Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47721/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.

juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi. 

Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu

Nperin H

Eidiä mut BB

Ssä on k

Yse minusta mu

Ustakin kuin pelkästä voitosta.

Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee

heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.

Sofia ja Tuula ei osaa tehdä ruokaa. Käyvät ulkona syömässä ja tilaavat

Ja en mistää omenapiirakasta tiiä. Näin asukkaat puhunu, että Heidi ei mitään tee

Jos katsoisit ohjelmaa etkä pelkästään kuuntelisi läyhäreiden paskapuheita Heidistä, pääsisit lähemmäs totuutta. Vaikka Heidi tekisi kaiken tuolla, siitäkin löydettäisiin vikaa.

Sinä taas katsot häntä AIVAN LIIAN vaaleanpunaisten lasien läpi. Ei ole mikään kodinhengetär, se pitää vaan hyväksyä. Kaikkia saa kritisoida täällä, myös Heidiä. Paljon pahemmin sanankääntein kaikkia muita on haukuttu.

Ei hän mikään kodinhengetär olekaan eikä kukaan muukaan tuolla ole. Ei kukaan ole väittänyt häntä sellaiseksi. Sinä väitit, ettei hän tee MITÄÄN.

En minä, vaan asukkaat. Eiköhän he paremmin tiedä kuin katsojat

Eivät, koska he ovat liittoutuneet kateuksissaan Heidiä vastaan ja keksivät mitä mielikuvituksellisimpia syytöksiä hänestä. He kuvittelevat jopa tietävänsä mitä Heidi ajattelee - melko erikoista! Katso ohjelmaa, älä pelkästään kuuntele paskaläyhäreitä.

Juupa Joo, hoh hoi 🤦 pidä vaa ne vaaleanpunaiset lasit päässäsi

Vierailija
47722/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura ja Merve parhaita asukkaita! jotka omaa fiksuja mielipiteitä asiasta kuin asiasta ja osaa ilmaista itseään selkeästi!

Vdu miten läpinäkyvää saissea!

Minä satun olemaan rehellinen ja objektiivinen katsoja ja olen huomannut naisien fiksuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47723/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kun pilaan kaikkien jännityksen, mutta teen sen silti. Höpiskää mitä höpisette ja ihan sama kenestä, mutta finaaliviikolla talossa ovat:

Reeo, Miikka, Heidi, Nabaz ja Sofia. Sofia ei olisi muuten, mutta tuotanto kyllä järjestää asian siten, että Soffe ei pääse tippumaan ennen finaalia koska sateenkaari.

Vierailija
47724/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut palstalla liikaakin antipatiaa Lauraa ja Merveä kohtaan ja luulen, että tämä on vain joidenkin muutamien masinoimaa lokakamppanjaa, jolla saadaan Reeon ja Heidin kilpakumppaneita ulos. Älkää menkö näin halpaan manipulointiin!

Saman huomannut, ilman syytä haukutaan merveä ja Lauraa.

Vierailija
47725/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päästäisi Nabbea lähellekään hiuksiani ihan jo Reeon saaman vaalennuskäsittelyn tuloksen perusteella.

Tekikö tahallaan huonosti?

Reeompiti lätsää pååsså sen

Jlkn

Vierailija
47726/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia seuraavaan äänestykseen vihdoinkin. Pidetään Milla ja Salla talossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47727/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.

juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi. 

Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu

Nperin H

Eidiä mut BB

Ssä on k

Yse minusta mu

Ustakin kuin pelkästä voitosta.

Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee

heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.

Sofia ja Tuula ei osaa tehdä ruokaa. Käyvät ulkona syömässä ja tilaavat

Ja en mistää omenapiirakasta tiiä. Näin asukkaat puhunu, että Heidi ei mitään tee

Jos katsoisit ohjelmaa etkä pelkästään kuuntelisi läyhäreiden paskapuheita Heidistä, pääsisit lähemmäs totuutta. Vaikka Heidi tekisi kaiken tuolla, siitäkin löydettäisiin vikaa.

Sinä taas katsot häntä AIVAN LIIAN vaaleanpunaisten lasien läpi. Ei ole mikään kodinhengetär, se pitää vaan hyväksyä. Kaikkia saa kritisoida täällä, myös Heidiä. Paljon pahemmin sanankääntein kaikkia muita on haukuttu.

Ei hän mikään kodinhengetär olekaan eikä kukaan muukaan tuolla ole. Ei kukaan ole väittänyt häntä sellaiseksi. Sinä väitit, ettei hän tee MITÄÄN.

En minä, vaan asukkaat. Eiköhän he paremmin tiedä kuin katsojat

Eivät, koska he ovat liittoutuneet kateuksissaan Heidiä vastaan ja keksivät mitä mielikuvituksellisimpia syytöksiä hänestä. He kuvittelevat jopa tietävänsä mitä Heidi ajattelee - melko erikoista! Katso ohjelmaa, älä pelkästään kuuntele paskaläyhäreitä.

Juupa Joo, hoh hoi 🤦 pidä vaa ne vaaleanpunaiset lasit päässäsi

Hohhoi vaan itsellesi. Minulla ei ole mitään laseja. Sinä näytät olevan löhö-Merven ja Lauta-Lauran palvoja, joka ei näe heidän törkeässä toiminnassaan mitään vikaa. Edelleen, KATSO OHJELMAA!

Vierailija
47728/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut palstalla liikaakin antipatiaa Lauraa ja Merveä kohtaan ja luulen, että tämä on vain joidenkin muutamien masinoimaa lokakamppanjaa, jolla saadaan Reeon ja Heidin kilpakumppaneita ulos. Älkää menkö näin halpaan manipulointiin!

Ei mennä ja Merve on tosi mukava. Laura taas parempi talossa kun Salla tai Milla.

Miasta tykkään kun on niin rempseä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47729/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori kun pilaan kaikkien jännityksen, mutta teen sen silti. Höpiskää mitä höpisette ja ihan sama kenestä, mutta finaaliviikolla talossa ovat:

Reeo, Miikka, Heidi, Nabaz ja Sofia. Sofia ei olisi muuten, mutta tuotanto kyllä järjestää asian siten, että Soffe ei pääse tippumaan ennen finaalia koska sateenkaari.

Heidi putoo ensviikolla. Sofia voittaa

Vierailija
47730/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee sellainen fiilis että naban huono kielitaito on joka kielessä ja on jokin häiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47731/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla ja Milla kuvittelevat olevansa viihdyttävämpiä kuin toiset ja kuvittelevat pystyvänsä ohjaileen kuka sohvalla sunnuntaisin. Valitettavasti kahden säklättävän naisen juoruamiset ei kiinnosta eikä viihdytä.

Vierailija
47732/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.

juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi. 

Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu

Nperin H

Eidiä mut BB

Ssä on k

Yse minusta mu

Ustakin kuin pelkästä voitosta.

Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee

heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.

Sofia ja Tuula ei osaa tehdä ruokaa. Käyvät ulkona syömässä ja tilaavat

Ja en mistää omenapiirakasta tiiä. Näin asukkaat puhunu, että Heidi ei mitään tee

Jos katsoisit ohjelmaa etkä pelkästään kuuntelisi läyhäreiden paskapuheita Heidistä, pääsisit lähemmäs totuutta. Vaikka Heidi tekisi kaiken tuolla, siitäkin löydettäisiin vikaa.

Ja täällä nähdään aina Laurasta ja Mervestä pahaa. Vaikka tekisivät samallai mitä Heidi tai reeo

Eivät he tee samalla tavalla millään tasolla. He puhuvat paskaa toisista selän takana koko valveillaoloaikansa, Reeo&co eivät niin tee.

Ei tietenkään tee 😇 et haluu vaa nähdä

Reeo ja Miikka puhuvat pelistä kyllä, mutta he eivät hauku toisia törkeästi selän takana kuten Laura, Merve ja Sofia.

Ovat haukkuneet. Selän takana ja naaman edessä. Reeo on naljaillut (suoraan tai epäsuorasti), että Laura on vapaamatkustaja, Merve on läski, Heidi on turha asukas, Millu ja Aleksi ovat typeriä tiktok-twinssejä, Nabbe on tuotannon lellivauva, Tuula on joku 200-vuotias jne. Haukkui myös Mathiasta homoudestaan. Miikka se vasta karsea onkin. Eilen tuli kettuilemaan Nabakselle, että "voi että, täällä se meidän lellitty reumaatikko on ottanut patjan itselleen, voi voi, tuleeko taas selkä kipeäksi". Ihan hirvee tyyppi ja kahdestaan Reeon kanssa ovat sietämättömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47733/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.

juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi. 

Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu

Nperin H

Eidiä mut BB

Ssä on k

Yse minusta mu

Ustakin kuin pelkästä voitosta.

Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee

heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.

Sofia ja Tuula ei osaa tehdä ruokaa. Käyvät ulkona syömässä ja tilaavat

Ja en mistää omenapiirakasta tiiä. Näin asukkaat puhunu, että Heidi ei mitään tee

Jos katsoisit ohjelmaa etkä pelkästään kuuntelisi läyhäreiden paskapuheita Heidistä, pääsisit lähemmäs totuutta. Vaikka Heidi tekisi kaiken tuolla, siitäkin löydettäisiin vikaa.

Sinä taas katsot häntä AIVAN LIIAN vaaleanpunaisten lasien läpi. Ei ole mikään kodinhengetär, se pitää vaan hyväksyä. Kaikkia saa kritisoida täällä, myös Heidiä. Paljon pahemmin sanankääntein kaikkia muita on haukuttu.

Ei hän mikään kodinhengetär olekaan eikä kukaan muukaan tuolla ole. Ei kukaan ole väittänyt häntä sellaiseksi. Sinä väitit, ettei hän tee MITÄÄN.

En minä, vaan asukkaat. Eiköhän he paremmin tiedä kuin katsojat

Eivät, koska he ovat liittoutuneet kateuksissaan Heidiä vastaan ja keksivät mitä mielikuvituksellisimpia syytöksiä hänestä. He kuvittelevat jopa tietävänsä mitä Heidi ajattelee - melko erikoista! Katso ohjelmaa, älä pelkästään kuuntele paskaläyhäreitä.

Juupa Joo, hoh hoi 🤦 pidä vaa ne vaaleanpunaiset lasit päässäsi

Hohhoi vaan itsellesi. Minulla ei ole mitään laseja. Sinä näytät olevan löhö-Merven ja Lauta-Lauran palvoja, joka ei näe heidän törkeässä toiminnassaan mitään vikaa. Edelleen, KATSO OHJELMAA!

Kyllä menikin sulla tunteisiin 😄🎵 kyllä katson monta tuntia 24/7 ja koosteet, kiitos vain. Suosittelen sinulle samaa ni olisit vähän perillä.

Vierailija
47734/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.

juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi. 

Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu

Nperin H

Eidiä mut BB

Ssä on k

Yse minusta mu

Ustakin kuin pelkästä voitosta.

Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee

heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.

Sofia ja Tuula ei osaa tehdä ruokaa. Käyvät ulkona syömässä ja tilaavat

Ja en mistää omenapiirakasta tiiä. Näin asukkaat puhunu, että Heidi ei mitään tee

Jos katsoisit ohjelmaa etkä pelkästään kuuntelisi läyhäreiden paskapuheita Heidistä, pääsisit lähemmäs totuutta. Vaikka Heidi tekisi kaiken tuolla, siitäkin löydettäisiin vikaa.

Sinä taas katsot häntä AIVAN LIIAN vaaleanpunaisten lasien läpi. Ei ole mikään kodinhengetär, se pitää vaan hyväksyä. Kaikkia saa kritisoida täällä, myös Heidiä. Paljon pahemmin sanankääntein kaikkia muita on haukuttu.

Ei hän mikään kodinhengetär olekaan eikä kukaan muukaan tuolla ole. Ei kukaan ole väittänyt häntä sellaiseksi. Sinä väitit, ettei hän tee MITÄÄN.

En minä, vaan asukkaat. Eiköhän he paremmin tiedä kuin katsojat

Eivät, koska he ovat liittoutuneet kateuksissaan Heidiä vastaan ja keksivät mitä mielikuvituksellisimpia syytöksiä hänestä. He kuvittelevat jopa tietävänsä mitä Heidi ajattelee - melko erikoista! Katso ohjelmaa, älä pelkästään kuuntele paskaläyhäreitä.

Juupa Joo, hoh hoi 🤦 pidä vaa ne vaaleanpunaiset lasit päässäsi

Hohhoi vaan itsellesi. Minulla ei ole mitään laseja. Sinä näytät olevan löhö-Merven ja Lauta-Lauran palvoja, joka ei näe heidän törkeässä toiminnassaan mitään vikaa. Edelleen, KATSO OHJELMAA!

Sinä taas et paljoa ruokaa laittele kun et osaa arvostaa sitä. Merve ei ole laiska. Katsot siis vain töllöä eli olet siis laiska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47735/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut palstalla liikaakin antipatiaa Lauraa ja Merveä kohtaan ja luulen, että tämä on vain joidenkin muutamien masinoimaa lokakamppanjaa, jolla saadaan Reeon ja Heidin kilpakumppaneita ulos. Älkää menkö näin halpaan manipulointiin!

Saman huomannut, ilman syytä haukutaan merveä ja Lauraa.

Siinä taas yksi vajaaälyinen koostekatsoja, joka ei yhtään tajua, mitä ohjelmassa tapahtuu, sillä tuon kaksikon läyhäystä ei koosteissa ole näytetty.

Totta ettei Reeon ja Miikan läyhäyksiä näytetä koosteissa.

Vierailija
47736/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofialle meikkauskielto illaksi ja koko ensi viikoksi 🤡

Vierailija
47737/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut palstalla liikaakin antipatiaa Lauraa ja Merveä kohtaan ja luulen, että tämä on vain joidenkin muutamien masinoimaa lokakamppanjaa, jolla saadaan Reeon ja Heidin kilpakumppaneita ulos. Älkää menkö näin halpaan manipulointiin!

Mä oon taas huomannu, että erityisesti Laurafanit on nyt rynnänneet paikalle, ei oo aikaisemmin tämä bb-keskustelu kiinnostanut

Vierailija
47738/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi olin Heidin puolella, mutta talon töihin osallistumattomuu

S ja pelkkä suorittaminen kilpailuissa ei riitä voittoon. Ja sellainen omahyväisyys liiallinen. Muiden huomioonottamista ei kovinkaan.

Vierailija
47739/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.

juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi. 

Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu

Nperin H

Eidiä mut BB

Ssä on k

Yse minusta mu

Ustakin kuin pelkästä voitosta.

Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee

heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.

Sofia ja Tuula ei osaa tehdä ruokaa. Käyvät ulkona syömässä ja tilaavat

Ja en mistää omenapiirakasta tiiä. Näin asukkaat puhunu, että Heidi ei mitään tee

Jos katsoisit ohjelmaa etkä pelkästään kuuntelisi läyhäreiden paskapuheita Heidistä, pääsisit lähemmäs totuutta. Vaikka Heidi tekisi kaiken tuolla, siitäkin löydettäisiin vikaa.

Sinä taas katsot häntä AIVAN LIIAN vaaleanpunaisten lasien läpi. Ei ole mikään kodinhengetär, se pitää vaan hyväksyä. Kaikkia saa kritisoida täällä, myös Heidiä. Paljon pahemmin sanankääntein kaikkia muita on haukuttu.

Ei hän mikään kodinhengetär olekaan eikä kukaan muukaan tuolla ole. Ei kukaan ole väittänyt häntä sellaiseksi. Sinä väitit, ettei hän tee MITÄÄN.

En minä, vaan asukkaat. Eiköhän he paremmin tiedä kuin katsojat

Eivät, koska he ovat liittoutuneet kateuksissaan Heidiä vastaan ja keksivät mitä mielikuvituksellisimpia syytöksiä hänestä. He kuvittelevat jopa tietävänsä mitä Heidi ajattelee - melko erikoista! Katso ohjelmaa, älä pelkästään kuuntele paskaläyhäreitä.

Juupa Joo, hoh hoi 🤦 pidä vaa ne vaaleanpunaiset lasit päässäsi

Hohhoi vaan itsellesi. Minulla ei ole mitään laseja. Sinä näytät olevan löhö-Merven ja Lauta-Lauran palvoja, joka ei näe heidän törkeässä toiminnassaan mitään vikaa. Edelleen, KATSO OHJELMAA!

En "fanita" heitäkään. Kritisoin ja kehun kaikkia tasapuolisesti heidän käytöksestään. Ulkonäön haukkumista pyrin välttämään. T. 24/7-katsoja

Vierailija
47740/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut palstalla liikaakin antipatiaa Lauraa ja Merveä kohtaan ja luulen, että tämä on vain joidenkin muutamien masinoimaa lokakamppanjaa, jolla saadaan Reeon ja Heidin kilpakumppaneita ulos. Älkää menkö näin halpaan manipulointiin!

Saman huomannut, ilman syytä haukutaan merveä ja Lauraa.

Niin. Kuin sanottua niin mielipide vaikuttajat yrittää masinoida ulos Lauraa ja Merveä, vaikka talon fiksuimpia naisia. Luultavasti nämä masinoijat ovat Reeo faneja...

Ketju on lukittu.