Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vasemmistolaisuus on myös tästä syystä erittäin huono kannatettava: se ei pysty tekemään itse ikinä mitään hyvää itse
28.06.2026 |
Parhaimmillaan vasemmistolaisuus hyppää hyvän idean reppuselkään ja alkaa imeä siitä heti verta. Vatsa kylläisenä vasemmistolainen ilmoittaa heti keksineensä vielä paremman idean.
Jotenkin tällä tavalla, tai tällä mekanismilla, toimii vasemmistolaisuus.
Kommentit (5)
Oletko kännissä vai kehitysvammainen?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miten kaapia rahaa itselleni toistamalla tätä mantraa, ajattelisi vasemmistolainen silloin kun rahaa on haalittava.
No mitäs hyvää ne kokkarit ovat saaneet aikaiseksi?
Alue: Aihe vapaa
Ideologian lähtökohta ei ei siis ole altruismi vaan loismaisuus.