mursu.
Voi Tuula. Sählää ja säveltää. Jonkun pitäis sanoa Tuulalle, että rauhoitu nyt ja älä lyö sitä nyrkkiä mihinkään, pidä muutenkin kädet taskussa.