Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
42701/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura naama nurinpäin ihan kokoajan, Reeo ja Miikka jotain ihan normijuttuja yritti jutella keittiössä, nii ei irtoa yhtään mitään Laurasta.

Pitäskö vaa ite lähtee talosta, jos on noin vastenmielistä olla tuolla.

Vie muiltakin fiilistä. Nabaz, Reeo ja Tuula keskustelivat tästä eilen pihalla.

Vierailija
42702/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän naiset jatkaa Heidin mollaamista , niin varmasti joutuvat nopeammin ulos talosta. Eivät itse näe kuinka tyhmiä ovat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42703/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeon suosio yleisön keskuudessa on hämmentävää. Voisi palauttaa tuon(kin) leuhkan miehen samantien maanpinnalle. Ulos ens viikoilla. 

Vierailija
42704/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen(kö) bb fani kirjoitti:

Olen katsonut Bbtä lähes aina siis joka vuosi. Nyt olen melkein valmis jättämään katsomisen kesken. Kaikki hyvät =Jerry Rusu Pirkka ja nyt Aleksi on Häädetty 😕 Heidi on nyt suuri suosikkini tekee rohkeita peliliikkeitä 💪

Aleksihan valehteli minkä kerkesi. Vai onko vaan sohinut niin joka suuntaan, ettei edes muistanut miten oli toiminut. 

Aleksiparka ei osaa ajatella omilla aivoillaan, kipitti naisen sylistä naisen syliin ja välillä miehenkin, kysellen kuinka hänen tulisi elää ja ajatella, millainen ja millainen hän on. Sai ohjeen sieltä ja täältä, hyvä kun pääsi äidin syliin kasvamaan.

Vierailija
42705/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ei liitoudu keskenään ja kaikki miehet ulos! Enää 3 jäljellä! Viime vuonna naiset tiputettiin pois. 

Vierailija
42706/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kirjoitti:

Ja vielä mikä siinä Reeossa kaikkia kiinnostaa. Aivan ****n kiero pelaaja ukko. Miikasta tykkään mutta Reeo ei ei ei.

Minulla molemmat ovat suosikkeja. Sitten onkin pitkä lista inhokkeja.

Vierailija
42707/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Aleksi valehteli ja missä?? Ja kenelle?

Vierailija
42708/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo, Miikka ja Nabaz ovat kaikki varmoja siitä, että ovat yleisön suosikkeja. Yksikään jätkä ole tehnyt mitään viihdyttävää talossa. 

Vierailija
42709/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo, Miikka ja Nabaz ovat kaikki varmoja siitä, että ovat yleisön suosikkeja. Yksikään jätkä ole tehnyt mitään viihdyttävää talossa. 

Kuka sinusta on viihdyttävä ja mitä hän on tehnyt?

Vierailija
42710/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kirjoitti:

Miten Aleksi valehteli ja missä?? Ja kenelle?

Minusta Aleksi puhui kauniisti Miiasta. Ehkä oli vähän ihastunut mutta Miia ei???

Vierailija
42711/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua ei oikeastaan edes kiinnosta mitä kukakin kanssakeskustelija ajatteleee talolaisista . Enempi kiinnostaa mitä talossa tapahtuu ja sen perusteella sitten teen omia johtopäätöksiä.

Tosin tätäkin keskustelua kannattaa lukea varauksella, aika paljon omaa tulkintaa ja valehtelua täälläkin on käytetty. 

Vierailija
42712/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeon suosio yleisön keskuudessa on hämmentävää. Voisi palauttaa tuon(kin) leuhkan miehen samantien maanpinnalle. Ulos ens viikoilla. 

Miksi ihmeessä on hämmentävä?

Ainoa asukas, joka oikeasti osaa pelata ollen kuitenkin samalla ihan tavallinen asukas.

Heuttäytyy tehtäviin, osaa kaikenlaista, huumoria riittää, osaa keskustella syvällisempiäkin. Ja tämän lisäksi on hyvä pelaaja, sitähän tällä kaudella tarvitaan ennen kaikkea muuta. Ei tällä kaudella hyvesignaloinnilla pärjää.

Vierailija
42713/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkeja Heidi ja Reeo

Vierailija
42714/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota oon miettinyt joitan kausia, että voisiko vettä hellalla lämmittää ja pestä sillä ( luulin ettei käsienpesuhanoistakaan tule)

Nyt selvisi, että osa saa, osa ei. Karvan ja Allu oli tehneet sitä paljon, että ottivat vettä astiaan käsienpesualtaiden hanoista ja huuhtoivat itsensä

Nyt Mialle tuli heti " Rikot sääntöjä". 

Vierailija
42715/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen(kö) bb fani kirjoitti:

Olen katsonut Bbtä lähes aina siis joka vuosi. Nyt olen melkein valmis jättämään katsomisen kesken. Kaikki hyvät =Jerry Rusu Pirkka ja nyt Aleksi on Häädetty 😕 Heidi on nyt suuri suosikkini tekee rohkeita peliliikkeitä 💪

Aleksihan valehteli minkä kerkesi. Vai onko vaan sohinut niin joka suuntaan, ettei edes muistanut miten oli toiminut. 

höpöhöpö sua. Ei Aleksi valehdellut mutta miia kertoi olevansa kova valehtelemaan.

Aleksi Milenalle " Äänestän sut päälliköksi" 

kaksi minuuttia myöhemmi " annan äänen Lauralle"

Myös mm. nimeämisistä valehteli Mervelle. 

aina voi muuttaa mielensä, ihmettelin kyllä että lupasi äänestää, tuolla ei kannata luvata mitään ja niinhän Miiakin teki. 

Vierailija
42716/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne tekee siellä? Ei jaksa katsoa ny pää

Vierailija
42717/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi vähän epäselväksi, mitä Reeo ja Miikka puhuivat siellä keittiössä Heidistä, moittivatko vai kehuivatko? Siis mitä Reeo sanoi sen jälkeen, kun Miikka sanoi jotain että tuli sydämetön olo? Aluksihan Reeo sanoi, että Heidi toimi ryhdikkäästi.

Ei ne Heidiä moittinut. Miikka itse vaan kiehui sen takia, kun hävisi Heidille. Ja sen takia purkasi ärsytystään myös Heidiin, siitä kai Miikalle tulo sydämetön olo kun ei vaan osannut osannut olla iloinen Heidin voitosta. Jossain kohtaa Miikka tunnekuohuissqn sano, et Heidi on kyllä kova kisaaja, pakko laittaa sohvalle tms.(?) , Reeo jotain hymähti, johon Miikka sano et, eiku ku se on pakko. Reeo vastasi vaan lyhyesti: eei...

Reeohan muutenki hehkuttaa Heidiä monessa asiassa, ja sekös kärmeksiä ärsyttää vaan lisää.

Reeo on kyllä sanonut muutaman kerran Heidin luiskaan laittamisesta mutta onko muuttanut taktiikkaa. KANSA  päättää kuka häädetään. Tuli mahtipontisesti tuo kansa, piruuttani laitoin koska aina joku märisee sätissä

Mun mielestä ei ole viime aikoina puhunut tuollaista. Hänhän on tajunnut, että jengi tykkää kun "hänen" porukkansa viettää aikaa keskenään ja siihen kuuluvien fanit äänestää kaikkia porukkaan kuuluvia pudotuksissa. Heidin kanssa hänellä on vielä erikseen spesiaalijuttu, ja en usko että haluaa enää Heidiä pois ollenkaan. Tietää, että veisi häneltä ja porukaltaan kannatusta monessa mielessä. Sanoi itseasiassa "ei", kun Miika mainitsi eilen Heidin luiskaan laittamisen.

huom! etkö ymmärtänyt mitä kirjoitin

Vierailija
42718/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne tekee siellä? Ei jaksa katsoa ny pää

puunaa itseään

Vierailija
42719/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aleksi oli tuolla studiossa illalla just niin ällö kuin etukäteen arvelin.

On kyllä niin epäluotettava, yksinkertaisimmat asiat täytyy kieltää. Onnea tuleville tyttöystäville.

Huvitti, kun kaikkiin kysymyksiin piti vastata Reoo. Toivottavasti ei jäänyt pojulla ihan traumat Reeosta.

Säälittävä Reeo vainossaan. Ilmeisesti ajatus, onko sellaisia, saada Reeo ulkomaailmassa huonoon valoon Kertakaikkiaan.

Itsellään ei ollu mitään ideoita. Naisten luona juoksi kuuntelemassa et mitä pitää tehdä.

Miia näyttää todella paljon vanhemmalta tämän pikkupojan rinnalla.

Vierailija
42720/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mua ei oikeastaan edes kiinnosta mitä kukakin kanssakeskustelija ajatteleee talolaisista . Enempi kiinnostaa mitä talossa tapahtuu ja sen perusteella sitten teen omia johtopäätöksiä.

Tosin tätäkin keskustelua kannattaa lukea varauksella, aika paljon omaa tulkintaa ja valehtelua täälläkin on käytetty. 

Kaikkeen kirjoitettuun pitää suhtautua varauksella, eikä uskoa suinpäin. Mielestäni Reeo on ainoa mies talossa jota Miikka peesaa ja Nabaz roikkuu kuin takiainen lahkeessa. Reeo suhtautuu terveen asiallisesti nuoreen Heidiin ja sekös meikkitussuja harmittaa. Toki vilkaisi taas vain ohimennen kun puolialaston Santeri esitteli pallojaan. Enkä muuten nytkään valehdellut.

Ketju on lukittu.