Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47701/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa noi on luulossa et Reeo on palkattu kokki.

Vierailija
47702/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.

juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi. 

Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu

Nperin H

Eidiä mut BB

Ssä on k

Yse minusta mu

Ustakin kuin pelkästä voitosta.

Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee

heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.

Sofia ja Tuula ei osaa tehdä ruokaa. Käyvät ulkona syömässä ja tilaavat

Ja en mistää omenapiirakasta tiiä. Näin asukkaat puhunu, että Heidi ei mitään tee

Jos katsoisit ohjelmaa etkä pelkästään kuuntelisi läyhäreiden paskapuheita Heidistä, pääsisit lähemmäs totuutta. Vaikka Heidi tekisi kaiken tuolla, siitäkin löydettäisiin vikaa.

Sinä taas katsot häntä AIVAN LIIAN vaaleanpunaisten lasien läpi. Ei ole mikään kodinhengetär, se pitää vaan hyväksyä. Kaikkia saa kritisoida täällä, myös Heidiä. Paljon pahemmin sanankääntein kaikkia muita on haukuttu.

Ei hän mikään kodinhengetär olekaan eikä kukaan muukaan tuolla ole. Ei kukaan ole väittänyt häntä sellaiseksi. Sinä väitit, ettei hän tee MITÄÄN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47703/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse selvyyteen, onko Naballa jokin kehitysvamma vai onko pelkästään ybernarsistinen ja tottunut saamaan aina tahtonsa läpi. Ei mitenkään vaikuta kovin nelikymppiseltä.

Vierailija
47704/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi oli Kirsin jälkeen viikon vapautunut kunnes tuo kanalauma otti sen kynsiin sulkeutuu kokonaan kun nuo lähellä.

Kootut selitykset

Vierailija
47705/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.

juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi. 

Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu

Nperin H

Eidiä mut BB

Ssä on k

Yse minusta mu

Ustakin kuin pelkästä voitosta.

Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee

heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.

Sofia ja Tuula ei osaa tehdä ruokaa. Käyvät ulkona syömässä ja tilaavat

Ja en mistää omenapiirakasta tiiä. Näin asukkaat puhunu, että Heidi ei mitään tee

Jos katsoisit ohjelmaa etkä pelkästään kuuntelisi läyhäreiden paskapuheita Heidistä, pääsisit lähemmäs totuutta. Vaikka Heidi tekisi kaiken tuolla, siitäkin löydettäisiin vikaa.

Ja täällä nähdään aina Laurasta ja Mervestä pahaa. Vaikka tekisivät samallai mitä Heidi tai reeo

Mervessä kyllä ärsyttää se, että pääosan ajasta vain makaa lahnana tai syö, siinä sivussa naaaarisuttaaaa äääääntansäää, spläääshiii 🙅

Vierailija
47706/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naba sanoo aina ma ainaki olen huva ja ma en ole paha. Ma ole vaan tammone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47707/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.

juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi. 

Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu

Nperin H

Eidiä mut BB

Ssä on k

Yse minusta mu

Ustakin kuin pelkästä voitosta.

Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee

heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.

Sofia ja Tuula ei osaa tehdä ruokaa. Käyvät ulkona syömässä ja tilaavat

Ja en mistää omenapiirakasta tiiä. Näin asukkaat puhunu, että Heidi ei mitään tee

Jos katsoisit ohjelmaa etkä pelkästään kuuntelisi läyhäreiden paskapuheita Heidistä, pääsisit lähemmäs totuutta. Vaikka Heidi tekisi kaiken tuolla, siitäkin löydettäisiin vikaa.

Ja täällä nähdään aina Laurasta ja Mervestä pahaa. Vaikka tekisivät samallai mitä Heidi tai reeo

Eivät he tee samalla tavalla millään tasolla. He puhuvat paskaa toisista selän takana koko valveillaoloaikansa, Reeo&co eivät niin tee.

Ei tietenkään tee 😇 et haluu vaa nähdä

Reeo ja Miikka puhuvat pelistä kyllä, mutta he eivät hauku toisia törkeästi selän takana kuten Laura, Merve ja Sofia.

Vierailija
47708/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabbe suoristaa Merven hiuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47709/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän täällä Millun kannattajat mustamaalaa Sallaa, kun pelkäävät Millun putoavan. Liekö itse Aleksi asialla?

Sallan ja Millan keskusteluja ei voi verratakaan Millun valehteluun ja Lauran selkään puukotukseen ja takin kääntöön.

Vierailija
47710/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.

juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi. 

Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu

Nperin H

Eidiä mut BB

Ssä on k

Yse minusta mu

Ustakin kuin pelkästä voitosta.

Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee

heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.

Sofia ja Tuula ei osaa tehdä ruokaa. Käyvät ulkona syömässä ja tilaavat

Ja en mistää omenapiirakasta tiiä. Näin asukkaat puhunu, että Heidi ei mitään tee

Jos katsoisit ohjelmaa etkä pelkästään kuuntelisi läyhäreiden paskapuheita Heidistä, pääsisit lähemmäs totuutta. Vaikka Heidi tekisi kaiken tuolla, siitäkin löydettäisiin vikaa.

Sinä taas katsot häntä AIVAN LIIAN vaaleanpunaisten lasien läpi. Ei ole mikään kodinhengetär, se pitää vaan hyväksyä. Kaikkia saa kritisoida täällä, myös Heidiä. Paljon pahemmin sanankääntein kaikkia muita on haukuttu.

Ei hän mikään kodinhengetär olekaan eikä kukaan muukaan tuolla ole. Ei kukaan ole väittänyt häntä sellaiseksi. Sinä väitit, ettei hän tee MITÄÄN.

En minä, vaan asukkaat. Eiköhän he paremmin tiedä kuin katsojat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47711/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi Nabbea lähellekään hiuksiani ihan jo Reeon saaman vaalennuskäsittelyn tuloksen perusteella.

Vierailija
47712/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo ja Miikka sanoivat yöllä ettäkaikki menny niin kuin pitäny eikä tarvinnu tehä mitään. Hah hah. Mitä nyt sopia joka päivä, yö ja laskea unissaankin pisteet miten äänestettävä. Koodikielet lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47713/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura ja Merve parhaita asukkaita! jotka omaa fiksuja mielipiteitä asiasta kuin asiasta ja osaa ilmaista itseään selkeästi!

Vdu miten läpinäkyvää saissea!

Vierailija
47714/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.

juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi. 

Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu

Nperin H

Eidiä mut BB

Ssä on k

Yse minusta mu

Ustakin kuin pelkästä voitosta.

Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee

heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.

Sofia ja Tuula ei osaa tehdä ruokaa. Käyvät ulkona syömässä ja tilaavat

Ja en mistää omenapiirakasta tiiä. Näin asukkaat puhunu, että Heidi ei mitään tee

Jos katsoisit ohjelmaa etkä pelkästään kuuntelisi läyhäreiden paskapuheita Heidistä, pääsisit lähemmäs totuutta. Vaikka Heidi tekisi kaiken tuolla, siitäkin löydettäisiin vikaa.

Sinä taas katsot häntä AIVAN LIIAN vaaleanpunaisten lasien läpi. Ei ole mikään kodinhengetär, se pitää vaan hyväksyä. Kaikkia saa kritisoida täällä, myös Heidiä. Paljon pahemmin sanankääntein kaikkia muita on haukuttu.

Ei hän mikään kodinhengetär olekaan eikä kukaan muukaan tuolla ole. Ei kukaan ole väittänyt häntä sellaiseksi. Sinä väitit, ettei hän tee MITÄÄN.

En minä, vaan asukkaat. Eiköhän he paremmin tiedä kuin katsojat

Eivät, koska he ovat liittoutuneet kateuksissaan Heidiä vastaan ja keksivät mitä mielikuvituksellisimpia syytöksiä hänestä. He kuvittelevat jopa tietävänsä mitä Heidi ajattelee - melko erikoista! Katso ohjelmaa, älä pelkästään kuuntele paskaläyhäreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47715/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko Milla ja Salla tehdä joskus ruokaa.

Eivät millään ehdi kun pisteet pitää jakaa .

Vierailija
47716/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.

juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi. 

Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu

Nperin H

Eidiä mut BB

Ssä on k

Yse minusta mu

Ustakin kuin pelkästä voitosta.

Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee

heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.

Sofia ja Tuula ei osaa tehdä ruokaa. Käyvät ulkona syömässä ja tilaavat

Ja en mistää omenapiirakasta tiiä. Näin asukkaat puhunu, että Heidi ei mitään tee

Jos katsoisit ohjelmaa etkä pelkästään kuuntelisi läyhäreiden paskapuheita Heidistä, pääsisit lähemmäs totuutta. Vaikka Heidi tekisi kaiken tuolla, siitäkin löydettäisiin vikaa.

Ja täällä nähdään aina Laurasta ja Mervestä pahaa. Vaikka tekisivät samallai mitä Heidi tai reeo

Mervessä kyllä ärsyttää se, että pääosan ajasta vain makaa lahnana tai syö, siinä sivussa naaaarisuttaaaa äääääntansäää, spläääshiii 🙅

Merve tekee ruokaa, siivoaa ja käy pyöräilemässä. Mitään näistä en oo Heidin nähny tekevän. Makaa ja on hiljaa, välillä vinkuu

Vierailija
47717/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut palstalla liikaakin antipatiaa Lauraa ja Merveä kohtaan ja luulen, että tämä on vain joidenkin muutamien masinoimaa lokakamppanjaa, jolla saadaan Reeon ja Heidin kilpakumppaneita ulos. Älkää menkö näin halpaan manipulointiin!

Vierailija
47718/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena ehdottanu Sallalle ovelan diilin, etteivät äänestä toisiaan. Kuka siitä hyötyisi. Pitääkö Milena jalkojaan molemmassa leirissä.

Vierailija
47719/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Heidi ei ole kertaakaan pahoitellut muille valintaansa?

Kyllähän pahoitteli eilisissä juhlissakin. Mitä kanavaa katsot?

Vierailija
47720/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Merve on kehitysvamma ohjaaja ja Naballa joku häiriö, ymmärtää tätä. Outoa on se ihmenauru aina välillä.

Ketju on lukittu.