Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Milena sepittää kaiken uusiksi. Olikohan sanonut Mervelle ja Laurallekin täyttä potaskaa ja vaikuttanut heidän äänestyksiin.
Nuo talon kamerat on liian hyviä :D Näkee jokaikisen iho-ongelman asukkailla.
Sofia itsekäs kun teki tietoisesti sääntöjen vastaisesti ja rangaistus muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sofia ei saanut rangaistusta kun poltti sähkäriä sisällä. Ja Nabbe sai isot rangaistukset muutamasta pähkinästä. Miksi?
Tuohan on tavallaan pahempi rangaistus, kun se kohdistuu muihin. Mielummin sitä itse ottaisi rangaistuksen.
Ilkeällä Heidillä vaan ei misää tuntunut vaikka muut itki kun ei viestiä saanut. Mutta onneksi hän sai ja itki sitä. Ihan oikein sille, että ei päässyt tänään kuulemaan nimeämisiä
Hyvä että Heidi antoi samalla mitalla takaisin selän takana haukkujille. Se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
Vierailija kirjoitti:
Sofia itsekäs kun teki tietoisesti sääntöjen vastaisesti ja rangaistus muille.
Vahingossahan se sen teki. Ajattelemattomuutta.
Milena on sairas päästään. Valehtelee tuolla muille että Heidi muka näyttelee vain talossa ja hän on joku tyranni häätöpisteitä antaessa mikä ei ole yhtään totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula niin tekopyhänä sanoi, ettei yhtään haittaa, mutta nyt tuolla irvailee, kun Merve antoi äänen, koska olivat sopineet. Eipä irvi Reeolle, vaikka Rusu antoi pisteet täysin samoilla sanoilla
No osaatko yhtään päätellä miksi näin on? Vinkki Reeolta: minä en pelaa taaksepäin vaan eteenpäin.
Rooma äänesti Tuulaa alkuviikoilla, mutta saatuaan Tuulasta luotettavan sidekickin, lopetti. Ja Tuulan matka on siitä lähtien ollut lokoisaa oltavaa. Saattaa päästä jopa finaaliin, kun nuo muut vuorotellen munii pelinsä. Tai poistetaan juuri ennen finaalia. Joka tapauksessa mä uskon että Tuula on loppupeleissä erittäin tyytyväinen päästessään näinkin pitkälle. Vaikka hampaat tippuu matkalla.
Reeohan sanoi että hän, Miikka ja Heidi finaalissa ja luottaa Miikkaan enempi. Milenaa kosiskelee eli lupaa finaalipaikan jos Milena siirtyy remmiinsä. Heidihän sanoi ettei Milena jengiinsä pääse.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Reeo höpisee, että Laura ja Merve ei ole ollut "listoilla". Juurihan äänesti heitä häätöön! Reeo 👎
Lopeta asian vääristely. Ymmärrätkö kyse olevan aikaisemmista viikoista. He eivät olleet Reeon listalla. Ruzu ja Miikka ovat voineet puhua eri asiaa kuin Reeo. Miten vaikeaa on tajuta ettei Reeo ole antanut heille ääniä 2-5 viikolla ainuttakaan pistettä, josta tässä on kyse koko ajan. Merve ja Laura ovat antaneet ääniä Reeolle viikosta 3 lähtien. Kuka heitti että hän on uhka Lauran jengille? Jos Mia tai joku muu uusi asukas ovat tehneet näin, niin he ovat tehneet väärällä tavalla. He eivät saa viedä mitään uutta tietoa talosta vanhoille asukkaille. Tuotanto on Merven ja Lauran puolella koko ajan, prkl!
Miikka ja Milla puhuvat asiaa. Ihan eri tasoista läyhäämistä kuin Mervellä ja Lauralla jotka puhuvat kuin jotkut ala-asteelaiset.
Läppämachinella niin hauska ääni!!!
Miksi Mia ei päässy katsomaan nimeämispisteitään?? Olisi tullut Milenalle kuumottavat paikat, nyt vaan kuuntelee kun Millu miettii että kuka olisi voinut antaa ääniä hänelle ja Allulle.
Vähän tänä vuonna tupakijoitsijia kun vrt edellisiin kausiin. Jännä juttu. Ehkä sen takia on niin tylsä kausi.
Nyt tulee kovaa tekstiä Milenalta. Valehtelee pokkana vielä. Miksi ? En muista milloin BB talossa ollut tuollainen ihminen. Menisi peilin eteen.
Sallalla hyvät ilmeet, kun kritisoi Sofian ja Lauran vinkumista Millan kanssa. :D
Vierailija kirjoitti:
Nuo talon kamerat on liian hyviä :D Näkee jokaikisen iho-ongelman asukkailla.
Siis en tiiä näyttääkö munkin iho tuolta noissa kameroissa vai onko noilla kaikilla vaan h*lvetin huono iho! siis isolla osalla. Vaikka noilla muijillakin on iso kasa meikkiä ja puuteria naamassa niin jokaisella on tommosia ihme ryynejä naamassa.
Niin ärsyttää että Milla lähti. Oispa edes Daiyana tuolla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Reeo höpisee, että Laura ja Merve ei ole ollut "listoilla". Juurihan äänesti heitä häätöön! Reeo 👎
Lopeta asian vääristely. Ymmärrätkö kyse olevan aikaisemmista viikoista. He eivät olleet Reeon listalla. Ruzu ja Miikka ovat voineet puhua eri asiaa kuin Reeo. Miten vaikeaa on tajuta ettei Reeo ole antanut heille ääniä 2-5 viikolla ainuttakaan pistettä, josta tässä on kyse koko ajan. Merve ja Laura ovat antaneet ääniä Reeolle viikosta 3 lähtien. Kuka heitti että hän on uhka Lauran jengille? Jos Mia tai joku muu uusi asukas ovat tehneet näin, niin he ovat tehneet väärällä tavalla. He eivät saa viedä mitään uutta tietoa talosta vanhoille asukkaille. Tuotanto on Merven ja Lauran puolella koko ajan, prkl!
Reeohan tunnusti Kuroselle että järjestää jenginsä muiden äänet menevän Mervelle ja Lauralle. Että kaikki mennyt kuin halunnut.
Millalta hyvää settiä Sofiasta päiväkirjahuoneessa. :D
Mäkin sain saman kylmän pelurin Reeosta mitä 24/7:ssakin. Reeo yrittää seuraavaksi kosiskella Milenaa. Joka inhoo Heidiä.