Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.
juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi.
Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu
Nperin H
Eidiä mut BB
Ssä on k
Yse minusta mu
Ustakin kuin pelkästä voitosta.Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee
heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.
Sofia ja Tuula ei osaa tehdä ruokaa. Käyvät ulkona syömässä ja tilaavat
Ja en mistää omenapiirakasta tiiä. Näin asukkaat puhunu, että Heidi ei mitään tee
Jos katsoisit ohjelmaa etkä pelkästään kuuntelisi läyhäreiden paskapuheita Heidistä, pääsisit lähemmäs totuutta. Vaikka Heidi tekisi kaiken tuolla, siitäkin löydettäisiin vikaa.
Sinä taas katsot häntä AIVAN LIIAN vaaleanpunaisten lasien läpi. Ei ole mikään kodinhengetär, se pitää vaan hyväksyä. Kaikkia saa kritisoida täällä, myös Heidiä. Paljon pahemmin sanankääntein kaikkia muita on haukuttu.
Ei hän mikään kodinhengetär olekaan eikä kukaan muukaan tuolla ole. Ei kukaan ole väittänyt häntä sellaiseksi. Sinä väitit, ettei hän tee MITÄÄN.
Ei pääse selvyyteen, onko Naballa jokin kehitysvamma vai onko pelkästään ybernarsistinen ja tottunut saamaan aina tahtonsa läpi. Ei mitenkään vaikuta kovin nelikymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Heidi oli Kirsin jälkeen viikon vapautunut kunnes tuo kanalauma otti sen kynsiin sulkeutuu kokonaan kun nuo lähellä.
Kootut selitykset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.
juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi.
Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu
Nperin H
Eidiä mut BB
Ssä on k
Yse minusta mu
Ustakin kuin pelkästä voitosta.Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee
heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.
Sofia ja Tuula ei osaa tehdä ruokaa. Käyvät ulkona syömässä ja tilaavat
Ja en mistää omenapiirakasta tiiä. Näin asukkaat puhunu, että Heidi ei mitään tee
Jos katsoisit ohjelmaa etkä pelkästään kuuntelisi läyhäreiden paskapuheita Heidistä, pääsisit lähemmäs totuutta. Vaikka Heidi tekisi kaiken tuolla, siitäkin löydettäisiin vikaa.
Ja täällä nähdään aina Laurasta ja Mervestä pahaa. Vaikka tekisivät samallai mitä Heidi tai reeo
Mervessä kyllä ärsyttää se, että pääosan ajasta vain makaa lahnana tai syö, siinä sivussa naaaarisuttaaaa äääääntansäää, spläääshiii 🙅
Naba sanoo aina ma ainaki olen huva ja ma en ole paha. Ma ole vaan tammone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.
juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi.
Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu
Nperin H
Eidiä mut BB
Ssä on k
Yse minusta mu
Ustakin kuin pelkästä voitosta.Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee
heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.
Sofia ja Tuula ei osaa tehdä ruokaa. Käyvät ulkona syömässä ja tilaavat
Ja en mistää omenapiirakasta tiiä. Näin asukkaat puhunu, että Heidi ei mitään tee
Jos katsoisit ohjelmaa etkä pelkästään kuuntelisi läyhäreiden paskapuheita Heidistä, pääsisit lähemmäs totuutta. Vaikka Heidi tekisi kaiken tuolla, siitäkin löydettäisiin vikaa.
Ja täällä nähdään aina Laurasta ja Mervestä pahaa. Vaikka tekisivät samallai mitä Heidi tai reeo
Eivät he tee samalla tavalla millään tasolla. He puhuvat paskaa toisista selän takana koko valveillaoloaikansa, Reeo&co eivät niin tee.
Ei tietenkään tee 😇 et haluu vaa nähdä
Reeo ja Miikka puhuvat pelistä kyllä, mutta he eivät hauku toisia törkeästi selän takana kuten Laura, Merve ja Sofia.
Nabbe suoristaa Merven hiuksia.
Kyllähän täällä Millun kannattajat mustamaalaa Sallaa, kun pelkäävät Millun putoavan. Liekö itse Aleksi asialla?
Sallan ja Millan keskusteluja ei voi verratakaan Millun valehteluun ja Lauran selkään puukotukseen ja takin kääntöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.
juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi.
Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu
Nperin H
Eidiä mut BB
Ssä on k
Yse minusta mu
Ustakin kuin pelkästä voitosta.Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee
heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.
Sofia ja Tuula ei osaa tehdä ruokaa. Käyvät ulkona syömässä ja tilaavat
Ja en mistää omenapiirakasta tiiä. Näin asukkaat puhunu, että Heidi ei mitään tee
Jos katsoisit ohjelmaa etkä pelkästään kuuntelisi läyhäreiden paskapuheita Heidistä, pääsisit lähemmäs totuutta. Vaikka Heidi tekisi kaiken tuolla, siitäkin löydettäisiin vikaa.
Sinä taas katsot häntä AIVAN LIIAN vaaleanpunaisten lasien läpi. Ei ole mikään kodinhengetär, se pitää vaan hyväksyä. Kaikkia saa kritisoida täällä, myös Heidiä. Paljon pahemmin sanankääntein kaikkia muita on haukuttu.
Ei hän mikään kodinhengetär olekaan eikä kukaan muukaan tuolla ole. Ei kukaan ole väittänyt häntä sellaiseksi. Sinä väitit, ettei hän tee MITÄÄN.
En minä, vaan asukkaat. Eiköhän he paremmin tiedä kuin katsojat
En päästäisi Nabbea lähellekään hiuksiani ihan jo Reeon saaman vaalennuskäsittelyn tuloksen perusteella.
Reeo ja Miikka sanoivat yöllä ettäkaikki menny niin kuin pitäny eikä tarvinnu tehä mitään. Hah hah. Mitä nyt sopia joka päivä, yö ja laskea unissaankin pisteet miten äänestettävä. Koodikielet lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Laura ja Merve parhaita asukkaita! jotka omaa fiksuja mielipiteitä asiasta kuin asiasta ja osaa ilmaista itseään selkeästi!
Vdu miten läpinäkyvää saissea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.
juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi.
Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu
Nperin H
Eidiä mut BB
Ssä on k
Yse minusta mu
Ustakin kuin pelkästä voitosta.Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee
heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.
Sofia ja Tuula ei osaa tehdä ruokaa. Käyvät ulkona syömässä ja tilaavat
Ja en mistää omenapiirakasta tiiä. Näin asukkaat puhunu, että Heidi ei mitään tee
Jos katsoisit ohjelmaa etkä pelkästään kuuntelisi läyhäreiden paskapuheita Heidistä, pääsisit lähemmäs totuutta. Vaikka Heidi tekisi kaiken tuolla, siitäkin löydettäisiin vikaa.
Sinä taas katsot häntä AIVAN LIIAN vaaleanpunaisten lasien läpi. Ei ole mikään kodinhengetär, se pitää vaan hyväksyä. Kaikkia saa kritisoida täällä, myös Heidiä. Paljon pahemmin sanankääntein kaikkia muita on haukuttu.
Ei hän mikään kodinhengetär olekaan eikä kukaan muukaan tuolla ole. Ei kukaan ole väittänyt häntä sellaiseksi. Sinä väitit, ettei hän tee MITÄÄN.
En minä, vaan asukkaat. Eiköhän he paremmin tiedä kuin katsojat
Eivät, koska he ovat liittoutuneet kateuksissaan Heidiä vastaan ja keksivät mitä mielikuvituksellisimpia syytöksiä hänestä. He kuvittelevat jopa tietävänsä mitä Heidi ajattelee - melko erikoista! Katso ohjelmaa, älä pelkästään kuuntele paskaläyhäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Voisko Milla ja Salla tehdä joskus ruokaa.
Eivät millään ehdi kun pisteet pitää jakaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.
juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi.
Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu
Nperin H
Eidiä mut BB
Ssä on k
Yse minusta mu
Ustakin kuin pelkästä voitosta.Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee
heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.
Sofia ja Tuula ei osaa tehdä ruokaa. Käyvät ulkona syömässä ja tilaavat
Ja en mistää omenapiirakasta tiiä. Näin asukkaat puhunu, että Heidi ei mitään tee
Jos katsoisit ohjelmaa etkä pelkästään kuuntelisi läyhäreiden paskapuheita Heidistä, pääsisit lähemmäs totuutta. Vaikka Heidi tekisi kaiken tuolla, siitäkin löydettäisiin vikaa.
Ja täällä nähdään aina Laurasta ja Mervestä pahaa. Vaikka tekisivät samallai mitä Heidi tai reeo
Mervessä kyllä ärsyttää se, että pääosan ajasta vain makaa lahnana tai syö, siinä sivussa naaaarisuttaaaa äääääntansäää, spläääshiii 🙅
Merve tekee ruokaa, siivoaa ja käy pyöräilemässä. Mitään näistä en oo Heidin nähny tekevän. Makaa ja on hiljaa, välillä vinkuu
Olen huomannut palstalla liikaakin antipatiaa Lauraa ja Merveä kohtaan ja luulen, että tämä on vain joidenkin muutamien masinoimaa lokakamppanjaa, jolla saadaan Reeon ja Heidin kilpakumppaneita ulos. Älkää menkö näin halpaan manipulointiin!
Milena ehdottanu Sallalle ovelan diilin, etteivät äänestä toisiaan. Kuka siitä hyötyisi. Pitääkö Milena jalkojaan molemmassa leirissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän Heidi ei ole kertaakaan pahoitellut muille valintaansa?
Kyllähän pahoitteli eilisissä juhlissakin. Mitä kanavaa katsot?
Jos Merve on kehitysvamma ohjaaja ja Naballa joku häiriö, ymmärtää tätä. Outoa on se ihmenauru aina välillä.
Jospa noi on luulossa et Reeo on palkattu kokki.